We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

lekker weertje he, ik heb helaas moeten werken.

Anneke wat woon jij mooi

Male wat een mooie foto's op die site

Ratteke, maak je baas maar duidelijk dat je tijd voor jezelf nodig hebt. En geniet het komende weekend

Splinter geniet van het zonnetje in de binnenstad en olijf ook

Ik ga van het weekend wel weer even bijspammen. Nu druk druk. Zo in de auto naar vrienden, morgen mijn trouwjurk voor de tweede keer passen en laten afspelden en dan weer werken. Zucht
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
overigens vind ik die staff kleding erg leuk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:singalala schreef op 25 maart 2010 @ 16:01:

[...]

He MV! Ik heb je gevonden. Ik wilde weer eens naar je site toe (vorkje en prikken ed) en hij doet het niet meer? Komt het nog terug of ben je er mee gestopt?

Ik kom terug, moet iets aan de site verandert worden en het lukt mij niet zo. Ben zo'n digibeet. Maar ik wil heel graag terug komen als ik het euvel verholpen heb.

Lief van je dat je mij hier gevonden hebt

Oja als ik op kookgebied iets voor je kunnen doen dan mag je mij altijd mailen op mylenevalerie@hotmail.com. Vind het leuk als ik je kan helpen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hè Ratteke, wat vervelend nou. Goed dat je wel van je afgebeten hebt. Misschien inderdaad via de mail contact hebben, hoewel het voor nu eventjes niet nodig is.

Dat idee van de bedrijfsarts is ook wel wat. Als je daar zelf om vraagt, laat je ook nog zien dat je echt niet zomaar wat aan het fröbelen bent thuis. En die BA hoef je niet alles te vertellen. Als je zegt dat je net met medicatie bent begonnen en volgende maand bij de RIAGG start, dan weet hij in elk geval een beetje hoe het zit.

Het lijkt me niet gek hoor, dat je de juiste dosering nog moet vinden. Op een ´schoon´ lichaam is dat eerste pilletje heel heftig, maar misschien ga je er ook snel aan wennen en moet je echt kijken wat je nodig hebt. Dat is niet met een paar dagen gebeurd.

Nou, ik ben weer terug uit de stad. Viel jammer genoeg tegen, heb 1 shirtje gekocht van Benetton, met een kat erop die uit letters is opgebouwd. Volgens mij lijkt hij een beetje op de avatar van Mittens. Verder was het vreselijk warm in de winkels en was er al veel hoogzomer spul. En dat is nog net iets te optimistisch. Volgende keer beter!

Die kleding van staff is trouwens inderdaad erg leuk!

Delphi, leuk dat je toch even langs komt! Succes met je tentamens enzo. Gaat het lukken?

Haha, mijn vorige kat is ook eens zo geschrokken van een kikkertje. Eerst was kikker heel interessant. En toen sprong het beest ineens een stukje de lucht in, bwaah!! Ook al zo´n held...
Ratteke ik heb geen aanvulling op de rest van het getetter want dat is al heel goed!

Vandaag druk gewerkt, geen tijd om van het weertje te genieten. Was nu net iets beter dan gisteren... dus vriendje kon weer lekker genieten van het weer... as usual.....
quote:mylenevalerie schreef op 25 maart 2010 @ 17:00:

[...]

Ik kom terug, moet iets aan de site verandert worden en het lukt mij niet zo. Ben zo'n digibeet. Maar ik wil heel graag terug komen als ik het euvel verholpen heb.

Lief van je dat je mij hier gevonden hebt

Oja als ik op kookgebied iets voor je kunnen doen dan mag je mij altijd mailen op mylenevalerie@hotmail.com. Vind het leuk als ik je kan helpen.Neuh, ik was gewoon wat aan het struinen naar lekkere recepten en was een beetje bezorgd dat je site het niet deed. Want ik vond/vind het zoo'n tof idee en ik wilde ook eens een stukje schrijven en en.....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Vriendje is aan het koken, kipfilet gevuld met geitenkaas en spinazie... heb er zin in! Lijkt me heel lekker!
quote:singalala schreef op 25 maart 2010 @ 19:24:

[...]

Neuh, ik was gewoon wat aan het struinen naar lekkere recepten en was een beetje bezorgd dat je site het niet deed. Want ik vond/vind het zoo'n tof idee en ik wilde ook eens een stukje schrijven en en.....Oke, ik kan hier niet zoveel zeggen, maar mocht je mij mailen kan ik je meer vertellen. xmv.
Over 2 uur zijn de katten van Lé en Sarah jarig. Ik heb een nieuw taartje voor ze maar mijn ogen vallen nu al dicht dus die krijgen ze morgen.
Sooo wat is het rustig hier!

Net terug van de modeshow,leuk en weer wat ideetjes opgedaan.

Er was wel wat leuks van Sandwich maar daar werd bijna om gevochten...naaah,dan sla ik ff over.

(plus dat ik gewoon een dikke knieperd ben en dan Eur 130,- kwijt zou zijn voor alleen iets voor boven zeg maar..)

Mooi die paddenfoto's!!

Vorig jaar op Lowlands nog een klein kikkertje gevangen.

Deze foto is op de dag van vertrek maar stel je dit weiland heeeelemaal vol voor met tentjes.

En dan springt er een mini kikkertje rond....kansloos...

En dat wordt ik maar uitgelachen als ik een kikkertje naar de bosrand breng...boeien
quote:Bengelie schreef op 25 maart 2010 @ 19:34:

Vriendje is aan het koken, kipfilet gevuld met geitenkaas en spinazie... heb er zin in! Lijkt me heel lekker!Heeft vriendje daar ook een recept van? En wil hij dat dan ook met mij (ons?) delen?
Bieb, wat schattig dat je dat gedaan hebt voor dat kikkertje. En je hebt groot gelijk.

Grappig trouwens, ik wilde ook net reageren dat het hier rustig is. Ben je me net voor.

Vanmiddag heb ik ook nog met Sandwich kleding in m´n handen gestaan. Vaak vinnik daar wel mooie dingen tussen zitten. Maar inderdaad wel een beetje prijzig.

Ik ben net terug uit het theater, we zijn naar een voorstelling van de Wereldband geweest. Bekend bij jullie? Echt een aanrader! Het zijn 5 mannen die tientallen instrumenten bespelen en daar ook een hele act omheen bouwen. Echt muziektheater en superknap. En enorm lollig. Het leuke is ook dat ik 1 van die mannen van vroeger ken, toen we samen pianoles hadden. Dat maakt het extra bijzonder!
Okeeeej, ik zat al te zoeken naar die kikker.... haha

Mittens, heb je Tiger Army nog geluisterd? Het is iets heftiger dan the Baseballs maar ook zo gaaf! Wil je het nog heftiger dan is Rezurex en Nekromantix aan te raden.

Het is hier idd rustig. Ik ben vanavond met mn ventje naar de Ikea geweest. Eigenlijk voor planten maar daar hadden ze er niet veel van. Wel een nieuw kussentje voor in de leunstoel gekocht. En die zit denk ik heeeeel lekker want meneer heeft de luikjes al weer gesloten. Hond zit dr nieuwe brokjes naar binnen te werken (met veel kabaal)

K. kwam gisteren thuis met een zak op z'n schouder. Heeft ie 32 kilo hondenvoer gekocht uit de fabriek van Eukaneuba..... Mijn hemel, we hebben tot aan de herfst genoeg hondenvoer zeg.

Morgen ben ik nog lekker thuis, geen gezeik aan mn kop van mn baas. Hoop dat het dan nog wel lekker weer is. Geen idee wat ik ga doen maar met zon ziet alles er toch prettiger uit. Zal ik appeltaart gaan maken? Of iets anders taarterigs? Ff kijken op het goddelijke taarten topic morgen. Dan ingredienten in huis halen en bakken. En dan ga ik lekker niks zeggen tegen mn vriend. Verrassing. Zo, morgen ook weer wat te doen!
Even gegoogled op wereldband,ziet er leuk uit maar had er nog nooit van gehoord..

Ratteke gaat het met jou ook weer een beetje?

Wat een knurft van een werkgever heb je hij zal het vast niet zo beroerd bedoelen maar wat meer inlevingsvermogen zou hem sieren..

Jammer dat het zo;'n eind rijden is...taart klinkt als een lekker idee
wereldband staat met 6 personen op de foto's??
Biebs, het is maar anderhalf uur hoor.
Ik sprak vanmiddag (werktechnisch) een hele leuke vrouw.

Ze heeft een winkel in Amsterdam.

www.catsandthings.nl

grappige winkel!!
Ja heel strak plan...anderhalf uur rijden...me even voorstellen...stukje taart eten...anderhalf uur terug rijden

Enne waarschijnlijk nog langer rijden want ik moet al een half uurtje voor ik in Z ben en ik denk dat jij vanaf daar telt?
Haha eh ja, vanaf z... damn, ik zal een foto maken ok?

En heb ff op die site gekeken. Leuk. Alleen jammer dat de leukste links het nog niet doen. Maar die stoeltjes zijn geniaal! Die rooie met pluche.... en dan mn zwarte mormel er in. Moet mooi staan!

Heb ook ff bij boeken gekeken. Je kat trainen in 10 minuten per dag. Deed me denken aan een verhaal wat ik ooit las. Ging over dat je in gedachten je kat ziet en dan in gedachten je kat iets laten doen. Daar moest je je dan goed op concentreren en beelden naar je kat 'stralen'. Of zo... Dat heb ik die avond in bed gedaan. Maculata gevisualiseerd, ik wilde dat ze bij me in bed kwam liggen. Ben begonnen met haar naar boven halen. Ze zat nog in de woonkamer. Dat heeft even geduurd maar uiteindelijk kwam ze én ging ze bij me onder de dekens liggen aan mn kin sabbelen.

Het kan natuurlijk zo zijn dat het echt gewerkt heeft óf dat ze dacht: he, vrouwtje is naar bed, ik ga lekker bij dr liggen want dat doe ik bijna elke avond. Ik prefereer het eerste
Mmmm,lekker een foto van taart

Doe maar!

(ga sowieso dan maar even bij de Hema morgen wat lekkers meenemen,slagroomtompoezen om maar even ON topic te blijven )

Ik heb lekker al weekend!

En mn horlogebandje ging kapot dus ik vind dat ik gewoon een nieuw horloge verdiend heb.
Zo, ik ga lekker naar bed. Morgen vriendlief weer om 6 uur er uit. Ik ga dan maar weer mee. Smeer ik z'n brood (ja ja bijna elke dag. Met en uit Liefde) dan ga ik lekker forummen, koffie drinken, spelletje spelen, douchen, hond uitlaten en dan ontbijten. Hmmm morgen naar de bakker voor verse tijgerbollen....

Goh, een van de bijwerkingen van die pillen is vervlakking van gevoelens. Nou, daar merk ik niks van! Ok, vanmiddag.... maar gisteren was echt een goede leuke dag. Morgen wil ik er weer zo een. Voor jullie allemaal, want ik heb het echt naar mn zin gehad.

Oh, en kwam je nou morgen met een grote verrassing MV? Ik ga f5-en!
Poezen je wil opleggen geloof ik helemaal njente nada noppes van..

Maar dat komt omdat die van mij standaard doen wat ZIJ ZELF willen....
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 25-03-2010 23:32
Reden: noppes met een n dus..
% gewijzigd
Truste Rat,lekker slapen!!

Ik ga ook
Ik heb ze zo ook een keer 'geroepen'. Ik zat op de bank, poezen buiten. Ik heb het me voorgesteld dat ze alle drie op de mat zaten. Is niet met alle drie gelukt maar toch.

Het is gewoon toeval maar ik vond het wel erg toevallig. Het kwam goed uit zeg maar.

Slaap lekker!
Wat is er weer veel besproken..

Oa..

Fietsen!

Prachtige fiets en zie ik daar nu een pantervelletje? Geweldig!

Ik heb zelf een paarse fiets met een grote rieten mand voorop en had ook die fietstassen van de Hema, totdat ze gingen scheuren en al mijn flessen op de grond lagen. Nu heb ik stevige rode met witte stippen.. ook lekker kitch.

Catproof tuinen. Daar moet ik binnenkort aan beginnen, maar ik wacht even op een mooi weekend (lekker weer dus).

Ik moet mijn schutting afbakenen met gaas en mijn dakterras voorzien van een schutting en gaas. Wordt wat want ik heb 1 houdini... my god. ik zag haar laatst op de vitrine liggen en daar moest ze wel voor gesprongen hebben.. Dat ding is 1.60 hoog! En er staat niets in de buurt waar ze eerst op heeft kunnen springen. Begrijp het nog steeds niet.

Eh wat nog meer. .

Deurtjes..

Mijn oma van 96 was ook dement (ook zo gestorven natuurlijk) en had ook af en toe van die momenten. Zo emotioneel werd ik daar van. Zo was ze eens thuis naar buiten aan het kijken. naar de blauwe lucht. Opeens zei ze: John ! John! Up here..

(ik dacht ey?? engels?) . I'm so happy to see you John. Would you like some bread and coffee?

Bleek dat mijn oma gewoon Engels sprak. Ik snapte er niets van! Toen ging ook heel het balletje rollen in de familie over hoe kick ass mijn opa en oma waren. Ze zaten in het verzet vroeger. Daar is Nooit over gesproken! Nooit! En dan kom ik dat opeens te weten omdat ze Engels praat. Geweldig toch.

Oh ik hoop dat je vader nog heel vaak van die momenten krijgt en dat je daar lekker in je eentje van kan genieten..

Staan leuke dingen op die website bieb.. Ik zie ook weleens spullen daarvan op marktplaats en beurzen staan. Helaas heb ik geen geld over voor dat soort dingetjes. Het gaat allemaal op aan rekeningen, rekeningen en nog eens rekeningen.. bah.

Nou ik ga weer slapen.

trusten ladies!
Poelepoelepoelepoes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven