Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Ja, Nederland is best handig Niet iemand van hier?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Goedemorgen,

Sweetcandy: cool dat je een kaart naar Hongarije mag sturen. Dat land zie je niet vaak voorbij komen!

Ik had gisteravond een heel leuke hurray gekregen uit Oostenrijk van een man die graag een transportkaart wilde hebben. Die heb ik zo'n kaart met een tram gestuurd van de website die Hondjewoef (waar hangt die ondertussen uit?!?) had doorgegeven lang lang geleden. Hij wil graag iets terugsturen!

Mijn nieuwe kaart mag naar: Duitsland... een man die alleen maar vuurtorens of strandviews wil.... Ik heb alleen een kaart met groeten uit Callantsoog en het plaatje is dat er 2 voeten in het zand staan... Ik twijfel...
Ik zeg altijd... kinderen die willen.....

Niet alleen hondjewoef mis ik, maar mis er wel meer ...
Ik dacht al, hondjewoef was da nu weer

Gisteren een kaart van het Chinese nieuwjaar gekregen, de eerste was niet toegekomen dus ze heeft hem opnieuw gestuurd. Geen official, een swap uit een official geweest Het paaskaartje ligt klaar haha

Verder nog geen post, de postbode kwam net aan toen ik vertrok, had alleen geen tijd meer om nog even te wachten, was al te laat, dus vanavond zie ik pas wat voor post er is.
Ik zie ook pas later vandaag wat voor post er is... dat is beetje jammer Ik ben zo nieuwsgierig hahaha.
Haha JJ, het voordeel aan PC (1 van de vele voordelen hoor) is dat je wel leert om geduld te hebben
Ohw ja, mijn kaart naar de USA staat nu op 60 dagen travelling. Krijg ik morgen dan een mail met dat ik iets nieuws mag aanvragen?

Ik heb haar 3 berichten gestuurd, de laatste met de vraag of ze de kaart niet mooi vond ofzo... ik was het zo zat dat ze constant wel online komt, maar niet de moeite neemt om even te laten weten of ze de kaart gehad heeft... Ik vind haar een cheater... ze heeft waarschijnlijk de kaart wel gehad... bah
Ik weet nog steeds niet wat geduld is ;) Stefanie hihi
Oooh JJ ik leer het nu pas te kennen, dus ooit komt het wel, tijd brengt raad hé hihi
Wat gemeen JJ! Stom! Dan doe je toch gewoon niet mee met PC, het hoeft niet...

Hier een Moomin kaart, maar niet echt een leuke...
JJ je krijgt geen mail, het gaat automatisch over naar experid.

Ik heb een kaart uit China, van mijn wensenlijst. Ik heb als idee voor kaart staan: chinese/japanese illustrations (of birds/people). En ik heb dus een illustratie van 2 kleine vogeltjes in een hele mooie boom. Geen hoera. Ik weet niet of mijn duitsland kaart word geregistreerd nadat ik er een opmerking over haar profiel in had gezet. Ik zal wel zien.

Het klopt dat er een aantal mensen niet meer meeschrijven, bijvoorbeeld degene die in oostenrijk woont. Misschien komen die mensen nog een keer voorbij.
Als het drukke wintersport seizoen weer voorbij is waarschijnlijk

Oh, mijn moominkaart is trouwens van dat meisje, Mu, in het Nederlands, niet met zo'n soort beer. Er zit wel echt een leuke postzegel op, wel met zo'n echte Moomin (zo'n soort beer bedoel ik).
Hier geen kaarten vandaag, wel een hurray: kaart in Zwolle was aangekomen en ontvangster had een leuke reactie geschreven. De nieuwe kaart mag ook weer naar een adres in NL (in Friesland).

Zoon kreeg gisteravond opeens weer de geest: heeft 4 kaarten verstuurd: USA, DL, Australie en Japan. Zijn 5e kaart (USA) is nog steeds onderweg, zal volgende week wel expired raken.

Hoe is het in de ziekenboeg? Zijn alle bacillen en virussen inmiddels overwonnen?

De hele middag in de tuin gewerkt , voel mijn rug en na het eten uitgebreid liggen weken in bad.
Hier helaas ook geen kaarten vandaag. Heette die meid uit Oostenrijk niet Ine? Die zal inderdaad wel weer meeschrijven als het wat rustiger is na de wintersport.
De postbode zag me graag vandaag, heb 4 kaarten gekregen, 2 van een RR (eentje uit USA en eentje uit Duitsland) Dan 2 officials, eentje uit Finland en eentje uit Nederland, van een zekere L uit B. Denk niet dat het iemand van hier is?
Stefanie, dat kun je beter even op hyves vragen. Ik zou ook liever niet m'n voorletter/woonplaats hier willen hebben staan.

Maareh, 4 kaarten!!

JJ, ja, zo heet ze!
Haha, Janna, die moomins zijn toch geen beren? Dat zijn toch nijlpaardjes ofzo? Ik heb een beker van Moomin waar ik elke ochtend mn koffie uit drink, ooit gekregen van n vriendin die tijdelijk in Finland woonde. Nou ja, ik heb iig altijd er een nijlpaardje in gezien. Waarschijnlijk is het geen bepaald soort dier, maar gewoon.. een moomin!

