Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Wat duurt het lang allemaal zeg! Finland ook.. Phoe. Dat kan toch gewoon in 6,7 dagen
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
kaartje in Thailand eindelijk aangekomen

heb toch 3 adressen aangevraagt

Amerika

Belarus

Spanje

@ noa_lynn gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder
Spanje heb ik nog nooit gehad. Leuk Harja!
De site ligt er weer uit ....
Huh? Bij mij doet ie het gewoon..
De PC site bedoel je toch?
Ja de pc site ;) En nu doet ie het weer ook bij mij
Ik mag er 8 onderweg hebben!

Ik heb gister 2 adressen aangevraagd: Zwitserland en U.S.A. Ik zal vanavond de kaartjes voor ze gaan uitzoeken.

Jammer dat niemand goed had geraden waar de 4 miljoenste kaart vandaan/naartoe kwam.

Neferisis: van harte met de 40e
Van waar naar waar kwam ie dan?
Oh, laat maar!

The four millionth postcard received through Postcrossing traveled from JS1980 in Czech Republic to scheppie in The Netherlands.
Ja ben ook wel benieuwd ;)
Wel leuk, van alle 209 landen die meedoen, precies naar Nederland
Luxemburg, USA en Maleisie zijn toegekomen bij mij. Ik vraag nog even geen adressen aan zodat ik er heb voor de meet Wordt even afkicken dus de komende 2 weken
Ik mag er nog 2 aanvragen maar zit te dubben..... doen of niet doen??
Geen idee, ik ben ook aan het twijfelen maar zal je zien dat ik dan net 4 verre landen trek. Mss vraag ik er toch nog aan deze week hoor, grote kans nl.
Tja... ik wist het ook niet, maar toch gedaan en Nederland.. Dus dat komt goed...

Hoe lang zijn jullie andere kaarten onderweg?
Taiwan: 5 dagen

Tsjechië: 5 dagen

USA: 5 dagen

Filipijnen: 34 dagen

Dit zijn de 4 die nog onderweg zijn van mij. Maar ik heb het komende week toch druk met Pasen dus ik ga gewoon even wachten met adressen aanvragen, dan neem ik ze onmiddellijk mee naar de meet :-)
Pppfff nou China gaat over 4 dagen expired raken. Verder veel landen die lang onderweg zijn....

Ik mag nog 1 nieuw adres aanvragen, maar probeer me in te houden. Anders heb ik dalijk echt niks voor de meeting
Hallo Hallo!

Hier onderweg:

USA 35 dagen

Rusland 24 dagen

Zuid Korea 2 dagen

Thailand 2 dagen

China 2 dagen

Polen is vandaag op de bus gegaan

Tis inderdaad aardig stil rond Anita. Ik denk stiekum toch wel een beetje dat er misschien al wel een kindje is.. Ben zo benieuwd.. Ik heb helaas ook haar adres niet..

Trouwens.. Ik probeer elke keer via de hyves te reageren op de mail over de meeting, maar hij doet het steeds niet. Dus hier even de reactie dat ook ik er mee eens ben! Stefanie, ik kan jou niet via de hyves mailen.. Zou je mij misschien even via de hyves willen mailen met je gewone mail adres? Dan kan ik je even het gratis parkeren uitleggen!!!

Verder hier een super leuke dag gehad:) Nee niks gebeurd, gewoon een onwijs leuke dag!:):) Tja wat moet ik er meer over zeggen..

Ik ga ook geen kaarten meer aanvragen nu.. Gaat ook niet lukken denk ik haha, heb wel heel erg mazzel als deze kaarten naar verweggiestan nog voor de 11e aankomen.
Oeh Tine, had je een date ofzo ? (heb de laatste pagina's niet gelezen, dus niet helemaal op de hoogte)

Janna80; ik heb de pakketjes met kaarten opgehaald bij de vrouw uit Stadskanaal. De pakketjes had ze keurig ingepakt, dus die van jou laat ik mooi dicht zitten tot de meeting Mijn pakketje was wel aardig. Een paar minder mooie, maar de meeste goed te gebruiken voor postcrossing
Oeh Tine, vertel vertel

hier net een Hurray ontvangen uit Turkije met daarin zijn (mail)adres en de hoop dat hij mij snel een keer mag ontmoeten (uuuuh nee )

net een adres aangevraagd, en deze kaart mag naar een meneer in Nederland
quote:chayuz schreef op 28 maart 2010 @ 21:01:

hier net een Hurray ontvangen uit Turkije met daarin zijn (mail)adres en de hoop dat hij mij snel een keer mag ontmoeten (uuuuh nee )

Dat is toch niet van dezelfde gast als waar Steph een kaart van kreeg, samen met zijn foto!

Ik kon toch niet wachten en heb weer adressen aangevraagd. Ze mogen naar Finland en naar een gay in Rusland.....
Haha Chayuz... Wie weet leuk date materiaal whahahaha!!!

O jouw nieuwe kaart gaat snel aankomen!!

Sweetcandy, leuk dat je kaarten goed te gebruiken zijn! Wat voor kaarten zaten ertussen?
C_estelle, heeft Rusland ook gays dan haha! Heb je een mooi roze kaartje gestuurd:)
Tine ontwijkt de date-vragen

In het kaartenpakketje zaten wat kinderkaarten, een molen, wat kerken, wat straat/gebouw kaartjes. Niet echt 'wow' kaarten, maar ach.. was opzich ook geen geld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven