Mode & Beauty alle pijlers

Bobbi Brown make-up

24-03-2010 08:54 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Eergister ben ik in de Bijenkorf opgemaakt met Bobbi Brown make-up en was er erg van onder de indruk.

Ik kwam alleen voor de gel eyeliner, maar ook de foundation (Luminous Moisturizing) en de oogschaduw (die ook meteen werd gebruikt als wenkbrauwpoeder) vond ik heel erg mooi.

Ik ben normaal niet zo van heul veul make-up, maar dit was heel mooi en natuurlijk!

Nu zijn de prijzen wel wat hoger dan ik normaal gewend ben, dus ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met BB make-up? En misschien ook met de brushes? Is het bijv. slim om die erbij te kopen?

Astair
Je hebt nu een blauw oog?
Haha Monroes, je bent me net voor!
Ik heb een blusher van BB, best fijn spul! Geen egale teint, maar verschillende door elkaar.
quote:monroes schreef op 24 maart 2010 @ 09:25:

Je hebt nu een blauw oog?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Ik heb make up en kwasten van BB in NYC gekocht en heb me veel geld bespaard. Ik vindt de producten hier echt duur. Heb me ongeveer 150 euro bespaard (heb me daar ook helemaal laten gaan, moest toch mijn make up voorraad aanvullen). Kwasten zijn al min 28 euro/stk en daar is het lager in prijs/gelijk en de $ is goedkoper. Ik ben vooral fan van hun creamy lipsticks, echt heel mooi. Hun oogschaduw vind ik weer tegen vallen, vindt ze niet speciaal en soms te natuurlijk zodat je bijna geen kleur ziet.

De extra eyebalm creme is trouwens ook gewelig maar ook rete duur, hier 70 euro , in USA $60!

Ben je door een marokkaans of donker meisje opgemaakt bij de BB counter?
Haha, ik heb ook heeeeel lang gedacht dat BB iets met die geweldadige man te maken had

Ik kom jammergenoeg binnenkort niet in Amerika, maar misschien kan ik online een goede aanbieding vinden.

Ik vond de oogschaduw juist heel mooi subtiel, maar ga misschien door de prijs toch eerst eens kijken of ik met een Hema-product dat effect ook kan bereiken...

Ik neig ernaar om de eyeliner te kopen en oh...die foundation was ook precies goed.

Ik werd door een Aziatische jongen met een bril opgemaakt trouwens.
Ik heb andere ervaringen heb hier ook een topic over geopend. Ben er totaal niet tevreden over. Mascara geeft af, oogschaduw is erg snel verdwenen en de concealer vind ik te dik.
Ben ook niet heel tevreden met BB, Ik heb de corrector ( camourflage donkere kringen) kan net zo goed niets gebruiken want het helpt 0,00. Vreemde kleuren ook, want mij werd tot 2 maal bisque aangeraden en het lijkt alsof ik roze kringen om mijn ogen heb...
Die concealer had ik inderdaad ook onder m'n ogen gekregen van de visagist (?).

Daar was ik ook niet tevreden over, zag je heel erg zitten en kwam erg in de plooien te zitten.

De foundation en eyeliner bleven wel de hele dag zitten, maar twijfel nu toch over de foundation door jullie ervaring.
Maar ik ben heel tevreden over de gel eyeliner
Heb jij het bijbehorende kwastje erbij gekocht, vrolijk?
Ik heb toentertijd in het buitenland de set gekocht van 2 kleuren gel liner met korte eyeliner kwast. Het is wel een fijn kwastje en ik ben er heel tevreden over. Ik kan echt hele fijne strakke lijnen trekken met de eye liner en het fijne is dat het niet uitloopt zodat je niet aan het einde vd dag uitziet als een gevloerde pandabeer.
Toen ik die ochtend was opgemaakt, zat het 's avonds ook nog precies op dezelfde manier. Dus net de eyeliner + bijbehorende (dure) kwast gekocht.
Een hele verstandige keus. Ook hier iemand die dagelijks de gel eyeliner van BB gebruikt. Hiervoor gebruikte ik de gel eyeliner van MAC, maar dat was in een kleur uit een limited edition. Uit wanhoop BB gekocht en heel tevreden. Ik breng het aan met een MAC kwast, zo'n schuin aflopende.
Leuk Astair, geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven