Good Luck
dinsdag 23 maart 2010 om 20:02
dinsdag 23 maart 2010 om 20:07
quote:Star schreef op 23 maart 2010 @ 20:02:
Deze is ook zooooo gaaf:
http://www.woonwinkeltklooster.nl/Conte ... ult.aspxis dat die van die voetbalvrouw?
Deze is ook zooooo gaaf:
http://www.woonwinkeltklooster.nl/Conte ... ult.aspxis dat die van die voetbalvrouw?
dinsdag 23 maart 2010 om 20:51
Hai
Balen Mal, beterschap! Jij wel kunnen hangen vandaag? En klinkt als een naar onderzoek voor Malman... Hopelijk vinden ze dan wel iets om hem te helpen...
Star: ben niet van de zonnebrillen... Ga er altijd op zitten en zo, of laat ze los in tas slingereg. Dus ik heb die van de Hema van 6.95
Naat: veel plezier dan met je drukke weekend!
Amalia: oeh dat laatste bedje vind ik leuk!
Enka: spelen: pfff wordt er al bijna gestoord van... Ties wil elke dag en ook dan vooral niet hier... Maar dan bij jongetje die ik minder leuk vind. En dat hele lieve jongetje die zijn tweede keus is, wil hij dan weer niet... En minder leuke jongetje is enorm popi (wat ik niet echt snap trouwens...) en vraagt veel verschillende jongetjes dus Ties is maar weinig aan de beurt...
Ach. kinderleed hè... hihi
Zal zo eens even wat foto's bij elkaar zoeken voor jullie...
En we zitten nu aan jullie chocolaatjes die erg lekker zijn!
Balen Mal, beterschap! Jij wel kunnen hangen vandaag? En klinkt als een naar onderzoek voor Malman... Hopelijk vinden ze dan wel iets om hem te helpen...
Star: ben niet van de zonnebrillen... Ga er altijd op zitten en zo, of laat ze los in tas slingereg. Dus ik heb die van de Hema van 6.95
Naat: veel plezier dan met je drukke weekend!
Amalia: oeh dat laatste bedje vind ik leuk!
Enka: spelen: pfff wordt er al bijna gestoord van... Ties wil elke dag en ook dan vooral niet hier... Maar dan bij jongetje die ik minder leuk vind. En dat hele lieve jongetje die zijn tweede keus is, wil hij dan weer niet... En minder leuke jongetje is enorm popi (wat ik niet echt snap trouwens...) en vraagt veel verschillende jongetjes dus Ties is maar weinig aan de beurt...
Ach. kinderleed hè... hihi
Zal zo eens even wat foto's bij elkaar zoeken voor jullie...
En we zitten nu aan jullie chocolaatjes die erg lekker zijn!
dinsdag 23 maart 2010 om 22:15
Sorry Jinny
Met mn moeder gaat het wel weer aardig. Haar hoofdpijn is stukke minder,nu ze bij de fysio is, alleen nog erg veel last van haar spieren in haar nek.
Naatieman heeft het zo goed naar zn zin, dat hij donderdag een sollicitatiegesprek heeft Wel bij dit bedrijf, maar dan een andere functie, wat bijna gelijk is aan zn oude functie.
Spannend dus.
De volgende keer zal ik je niet zo lang laten wachten Jinny.
Met mn moeder gaat het wel weer aardig. Haar hoofdpijn is stukke minder,nu ze bij de fysio is, alleen nog erg veel last van haar spieren in haar nek.
Naatieman heeft het zo goed naar zn zin, dat hij donderdag een sollicitatiegesprek heeft Wel bij dit bedrijf, maar dan een andere functie, wat bijna gelijk is aan zn oude functie.
Spannend dus.
De volgende keer zal ik je niet zo lang laten wachten Jinny.
dinsdag 23 maart 2010 om 22:22
Star leuke zonnebrillen! Ik vind het een mooi model! Mooi, dat ronde zo afgewerkt.
Amalia, suiker? Mhh.. niet leuk! Ik hoop dat het alles meevalt!
Mal, wat een naar onderzoek voor Malman zonder narcose. Brr...!
Bam, lekker gesport?
Enka, ja ik heb erg veel zin in mn nieuwe baan, vind het ook wel spannend hoe alles gaat lopen. Iedereen en alles is nieuw! Nieuw pand, alles nog fris en fruitig , nieuwe collega's, niemand kent elkaar, nieuwe ouders en kinderen...
Haha.. geef T een eigen agenda, kan hij al zn afspraakjes in schrijven!
Amalia, suiker? Mhh.. niet leuk! Ik hoop dat het alles meevalt!
Mal, wat een naar onderzoek voor Malman zonder narcose. Brr...!
Bam, lekker gesport?
Enka, ja ik heb erg veel zin in mn nieuwe baan, vind het ook wel spannend hoe alles gaat lopen. Iedereen en alles is nieuw! Nieuw pand, alles nog fris en fruitig , nieuwe collega's, niemand kent elkaar, nieuwe ouders en kinderen...
Haha.. geef T een eigen agenda, kan hij al zn afspraakjes in schrijven!
dinsdag 23 maart 2010 om 22:23
Noujaaa, tssk, nou is man iets minder enthousiast. Grrr, gaat hij opeens een mening hebben
Weltrusten! Viel bij yoga net al bijna in slaap en zit me nu te ergeren aan Hirsi Ali dus bedtijd lijkt me.
(waarom ik me erger; omdat ze zo raar praat hoor, niet om wat ze zegt. Ik vind het gewoon nogal een gek mens).
Weltrusten! Viel bij yoga net al bijna in slaap en zit me nu te ergeren aan Hirsi Ali dus bedtijd lijkt me.
(waarom ik me erger; omdat ze zo raar praat hoor, niet om wat ze zegt. Ik vind het gewoon nogal een gek mens).
dinsdag 23 maart 2010 om 22:27