Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Brazilian? Wordt dan je hoofdhuid gewaxt tot je kaal bent?

Als het iets anders is, hou er dan rekening mee dat haar dood spul is, en dat dat niet tot leven kan worden gewekt, ook niet door Brazilianen.
Ja ik!!

Ik heb het nu 2 keer gedaan, en ik ben erg tevreden. Ik heb in een ander topic er ook al eens wat over verteld, ik geloof: "hoe krijg ik mijn haar mooi steil? en beste verzorgingsproducten voor je haar. Misschien kun je die topics nog opzoeken.

Iniedergeval heb ik van mezelf fijn haar (wel veel) met slag krullen wat altijd pluist. Ik maakte mijn haar altijd met de stijltang steil, want anders zag mijn haar er niet uit, maar mijn haar werd wel erg dor van dagelijks de stijltang, ondanks goede verzorgingsproducten etc. Ik heb toen de Choco Brazilian Hairtreatment behandeling gedaan en mijn haar is nu steil, en glanzend, ik hoef de stijltang niet meer te gebruiken. En het blijft ongeveer 4 maanden in mijn haar zitten, dan is het er nog niet helemaal uit, maar wordt het langzaam minder. De laatste keer dat ik bij de kapper was om bij te punten was mijn haar lang zo dood en dor niet als voorheen. Er wordt vloeibare keratine toegevoegd aan je eigen haar en dat zorgt ervoor dat je haar sterker wordt en gezonder. Je eigen haar is van keratine opgebouwd.

Ik doe het trouwens zelf, als je je haar met de stijltang kunt stijlen, kun je dit ook zelf doen. Ik heb youtube filmpjes bekeken en dacht, dat lukt makkelijk. Ik ga geen 400 euro betalen voor een behandeling bij de kapper. Ik heb het gewoon op internet gekocht (marktplaats) bevalt goed, heb het nu dus 2 keer gedaan en blijf het doen!

pff, lijkt wel reclame, maar ik ben gewoon heel enthousiast. In amerika is dit onder de sterren al heel bekend, het is een kwestie van tijd denk ik, voordat dit hier ook heel bekend en populair wordt. en dan heb ik het al lang in mijn haar!
Wat is dat dan voor spul?

Een straightner"?

oh zie het al ja dus haha.
..popcorn?
Het is vloeibare keratine wat in je haar wordt geperst. Je haar is van keratine, dus je door vloeibare keratine toe te voegen wordt je haar sterker en gezonder, en tegelijkertijd glanzender en steil.

Het is dus helemaal geen chemische straightening behandeling zoals bij kroeshaar wordt gedaan. In tegendeel, het is juist goed voor je haar.
blijft het lang zitten?
..popcorn?
Zo`n 4 maanden, dan verdwijnt het langzaam uit het haar. Het wordt lanzaam iets minder, dus geen uitgroei. De eerste keer heb ik er bijna 5 maanden mee gedaan, toen was het nog steeds steil, alleen minder steil dan in het begin. Ik denk dat het wel ligt aan je eigen haar, iemand met dik sterk krullend haar zal er denk ik eerder een nieuwe behandeling nodig hebben.
quote:februari schreef op 23 maart 2010 @ 02:54:

Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?ik heb gedaan en ik ben erg tevreden
Op dit topic wordt er ook over gesproken.
ik dacht ook dat die rilax is maar het is keratine dat je haar nodig heeft ik had erg last van pluiz en krul.voor tweede keer heb ik gedaan en ik ben erg tevreden ik heb het in almere bij mali gedaan
O.k. Klinkt goed!

Ik heb momenteel veel last van haaruitval/breuk, denk zelf dat het door het veelvuldig gebruik van mijn stijltang komt. (gebruik hem bijna iedere dag)

Is je haar ook nog stijl als je het aan de lucht laat drogen na het douchen, of na fietsen in de regen? Zit er nog wel "een beetje leven" in, of wordt het echt plat-plat? Zo plt dat het dun lijkt?

Krijg je er haaruitvan/breuk van?

Veel vragen he... Maar ja, het is je háár.
Je haar blijft steil, ook na fietsen in de regen, en ook als je het droogblaast met de fohn en zelfs na aan de lucht opdrogen.

Bij mij zit het niet plat, het is natuurlijk wel steil, maar het oogt gezonder en dikker, absoluut niet plat en futloos.

En je krijgt er dus absoluut geen haaruitval of haarbreuk van (hoe kom je daar nou weer bij?) Het is juist goed voor je haar, omdat er keratine aan je haar wordt toegevoegd, en daar is je haar dus ook van gemaakt. Hoe vaker je de behandeling doet, hoe beter je hara van kwaliteit zal worden, en ik merk dat ook inderdaad. Én, je hoeft de stijltang dus niet meer elke dag te gebruiken, dat is ook een enorme aanslag op je haar.

Ik zou zeggen probeer het anders gewoon, dan weet je het. Op you tube kun je veel filmpjes zien, en wordt de behandeling ook uitgelegd. Ik heb mijn Brazilian Keratin Hairtreatment op marktplaats gekocht, een thuiskit, beviel goed, bespaarde geld, werd snel geleverd en heel duidelijk uitleg erbij. Kan niet misgaan.
Zit je trouwens steeds in de nachtdienst ofzo, aan het tijdstip te zien? (Beetje nieuwsgierig)
En ben je er al uit?
Ik wel TheEmpress, ik ga het ook doen, ben die stijltang beu..

Maar hoe gaat het in z'n werk? Wat kost het ongeveer als je het zelf doet en hoe lang ben je bezig met een behandeling?
Oh, zie nu pas je opmerking over youtubefilmpjes.
Ik koop zo`n thuisset op marktplaats (ik weet niet of ik hier mag noemen waar precies). Het kost 119 euro en is voor 1-2 behandelingen. Perfect, snel in huis, goed geregeld. Ik kan er 2 keer mee doen, mijn haar is niet zo heel dik (wel veel) en komt tot op mijn schouders. Als je langer haar hebt of heel dik ofzo zal je er waarschijnlijk 1 keer mee kunnen doen.

Iniedergeval ben ik erg tevreden, het lijkt duur, maar bij de kapper vele malen duurder, en je hebt er dus 4 maanden plezier van.

Ik ben altijd wel een uur of 3 zoet om het te doen, het is belangrijk dat je er de tijd voor neemt, dat komt natuurlijk het resultaat ten goede.
Oh, dit ga ik ook doen, even naar You tube nu, bedankt voor de tip!!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Klinkt verleeeeeiiiddelijk! Ben erg benieuwd. Ga ook even op youtube kijken. Ben vandaag voor het eerst weer eens met mijn out-of-bed-look naar buiten gegaan. Man vond het prachtig, die halfbakken slag erin, ik voelde me een onverzorgd monster... :(
Empress heeft me over de streep getrokken, ik ga deze week een thuispakket bestellen. Fijn wanneer ik op vakantie mijn tang niet hoef te gebruiken.

Ik zal met mijn lange haar het hele pakket nodig hebben, naast die drie uur die genoemd worden. Nu nog zelfvertrouwen!
Ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien. Kom je het vertellen?

Zelf zit ik nog te twijfelen.
Ik heb hier ook over gedacht maar durf niet zo goed.

Nu gebruik ik een chemische straightner gewoon van Keune,

die heeft mijn lange haar een keer zo gigantisch afgebroken dat ik nu niet goed meer durf.

Daarbij moet ik ook nog altijd de stijltang erbij gebruiken anders is het zeker niet recht.

Ik wacht ook nog meerdere reacties af.
global keratin hair treatment is de beste in het werld ik heb het zelf gedaan voor tweede keer ik ben erg tevereden die moet je echt proberen je haar word hersteld en gezond het maakt echt niet uit hoe beschadig je haar is let op dat je echt de merk ziet als je ergens laat doen, In Almere vlakbij amsterdam is een vrouwtje zij doet het vaak en echt goed. succes
TheEmpress, mag ik jou vragen hoe jij dat stijlen precies doet?

Ik heb het spul laatst via Ebay gekocht van een ander merk en uitgeprobeerd. Mijn haar is wel in iets betere conditie nu, maar helemaal nog niet steil. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het na 2 dagen heb gewassen omdat mijn haar toen zo vet was dat ik er niet mee naar mijn werk kon. Wacht jij wel 4 dagen tot je het wast? En fohn je het ook droog met een borstel voordat je het gaat stijlen of fohn je het gewoon droog en stijl je alleen met de tang?
quote:bambina77 schreef op 29 maart 2010 @ 19:19:

TheEmpress, mag ik jou vragen hoe jij dat stijlen precies doet?

Ik heb het spul laatst via Ebay gekocht van een ander merk en uitgeprobeerd. Mijn haar is wel in iets betere conditie nu, maar helemaal nog niet steil. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het na 2 dagen heb gewassen omdat mijn haar toen zo vet was dat ik er niet mee naar mijn werk kon. Wacht jij wel 4 dagen tot je het wast? En fohn je het ook droog met een borstel voordat je het gaat stijlen of fohn je het gewoon droog en stijl je alleen met de tang?

De Keratine Treatment die ik koop hoeft ook maar 48 uur te blijven zitten, geen 4 dagen, gelukkig niet! Ik vind die 48 al lang!

Hoe ik het doe (dus volgens de gebruiksaanwijzing die erbij zit)

-Wassen (2x) met de speciale shampoo

-Voor ongeveer 70/80% droogfohnen, gewoon droogblazen

- Zorgvuldig de treatment met kwastje aanbrengen (heel weinig).Zorgen dat het dus voor 20/30 % vochtig blijft. (Haar verdelen in 4 delen, achterop beginnen)

-Droogfohnen met borstel idd, maar ik doe niet alles met de borstel, ik wapper ook gewoon wat

-Haar weer verdelen in 4 delen, en starten met stijlen. Achterop beginnen, iedere pluk (dunne pluk) 7 keer stijlen.

-48 laten zitten

-uitspoelen, conditioner volgens de gebruiksaanwijzing, maar ik was het ook altijd heel licht, want mijn haar is dan ook echt vet.

In die 48 uur stijl ik het `s morgens ook nog goed stijl op normale temperatuur.

Mijn haar is echt supersteil dan, en dat blijft het zo`n 4 maanden, langzaam wordt het dan minder. Mischien had jij een wat minder goed merk te pakken? Of heb je iets in de behandeling niet helemaal goed gedaan? Het is belangrijk dat je heel zorgvuldig te werk gaat, en dat ook je stijltang goed heet is. Dat klinkt tegenstrijdig, maar als de stijltang niet goed heet is, wordt de keratine niet optimaal in het haar geperst en is het resultaat ook minder.

Anders probeer je die van marktplaats eens, die is ,vind ik. Volgens mij mag ik niet precies noemen van wie het is ivm reclame hier op het forum, maar het is de Choco Brazilian Keratin Hairtreatment van 119 euro. Wel duur, maar super goed spul, en altijd nog veel goedkoper dan bij de kapper of een niet goed gelukte behandeling. Succes hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven