lekkere mannengeur
vrijdag 26 maart 2010 om 13:37
Hallo Dames,
Misschien vinden jullie het raar dat ik op dit forum zit, maar ik zou graag iets willen vragen. Ik ben 25 en op zoek naar een nieuw geurtje.. Welke geur vinden jullie lekker en kunnen jullie mij aanraden?
Uiteindelijk wil ik toch een geurtje dat vrouwen lekker vinden.
Alvast bedankt voor de reactie en nog een fijne dag.
Misschien vinden jullie het raar dat ik op dit forum zit, maar ik zou graag iets willen vragen. Ik ben 25 en op zoek naar een nieuw geurtje.. Welke geur vinden jullie lekker en kunnen jullie mij aanraden?
Uiteindelijk wil ik toch een geurtje dat vrouwen lekker vinden.
Alvast bedankt voor de reactie en nog een fijne dag.
vrijdag 26 maart 2010 om 14:11
vrijdag 26 maart 2010 om 14:16
quote:mikemike schreef op 26 maart 2010 @ 14:11:
Leuk om de reacties te lezen. Ben benieuwd hoe de rest er over denkt. Ik weet natuurlijk ook wel dat er geen eenduidig antwoord zal komen, maar wie weet.
Vinden jullie het trouwens belangrijk als een man lekker ruikt (met veel parfum bedoel ik dan) ?Met veel parfum ruikt geen enkele man lekker. Een subtiel geurtje kan ik wel waarderen maar een man die een parfumreukspoor achterlaat: jakkes. Geldt ook voor een vrouw trouwens.
Leuk om de reacties te lezen. Ben benieuwd hoe de rest er over denkt. Ik weet natuurlijk ook wel dat er geen eenduidig antwoord zal komen, maar wie weet.
Vinden jullie het trouwens belangrijk als een man lekker ruikt (met veel parfum bedoel ik dan) ?Met veel parfum ruikt geen enkele man lekker. Een subtiel geurtje kan ik wel waarderen maar een man die een parfumreukspoor achterlaat: jakkes. Geldt ook voor een vrouw trouwens.
vrijdag 26 maart 2010 om 14:23
quote:Xander68 schreef op 26 maart 2010 @ 14:18:
[...]
Lekker, maar een beetje jaren 90 luchtje...
Ja, dat wel maar het is wel een blijvertje.
Ik heb ergens een top 10 gezien van favoriete luchtjes en daar stond deze (tot mijn verbazing) ook bij. Daarom durfde ik het wel toe te voegen. Ik kan de site alleen niet meer vinden. Het was een site met "parfum" in de naam.
De echte eigen lucht heeft het meeste effect.....maar er is verschil.
P.S.: Deze deed ik trouwens altijd cadeau.
[...]
Lekker, maar een beetje jaren 90 luchtje...
Ja, dat wel maar het is wel een blijvertje.
Ik heb ergens een top 10 gezien van favoriete luchtjes en daar stond deze (tot mijn verbazing) ook bij. Daarom durfde ik het wel toe te voegen. Ik kan de site alleen niet meer vinden. Het was een site met "parfum" in de naam.
De echte eigen lucht heeft het meeste effect.....maar er is verschil.
P.S.: Deze deed ik trouwens altijd cadeau.
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 26-03-2010 14:24
Reden: p.s.
Reden: p.s.
% gewijzigd
vrijdag 26 maart 2010 om 14:34