Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is,beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Sgaap wat balen! Zal hij hem wel gewoon aan je geven denk je?
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ooh ik heb er ook 1 en al bijna klaar er mee! Ze zijn echt leuk en verslavend!
Ik heb er trouwens ook echt zeep in gesmeerd onder de douche en nu ruikt ie best lekker.
Eigenwijs hè... Staat er al een disclaimer in de OP, en dan tóch verder lezen... Anyhow, ik ben aangestoken door jullie verhalen, en heb gisteravond besteld. En gelijk een tweede, als kado. Maar nu ga ik twijfelen. Denken jullie dat een jongen van 20 dit leuk vind? Gister was ik helemaal enthousiast voor hem, nu nog steeds voor mezelf maar ga ik dus twijfelen wat hij er van zou vinden...
Mijne is nog steeds niet binnen! Ik heb hem zondag besteld..

Misschien is er iets fout gegaan.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:La Vie en Rose schreef op 24 maart 2010 @ 12:31:

Mijne is nog steeds niet binnen! Ik heb hem zondag besteld..

Misschien is er iets fout gegaan.IK denk dat de postbode hem onderweg gesloopt heeft.
wij hebben het exemplaar voor mijn schoonzusje gisteren met vingerverf bewerkt. Krijgt ze hem in ieder geval niet meer helemaal maagdelijk schoon.

En ik ben nog niet verslaafd. Ben nog niet in de verleiding gekomen om er eentje voor mezelf te bestellen
Ik wel bijna.
ik heb de mijne in m`n tas... ik moet mezelf echt inhouden om niet te gaan kleuren!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Gaat hem vanavond bij ex halen
Heb ik dat?!
Ik heb al een collega erop losgelaten.
ik zit te wachten en te wachten en te wachten

Maandag besteld en zou dinsdag komen, gggrrrrrrrrr.........en nu issie er nog niet.

ik wil ook, ik wil ook

Oeps ik heb weer duidelijk last van mijn stuitermodus
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Overigens schijnt er op 30 juni a.s. een Nederlandse versie uit te komen
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Neeeeeeeeeeeeee, had ik dat geweten, had ik nog ff gewacht. Ik kan redelijk goed Engels, maar veel woordjes, denk ik: wat bedoelen ze dáár nou mee?!

Zoals: Write your name very faintly. En illegibly.

Crack the spine?

On purpose?

Scribble with reckless abandon?

Enz..

Van mijn moeder mag ik m trouwens niet uitlaten. Of ik moet het 's nachts doen. Ze mochten het eens zien zeg...
crack the spine is het breken van zijn ruggetje (door het boek bijvoorbeeld als een tent op de grond te leggen en er op te stampen)

Faintly is zachtjes, bijna onzichtbaar

illegibly is onleesbaar

reckless abandon is roekeloos "loslaten"(weet het ook niet helemaal)

on purpose weet ik ook niet precies

dit is wel een lang leve www.mijnwoordenboek.nl vertaling! haha

ik ben wel weer wat opdrachtjes verder alleen is mijn "draw with glue" tekening beetje uitgelopen :( maar goed dat is ook een beetje de opdracht natuurlijk)
Gewist.

Gewist.

Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is;beneden elk peil.

Ik heb hem nu 2 weken geloof ik maar heb ook 1 week moeten wachten toen ik hem bij Bol had besteld! dus opzich niet heel raar (vooral niet gezien er nu zo'n run op is!)
Heb vandaag een paar collega's erop losgelaten! Hèhè.. Kan er denk ik met de bewoners op de afdeling ook nog wel lol aan beleven.

He, wat is werk ineens leuk!
quote:chayuz schreef op 24 maart 2010 @ 15:19:

heb ook 1 week moeten wachten toen ik hem bij Bol had besteld! dus opzich niet heel raar (vooral niet gezien er nu zo'n run op is!)Denk dat de voorraad op is bij bol
Chayuz, thanks voor je kaartje en je mooiste pagina!! Je snap natuurlijk zelluf ook wel dat als je nu een foto van een nog mooiere pagina plaatst ik daar ook recht op heb he
Ik heb hem ook nog steeds niet ontvangen :'(..

Alle knutselspulletjes liggen al klaar.

Trouwens, ik was gisteren even bij de Wibra en daar hebben ze ontzettend veel knutsel/glittertjes/verf rommeltjes en het kost bijna niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven