Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
quote:Star_2 schreef op 30 maart 2010 @ 22:12:

Ik heb geen enkele voetenzak, vandaar Ik snap hem niet. Wat maakt het dan uit of hij past? Kan ze niet in zo'n Lodger gewikkeld in de buggy? Die heb je wel toch?
Suus, Meetje al in bedje 's avonds of nog overal en nergens? Eetje nu boven, slaapt wel rustiger
Ik ga slapen.... Moehoehoe. Trusten!
Mamax, moet toch weten of wat ik koop niet te klein is

Lodger vind ik niet warm genoeg en geen zin in geklooi met dekentjes
Vanaf hoe laat Star? Hier begint ze langzaam steeds vroeger in te kakken. Vandaag 22 uur.
Nu net een uurtje, gister ook zoiets
O zo. Ik had gewoon allebei. Voetenzak is volgende winter ook nog lekker en dan past ze zeker niet meer in die van de Maxi-Cosi. Kun je dan niet beter de Lodger voor de Maxi-Cosi gebruiken en de voetenzak van de Bugaboo kopen?
Dan zou ik voetenzak bugaboo kopen (als je voor cosi al wat hebt). Het wordt zomer en as winter heb je zak nog nodig en is die van Maxi Cosi ook voor Eetje te klein. Anders kekke bunker van Lodger. Ik google even..
Maar wordt zo nog wakker voor slok.
Voetenzak van de Maxi-Cosi heb ik hier ook nog liggen trouwens, voor die korte tijd dat je hem gebruikt kun je hem ook van me lenen hoor. Zonde om te kopen dan. Maar goed, die heb je morgen ook niet.
Ik gebruik die van Bugaboo ook nog steeds hoor! Zou ik absoluut aanschaffen als je nog iets moet!
Gewonnen Suus Goed advies!
Ja hoor, zit ik even lekker te ademen en ontspannen bij yoga, kletsen jullie 4 pagina's vol!

Bridges, hier staan ook 2 chocodingen per kind onder de kerstboom (B blijft het kerstboom noemen ) en uit frustratie heb ik gisteren bij de Appie maar 2 kippen voor vent en mij gekocht

Pff, dat van die huizen.. Is hier ook heel erg. Heel naar is dat hè?

Ik ben moe, sliep bij de ontspanning net al bijna. Trusten!
Bunker is in kinderwagen niet zo ideaal vond ik. ja in ligbak wel, maar in zitgedeelte niet...
quote:mamax schreef op 30 maart 2010 @ 22:21:

O zo. Ik had gewoon allebei. Voetenzak is volgende winter ook nog lekker en dan past ze zeker niet meer in die van de Maxi-Cosi. Kun je dan niet beter de Lodger voor de Maxi-Cosi gebruiken en de voetenzak van de Bugaboo kopen?Zo he, als we dr nu nog niet overtuigd hebben...
Ok dat soort tips wou ik horen, MC niet lang bruikbaar dus. Lodger vind ik niet zo geloof ik, tenminste die ik nu heb, fleece kouder denk ik ook dat bugaboo spul qua wind lijkt me.
Ja ga ik dus maar gewoon doen Amalia. Kan hij daar ook lekker naar kijken. En als hij heeeel lief is, mag hij een hapje met me ruilen
quote:bridges6 schreef op 30 maart 2010 @ 22:23:

Bunker is in kinderwagen niet zo ideaal vond ik. ja in ligbak wel, maar in zitgedeelte niet...Wrom niet?
Ja is idd warmer dan enkel fleece... En handig want bij een spatje niet meteen nat en zo. En zo in wasmachine te wassen.
Whaha ja ik ben zo beinvloedbaar
Dan zit kind toch niet meer zo opgevouwen als in li9gggedeelte. En riempjes gaan er niet doorheen. In Bugaboo ding heb je iets meer vrijheid met handjes en kan je ook heel hoog dichtdoen.
Bunker is een dubbele deken Star. Ik heb hem hier ook. Amper gebruikt maar dat was omdat Jeetje het dus echt nooit koud heeft. De stikte in ding van de hitte. Gewoon in de kleren was voldoende.
Oh ja riempjes gaan wel door Bunker zeker.

na ik vind Bugabooding even iets prettiger overkomen.
Ik ga morgenochtend wel even voelen in de babyplanet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven