Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
woensdag 24 maart 2010 om 16:04
quote:chayuz schreef op 24 maart 2010 @ 15:19:
Ik heb hem nu 2 weken geloof ik maar heb ook 1 week moeten wachten toen ik hem bij Bol had besteld! dus opzich niet heel raar (vooral niet gezien er nu zo'n run op is!)Ik heb hem zondag besteld bij Bol en had hem dinsdag binnen!
Ik heb hem nu 2 weken geloof ik maar heb ook 1 week moeten wachten toen ik hem bij Bol had besteld! dus opzich niet heel raar (vooral niet gezien er nu zo'n run op is!)Ik heb hem zondag besteld bij Bol en had hem dinsdag binnen!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 24 maart 2010 om 18:12
woensdag 24 maart 2010 om 18:49
woensdag 24 maart 2010 om 18:51
woensdag 24 maart 2010 om 19:52
quote:DarkRosePrincess schreef op 24 maart 2010 @ 19:48:
Nee, hij moet ook niet zo mooi mogelijk worden, maar ergens wil dat toch eigenlijk wel. Ik ben er ook al aan gehecht. Volgens mij val ik precies in de doelgroep. Loslaten dat boek, loslaten, loslaten.... enne.. gelukkig had ik een disclaimerT ingebouwd...
Nee, hij moet ook niet zo mooi mogelijk worden, maar ergens wil dat toch eigenlijk wel. Ik ben er ook al aan gehecht. Volgens mij val ik precies in de doelgroep. Loslaten dat boek, loslaten, loslaten.... enne.. gelukkig had ik een disclaimerT ingebouwd...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
woensdag 24 maart 2010 om 19:55
Ik ben zo blij
WTJ is vanmiddag binnen gekomen!!!!!
Puberdochter ook helemaal wild er van.
We hebben samen haar "Burn" bladzijde en die van mij in de fik gestoken
Wat een lol kan je van zoiets hebben zeg, ik ben er helemaal blij van
dat had ik dus al gezegd......
WTJ is vanmiddag binnen gekomen!!!!!
Puberdochter ook helemaal wild er van.
We hebben samen haar "Burn" bladzijde en die van mij in de fik gestoken
Wat een lol kan je van zoiets hebben zeg, ik ben er helemaal blij van
dat had ik dus al gezegd......
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!