Hier geen kaarten (alweer niet) ook niks verstuurd. Heb er nu zelfs maar 3 van de 12 onderweg. Heb op de een of andere manier even niet zoveel zin om iets te versturen. Komt wel weer.

Gister kreeg ik wel een berichtje van het meisje dat mijn Tag was ontvangen maar de kaart was helemaal kapot. Kan ik niet zoveel aan doen, maar vind het toch lullig. Ik had ook van een dubbele een enkele kaart gemaakt, met powerpritt gelijmd, dacht dat het dan wel goed zou komen. Maar hij is dus ook onderweg 'gesplit'. Vandaar dat ik me een beetje schuldig voel.

Ik heb vandaag even in het zonnetje gezeten, heerlijk! :-)
Dag allen,

Ik meld me weer na een tijdelijke afwezigheid Zoals sommigen van jullie al in de hyves over de meet hebben kunnen lezen was (en ben) ik nogal druk geweest met scriptie en werk... Zelfs het postcrossing op zich lag helemaal stil. Ik was graag bij de meeting geweest maar de week erna is de deadline van mn scriptie dus dat gaat niet lukken. Jammer, want ik woon in Utrecht en had jullie wel rond willen leiden

Maar ik ben back, zeker hier in dit topic en als PC-er want heb bedacht dat ik toch ook ontspanning moet hebben!

Heb niet bijgelezen maar wel bijgebladerd en heb wat nieuwe namen gezien. (Harja, Eveline, neferisis) Hebben jullie ook hyves? Of waar komen jullie vandaan (@Eveline, jij bent m'n stadsgenoot )

Heb vandaag drie (van de 6) kaarten aangevraagd en die gaan naar Harderwijk, USA en Canada.
Hoi hoi,

ik had vandaag een leuke vintage kaart uit Finland en een Hurray uit Zwitserland. Ik ben dus erg aan het dubben of ik nog een kaart zal aanvragen of wacht tot de 11e.....

Ik heb nog onderweg:

Zuid-Afrika 33 dagen

Taiwan 26 dagen

USA 20 dagen

Finland 19 dagen

Tjechie 13 dagen

WitRusland 13 dagen

Duitsland 9 dagen

Frankrijk 7 dagen

Op zich zouden die toch wel snel geregistreerd moeten worden.... toch??

Ik heb voor de meet 11 mensen die komen en 1 onder voorbehoud (Kozoo) Voor iedereen zeker weten dat ze komen? Dit ivm de reservering. Nu kunnen jullie echt niet meer terugkrabbelen hoor!
quote:Ligaa schreef op 25 maart 2010 @ 15:53:

JJ je krijgt geen mail, het gaat automatisch over naar experid.

Ik heb een kaart uit China, van mijn wensenlijst. Ik heb als idee voor kaart staan: chinese/japanese illustrations (of birds/people). En ik heb dus een illustratie van 2 kleine vogeltjes in een hele mooie boom. Geen hoera. Ik weet niet of mijn duitsland kaart word geregistreerd nadat ik er een opmerking over haar profiel in had gezet. Ik zal wel zien.

Het klopt dat er een aantal mensen niet meer meeschrijven, bijvoorbeeld degene die in oostenrijk woont. Misschien komen die mensen nog een keer voorbij.Je bedoelt Ine; die postcrossed nog steeds, heeft haar profiel aan facebook gelinkt (of andersom) en ik zie regelmatig de mededeling voorbij komen dat ze een kaart heeft gestuurd of ontvangen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik had vandaag trouwens een hurray uit China in de bus. Vond het kaartje erg mooi.
Snjókorn falla, á allt og alla
Vandaag kaartje in Finland aangekomen na 8 dagen

Kaartje naar Nederland is al 8 dagen onderweg ik snap er niets van zou toch een keer aan moeten komen ??

@ zazana 1985 ik heb hyves ik sta bij justme op de hyves
Vandaag weer een paar kaartjes in de bus vanuit USA en Finland.

Via de pc-site een berichtje van iemand uit China met 'Hoi, ik heb je een kaartje gestuurd'.

Uiteraard in het engels, maar vond het meteen jammer dat ik nu weet dat er 1 kaartje uit China naar mij onderweg is..

En terwijl ik dit bericht typte was mijn mailbox erg blij

Ik heb een hurray uit de Ukraine.
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 25-03-2010 20:40
Reden: even aanvullinkje
% gewijzigd
quote:Harja schreef op 25 maart 2010 @ 20:38:

ik heb hyves ik sta bij justme op de hyves@ Harja: Bij justme staan meerdere met jouw naam, maar als je mij een uitnodiging wilt sturen via hyves..
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 25-03-2010 21:27
Reden: Hyves-adres verwijderd
% gewijzigd
Bij mij is het kaartje van de Filipijnen nog steeds niet toegekomen, nu al 29 dagen onderweg. Maarja we blijven wachten hé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven