Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Mini was heel zoet vandaag, echt lief, goed luisteren en onwijs knuffelig. Mannie daarentegen haalde het bloed onder mijn nagels vandaan. Gewoon N I E T luisteren. Ik waarschuw standaard al 3 keer voor dat het enigszins tot hem doordringt dat er tegen hem gepraat wordt.

Van de week was Mini hem een beetje aan het rondcommanderen. Dus ik zeg tegen haar dat hij haar loopjongen niet is. Nou, dat heeft meneer onthouden. Net vraag ik hem zijn schoenen naar de gang te brengen en ja hoor 'ik ben je loopjongen niet!'. Ik denk niet dat hij dat nóg een keer tegen me zegt. Brutale aap. Net als: 'ik zal je nog wel krijgen!' toen hij zelf een broek moest pakken. Godsgloeiende
Alle reacties Link kopieren
Oef. Dat hebben ze soms ja, van die nagelbloeddagen. Slaneigingen krijg ik ervan. Neigingen he. neigingen.

Hopelijk is ie morgen iets beter te spreken dan.
Hij heeft er al een tijdje last van, Tis net of hij een bubbel om zijn hoofd heeft waar helemaal niets doorheen komt.
't Is vast een fase, om Soks mantra maar eens weer van stal te halen
Vanmiddag in de stad kreeg hij op z'n kop, hij kijkt me aan, geeft me een kus en loopt gewoon weer verder Op zich snoezig maar hij trekt zich gewoon geen ene zak van mij (of Pamman) aan.

Ik heb een nieuw truitje, daar ben ik dan weer erg blij mee.
Kijk, das altijd goed. Wat voor truitje?

Deze. Kheb 'em nu aan met een wit topje eronder en een wit vestje erover, op een spijkerbroek. Ben er erg content mee.
Heel leuk is ie:) Da's nou ook nog wel wat voor mij. Ja. Leuk.
H&M, ¤9,95 in roze, zwart, groen en gebroken wit.

Bestel hier
Ja, ik had em al ff gezocht. grijns. Maar ik wil em dan int grijs ook
Zo vaakkomen we elkaar nou ook weer niet tegen zeg maar
Maar hijs nie int grijs!
Waarom zeg ik grijs?? Komt vast door de grijns eerder
nee, duh, dat weet ik, hahahhaha
Nee hoor, koop maar lekker als jij 'em ook leuk vindt
Alhoewel gebroken wit ook leuk is voor in de zomer. Hmmmm dilemma
Jij wil 'em ook in het groen bedoel je. Dat mag ook hoor.

Jij hebt toch groene ogen?
Ik vind dat groen leuker. Kannie ook op mijn witte spijkerbroek.
Ik heb blauwe ogen.

Groen is niet echt mijn kleur, ik vind het wel mooi, maar dan bij anderen. Iedere keer als ik shirtjes koop in die kleur hangen ze mooi te wezen in mijn kast ipv om mijn lijf.
Of witte rok.
Ik heb ook blauwe ogen maar met een klein rondje groen erin. Met zo'n kleur aan lijken ze wat groener. Vind ik. Verder waarschijnlijk niemand maar goed
Ja, daar staat die kleur mooi op.
Hardgroen draag ik niet. Eigenlijk vind ik groen helemaal geen mooie kleur. Alleen dit olijfgroen wel.
Hardgroen past dan wel weer bij mij. Maar die kleur vind ik idd niet zo heel 'mooi'. Olijfgroen staat me niet zo, maar die kleur vind ik wel weer mooier.

Het wordt dus wit
Gezellig, zo alleen kletsen met jou .

Dat ene waar we het laatst over hadden, moeten we dat niet eens in de ak gooien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven