Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Goeiemorgen! Wie wil er koffie?

Fietsje van Jom is heel kek geworden, ik ben er heel erg trots op

Wie gaat wat doen op de laatste dag voor het weekend?
Werken.

Zucht....

Foto van kekke fiets???
Wat wilde ik nou toch typen?
Nou ja zeg..... halverwege mijn posting afbreken en drie keer verzenden; is Max terug???
~verwijdert bericht en zet verse koffie en croissants neer~
Zal foto's plaatsen in kelder. Later, moet zo eerst mijn ochtendlijke fietsrondje doen.

**kijkt lekkerbekkend naar de croissants**

**laat ze toch maar staan**

**eet haar laatste stukje volkoren brood met mager beleg op**
**heeft fietsje in kelder geparkeerd **

en het dagelijkse fietsrondje voor de verandering - duh - maar weer eens afgewisseld met een fikse wandeling. Band weer lek. Overweeg het moedermonsterrr in de sloot te gooien en een nieuwe fiets te kopen.
Stoere bike Tila :-) Wel balen van de jouwe, moeten er niet gewoon hele nieuwe banden onder?
Ik zit er wel over te denken, want ik word er godgallisch niet goed van.
Nieuwe velgen misschien? Als er een metaalsplintertje van jouw velg loskomt dan blijf je lek rijden. Maar inderdaad, gék word je van zoiets. Een fiets moet gewoon rijden, die moet je kunnen pakken en weg kunnen rijden, zonder moeilijk gedoe. Gemakzuchtig vervoersmiddel is het; op het zelf trappen na dan....

Cool fietsje!

~vraagt de butler om een kratje werkmotivatie klaar te zetten~
Is het al tijd voor lunch? Pfff...heb honger :-S

Vannochtend vertelde de weegschaal mij wel dat ik ruim een kilo kwijt ben. Is ook terecht vind ik, sport me helemaal het ebbelebber en voel me een wandelende fruitsalade

Nu maar hopen dat het er af blijft!

Ik zou vanmiddag naar de kapper maar ik heb geen zin. Ben ik de enige vrouw ter wereld die niet graag naar de kapper gaat? Ik vind het altijd te duur, het duurt me te lang en ik ben heel slecht in small talk met kappers.

Is het nu dan tijd voor lunch :-) ?
**geeft lunch**

ik heb volkoren boterhammen met avocado en water

Ik zal het eens nakijken, Mims, of laten doen, want ik ben het geheel en al spuugzat! Maar heel eerlijk: als er nieuwe velgen om moeten, ga ik kijken naar een nieuwe fiets.

Van vaak banden plakken raak je namelijk ook goed op de hoogte van de hoeveelheid roest aan een fiets.

**zoekt naar het kratje werkmotivatie**
Water jummie...mijn flesje en ik zijn onafscheidelijk...ik voel me net een Snorkel :-)

*zoekt mee* Waar heb je je werkmotivatie voor het laatst gezien Mims?
Mijn werkmotivatie?

Mmm... een maandje terug ofzo?

Ik had nogwel een reservepakketje, inderdaad ook in een zo'n klein flesje in mijn tas, maar die is sinds een weekje ook schoon op, en nu zit ik zonder!

En geloof me, dat is merkbaar. Ik heb net uit pure verveling deuken in de kantoormuur gegooid met een stressballetje. Maar hey... ik ben nu wel mooi stressvrij!

De snorkels, heerlijk jeugdsentiment. Ik wilde altijd Kitty zijn, mijn vriendinnetje speelde Daphne, en mijn broers Allstar en Toeter (disclaimer; ik ben oud, de namen zouden onjuist kunnen zijn). Dat waren nog eens tijden,

Roest en een lekke band; ik zeg... Nieuwe fiets.
Ik hou zo van mijn fiets, Mims... dat had de mevrouw van de fietsenmaker ook feilloos door. Ben na Jom halen meteen doorgefietst, heb 'het geval' aan ze voorgelegd en de mevrouw zei dat als ik eigenlijk geen nieuwe fiets wilde, het altijd lonender was om mijn monster op te laten knappen. Donderdag is ie aan de beurt.

En daarna met mijn knulletje samen koffie gedronken bij de hema het leven is mooi
**zet koffie neer**
Lekker!

Mooi fietsje hoor Tila!

Zal Jom echt wel blij mee zijn.

En ik ben het wel eens met de mevrouw van de fietsenmaker, een nieuwe fiets is altijd duurder, maar zo veel lekke banden is ook niet leuk. Maar je zou toch ook de fiets van je moeder krijgen?

Lekker saunadagje voor de boeg vandaag, zin in.

*gaat de spullen bij elkaar zoeken*
~drinkt koffie op~

Heel veel plezier vandaag, lieve dames. Geniet ervan, ontspan en lach. Ik vind het jammer dat ik er niet bij ben, maar denk wel aan jullie. Enjoy!
*zet nieuwe lichting koffie neer*

Thanks Mims, jij ook een fijne dag
Suup, ik heb de fiets van mijn moeder al, maar dat is een lichtgewichtje. Niet geschikt voor kinderzit èn aanhhangfiets en intensief gebruik...

Heel veel plezier vandaag!
*pakt koffie* Dankje :-)

Veel plezier vandaag in de sauna!
Wat ga jij doen , vandaag, D?

Hier suf huishoudelijk, misschien even in een kas kijken mbt educatief verantwoord gezinssamenzijn en vanmiddag naar een verjaardag.

Dieet werkt ben een kilo lichter en 9 cm smaller
Hee wat goed! Gaat hard bij jou zeg, fijn! Bij mij gaat het tergend en tergend langzaam maar stoppen met roken en te veel sporten (spier is ook gewicht, schijnt) zal daar wel mee te maken hebben. Moet idd ook es iets met een meetlint.

Gisteren een hele mooie voorstelling gezien! Mocht ie in de buurt spelen en je hebt zin in iets theater/mime-erigs:

Innenschau

Moet vandaag hier ook huishoudelijk, wat betreft opruimen en boodschappen doen enzo. Vanavond wat drinken met een ex-collega die in Suupstad woont, even de laatste roddels van ex-werkgever doorspreken. Blijft toch leuk

Maar voorlopig nip ik nog aan een heet kopje koffie :-)
Daarom meet ik ook, D, dan merk je eigenlijk altijd wel verschil. CM's gaan harder dan kilo's, zeker als je ook sport

(En ik ben niet gestopt met roken, dat scheelt ook een end.

Ahlbom! Jaaa, dat is mooi

Boodschappen zijn binnen En ik heb me niet laten verleiden tot vette meuk. En was daarom veel minder kwijt dan normaal Is best confronterend als je ziet wat we normaal aan vetrijk calorievol gemakseten wegschuiven.
Ik moet ook nog boodschappen doen maar ik mag chocolade vandaag :-) 1x in de week mag ik van mezelf iets ongezonds eten en today is the day :-) Hmm...een bakje Ben & Jerry's als toetje zou wel lekker zijn.....
En, wat is het geworden voor lekkers?

Wij zijn braaf de kas in geweest, plantjes en diertjes gezien, kindjes gelucht ;) en zo dus naar verjaardag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven