Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Ik las op nu.nl een redelijk bizar bericht over een patient die met bed en al tegen een MRI scanner aangekwakt is. Levensgevaarlijke dingen die MRI scanners, blijkbaar.

jammer dat het eten een beetje tegenviel Remma

en geniet van je wijntje Sok.
Alle reacties Link kopieren
quote:citronella schreef op 26 maart 2010 @ 23:02:

Ik las op nu.nl een redelijk bizar bericht over een patient die met bed en al tegen een MRI scanner aangekwakt is. Levensgevaarlijke dingen die MRI scanners, blijkbaar.

Ik las datook inderdaad. Maar ik moest heel erg hard lachen toen eigenlijk. hahaa
Zal ik ook eens een anky doen?
zowee: das vroeg! vond mezelf al enthousiast

Koffie Sok

Ik heb nog een uurtje geslapen daarna hoor. We gaan nu lekker ontbijten.
wij gaan zo naar de IKEA met het tuig.
Wij gaan zo naar een huis kijken.
Welk huis pammie? Die van AK?
Nee, daar gaan we hopelijk volgend weekend kijken. Ik heb net een linkje in de ak gezet van die waar we straks heengaan.
Ok, ga ff kijken.
Gezien, ook ruim zeg. Spannend
Ik ben verliefd. Prachtig huis. Wel wat klein boven maar beneden en de tuin zijn geweldig.
Gaan jullie een bod doen dan?
Aankomende maandag gaan we bij die andere kijken. Maar zelfs Pamman had (voor het eerst) dat hij zichzelf wel daar zag wonen.

Ik ga naar de stad met de kindertjes, met de bus. Vinden ze cool.
Gosh, spannend hoor, van de huizenjacht. En de bus tuulk ook
Ik heb de kinderen overgedragen aan Pamman, ik heb ze de hele middag bezig gehouden. Bus was leuk, stad erg druk maar we zijn wel geslaagd voor een witte skinny voor Mini, nog een ijsje gegeten en toen weer terug. Ik had Pamman gebeld of hij ons bij de bushalte kon halen want ik was er klaar mee (eerste dag ongesteld en dan heb ik onwijs last van mijn benen en de paracetamol was uitgewerkt).

Nu moet ik boodschappen doen want moeders komt morgen op bezoek en daar had ik niet op gerekend. Ze zou met Pasen komen namelijk, maar goed, dat blijkt een rekbaar begrip
Pamman's idee van de kinderen bezighouden is ze met z'n twee naar de speeltuin sturen en zelf in de tuin in de loungechair gaan zitten
dûh! Pasen duurt ook drie weken, toch?

hoe was de bus?

wij hebben voor grof geld de IKEA leeggekocht (OK, OK, wat overdreven) eigenlijk gingen we vooral voor een kast van Poek (had wat gezien op de site) maar die bleek er niet te zijn toen ik er naar vroeg, had ik zo'n onbeschofte muts die zei:'nee, die is er niet meer'. en verder geen moeite deed daarna heb ik er nog een keer naar gevraagd bij een andere medewerker die gelukkig wel behulpzaam was. En verder hebben we voor mij een matras gekocht (ik zweet nogal 'snachts en dat is niet goed voor de kwaliteit van je matras) Ik kreeg 'm eigenlijk niet zomaar mee; ik had eerst advies moeten vragen of dit matras wel echt geschikt was voor mij ik kreeg 'm nu wel mee, maar zonder omruilgarantie. Volgens mij is dat wettelijk niet eens toegestaan, dus als ik 'm om zou willen ruilen, moet dat gewoon mogen.

en verder hebben we wat manden gekocht en ee badkamermeubeltjes en de usual useless stuff.

Poek wilde graag in de ballenbak, en ze ging er zonder morren in (normaal vind ze dat eng) dus konden wij rustig met Slof in de kar shoppen.

Net ook nog met Poek naar de kermis geweest 3e keer) ze is in zo'n trampolineding geweest, waar je in een tuigje zit en dus enorm omhoog kan schiten. Jammer genoeg zette ze zich niet goed af, maar leuk was het wel. en met het touwtjetrekken wilde ze graag een enorm agressief zwaard, schil en pijl en boog (moet vanavond toch nog maar even kijken of ze echt een meisje is
Dat klinkt reuzegezellig allemaal

Ik wil niet koken (Geen Zin) dus nu gaat Pamman pizza halen.
Staat dat op de bon dan, Sok? Of ie geschikt is voor je? Wat een flauwekul zeg.

Ik heb vanmiddag een paastak gekocht, maar kan nu nergens leuke inhangsels vinden. Iemand een suggestie?
Bij de appie.
Ben ik geweest, niks te vinden. Blokker ook niet. stom
ik vind eigenlijk kale takken het mooist.
Meis heeft nu zelf eieren en paashazen getekend en gekleurd. Uitgeknipt, en die gaan we erin hangen.
Dat kan natuurlijk ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven