Discussie over de biechtstoel
vrijdag 18 december 2009 om 20:36
Op dit topic mag je discussieren over of commentaar geven op iets dat je hebt gelezen op het biechttopic op de Psyche-pijler, zodat we het daar schoon en on topic kunnen houden.
Leef je uit, maar hou het leuk.
Two.
Leef je uit, maar hou het leuk.
Two.
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 18-12-2009 20:38
Reden: link toegevoegd
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
woensdag 31 maart 2010 om 06:57
Zou mn ex kunnen zijn, die blowde ook in de auto. En reed ook gewoon als ie knetterstoned was. En maar zeggen dat hij het wel kon, en dat er niks zou gebeuren.
Jammer genoeg zijn we nooit aangehouden, als de politieman dan iets had gevraagd, had ik gewoon gezegd dat ie een jointje had gerookt stoned achter het stuur zat. Had zijn gezicht weleens willen zien...
Jammer genoeg zijn we nooit aangehouden, als de politieman dan iets had gevraagd, had ik gewoon gezegd dat ie een jointje had gerookt stoned achter het stuur zat. Had zijn gezicht weleens willen zien...
woensdag 31 maart 2010 om 12:25
quote:Brummetje schreef op 31 maart 2010 @ 06:57:
Zou mn ex kunnen zijn, die blowde ook in de auto. En reed ook gewoon als ie knetterstoned was. En maar zeggen dat hij het wel kon, en dat er niks zou gebeuren.
Jammer genoeg zijn we nooit aangehouden, als de politieman dan iets had gevraagd, had ik gewoon gezegd dat ie een jointje had gerookt stoned achter het stuur zat. Had zijn gezicht weleens willen zien... Ehm. Misschien een boude vraag hoor maar waarom stap jij in godesnaam bij iemand in de auto die stoned was???
Zou mn ex kunnen zijn, die blowde ook in de auto. En reed ook gewoon als ie knetterstoned was. En maar zeggen dat hij het wel kon, en dat er niks zou gebeuren.
Jammer genoeg zijn we nooit aangehouden, als de politieman dan iets had gevraagd, had ik gewoon gezegd dat ie een jointje had gerookt stoned achter het stuur zat. Had zijn gezicht weleens willen zien... Ehm. Misschien een boude vraag hoor maar waarom stap jij in godesnaam bij iemand in de auto die stoned was???
woensdag 31 maart 2010 om 19:08
woensdag 31 maart 2010 om 20:43
donderdag 1 april 2010 om 01:05
quote:dangeensuus schreef op 31 maart 2010 @ 12:25:
[...]
Ehm. Misschien een boude vraag hoor maar waarom stap jij in godesnaam bij iemand in de auto die stoned was???
Eindelijk iemand die ook weet dat boud op een d eindigt en niet op een t. Heerlijk! Ik word gillend gek van mensen die zogenaamd bouTe uitspraken doen.
Maar jij niet. Fijn!
[...]
Ehm. Misschien een boude vraag hoor maar waarom stap jij in godesnaam bij iemand in de auto die stoned was???
Eindelijk iemand die ook weet dat boud op een d eindigt en niet op een t. Heerlijk! Ik word gillend gek van mensen die zogenaamd bouTe uitspraken doen.
Maar jij niet. Fijn!
donderdag 1 april 2010 om 07:52
donderdag 1 april 2010 om 08:41
quote:campari schreef op 01 april 2010 @ 08:26:
Zal wel een onnozele vraag zijn maar ik wil ook eens te biecht gaan. Als ik echter met mijn password inlog, accepteert tie hem niet, wat doe ik verkeerd?Dus de volgende biecht die we kunnen lezen is van jou ,
Zal wel een onnozele vraag zijn maar ik wil ook eens te biecht gaan. Als ik echter met mijn password inlog, accepteert tie hem niet, wat doe ik verkeerd?Dus de volgende biecht die we kunnen lezen is van jou ,
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.