Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ja, dat bedacht ik me ook laatst. Is ook wel goed voor me, dat ene. Want die megadip die ik nu heb, daar wordt een mens bijkans depressief van.
Méske toch!
Je mag altijd hier komen hoor, als je er even uit moet.
Lief

Ik hou het in mijn achterhoofd.
Bijna buitenland voor jou, hier
Grijnsch.

Hebben ze drank daar? Dan ist goed. En ik heb aldoor zoooon zin in een sigaret. Maar dat laatste doe ik niet hoor.
Als je er bij mij voldoende drank ingiet rook ik zo met je mee.

Lust je bier? Dan gaan we naar Antwerpen!
Ik ben gek op bier. Appelbier, rosebier, witbier, bruinbier. Mijn middlename is bier
Het is hier nog een zooi en mijn moeder staat hier morgenochtend om 11 uur op de stoep. Niet handig. We hebben alleen echt geen zin.
Ah kijk, eindelijk een vrouw die ook van bier houdt. Ik hou ook van bier. Speaking of.. ik zit nu lekker aan een biertje.
Hmm, nu ben ik in het bezit van een toverblaas.......
Ik ook....
Toverblaas??
Op een dag stonden we met de auto voor een stoplicht. Het stond op rood enhet duurde nogal lang. "Wacht maar even," zei ik: "ik blaas em wel even op groen."

En toen ik blies, sprong het stoplicht op groen. SIndsdien schijn ik een toverblaas te hebben, volgens mini. Ik krijg daarmee eten kouder, bijvoorbeeld

Maar ik krijg er op het werk ook beeldschermen mee aan. Leerlingen weten niet wat ze overkomt.
Hahahahahaha, dat doen wij ook! Ik kan het alleen met klappen En Mini en Mannie slijmen bij stoplichten: 'aaaaaah stoplicht wil je pleeeeeeeeeeeeeease op groen gaan want ik wil zo graag op bezoek bij oma'. Jammer dat ze niet zo tegen mij praten
Wat voor bier drink jij?
Een hoegie. IJskoud. Had ik zin in.
Ik een Juup.
Lekker ook.
Ja. Vooral omdat die flesjes net wat kleiner zijn.
Het enige nadeel van bier is, dat ik 's nachts erg vaak moet plassen dan. Heb jij dat ook?
Neen. Maar veel vrouwen hebben dat ook van thee en dat heb ik ook niet.

Hou jij van de zee?
Ja. Maar ook van meren.
dames, wat een gezelligheid!

maarreee.... 'dat ene wat we in de AK moeten gooien' maakt me 'enigszins' nieuwsgierig; AK dan maar

ik vind bier lekker, maar alleen in de zomer; in de winter liever wijn, zo'n kouwe plens vinnik dan maar niks.

Mooi truitje btw PAm!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven