And he is gone....

30-03-2010 16:11 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendje is weg....voor een maand op vakantie! Inmiddels is hij een paar dagen weg en ik mis hem echt zo erg. Ik heb echt amper meer lol in het leven. Alles gaat op de automatic pilot.

Gelukkig laat hij af en toe wel wat horen, maar ach niks is in mijn ogen genoeg. Zijn moeder belde mij vandaag en zij vertelde dat ze hem al had gesproken op skype. Meteen was ik jaloers...waarom skypte hij niet met mij? (terwijl ik niet eens Skype heb...)

Ik ben zo bang dat hij iemand anders tegen komt....iemand die knapper en leuker is. Ik weet niet wat ik moet zonder hem. Ik heb geen zin om een avond thuis te zitten maar elke avond volplannen is een lastige opgave...Hoe doen jullie dat als je alleen thuis bent of zijn jullie ook elke avond de hort op??

Tips to survive this....
Jamaarjamaar HIJ smst dan tenminste. Me ( ) vriend heeft nog niet eens gesmst! Pffff.... Wat moet ik nou... ik had vaker moeten sms'en he? Inderdaad, misschien is het beter als ik even in me topictitel zet dat we een beeb krijgen. Hoe moet dat nou? Straks krijg ik weeën en dan is hij er niet
Peas on earth!
Misschien is er iets mis met de sms-ontvangst, PrinsesMetDeBeeb. Ik zou als ik jou was ook een keer of tig zijn voicemail inspreken.
Goh mijn vriend woont gewoon binnen Nederland en die heb ik al 2 weken niet gezien....... Wat een drama maak je er van zeg. Leer eens een beetje onafhankelijk te zijn, je lijkt wel een schoothondje
Is ie al terug???
quote:Vickyk schreef op 30 maart 2010 @ 17:01:

kijk ik snap jullie wel...wat is nou een maand?? Op een mensenleven..

maar ikmis hem gewoon...zijn lichaam, zijn lippen, alles...en dan kan ik elke avond volplannen met vriendinnen maar toch...dat neemt het gemis niet weg...

Mens doe ff normaal zeg!

Hij is een maand weg niet dood ofzo.

Dan mag je zo praten oké, nu even normaal graag.

Een maand...jeetje hé dat is zo om!

Die van mij komt never nooit niet meer terug maar denk je dat ik zo dramatisch loop te doen?

quote:en het idee dat hij een ander tegenkomt en ik hem kwijt raak...het maakt me gek :(Kijk, daar hoef ik me dan weer niet druk om te maken, oké je hebt gelijk...je hebt het zwaar....
quote:delphicat schreef op 30 maart 2010 @ 17:58:

Misschien is er iets mis met de sms-ontvangst, PrinsesMetDeBeeb. Ik zou als ik jou was ook een keer of tig zijn voicemail inspreken.Oh, dat is wel een goed idee inderdaad. Hoewel ik laatst al geen berichten meer kon inspreken omdat zijn voicemailbox vol zat. Toen was hij boos op me, maar ja... hij moet toch ook snappen dat ik in paniek raak als ik hem een paar uur niet kan bereiken?!?!?!??!
Peas on earth!
Erwtje

Jij hebt het écht zwaar!
Straks bevalt het reizen zo goed dat hij zich aanmeldt als militair om zo uitgezonden te worden naar een ver oord
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Nee hoor, to wordt verliefd op een ander, die is zo afhankelijk, die kan niet zonder man, binnen één maand een ander
Mamalief, ik ben blij dat je me begrijpt. Het is toch logisch dat ik hem mís?! Waarom belt hij dan niet terug?! Misschien moet ik zijn familie ook gaan bellen of zij wél iets van hem gehoord hebben? Hij skypet namelijk ook nooit met me, maar misschien wél met z'n familie?! *nukkige modus*
Peas on earth!
Istie er nou nog niet dan Erwt?

Het is inmiddels al kwart over zes!

Kan je geen sms-alert-actie doen in je omgeving?
Ohhhh sms-alert-actie is een goed idee! Misschien moet ik de wijkagent gaan bellen!
Peas on earth!
Anyway... ik heb me nu wel genoeg geprobeerd in te leven in TO, maar inmiddels heeft vriend het eten bijna klaar (nadat ik hem natuurlijk wél streng had toegesproken dat hij er zomaar tíen over half zes pas was!) en kunnen we bijna eten. Ik geloof dat ik mijn afhankelijke hysterische onzelfstandige ik nu maar weer opzij schuif
Peas on earth!
Ik vind dit allemaal toch erg flauwe reacties hoor. Tuurlijk, er zijn ergere dingen dan je vriendje een maand te moeten missen. Maar Vickyk komt hier iets met ons delen en wordt alleen maar afgekraakt en gekleineerd?

Nou, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend een maand weg was. Natuurlijk probeer je er geen drama van te maken en je houdt jezelf voor dat een maand zo om is, maar ik zou het niet fijn vinden en ik de gedachte aan wat hij daar allemaal uitspookt zou ook wel eens door mijn hoofd spelen. Dat is normaal, denk ik. Dus, Vicky, ik snap dat je je alleen voelt.

Effe doorbijten inderdaad, stort je op je werk, spreek wat vaker af met vriendinnen en we zijn zo een maand verder.
Zag de titel, en voreg me even af of ik dit topic wel aan zou kunnen voor het eten.

maar nogal melodrama eigenlijk, daar heeft nmn eetlust niet onder te lijden, toch maar n andere manier vinden van dieten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ga dan op de pijler kinderen kijken.... je eetlust vergaat je heel snel als de dames aldaar denken misschien zwanger te zijn....
Je lijflied: http://www.youtube.com/watch?v=MeV3bfhzHtk
quote:Woordenaar schreef op 30 maart 2010 @ 18:25:

de gedachte aan wat hij daar allemaal uitspookt zou ook wel eens door mijn hoofd spelen. Dat is normaal, denk ik.

Nou, het spijt me wel, maar ik vind dit niet erg normaal. Er wordt bijna maar alvast aangenomen dat 'hij daar wel wat uitspookt' en dat lijkt mij een allesbehalve gezond uitgangspunt voor een goede, gelijkwaardige relatie.

Maar wie ben ik om te beweren dat die relatie goed en gelijkwaardig zou zijn?

Hm, als mensen een goede, gelijkwaardige relatie hebben dan zit daar vaak ook een klein beetje (gezonde) jaloezie bij. Dus volgens mij is een beetje twijfel normaal! Natuurlijk ga je dan rationeel nadenken en dat gevoel niet nog extra ruimte gunnen.

Maar sorry, al wie zegt dat je het he-le-maal niet jammer vindt dat je vriend een maand weg is (zelfs niet stiekem een klein beetje)... dat geloof ik dus niet.
quote:Woordenaar schreef op 30 maart 2010 @ 18:54:

Hm, als mensen een goede, gelijkwaardige relatie hebben dan zit daar vaak ook een klein beetje (gezonde) jaloezie bij. Dus volgens mij is een beetje twijfel normaal! Natuurlijk ga je dan rationeel nadenken en dat gevoel niet nog extra ruimte gunnen.

Maar sorry, al wie zegt dat je het he-le-maal niet jammer vindt dat je vriend een maand weg is (zelfs niet stiekem een klein beetje)... dat geloof ik dus niet.Heb je haar vorige topic over dit zelfde onderwerp ook gelezen???
Maar iemand missen (het contact, een warm lijf tegen je aan 's nachts, even een hand op je knie, iemand die er is als je thuiskomt, is heel wat anders (en een stuk minder hysterisch) als wat ik uit de OP lees. waarbij afgezien van de enge 'ik kan niet meer leven zonder hem'-toon ik toch vooral moeite heb met het 'straks komt hij iemand anders tegen'. Wantrouwen is nooit gezond, zeker niet in de mate waarin de OP ervan is doordrenkt.

Misschien een leuk weetje: spiegelen. Dit soort gedachten (en potentiële acties) zitten nl. in de TO. Niet noodzakelijkerwijs in haar vriend.
Zoals de waard is ...............................
quote:Vickyk schreef op 30 maart 2010 @ 16:11:

Mijn vriendje is weg....voor een maand op vakantie! Inmiddels is hij een paar dagen weg en ik mis hem echt zo erg. Ik heb echt amper meer lol in het leven. Alles gaat op de automatic pilot.

Gelukkig laat hij af en toe wel wat horen, maar ach niks is in mijn ogen genoeg. Zijn moeder belde mij vandaag en zij vertelde dat ze hem al had gesproken op skype. Meteen was ik jaloers...waarom skypte hij niet met mij? (terwijl ik niet eens Skype heb...)

Ik ben zo bang dat hij iemand anders tegen komt....iemand die knapper en leuker is. Ik weet niet wat ik moet zonder hem. Ik heb geen zin om een avond thuis te zitten maar elke avond volplannen is een lastige opgave...Hoe doen jullie dat als je alleen thuis bent of zijn jullie ook elke avond de hort op??

Tips to survive this....

Ik vind dat je niet zo overdreven sad moet zitten doen. Geef jezelf een flinke en broodnodige kick under de butt en de maand is voorbij in a flash.

Rather pathetic, girl......
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Vickyk schreef op 30 maart 2010 @ 16:19:

ja maar het is zo lastig. Komende avonden staan allemaal vol, uitgezonderd goede vrijdag...en ik raak meteen in paniek. Hoe kan ik mij de hele dag ALLEEN vermaken??? Ofwel 24 uur lang alleen...?

Skype....daa rhou ik niet zo van. Vind het alleen jammer dat hij zijn mama wel heeft geskypt en mij pas een dag later wat mailt...alsof ik minder belangrijk ben :(

Hoe oud ben je? Leer echt jezelf te vermaken, dat maakt je een stuk aantrekkelijker.

En ja...zijn moeder is ws belangrijker...want het is zijn moeder...
Tja Vicky, ik vind ook dat je enorm overdrijft. Ik ben al 12 jaar samen met Hats, en hij is voor zijn werk altijd weken van huis. Als ik zo dacht als jij doet hadden ze me na een maand al kunnen opnemen. Je moet echt wat aan je houding doen, want zo is er voor jezelf ook geen lol aan. Dat je hem mist is natuurlijk alleen maar goed (eens met woordenaar wat dit punt betreft), maar zorg wel dat je niet té doordraait.

Daarentegen irriteer ik me ook aan de dames die zo makkelijk zeggen 'ik wilde dat die van mij eens een maand wegging!'. Ik zie heel vaak om me heen dat de vrouwen die dit het hardst roepen het het moeilijkst hebben zodra meneer daadwerkelijk een tijdje weggaat. Elke keer dat Hats weggaat is het weer slikken en het went nooit. Ik wilde dat hij eens gewoon tijdens alle feestdagen, verjaardagen, bevallingen (ja, die heeft hij ook gemist!), begrafenissen, operaties, enz. thuis was en aan mijn zijde zou staan. Want dat soort momenten kunnen zich in die maand weg ook voordoen en dan mis je hem echt wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven