Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
nee hoor hij ziet er nog perfect uit,

hij is gewoon uit de perfecte hoek gefotografeerd :D
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is;beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Oh!!! Juffrouw, Chayuz speelt vals!!!
Hoi, heb bij gelezen tot en met pagina 10 ongeveer. Zag het topic al een paar keer voorbij komen, dus maar eens aangeklikt. Na me 5 minuten erin verdiept te hebben er een besteld. Dus hopelijk morgen in huis!
jah maar, jah maar, ik zeg altijd "ik moet even iets uit de douche pakken" dus hij stond wel werkelijk in de douche, en uuuuhm.... *loopt stilletjes naar de hoek van de kamer en zet een puntmuts op*

Poeszie, welkom hier! Als je em na 17u besteld hebt... komt ie morgen niet...
nee was om half 5. Volgens Bol kon het tot half 10 trouwens
Oh, kan eigenlijk ook wel. Dan krijg je em dus wel morgen!
*Zucht* had ik dit maar 3 dagen eerder ontdekt... Ben nu 2,5 halve dag ziek thuis en verveelde me suf... Gisteravond 2 exemplaren besteld (1 als kado) en vanmiddag binnengekregen. Morgen mn stiften en ander gespuis maar uit de kelder halen! Vriend stond al heel vreemd te kijken toen ik vertelde over douche en fik-opdrachten. Ben benieuwd hoe hij kijkt als WTJ straks tussenin ligt!
Ja, mijn man snapte het ook niet helemaal... Ik wijt het aan een gebrek aan fantasie.

Ik uitleggen dat ik al wat ideeën had met het gebruik van de voeten van mijn katten, snapte hij ook niet helemaal geloof ik
Ben gelukkig niet zo erg perfectionistisch... Zit me nu al een halve dag suf te verzinnen hoe dit zo mooi mogelijk lelijk te maken... Zomaar beginnen zal er bij mij niet in zitten, het móet van te voren een uitgewerkt plan zijn, zodat ik goed begin.
Ik heb vanmiddag en avond lekker in mijn boek zitten "wrecken" maar de fik-opdracht doe ik, denk ik, morgen op mijn werk!

Ik heb mijn collega erover verteld en ze was heel geinteresseerd. Misschien steek ik haar ermee aan!
Ik heb ook al een collega aangestoken.. hihi... en ook al een vriendin die het ook nog eens iemand cadeau gaat geven...
Hmm, net even de rest bij gelezen, zie dat Bol niet zo betrouwbaar is met leveren als ze normaal zijn? Anders morgen toch maar even naar de boekhandel... Die andere kan ik nog wel cadeau doen.

Je kunt dit ook gewoon in de boekhandel kopen, neem ik toch aan?
Ja, er worden 'her en der' in dit topic al een paar boekhandels genoemd.
Ik denk dat ze gewoon steeds echt even uitverkocht zijn bij Bol...
Aah, even teruglezen nog
Bij je bestelstatus kun je wel zien hoelang ze erover doen.

Vaak als je een boek bij bol aanklikt staat er aan de rechterkant wel wat de verwachte levertijd is, gezien ze niet alles op voorraad hebben!

nou ik ga lekker slapen, nu nog zonder mn WTJ.

Hebben jullie hem al een naam gegeven? die van mij heet Henk
Tx, die functie kende ik nog niet. Staat verwacht op 25-3, jeeuuhh
Ik ben zo blij dat ik dit boek heb gekregen anders had ik nooit van het bestaan geweten. Mijne is trouwens bij het verbranden onder de douche kraan geweest. Maar met alleen die bladzijde. Daarna heb ik die bladzijde in de thee gehangen. Nu nog even met mijn linkshandige caligrafeerpen erin los en dan ga ik een foto voor jullie maken.
Hèhè, ik ben er stiekem ook al aangehecht hoor en dat loslaten ja, Moeilijk!! Heb andere mensen er lekker in laten tekenen en schrijven. Zelfs dat is voor mij al controle uit handen geven whaha.

Maaar, ik heb er ook al mee gegooid er bovenop gestaan (hij ging niet meer dicht na de opdracht met de ketting maken) en er een restje koffie in laten lopen!
Ik heb hem, en een stapeltje hysterische stikkers.

Ik ga die andere morgen inpakken ben aan het twijfelen of ik een maagdelijk WTJ geef of er al een pagina van versier....

wat zouden jullie doen ??
Heb ik dat?!
Weer ff bijgelezen na mijn werk. En nee, ik heb nog steeds geen WTJ aangeschaft, ben bang me er helemaal in te verliezen en dat mijn opdrachten dan niet op tijd afkomen!

Trouwens, is dit nou een typisch vrouwending of kent iemand ook een mannelijke wrecker?

Leven jullie je maar lekker uit en laat af en toe iets zien
Eerste opdracht uitgevoerd.... de rug dubbel gevouwen dat deed best pijn hoor
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 25 maart 2010 @ 00:27:

Ik heb hem, en een stapeltje hysterische stikkers.

Ik ga die andere morgen inpakken ben aan het twijfelen of ik een maagdelijk WTJ geef of er al een pagina van versier....

wat zouden jullie doen ??Ik zou op een pagina een beginnetje maken met de opdracht om het op haar manier verder af te maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven