Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ja, alleen die stink-kerstzegels zaten er nog op! Heel jammer, maar jah, het belangrijkste: hij was weer terug!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is;beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
aaah Courage, niet zo sneu!

haha gaan we een Journals Next Topmodel contest houden :P
Hmm.. dan had ik niet die schildersmurf op de voorkant moeten doen, maar die smurf met dat spiegeltje, die zichzelf keimooi vindt Ik wil bij deze in de jury van de contest!
quote:c_estelle schreef op 29 maart 2010 @ 18:06:

Ze is om.... ze wil ook een boek! Het probleem is nu alleen dat Bol.com een levertijd heeft van 5-7 werkdagen en ze over 2 weken op wereldreis gaat! Gaat het nog lukken voor die tijd?????? Spannend!

Hij is ook in de boekwinkel te koop, is denk ik handiger dan wachten op bol.com.
quote:Jokejacket schreef op 30 maart 2010 @ 09:55:

Ja, alleen die stink-kerstzegels zaten er nog op! Heel jammer, maar jah, het belangrijkste: hij was weer terug!Heb je de postzegels zelf er niet afgehaald voor die ene opdracht? Waren ze er al afgehaald door de postbode toch niet zeker?????
Dat eten op die een pagina, gaat je boek dan niet onwijs meuren??
Nee, de postzegels heb ik er zelf niet afgehaald... ik ben bang dat ze er gewoon afgevallen zijn tijdens de postbezorging.. het waren niet van die stickers, maar echt lik-postzegels haha.. dus misschien iets te kwetsbaar!

Enne als je boek gaat stinken van je diner, kun je gewoon de infuse this page pagina erachteraan doen! Dan gaat Wreckie weer heerlijk ruiken! Maarre om op je vraag terug te komen: hij meurt niet echt ;)
Ik heb hem ook besteld vandaag!!! Helemaal aangestoken door de leuke foto's die jullie hier plaatsen! Ben benieuwd, hoop dat ik hem morgen in huis heb...
Wat leuk, Summer! Staat bij je bestelling vermeld hoeveel dagen het kan duren voordat je hem in huis hebt?
Via bol.com staat vandaag voor 21.30 uur besteld, morgen in huis... Dus ik ben benieuwd!

Wil de voorkant delfsblauw maken. Spulletjes vandaag gehaald bij Xenos en Action. Dus eigenlijk hoop ik dattie morgenochtend heul vroeg door de postbode gebracht wordt. Kan ik er meteen mee aan de slag
Joke het lijkt mij niet dat al die mooie zegels er toevallig afgevallen zijn. Zou toch de vraag even stellen bij tnt.

Wat ziet je voorkant er gaaf uit. Ga zo ook kijken of ik foto's kan plakken. Of ik het sterkertje vind.
Dankjewel, Ibi :-) Ben benieuwd naar jouw foto's! Ach, die postzegels vergeet ik ff hoor... Volgende keer beter!

Summer: Zou wel heel tof zijn als ie morgenvroeg al gebracht wordt! Ik kan me ff niet meer herinneren of hij nou door de brievenbus gegooid werd of apart gebracht werd.... Veel knutsel en frutsel plezier alvast!

Summer, bij mij kwam hij met de pakketpost. Ik hoop voor je dat de post vroeg is...

Jokejacket, jammer van de postzegels idd. Gelukkig heb je de foto's nog Mooie blz's!

Er komen een hoop leuke dingen voorbij, ben alweer kwijt wie nou wat gemaakt had. Maar het virus is flink aangeslagen zo te zien

Ohja, die doodles op de envelop zijn mn middelbare school doodles. Hele schriften heb ik zo ondergekliederd haha
Ik heb 'm binnen!!!!!!
heb t ruggetje al gebroken,

de instructieletters lekker ingekleurd,

en m natgespetterd (onder de douche gaat mij te ver)

Maar snap een aantal opdrachten niet hoor.
write your name illegibly?

write your name very faintly?
Oja, heb net koffie 'gemorst'
press leaves and other found things?
write your name illegibly?

Schrijf je naam onleesbaar

write your name very faintly?

Schrijf je naam bijna onzichtbaar

press leaves and other found things?

Bloemen persen :D of er andere dingen inplakken die je hebt gevonden!!!

Verder ben je al goed bezig zeg _69_!
Thanks (ook engels, haha!) chayuz!

Bloemen persen/drogen, dat was juist een van de mogelijke andere manieren om mijn journal nog meer te wrecken !!
_69_
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Nou jah doe je goed!! want leaves zijn eigenlijk bladeren :P
Ja, ik ben best lekker bezig he?

Biol,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven