Volume shampoo, is het wat?
maandag 22 maart 2010 om 20:20
Ik heb aardig lang (stijl) haar tot 10 cm boven mijn billen.
Vaak zie ik op straat meiden lopen met van dat prachtige lange haar waar ook nog eens bergen volume in zit.
Mijn haar valt altijd sluik en recht naar beneden! Op zich niet erg, hoor vaak om me heen wat een prachtig haar, maar wil er gewoon wat volume in.
Werken volumeshampoo's? Natuurlijk verwacht ik geen wonderen, maar wat voller uitziend haar zou geweldig zijn.
En zoja welke raden jullie aan?
Ik heb super stijlhaar, dus laagjes knippen werkt ook niet echt....
Tips zijn welkom.
Vaak zie ik op straat meiden lopen met van dat prachtige lange haar waar ook nog eens bergen volume in zit.
Mijn haar valt altijd sluik en recht naar beneden! Op zich niet erg, hoor vaak om me heen wat een prachtig haar, maar wil er gewoon wat volume in.
Werken volumeshampoo's? Natuurlijk verwacht ik geen wonderen, maar wat voller uitziend haar zou geweldig zijn.
En zoja welke raden jullie aan?
Ik heb super stijlhaar, dus laagjes knippen werkt ook niet echt....
Tips zijn welkom.
maandag 22 maart 2010 om 20:25
Lijkt me dat je haar veel te zwaar is om iets van volume shampoo te merken. Ik heb springerig dun haar tot net over mijn oren en ik merk er al nauwelijks iets van.
Doe er schuimversteviger in en fohn het, dan krijg je wel meer volume.
Door het korter te dragen lijkt het meestal meer volume te hebben.
Nephaar toevoegen leidt automatisch tot meer volume
Met een ander kleurtje, highlights of lowlights wil het ook wel eens volumineuzer worden.
Geen verzwarende haarproducten gebruiken, zoals wax, cremespoeling. Of sluikmakende, zoals haarmaskers ofzo.
Doe er schuimversteviger in en fohn het, dan krijg je wel meer volume.
Door het korter te dragen lijkt het meestal meer volume te hebben.
Nephaar toevoegen leidt automatisch tot meer volume
Met een ander kleurtje, highlights of lowlights wil het ook wel eens volumineuzer worden.
Geen verzwarende haarproducten gebruiken, zoals wax, cremespoeling. Of sluikmakende, zoals haarmaskers ofzo.
maandag 22 maart 2010 om 20:25
maandag 22 maart 2010 om 20:27
maandag 22 maart 2010 om 20:58
Even een hele andere invalshoek: als je zulk sluik haar hebt, waar volume weinig overlevingskans heeft, waarom zou je het dan niet wat korter houden zodat er meer model in is te knippen en je zo meer volume kweekt?
Ik heb zelf ook sluik steil haar, en als ik het langer laat groeien, zakt het razendsnel in elkaar. Stylingprodukten zijn erg snel te zwaar, en ik behoef absoluut een kapsel met laagjes. En dan werkt een volume shampoo bij mij prima vervolgens, mits ik het 's avonds was en met handdoekdroog haar ga slapen.
Ik heb zelf ook sluik steil haar, en als ik het langer laat groeien, zakt het razendsnel in elkaar. Stylingprodukten zijn erg snel te zwaar, en ik behoef absoluut een kapsel met laagjes. En dan werkt een volume shampoo bij mij prima vervolgens, mits ik het 's avonds was en met handdoekdroog haar ga slapen.
zaterdag 27 maart 2010 om 18:12
volume boost shampoo van schwarzkops professionals de bonacure (BC) lijn. Is shampoo en conditioner van... werkt echt! merk een enorm verschil met de verogende shampoo van dezelfde lijn!.. ook laaagjes doen wonderen, zeker in combinatie met deze shampoo. hij is verkrijgbaar bij kapsalons (bijv cosmo) of bij winkels die kappersartikelen verkopen