snoep uitdeelzakjes

30-03-2010 14:43 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verbaasde mij vanochtend hoeveel snoep uitdeelzakjes er in het snoepschap liggen. Ik vraag mij af wanneer jullie je kinderen een uitdeelzakje geven of stoppen jullie deze snoep uitdeelzakjes in de snoeptrommel?

Wat doe je met snoep uitdeelzakjes?

Totaal aantal stemmen: 25

Stopt het thuis in de snoeptrommel (28%)
Geeft het mee als je kind een dagje weg gaat (bijv. naar het (8%)
Geeft het aan je kind als het in de auto zit (4%)
Geeft het aan je kind als het thuis komt uit school Geen stemmen
Ik koop deze uitdeelzakjes nooit (60%)
Uhmm op dit punt doe ik het hetzelfde als mijn ouders. Op woensdag, weekenden en in vakanties. krijgen ze snoepjes/chips/frisdrank etc. Daarbuiten dus niet.

Ik heb gelukkig wel kinderen die fruit heerlijk vinden en dat eten ze op de andere dagen tussendoor. Noodlessoep en cup a soup is hun verslaving
Om alle verwarring uit de wereld te helpen.....

Ik doe dit nog noet zo lang (actief deelnemen) en ik heb perongelijk de topic in de verkeerde categorie gezet..... vandaar dat hij er twee keer in staat.

En ja ik lees wel eens vaker mee en ik dacht laat ik ook eens een topic openen, waarvoor ik mij eerst dus eerst heb aanmelden.
Maar wat vindt je nou zelf van snoepuitdeelzakjes...?
quote:Neele01 schreef op 01 april 2010 @ 11:42:

Maar wat vindt je nou zelf van snoepuitdeelzakjes...?Ik zelf vind die zakjes veel te groot. Fruittella heeft nu uitdeelzakjes (piramide vorm) met 3 snoepjes erin. Dat vindt ik beter alleen die dingen zijn niet te eten en veel te groot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven