Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
quote:mamax schreef op 31 maart 2010 @ 09:17:

[...]

En uiteindelijk blijkt het alleen om de kleur te gaan
Oma was helemaal in paniek, schoonzussen en zwager konden het niet meer aan en psychiater kon pas 's avonds komen. Dus viend op stel en sprong erheen met Maatje. Hele onderneming met het ov (ik had de auto) en een eind lopen. En het was bij oma natuurlijk een hele rare toestand. Uiteindelijk waren ze pas om half 9 thuis en Maatje was zo opgedraaid dat ze pas om 22.00 sliep. Vannacht paar keer huilen en vanochtend dus ook alleen maar piepen. Arm kind, kan ze natuurlijk ook niks mee, dit soort gedoe. En dan ook nog een zere knie... Nou ja, ze zit nu lekker te bouwen, ga 'dr maar even helpen.
Arme Maatje, dat is ook wel wat teveel voor zo'n kleine hummel. En arme Oma, dat is ook niet makkelijk zeg
Stressed is just desserts spelled backwards
Arme Maatje! Lastig hoor, je kunt ze dan ook niet altijd ergens anders onder brengen en het goed uitleggen is ook nog lastig. Ik hoop dat ze vandaag weer lekker tot rust komt.
Nee, lastig hoor. En het gaat niet makkelijker of leuker worden met oma. Nou ja, ze zit verder goed in 'dr velletje en we hebben (of maken) tijd en aandacht voor 'dr, dus ze zal het op haar manier wel een plekje geven. We hebben net ene bushalte gebouwd, haha, dus de reis heeft ze in elk geval verwerkt.

Vreselijk verdrietig voor oma inderdaad. Ze beseft heel goed wat er met haar gebeurt maar kan er niks aan doen. En haar gedrag maakt het voor haar omgeving heel lastig om mee om te gaan.

Maar goed, genoeg gedoe. We gaan zo even boodschappen doen en om 12 uur even langs school voor gesprekje met juf (op mijn verzoek, ben gewoon benieuwd ).

Bammie, waar ben je toch meis?? En Kokos, gaat het?
Wie had er ingezet op een roze Bugaboo voetenzak? Diegene heeft nu gewonnen
Oei zeg, heftig ook voor zo'n klein grietje om dat mee te maken dan.
Suus, Bridge, we hebben gewonnen! Wat hebben we gewonnen Star?
Nou met het roze zat ik in elk geval goed. Leuk leuk!
Als jullie alledrie hetzelfde zeiden viel er ook weinig te winnen hè Suus probeerde me nog richting Bunker te sturen, maar dat vond ik niks. 1 Lodger miskoop wel genoeg

Eetje zit zich nu te verstoppen in de voetenzak
Wat jullie gewonnen hebben? Een lamlendige vent heb ik wel in de aanbieding. Zouden naar de dierentuin maar ligt nog in bed
Ik loop daar zelf ook wel tegenaan nu. Wij kijken 's ochtends vaak het nieuws, maar hoe leg je sommige dingen uit. Je kunt ze ook niet meer voor alles afsluiten.

En dan al die 'waarom' vragen. Waarom gaan we dood? Wie heeft dat bedacht en waarom? Hoeveel nachtjes moet ik nog slapen tot ik dood ben?
Ik probeer gewoon zo eerlijk mogelijk te zijn, in Jip en Janneke taal
Die heb ik zelf al, dus je mag hem houden.

Wat heeft'ie?
Ik ook, maar elk antwoord roept weer een nieuwe vraag op. Hij heeft nu zelf als oplossing bedacht dat hij niet naast die meneer gaat staan die bedacht heeft dat we dood gaan .
Slimme oplossing

Hij zit al drie weken overspannen thuis, niks aan.
O joh, dat wist ik helemaal niet. Spanningen op het werk?
Haaai

Ik kom ook weer even langswaaien.

Mamax, het zit jullie niet mee. Gaat het al wat beter met de mannen? En met jou?

Mal, Succes vandaag

Jin, Vandaag DE dag, ik hoop dat alles super is geheeld en je Oudste weer lekker rond kan hobbelen.

Star, en heb je lekker gevoeld? Ik zou niet teveel mega warme dingen kopen voor in de wagen, de komt er (ooit blijvend) aan.

Hel, wat zielig zeg voor Maatje, ik kan me voorstellen dat dat wel veel rot indrukken geeft bij je meisje. Succes vandaag

Wat leuk allemaal die lammetjesdagen, kijken of we hier ook een boer kunnen overvallen

T was vanmorgen helemaal trots, hij mocht maatje zijn voor een nieuw meisje in de klas, hij kent haar van het KDV, dus voor haar ook wat herkenbaarheid.

En L, kruipt de trap op , bollie kan nog niet echt goed staan of lopen maar wel de trap op. Zal proberen vanavond, als ik weer thuis ben, even proberen een filmpje te plaatsen. En morgen is meneer alweer jarig, pfff. We vieren het zaterdag en dan gaan we ook chocolade eieren in de tuin verstoppen, dus we hopen op een beetje mooi weer,
Voorspelling zijn anders Enka... Wij hebben zowel zondag als maandag een Paasbrunch met vrienden, maar eieren in de tuin zal wel niks worden. Wat krijgt L van jullie?
quote:mamax schreef op 31 maart 2010 @ 10:32:

O joh, dat wist ik helemaal niet. Spanningen op het werk?Ja, zijn er nu al vier uit de running
Eieren verstoppen doe ik ook maar binnen zondag, het wordt drie keer niks buiten.

Schattig een trapkruipende bollie
Jeetje, en nu?
9 april weer naar Arbo-arts en psych op werk.
Doen ze er op z'n werk ook wat aan om de omstandigheden te verbeteren? Lijkt me toch een teken aan de wand als je 4 mensen thuis hebt zitten.
Ja daar zijn ze nu ook achter, arts gaat nu praten op de werkvloer over hoe en wat. Dus afwachten even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven