Good Luck
dinsdag 30 maart 2010 om 22:29
dinsdag 30 maart 2010 om 22:31
quote:bridges6 schreef op 30 maart 2010 @ 22:29:
Ja zie het nu Suus, gaan er idd doorheen.
Tsja ik vind helemaal zo over hoofd zo gesloten. Lekker voor hele kleine pukkies, maar Fieke bijvoorbeeld... En zak gebruik ik nog.
Maar ze zien er wel erg leuk uit!
(Wedden waar ze voor gaat? Polletje? )
Ghe ghe ghe dat zal aan de beschikbare kleuren liggen vermoed ik
(hoofd is aantrekbaar, los kan ook. Net als bij zak Maxi Cosi)
Ja zie het nu Suus, gaan er idd doorheen.
Tsja ik vind helemaal zo over hoofd zo gesloten. Lekker voor hele kleine pukkies, maar Fieke bijvoorbeeld... En zak gebruik ik nog.
Maar ze zien er wel erg leuk uit!
(Wedden waar ze voor gaat? Polletje? )
Ghe ghe ghe dat zal aan de beschikbare kleuren liggen vermoed ik
(hoofd is aantrekbaar, los kan ook. Net als bij zak Maxi Cosi)
woensdag 31 maart 2010 om 09:00
Goedemorgen Star, lekker voelen bij de babyplanet vandaag?
Jin, D-dag vandaag! Hoe laat gaat het gebeuren? Spannend hoe het been eruit komt en hoe het voelt...
Suus, Mamax en Bridges voor al uw baby-wikkel-doeken-zakken-advies.
Aaaaargh, ik zit hier met een piepzeurzanikhang-kind. Helemaal panisch van pleister op 'dr knie (gisteren gevallen op schoolplein) en heel, heel erg moe. En ik vermoed een beetje van de rel na bezoek aan schoonmoeder gisteren. Stom gedoe. Dus nou ja, maar een dagje thuis.
Jin, D-dag vandaag! Hoe laat gaat het gebeuren? Spannend hoe het been eruit komt en hoe het voelt...
Suus, Mamax en Bridges voor al uw baby-wikkel-doeken-zakken-advies.
Aaaaargh, ik zit hier met een piepzeurzanikhang-kind. Helemaal panisch van pleister op 'dr knie (gisteren gevallen op schoolplein) en heel, heel erg moe. En ik vermoed een beetje van de rel na bezoek aan schoonmoeder gisteren. Stom gedoe. Dus nou ja, maar een dagje thuis.