Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Haha, geeft niet hoor. Hoort er vast allemaal bij.

Nee, het was wel een spoedkeizersnede. Mijn bloeddruk was veel te hoog, daarom zou ik in het ziekenhuisbevallen. Maar tijdens de weeen ging het hartslag van het kindje heel erg ver naar beneden en bleef ook laag. toen met spoed naar de OK.

Maar uiteindelijk is alles goedgekomen en is het een heerlijk gezond mannetje. Keizersnede is me heel erg meegevallen. Dag na de operatie kon ik bijna alles al weer. Als ik zou mogen kiezen zou ik er nu weer voor gaan.
anoniem_19669 wijzigde dit bericht op 25-03-2010 10:07
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ik heb wel eens andere verhalen gehoord over een keizersnede. Fijn dat het allemaal dan nog mee is gevallen. Lijkt mij wel schrikken wanneer ze je vertellen dat de hartslag van je kindje niet goed is.

Nu maar hopen dat je je bloeddruk een beetje mee gaat werken de komende maandjes.
Eileentje, had jij ook al zo'n rotdag? Bij mij begon hij goed. Dochter vrolijk, ikke wel misselijk maar beschuitje leek erin te blijven (let op het 'leek') Dochter naar kdv, weer naar de nieuwe groep en ze vond het prima, stond vrolijk te zwaaien voor het raam. Maar eenmaal op het werk...............!!! Jeetje wat een gedoe. Mijn pc was al mijn bestanden kwijt, ICT mijn pc laten fixen, daarna moest ik 3 keer opnieuw opstarten voor hij het deed. En nog meer van die geintjes.

Om 13 uur kwam de verlossende e-mail, er was ruimte voor verlof. Er zou geloot worden. Ik dacht dat ik vandaag niet zoveel geluk zou hebben maar niet geschoten altijd mis. En ja hoor! Ik mocht naar huis om 14 uur!

Heb wel wat nuttigs gedaan. Heb mijn auto gepoetst en ben naar de dealer geweest om te vragen wat ik voor mijn auto weer krijg als ik hem inruil.

En nu ben ik gesloopt. Heb het ontzettend in mijn rug. Dochter is de allerliefste Ze zit nu papa voor te lezen. Ik moet nog eten maar heb geen zin in eten.

Ik ga zo dochter naar bed brengen want ik denk dat ze zo omvalt want ze heeft vanmiddag niet geslapen op het kdv.

Vanavond wie is de mol kijken en dan lekker slapen. Afgelopen nacht ontzettend slecht geslapen dus hopelijk nu een betere nacht.

Fijne avond!

ps, nog 2 dagen werken en dan 2 weken vrij joehoe!
Hoi dames,

Daar ben ik dan ook weer eens. Er is superveel bijgeschreven en ik weet dus niet eens meer wat. Teruglezen heeft volgens mij weinig zin.

Ik zal zo uit mijn hoofd proberen te reageren.

Tjeempie, wat goed: een mooie nekplooi. Gaaf hoor. Ben benieuwd wat de officiele uitslag wordt, maar zal toch wel goed zijn?!

Nieuwe dames ( Eileentje en Eles???), welkom. Leuk dat jullie ook meeschrijven.

Kloontje, ik heb bij dochter gewoon een pufcursus gedaan, maar dat was toch niet echt iets voor mij. Waren ook niet mijn type meiden. Heb hier geloof ik ook wel verteld dat ze me zijn vergeten uit te nodigen op de terugkomdag. Nou ja dat zegt genoeg, toch?! Was trouwens ook wel erg laat op cursus en het zou er om spannen of ik de laatste bijeenkomst zou redden. Nou nee dus. Heb de partnerles gemist. Heb ook een dag zwangerschapsyoga gedaan. Was een hele dag incl. lunch en daar vond ik meer gelijkgestemden. Dus als ik iets ga doen ( ben er nog niet uit) dan wordt het zwangerschapsyoga. Ik neig er wel naar, vooral nu bij de 2e. Niet zozeer om het puffen en zo, maar meer om even heel bewust met de zwangerschap bezig te zijn. Ik ervaar deze zwangerschap toch heel anders dan die van dochter.

Oh lees hier over zwangerschapsjeuk: pfff dat heb ik bij dochter gehad en dan pas met 8 maanden. Als ik dan lees dat sommige er nu al last van hebben, heb ik medelijden. Ik hoop dat het me deze keer bespaard blijft. Ik sliep op een gegeven moment met sokken om mijn handen ( het was gelukkig december/ januari) om te voorkomen dat ik mijn hele lijf kapot krabde.

H-E-A, gefeliciteerd met deze mijlpaal.

Caro, wij gaan denk ik voor een meegroeibed van Ikea. Heb een heel leuke gezien voor dochter. Dochter slaapt nu nog in ledikant en vind de overgang naar 2 meter bed ineens zo groot. Maar dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over dochter.

Jiminy, gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Pinder, jeetje nu al BI. Sterkte meid!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar met de hyacinthen gaat het prima. Maar kan niet anders, ze krijgen zoveel liefde en aandacht van dochter.

We zijn de laatste dagen ook lekker veel buiten geweest en hebben gister radijsjes en meer van dat soort dingen gezaaid. N. is nu de hele dag bezig met water geven ( "Bloemen dorst")

Bruiloft van vriendin was voor hen een geslaagde dag. Ze zag er erg mooi uit ( bruid is nu 31 weken zwanger).

Mijn man had het buffet gemaakt en dat viel in goede aarde. Iedereen vond het lekker. Was voor hem en mij toch ook wel even spannend met al die onbekenden.

Ik had alleen op de dag van de bruiloft de heftigste aanval van misselijkheid tot dan toe. Net voor we wilden wegrijden, kwam mijn ontbijt er aan alle kanten tegelijk uit. Hele make-up naar de haaien. Ik zag er echt niet uit en meeeeeeeeennnnn wat voelde ik me beroerd. Heb nu sinds dinsdag dan ook iets van de huisarts tegen de misselijkheid. Blijf wel misselijk maar geef geen 7 keer per dag meer over.

Zo nu dochter in bed stoppen, de zandbak binnen opzuigen en dan op de bank voor de finale van wie is de mol.

Fijne avond!
Moe moe moe dus ik zwaai even en kom snel bijlezen en buurten

Liefs

Tjeemp
Oh ja voor de tabel: 1 april termijnecho
Hoi meiden,

Jeetje wat is er veel geschreven. Ik heb zelf een week niet geschreven, wel af en toe gelezen, maar ik was erg druk en mega moe en misselijk! (m'n dochter spookt weer lekker 's nachts helaas).

Tjeempie, fijn dat de nekplooi goed was! Wat een prachtige echo foto van jullie kleintje. Wij hebben woensdag de 12 weken echo, hopelijk ziet het er net zo mooi uit als bij jou.

Visje, vervelend dat je zo misselijk was tijdens de bruiloft. Wat voor medicijnen heb je gekregen van de huisarts?

Ik heb bij m'n dochter ook de laatste maand extreem veel jeuk gehad. Verschrikkelijk vond ik het en inderdaad als je er nu al last van hebt lijkt me echt een hel! Ik had ook de laatste twee maanden het carpaal tunnel syndroom, dus veel tintelingen/pijn in m'n pols en handen, vooral 's nachts, heel vervelend ook.

Wij denken er trouwens ook aan om een ikea peuterbed te kopen bij de ikea voor m'n dochter. Ik moet nog even informeren.

Caro, lekker zo onverwacht een paar uurtjes vrij! Heerlijk dat je straks 2 weken vrij hebt. Zijn de koffers al gepakt? Hopelijk is de misselijkheid minder in Tunesië!

Eileentje en Eles, welkom hier!

Eileentje, voor jou vind ik het helemaal een wondertje dat je nu zwanger bent! Echt een groot cadeau! (heb je verhaal op de hyves gelezen). Geniet ervan meid! (en Eles natuurlijk ook).

Kloontje, ik ga geen zwangerschapscursus volgen. Ik ga wel weer zwangerschapszwem doen. Dat heb ik bij m'n dochter gedaan, en dat beviel me erg goed!!

Ik hoop ook niet dat dit de warmste zomer ooit gaat worden trouwens, pff lijkt me erg lastig. Maarja we hebben er toch geen invloed op.

Wij willen (denk ik) niet weten wat het gaat worden. Aan de ene kant ben ik heel nieuwsgierig, maar aan de andere kant vond ik het bij m'n dochter ook zo'n verrassing en leuk dat we het niet wisten. Ik vind het alleen erg moeilijk om een leuke miesjesnaam te vinden die past bij onze dochters naam. Maar goed we hebben nog even de tijd.

Van de week kreeg ik een telefoontje van een vriendin van mij en zij blijkt dus precies gelijk met mij zwanger te zijn. Heel leuk zou je denken. Maar..... ze heeft al 2 kinderen, waarvan 1 dochter een soort leukemie heeft gehad een paar jaar geleden en dit is erfelijk. Haar andere dochter heeft ook lage bloedplaatjes, tevens haar neefjes en nichtjes, broers en zij zelf. De kans dat het nieuwe kindje ook drager wordt is 50%! Haar man wil het kindje laten weg halen, omdat hij bang is dat dit kindje ook ziek wordt en dat dat risico wil hij niet nemen. Maar zij wil het kindje houden! Echt een verschrikkelijk drama vindt er plaats op dit moment. Hij is boos, wil dat ze een ander huis gaat zoeken, zolang ze het kindje wil houden en wil niets (met z'n eigen kind!!!) te maken hebben! Ik kan me dat toch helemaal niet voorstellen. Ik vind het zo sneu voor m'n vriendin! Alsof zij ervoor gekozen heeft. Het was een ongelukje. Ze slikte de pil, maar door een buikvirus is ze zwanger geraakt en ze weet het nu net 2 weken. En is nu ruim 11 weken.
even een klein ego berichtje,

vanochtend naar de vk geweest voor hartjescontrole en gelukkig kon ze het hartje vinden. Pfff toch wel weer een opluchting. Van nu af aan mag iedereen weten dat ik zwanger ben!

Had zojuist alleen weer een lichte bloeding (paar weken geen last van gehad), maar ik denk dat ik me hier maar geen zorgen meer over moet maken.

Marly, wat een rotbericht over je vriendin. Afschuwelijk om te lezen. Zouden ze nu al kunnen onderzoeken of het kindje drager is?
Marly, jeetje wat een naar bericht over je vriendin zeg! Dat is zeker een domper op de feestvreugde van het zwanger zijn.

Ik heb zetpillen gekregen Emenogiets geloof ik. Ik las dat Caro ze tijdens de vorige zwangerschap ook heeft gebruikt. Nou ja dat dus.

MwJansen, wat fijn dat je een hartje hebt gehoord. Ik zou me, hoe lastig ook soms, niet al te druk meer proberen te maken over lichte bloedingen. Zullen wel vaatjes zijn....
He meiden,

Ben ik ook weer even....

Ik heb wel bijgelezen, maar ben alles alweer vergeten, denk ik.

Las wel allerlei verhalen over een peuterbed. Wij hebben het peuterbed wat Tjeempie volgens mij ook heeft. Zelfde idee in elk geval. Eerst heeft de oudste erin gelegen voordat hij naar zijn zolderkamertje verhuisde. Toen de middelste 3 werd, hebben we haar in het peuterbed gelegd. Bij ons is de jongste nog geen twee als de beebs geboren gaat worden, dus ik denk dat wij gewoon een ledikantje erbij gaan aanschaffen. Zodra we een ledikantje over hebben, gooien we hem wel weer op marktplaats. Hetzelfde met de kinderwagen. Wij gaan toch voor een tweelingwagen (easy walker), maar kijken daarvoor ook op marktplaats. We hebben nu een bugaboo, maar die ruimen we op tot we de tweelingwagen niet meer nodig hebben. Met twee kinderen op school en een hond die regelmatig een rondje moet, zie ik het niet zitten dat dochter op een plankje moet gaan staan. Het kind loopt nog geen eens los...

Visje, wat balen dat je zo spuugmissleijk bent/blijft! Ook bij jou houdt het maar niet op, Caro. Balen hoor!

Mevr. J fijn dat je het hartje hebt gehoord! Ik vind dat ik nu wel heul lang meot wachten. Mag pas woensdag weer naar de vlos voor een reguliere controle. Buikje groeit al gestaag, dus ik probeer me er maar aan vast te houden dat dat een goed teken is.

Marly, wat een verhaal van die vriendin van je! Afschuwelijk zeg! Ook ik voreg me direct af of er geen mogelijkheid is om te onderzoeken of het kindje drager is van die afwijking.

Zwangerschapscursus.....ik ben er nog niet helemaal over uit. Bij de 1e hebben we Samen Bevallen gedaan (tsja, was op zich wel leuk omdat het een cursus was die we samen konden doen), bij de 2e heb ik een poging tot zwangerschapsyoga gedaan, maar ben ik bijna lettelrijk gillend weggerend. Had voor mij een te hoog zweefgehalte. Bij de jongste heb ik geen cursis gevolgd (en de beste bevalling gehad...) en nu twijfel ik weer. Misschien dat ik nu als afsluiting wel de reguliere pufcursus ga doen. Heb ik dat ook nog een keer meegemaakt. Op zich lijkt het me wel heel leuk om andere zwangeren te ontmoeten.

Mijn bekken is echt prut, dus das wel een enorme dip. Nu twee keer bij de fysio geweest en een serie oefeningen gekregen. Maandag weer heen voor massage/pijnbestrijding. Het basis pijnniveau moet nog een beetje omlaag om het een beetje aangenaam te houden. Wel wisselt het soms per dag. Gisteren heb ik gewerkt en viel het tijdens de dag nog best mee, maar vandaag daarentegen is het echt prut. Toch nog een gevolg van gisteren? Ik vind het erg lastig inschatten. Van het weekend maar rustig aandoen en hopen dat maandag wat oplevert ten aanzien van minder pijn. Natuurlijk speelt ook de mentale dip nog mee. Het was niet echt mijn ideaal om met 12 weken al een vaste bezoekster van de fysio te worden...

Wij gaan patatjes eten dus ik ga even gauw de pan vast klaarzetten om warm te worden.

Fijn weekend allemaal!
Pinder balen zeg dat je nu al zulke bekkenklachten hebt....

Marly jeetje wat heftig voor je vriendin. manlief is behoorlijk in paniek zo te lezen.... Hopelijk bekoelt hij wat als hij t even laat bezinken...

MevrJansen, fijn om even t hartje te horen...

Hier veel misselijk, veel spugen, ook s nachts en dus nauwelijks slapen. Overdag gaat t goed maar s nachts en s ochtends... Omdat ik bij dochterlief ben opgenomen met 15 wk heb ik nu medicatie gekregen maar net de bijsluiter gelzen... Je mag er niet eens mee autorijden en je mag t niet meer dan 2 dg achte relkaar slikken... Ik kijk t nog maar een nachtje aan... Pff.f... Vanavond eigenlijk een verjaardag maar manlief is alleen, ik heb geen puf.

Fff laptoppen, douchen en vroeg nr bed...
Hi meiden,

Hier even een egoberichtje. Gisteren echt een dagje niets in huis gedaan maar wel even naar buiten geweest en even geshopt. En darna kwam de boosdoener naar buiten.... mijn schaambeen gaat weer zeer doen. Dat is bij mij de uitting van bekkeninstabiliteit :( Eerste zwangerschap nooit last van gehad, tweede wel maar pas wat later in e zwangerschap en nu komt het dus weer opzetten. Tillen is voor mij nu uit den boze want daarmee vererger ik het, net als lang lopen ed. Ik ga het dinsdag maar even met de gn bespreken en denk dat ik ook maar weer meteen naar fysio ga in de hoop dat het hierbj gat blijven.

Verder gaat het goed hier, voel me verder goed, buikje groeit gestaag (zonder extra kilootjes ) en geniet nog onwijs na van onze echo van afgelopen dinsdag. Totally in love weer met het kleine neusje (had net zo goed het neusje van jullie baby kunnen zijn, they are all alike maar zo cute)

Zometeen bodschappen doen met lief en dan met de pootjes omhoog op de bank. Vanavond avondje schouwburg
Tjeempie, jij ook al! Balen zeg!

Ik heb gister ook de fysio gebeld, kan na Pasen terecht, ze heeft me op het hart gedrukt om vooral goed mijn oefeningen te doen en dan gaat zij proberen wat aan de pijn te doen.

Ik vond het ook best een domper dat het deze keer zo vroeg al begint.

Vanmorgen een nieuwe auto gekocht. Een fiat panda, gloednieuw! Vond het wel weer spannend hahha.

Ik ga tv kijken, kom morgen verder kletsen.
Ojee..ik loop hopeloos achter! Welkome Eileen en Elles!

Pinder, tjeemp en caro: wat een gedoe met die instabiele bekkens.... Echt balen voor jullie zeg! Hopelijk blijft het een beetje hanteerbaar.

Kicken caro, een splintersenieuwe auto!

Ik was erg moe de afgelopen tijd! Met het mooie weer knapte het even op maar gister weer in alle hevigheid aanwezig! Ook drie keer een enorme huilbui...achteraf eigenlijk vrijwel zonder reden. Of tenminsten, niet iets waar ik normaal zo hard om zou moeten huilen!

Nu eindelijk eens even lekker uit geslapen. Hopelijk doet dat me goed voor vandaag.

Donderdag weer echo, leuk!
Tjeempie, jij ook al bekkeninstabiliteit? Wat lijkt me dat ontzettend vervelend. Ik heb geen idee hoe het moet voelen, maar blijkbaar is het heel pijnlijk. moesten jullie de vorige keer ook eerder stoppen met werken?

Ik dacht gisteren dat ik voor het eerst misselijk was door de zwangerschap, maar dat bleek een virusje te zijn. Ik hoop niet dat het door gaat zetten, heb geen zin om echt ziek te worden. Heb vanmiddag wel 3 uur geslapen, was zoooo moe en voelde me dus ook niet zo lekker.

Morgen mag ik eindelijk op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben. heerlijk!!

ga nu even met zoontje een wandelingetje maken. Daag!
Ik krijg een beetje de kriebels, morgenvroeg om 10 uur weer een echo. Begin echt zenuwachtig te worden. Krijg 's nachts allemaal visioenen over dat er ineens niks meer zit of dat het hartje niet meer klopt. Brrrrr. Duimen jullie voor me?

Ik kruip maar vroeg in bed.
Caro, het komt vast goed maar zal sowieso voor je duimen! Veel succes/ plezier.
Hey Caro!

Hoe gaat ie???? Ben wat te laat met duimen, kan het ook met terugwerkende kracht...daar ben ik nu mee bezig!

Mevrouw Jansen ziek geworden of viel het mee?
Caro hoe was je echo?
Pffff, vannacht vanaf 5 uur niet meer geslapen. Daarvoor rare dromen gehad over dat we eerst naar de stad moesten en dat manlief niet meer wist waar hij de auto had geparkeerd en dat we te laat kwamen en nu pas over 4 weken een echo kregen :lol:

Maar goed, we waren mooi op tijd en om 10 uur zwaaide er een druktemakertje naar ons! Het was mooi aan het springen en zwaaien. Helemaal geweldig!

En nu knap ik af, ben helemaal kapot! Zo moe ineens! Maar wat wil je na zo'n korte nacht (want kon natuurlijk eerst ook niet in slaap komen). Straks als dochter in bed ligt zelf ook maar languit op de bank of misschien wel in bed.

Ik ga nog even genieten!

Kom snel weer om te reageren.
Kom even gluren hoe t met caro is! Gelukkig goed nieuws, nu maar lekker relaxen he!
Iedereen een beetje goed het weekend doorgekomen?

Marly, wat verschrikkelijk nieuws van je vriendin, hoe is het nu met haar?

Caro, fijn dat je gerustgesteld lekker een slaapje kan doen. Geweldig zo'n lekker druktemakertje toch?

Meiden met BI, ik weet er te weinig vanaf om er iets zinnigs over te zeggen, ik hoop wel dat jullie zoveel als mogelijk nog van jullie zwangerschap mogen/kunnen genieten.

Hier een ontzettend druk weekend gehad en heb nu al geen zin in de maand april. Overvolle agenda en manlief gaat 2x een aantal dagen naar het buitenland voor zijn werk. Normaliter heb ik daar helemaal geen problemen mee maar als ik er nu al aan denk word ik poepiechagrijnig. Misschien voel ik me er morgen wel iets beter onder.

Gisteren bij een vriendin wezen borrelen. Ze had een buurvrouw op visite met diens zoontje van ruim anderhalf (als ik het goed heb begrepen). Dat ventje ging toch tekeer, ik kreeg het er benauwd van. In het wilde weg slaan en hysterisch krijsen terwijl hij op de grond lag, alleen maar omdat hij zijn zin niet kreeg (wat overigens terecht was). Ik hoopte gelijk dat dat soort taferelen mij bespaard blijven (laat me even in die waan ).

Voelen jullie de baby al?
quote:Eileentje schreef op 29 maart 2010 @ 14:51:

......... Dat ventje ging toch tekeer, ik kreeg het er benauwd van. In het wilde weg slaan en hysterisch krijsen terwijl hij op de grond lag, alleen maar omdat hij zijn zin niet kreeg (wat overigens terecht was). Ik hoopte gelijk dat dat soort taferelen mij bespaard blijven (laat me even in die waan ).

Oke zullen we doen

Caro, wat fijn dat je een zwaaiend kindje hebt gezien..... Ik heb donderdag de termijnecho en zo nu en dan af en toe heb ik dezelfde gedachten als jij had. Vind het dus ook retespannend. Kan dus ook wel een aantal duimende meiden gebruiken.
Visje, ik zit te duimen voor je hoor!

Eileentje, ik kan je wel in die waan laten hoor, dat gedrag ken ik dus echt niet (van mijn eigen kind dan) en die wordt in juli 2
hi meiden,

Still alive maar veel last van mijn schaambeen (wilde zeggen dat k#tbeen... maar dat is wel erg letterlijk en figuurlijk )

Voor de dames die zich afvroegen hoe het voelt euh.... je hebt dat bot zitten en het voelt alsof het gekneusd is. Alsof je een enorme schop met een hard iets hebt gehad. Smorgens als ik opsta nergens last van maar twee keer trapje op en het is feest en dan blijft het de hele dag hangen. Het kwam opzetten als poepen en niet meer weggegaan (op even in de ochtend na dan) Maar goed morgen maar even met de gyn bespreken hoe of wat en hopen dat het hierbij blijft, dan is het te doen.

Bij de andere ladies zelfde klachten? Nog tips?

Caatje, fijn dat je weer een heerlijke goede echo had! Keep up the good work girl! Fijn die nieuwe toet!

Agnez, gezellie dat je er weer even bent. Hopelijk vertrekt de vermoeidheid snel nu we allemaal voorbij de 12 weken gaan

mevr jansen, is het virusje weggebleven?

Elles hoe gaat het met jou?

Eileentje, remedie tegen een overvole agenda... even gaan strepen en dingen verzetten of afzeggen Helpt altijd Enne hier voel ik af en toe het gefladder of als ik snachts een enorme volle blaas heb, en mijn baarmoeder dan echt als een ballon aanwezig is terwijl ik op mijn rug lig, dan voel ik de beeb. Althans ik voel het gerommel in mijn baarmoeder. Maar om het echt baby te noemen zal nog wel een week of 4 a 5 duren. Dan voel je echt de duidelijke plopjes als je weet waar je op letten moet Eerste keer duurde het 20 weken, tweede keer iets van 17 a 18 en nu voel ik dus vroeg iets. btw.... hier begon het gedrag van zoonlief die zijn zin niet krijgt pas op zijn vierde .... is nog bezig hier maarre die van jou doet dat straks vast niet *laat in waan*

Visje, spannend donderdag de echo! Ik duim voor je!

Pinder, hoe was het vandaag bij fysio?

Marly, heftig bericht van je vriendin. Kunnen ze niet lijken met een vlokkentest of vruchtwaterpunctie en op basis daarvan een beslissing nemen? Let je wel een beetje op jezelf, zij is belangrijk maar jij en jou rust ook, hoe lastig dat ook is! Knuffel vor jou!

Bapauuuuuuw waar ben je? Of heb ik iets gemist en lig je fijn in de zon?

Droom hoe gaat het? Heb jij al gembermeuk in huis?

Morgen weer werken, dus zometeen topmodel kijken en daarna lekker onder de wol

dikke liefs

Tjeemp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven