Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Is absoluut fijn het lijkt er nou iets meer op dat het gewoon een paar sessies fysio vraagt en dat ze er dan weer mee aan de slag kan. Misschien een zooltje ofzo, maar hee, daar is overheen te komen
Fijn Tila :-)!
~steekt hoofd om de hoek van de salon om zich af te melden~

IK moet naar mijn hemelbed hoor. Niet bijgelezen, hou nog wel van jullie. Veul.

X
Goeiemorgen!

**zet koffie neer**

Hai Bloes! Long time no see Hoe is ie?
Ik heb geloof ik ein-de-lijk alle uwv-shit geregeld. Wat een gedoe, zo'n trage baas!

Nog meer koffie? Of willen jullie een vroege lunch?
Nog uwvtips? Ik moet er morgen naar toe.

Ik wil nog wl koffie.

Ben in opruimmodus, papieren uitzoeken, loterijen opzeggen etc. Alles in het kader van bezuinigen.
Wt moet je morgen doen/? Inschrijven als werkzoekende? Of met je arbeidsconsulent kletsen? ,

Neem je paspoort, cv, uitnodigingsbrief en evt sollictaties mee.

Opruimmodus is goed Jammer dat het weer niet meewerkt oor frisse wind in huis...
Inschrijven heb ik al gedaan via internet,dit is eerste gesprek met consulent.
paspoort, cv, sollicitaties. Thats it. Ik stond bij het eerste gesprek zo weer buiten.
Hahaha, ik loop helemaal handenwapperend rond. Heb voor het eerst sinds honderd jaar nepnagels op. Voelt heel gek, kan ik je wl vertellen.

Dit niet in het kader van de nailart of de weet ik veel wat voor rar lakjes, maar ik wil een par nagels een keertje onbeschadigd wat langer laten groeien. Nagelminnnde ex-stagiare vertelde dat nepperds daarbij kunnen helpen.

Dus alles voor nagels die niet halverwege mijn nagelbed inscheuren Ik denk dat ik ze vanavond nog korter vijl, want dit past niet echt bij me, geloof ik
Welterusten!
Goeiemorgen!

**zet koffie neer en vraagt zich af wat alle kasteelvrouwen aan het doen zijn**
Druk met buitenhuizige dingen. Stamkroeg oa gisteren en een bank bekijken waaran vriendin vindt dat die een goede vervanging is van mijn huidige bank. Straks UWV en daarna een busje huren om de bank te halen want ik vind hem mooi en deze bank is redelijk aan het doorzakken.

Dat soort dingen dus.

En nu eerst koffie want de stamkroegwijn zit nog in de benen
Leuk, een nieuwe bank!

**geeft koffie**

Hoe laat moet je naar het uwv?
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel spannends te melden :-) Maar ik lust wel koffie :-)
12 uur.

Moet nog even cv uitprinten en twee afwijzingen op sol's.
**koffie!!**

en verse ananas! lekker!
Oe! Zeker lekker :-)

Succes straks Suup!
Succes Suup!
Hier ben ik .

Leeftijdverschil van (bijna) 14 jaar kan best hoor (maar of ik daar ook zo over denkt als één van de kinders ermee aankomt, weet ik nog niet zo... GG en ik kunnen ze echter bezwaarlijk iets verwijten dan.)

Nog even werken, dan Dochter van schol halen en middag vol tandartsbeozek, eventuele nieuwe manege voor Dochter's rijles (we hebben een paardenmeisje, níet te geloven), bladiebla, beetje werk nog tussendoor en hopelijk ook nog even hier.

Later!
Hai Lil!

Net bijna van fiets afgewaaid, dus zet dochter goed vast op die knol!

Wat een naar weer. Koud, wind, blèh!!
Grijns mijn vader probeerde dat met exlief met wie ik 17 scheel, nu is het leeftiojdsverschil tussen hem en stiefmam 22 jaar, dus daar ging zijn argumentatie

Ging goed hoor, kwam tien minuten te laat want kon het niet vinden. Bleek het de eerste werkdag van mijn werkcoach te zijn, echt een knulletje en bloedfanatiek, wil mij morgen aan een andere baan hebben.....Nou ja over 6 weken moet ik sol-lijjst mailen en dan weer 6 weken later een persoonlijke afspraak.
Hahaha, Lil, uiteraard is er niets mis met een leeftijdsverschil van 14 jaar, maar zij was 17 toen ze hem leerde kennen (of 16, ik twijfel nu) en dan is het toch wel een beetje raar. Ik snap ook niet wat een dertiger ziet in een puber overigens. In ieder geval was het echte liefde aangezien ze nog steeds samen en 3 zoons verder zijn, maar toch: destijds vond ik het gek.

Het stormt hier als een bezetene, het lijkt wel

herfst (<-- huilsmiley).
.
Foei, Suup, te laat op arbeidsafspraak, wat zegt dat nou over je werkhouding? Tss

Erg man, die broekies.

Hier ook herfststorm. Met hagel. Rukwind. Omgevallen fiets met nu kapotte spaak (ik moest morgen toch naar de fietsenmaker, maar goed) en twee kindjes die moe zijn en zich vervelen.
Update in de kelder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven