Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
Haha ja volgens mij heeft je moeder daar wel gelijk in. Je komt ook wel over alsof je duidelijk weet wat je wil! Dat heb ik ook. Ik weet heel goed hoe ik het wil. Zoals ik het had!! Alleen dan een paar kleine puntjes anders. Eigenlijk hebben ex en ik beide maar een paar kleine puntjes waar we aan moeten werken. Daarom denk ik zelf dat wij het heel goed samen zouden kunnen redden. Maar dan moet hij ook aan zijn puntjes werken en dat wil ik eerst zien. Hij begreep heel goed dat ik dat zei. Ik kon ook wel aan hem zien dat hij echt meende dat hij door heeft wat ie allemaal fout heeft gedaan. Alleen nu nog ook echt uitvoeren.. Hij zei er wel bij dat ik rustig aan moet doen (ik loop vaak te snel te hard van stapel) en dat is iets waar ik zelf echt aan moet werken. Het gaat niet werken als we nu gelijk weer in het diepe springen. Dan vallen we naar mijn idee sowieso terug in zoals het was. Maar nu langzaam opbouwen... tsja of het werkt weet ik niet. Ik heb zeker hoop, maar mijn hoop is nooit helemaal weg geweest alleen hou ik het nu wel heel erg tegen.. bang om weer de klap te krijgen.. om weer terug te vallen.. zo moeilijk dit..
Hoe gaat het met je dochtertje, Diay?! Ik weet niet hoe oud ze precies is, maar volgens mij nog best jong... Let je op dat het voor haar niet ingewikkeld gaat worden?! Kinderen zijn flexibel, maar hebben vaak meer door dan je denkt...

Ik hoop dat jullie een beetje goed kunnen praten. Communicatie is zo belangrijk. Ben van mening dat je al een stapje voor loopt als je samen kunt praten. Rustig aan zou ik het zeker doen... En als jullie besluiten om het echt weer te proberen samen, lijkt het mij bijna noodzakelijk om de angst van "de klap krijgen" uit je koppie te krijgen. Anders ga je waarschijnlijk alleen maar op je tenen lopen!
Hey dames. Ben weer thuis. En morgen vliegen zussie en ik naar ouders in portugal!! Lekker 5 daagjes ouders zien en hopelijk beetje zon pakken (Jullie merken wel dat ik het totaal niet boeiend vind of iemand me herkent. Misschien dat ik daar anders over denk als iemand me daar echt op aanspreekt, maar nu vind ik het alleen maar fijn en veel te ingewikkeld als ik op al mijn woorden moet gaan passen, heb ik 2 jaar lang in een relatie al teveel gedaan. Daar zijn we klaar mee!!)

@CL. Je weet inderdaad heel goed wat je wilt en dat verdien je ook!! Ookal is het straks uit, dan zal er een last van je schouders afvallen dat je niet constant met hem rekening moet houden en moet bedenken wat hij denkt en wat de toekomst zal brengen, want dan maak je lekker je eigen toekomst! Want dat kan je prima volgens mij!

@Diay. Ik zie ook de hoop in je posts... Maar zie ook dat je realistisch kijkt naar je eigen fouten en die van hem. En snap goed dat je terug wil naar de tijd van voor de afgelopen paar maanden, maar ergens weet je wel dat dat niet kan. Je zal vanuit een ander punt opnieuw moeten beginnen, want deze maanden zijn wel gebeurd en zijn niet zomaar uit te wissen. Dus je moet goed bedenken of je die maanden los kan laten en kan accepteren dat je de oude tijd niet echt echt meer terug krijgt... Maar zullen je steunen welke beslissing je ook neemt. Want snap heel goed dat je nog wil verkennen of er nog wat zit, maar denk inderdaad wat CL zegt ook aan je dochtertje, want die was 5 toch? En die snappen echt meer dan je denkt.... Hele dikke knuffel.

En ik moet me ook niet aantrekken wat andere van me denken. Is zwakte puntje van mij. Heb ik heel snel als ik iemands mening belangrijk vind, dan vind ik ook heel erg belangrijk wat die mening dan over mij is. En heb ik ook bij alle dames hier op het forum, dus zijn inderdaad al lang geen vreemden meer!

@vogelbekdier. Still going strong I see. You go girl!! :P

Truste dames! Ik zal proberen mee te lezen het weekend, maar hoop dat mn weekend lekker volgestouwd is met leuke dingen met de fam en in de zon. Denk natuurlijk wel aan jullie.
@brocoli: Veel plezier, heerlijk even zon, zou ik ook wel willen.

@ de rest: Sterkte vandaag, hopelijk vallen we niet massaal in een dip door het rotweer, hier regent het behoorlijk.
@ brocoli: lekkerrrr! Geniet van de zon en familie!

@ de rest: sterkte vandaag!

Ik ben nog steeds niet dipperig maar mn vrolijke zelf!

Wel ontzettend boos! Krijg net een mail van ex

waarom ik hem een eikel noem op dit forum, wat

die misdaan heeft!! Grrrrrr!! Ik ga hem nu ook

blokkeren op mn hotmail. En van msn heb ik

hem al gedelete! En als die dan nog waagt om me

te smsen oid neem ik ook een ander nummer..

Geen contact doet me zoveel goed heb ik gister

gemerkt. Gelukkig kan ik mn frustratie op mn

werk goed kwijt. Lekker fel doen tegen de weder

partij!!

Dames fijne dag gewenst! Na een dipjesdag tijd

voor een positieve dag!
@ Broc: Heel veel plezier in Portugal! Geniet ervan meis! Had graag meegegaan in je koffer... Heerlijk!

@ Sloopthard: Sterk!! Doorgaan zo hoor. Ex is nog (veel) met je bezig, anders interesseerde het hem geen bal wat jij hier neerzet... Idd: wat kan jou het schelen. Je hebt niets meer met hem te maken!! Je mag je hier ook afreageren hoor. Arme wederpartij... hihi!!

Ik ben druk op mijn werk. Zit hier wel met een dubbel gevoel, maar berichtje van Broc doet me goed... Ik kan het!!!
PS

@ Suus & Diay: als het goed is hebben jullie een berichtje van Viva Angel met mijn e-mail adres! Willen jullie mij een mailtje sturen met jullie e-mail adres? Kan ik kijken of het gaat lukken met de Yahoo-groep (als jullie dat nog willen?).
@cl; wat vervelend dat je met een dubbel gevoel

zit op je werk! Het is ook echt naar dat je niet mee

mocht!! K had daar in het begin ook veel last van.

Dan dacht ik je 'o hij is nu daar en anders was ik

daar ook geweest' maar het gaat voorbij. Je bent

een eigen persoon met eigen vrienden dus het

komt goed. Ook al heb je niet het hele weekend

volgepland, no worries. Je hebt genoeg leuke bezig

heden en je kan lekker filmpje kijken, lekker aan

jezelf tutten! Komt goed!

je houdt je sterk en dat is echt iets om trots

op te zijn! Vind het echt van karakter spreken

dat je zo goed weet wanneer je eigen grenzen zijn

overschreden en dat je ze bewaakt! Succes vandaag

@ Diay: Ik herken jouw situatie. Ik en mijn ex hebben het ook vele malen geprobeerd, maar uiteindelijk bleek het alsnog niet te werken omdat mensen niet veranderen. Ik hoop voor jou dat het goed voor jullie uitpakt. Maar je moet er dan zelf ook wel voor 100% achter staan natuurlijk. Ik zie nu achteraf dat ik er allemaal veel te lang in ben blijven hangen. Maar nogmaals ik hoop dat het voor jou wel goed uitpakt.

Ik heb wel wat plannetjes voor het weekend, en zie vooral op tegen maandag eigenlijk, want dan heb ik helemaal niets. Maar aan de andere kant moet ik dan maar eens aan mezelf laten zien dat ik ook wel eens alleen kan zijn.

@ CL: Tja, zoals ik al zeg. Ik wacht op de terugval, want dit kan natuurlijk niet. Tenminste dat zegt mijn koppie dan.

@ Brocoli: Heerlijk zeg dat je eventjes naar de zon gaat! :D Geniet er lekker van! En dat van iemands mening aantrekken heb ik ook echt heel erg. Wil altijd iedereen maar te vriend houden. Zei gisteren tegen iemand dat ik zoveel meer waard was dan mijn ex mij gaf en hij zei echt van heh, komt dat uit jouw mond. Mijn ex heeft me gewoon zo onzeker gemaakt. Blegh!

@ Sloopthard: Heerlijk dat ook jij je goed voelt! :D Goed dat je hem hebt verwijderd van msn enz. Dat heb ik lekker ook gedaan. Niet dat hij veel online was, maar voor het geval dat.... Weer een dag voorbij zonder contact. Ik ben trots op mezelf en ben er ook echt klaar mee geloof ik.

Liefs Prinsesje

Sorry als ik niet iedereen heb beantwoord. Zoveel mensen, zoveel verhalen, maar wel fijn dat we elkaar kunnen steunen.
wat is er weer veel geschreven..ik heb even niet de energie om op iedereen te reageren.. heb vooral een enorme waas voor mn ogen.

Ik heb gister hem gebeld, ookal had ik daarvoor ookal contact opgenomen..Ik wil gewoon voor mezelf niet met dit spelletje meespelen, van jij belt niet dan bel ik ook niet. Ik doe er niet meer aan mee. Wil me zelf kunnen uitten nu het nog kan, totdat het definitief over is. Of het definitief over is weet ik gewoon echt niet.. Wat hij maandag zei was dat hij me weer een goed gevoel wil geven en dat hij me gemist heeft van het weekend deed me echt wel wat. Maarja nu klaar met werken en wil hem zo graag spreken maar ik weet dat ik het niet moet doen, ookal zegt mn gevoel van wel. Ik moet hem ook de kans geven om te laten zien dat hij me mist, maar het voelt zo vreselijk... ik ben zo bang dat hij me vergeet of dat hij wel went aan het idee dat hij me niet ziet. Het is nu een week geleden dat we elkaar voor het laatst hebben gezien en ik mis hem wel, maar door alle drukte op mn werk kan ik het wel beter los laten. Alleen nu zit ik weer alleen thuis en voel ik me erg alleen. We hebben voor zaterdag sowieso een afspraak. Ik vroeg aan hem of het ;s avonds was, maar hij zei zelfs 'oh ik dacht ;smiddags en ;savonds' dus dat gaf me wel een fijn gevoel dat het lijkt alsof hij er ook zin in heeft. Maar waarom neemt hij deze week dan zo weinig contact op? Ik begrijp het niet want hij zei van het weekend juist dat hij deze week wel veel wilde spreken omdat het nog zo lang duurde voordat we elkaar zien.

Meiden ik weet niet wat ik moet doen, ik ben zo bang... Ik wil hem niet kwijt, maar iets in me zegt dat ik hem al kwijt ben...Of is dit mijn negativiteit die naar boven komt? Moet ik het juist positief gaan inzien, de fijne dingen die hij zegt de boventoon laten voeren in mijn hoofd, deze afstand gewoon accepteren en steeds kleine stapjes nemen totdat het weer goed zit..

Ik weet het niet. Ene kant is het positief en andere kant negatief, ik kan mijn gevoel op dit moment gewoon echt geen plek geven en dat doet pijn...

Ik moet huilen. :(
quote:flyleaf schreef op 01 april 2010 @ 18:32:

wat is er weer veel geschreven..ik heb even niet de energie om op iedereen te reageren.. heb vooral een enorme waas voor mn ogen.

Ik heb gister hem gebeld, ookal had ik daarvoor ookal contact opgenomen..Ik wil gewoon voor mezelf niet met dit spelletje meespelen, van jij belt niet dan bel ik ook niet. Ik doe er niet meer aan mee. Wil me zelf kunnen uitten nu het nog kan, totdat het definitief over is. Of het definitief over is weet ik gewoon echt niet.. Wat hij maandag zei was dat hij me weer een goed gevoel wil geven en dat hij me gemist heeft van het weekend deed me echt wel wat. Maarja nu klaar met werken en wil hem zo graag spreken maar ik weet dat ik het niet moet doen, ookal zegt mn gevoel van wel. Ik moet hem ook de kans geven om te laten zien dat hij me mist, maar het voelt zo vreselijk... ik ben zo bang dat hij me vergeet of dat hij wel went aan het idee dat hij me niet ziet. Het is nu een week geleden dat we elkaar voor het laatst hebben gezien en ik mis hem wel, maar door alle drukte op mn werk kan ik het wel beter los laten. Alleen nu zit ik weer alleen thuis en voel ik me erg alleen. We hebben voor zaterdag sowieso een afspraak. Ik vroeg aan hem of het ;s avonds was, maar hij zei zelfs 'oh ik dacht ;smiddags en ;savonds' dus dat gaf me wel een fijn gevoel dat het lijkt alsof hij er ook zin in heeft. Maar waarom neemt hij deze week dan zo weinig contact op? Ik begrijp het niet want hij zei van het weekend juist dat hij deze week wel veel wilde spreken omdat het nog zo lang duurde voordat we elkaar zien. Maarja veel kans gaf ik hem niet de laatste dagen omdat ik weer uit mezelf belde natuurlijk. dom kind ben ik ook want ik maak me zelf gek erdoor!!!

Meiden ik weet niet wat ik moet doen, ik ben zo bang... Ik wil hem niet kwijt, maar iets in me zegt dat ik hem al kwijt ben...Of is dit mijn negativiteit die naar boven komt? Moet ik het juist positief gaan inzien, de fijne dingen die hij zegt de boventoon laten voeren in mijn hoofd, deze afstand gewoon accepteren en steeds kleine stapjes nemen totdat het weer goed zit..

Ik weet het niet. Ene kant is het positief en andere kant negatief, ik kan mijn gevoel op dit moment gewoon echt geen plek geven en dat doet pijn...

Ik moet huilen. :(
@ Prinses: goed dat je je nu zo voelt! Ga maandag gewoon lekker sporten (je moet de traditie wel in ere houden he en lekker shoppen of jezelf lekker verwennen met filmpje, maskertje.. Of lekker buiten wandelen.. Genoeg dingen te doen!

@flyeaf. Als hij je al na een week geen contact vergeet, dan is het geen echte liefde hoor! Dan kan die je hem beter kwijt dan rijk zijn.. Je moet zelf weten hoe vaak je hem belt. Maar denk je niet dat het beter is om hem gewoon even te laten rusten. Om hem te laten zien dat hij je mist.. Dat doet ie heus, dat deed ie dit weekend ook? Anders maak je het hem gewoon zo makkelijk. Is niet rot bedoelt hoor! En het is moeilijk. Maar van een afstandje (dus vanuit mijn positie) zie je zaken helderder dan als je er midden in zit.

Hier een dip.. Ik wil tegen ex aankruipen en ex wil alles uitpraten. Ik heb dus zo'n zin om hem te smsen en te vragen of die langs komt om te 'praten'. Maar ik doe het niet.. Ik kan gewoon neit meer met hem omgaan er is teveel gebeurd. Maar ik heb het koud, ben moe, zit met mezelf in de knoop en hij was altijd mn vertrouwenspersoon. Ik zou zo graag lief voor hem zijn en lekker met hem praten. Maar het probleem is als ik lief tegen hem ben, dan laat ie me nooit meer met rust.. Maar het is echt moeilijk om snoeihard en kil tegen hem te zijn en hem te negeren.. Buh ik mis hem

Maar ik denk maar zo, dan wordt dit een kutavond. Ik heb de supplies al in huis gehaald, namelijk wijn en pizza.. en morgen gaat de zon vast weer schijnen
Lieve lieve Fly.

Helemaal speciaal voor jou, uit de zon en achter de computer: Tadaa moi!! Ok flauw sorry, maar wilde toch graag even op jouw berichtje reageren.

1. Als hij je zou vergeten omdat je een aantal dagen niet contact hebt, dan zat de liefde niet echt diep. Sorry om het zo hard te zeggen, maar als dat echt het geval zou zijn is hij niet de jongen voor jou.

2. Ik persoonlijk denk dat je bang bent om hem een week alleen na te laten denken, want misschien krijg je dan zaterdag een conclusie die je niet wilt, namelijk dat het uit is.

3. Het is ook heeeel fout om spelletjes te spelen en zou ook helemaal niet nodig moet zijn. Je moet heel duidelijk zijn en je daar aan houden.

Ik zou iets in de trant zeggen van: Lieve Bug (even de mannelijke versie van fly). Ik zit ontzettend met mezelf in de knoop op het moment omdat ik gewoon heel graag duidelijkheid van jou wil over ons. Ik heb recht om te weten hoe nu verder. Ik heb veel aan mezelf gewerkt de afgelopen maanden en wil dat samen met jou nog blijven doen. Maar een relatie heeft 2 mensen nodig om te werken en nu weet ik gewoon bot gezegd niet wat ik aan je heb. Hoop dat je voor mij de moeite neemt om daar voor zaterdag overna te denken, want we moeten het hier over hebben. Is niet mijn bedoeling om je voor het blok te zetten, maar ik wil heel graag verder samen met jou en dat kan ik niet in mn eentje!! Ik ben het zat om me af te vragen of ik wel of niet moet bellen of smsen en me af te vragen hoe jij daar op gaat reageren. Dus ik zal je tot zaterdag met rust laten en dan hoop ik je hier te zien om te praten. Weet in ieder geval dat ik van je hou en hoop dat we hier wel uit gaan komen. Dikke kus fly.

Zoiets had ik gestuurd/gezegd.. .En dan moet je je daar ook aan houden. Geen contact tot zaterdag. Schrijf hier 2 dagen alles van je af als voorbereiding en dan zie je na het gesprek wel weer verder. Je kan zo echt niet doorgaan. Je moet duidelijkheid scheppen en stoppen met je opties afwegen. Je wil en verdient iemand die voor je gaat! En ja het doet rete zeer als dat persoon dat uiteindelijk niet wil, maar daar heb je ons voor!! Break the viscous cycle!! Je kan dit allemaal pas een plek geven als je van hem duidelijkheid hebt. En daar moet je nu om gaan vragen!!

Hele dikke !! En ik stuur een paar zonnestraaltjes die kant op!!
@sloopthard. Ook dikke knuffel voor jou. Balen die dipjes!! Maar gelukkig ben jij er altijd weer snel uit en pizza is een goed begin! En je mist een vriendje niet hem!! Want die arm, die gesprekken, een warm lijf zijn allemaal dingen die je mist in een vent. Niet iets van hem specifiek. Maar snap dat die fijne dingen heel moeilijk zijn te missen.. It sucks! Maar ookal bel je hem nu op, je krijgt het toch niet zoals je het zou willen... Je bent sterk en je hebt hem niet nodig!

@prinsesje. Ja dat onzeker ken ik. Hij heeft me ontzettend aan mezelf doen twijfelen: aan mn vriendinnen, mn kleding, mn keuzes, mn overdreven gedrag af en toe. En ja sommige keuzes waren niet geweldig, maar het zijn wel mijn keuzes! Take it or leave it.. Maar ja hij deed dus het leaven... :P

Sport ze! En doe maandag een pyama, chocolada, maskertjes, dvd dagje. Echt de dag is zo om!

@CL Yes you can!! Hoe gaat het nu?

@Suus en Diay. Hoe is het met jullie? Gaan we nou al jullie verhalen hier missen door de yahoo groep? :(

Hoop dat het goed gaat.

Toedels!
@Brocoli: Pfff wat klink je positief, goed zeg!

Hier gaat het eventjes ietsje minder moet even wennen aan de stilte in huis. De hele week druk gehad en nu ben ik alleen (zonder dochter). Ik zou zo maar weg kunnen, maar ja weet even niet waar heen. En misschien is thuis zijn en niet vluchten ook wel even goed. Ik mis op dit moment ook mijn ex net als Sloopthard, maar goed niet te veel aan denken...Het komt natuurlijk ook door de feestdagen in het vooruitzicht dat je die weer alleen door brengt zonder intieme relatie.

En is het lekker warm daar?
@CL: heb je mailadres ontvangen en je hebt een mail teruggehad met mijn emailadres.
Nee Broc jullie gaan mijn verhalen niet missen hoor! Jullie zijn iig nog niet van me af haha. Voel me vandaag wel iets beter weer maar zit toch wel behoorlijk met mezelf in de knoop merk ik. Wat ex allemaal gezegd heeft geeft me een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant krijg ik hoop, maar aan de andere kant ben ik zo vreselijk bang! Hij vind dat we elkaar met rust moeten laten. Dan niet helemaal maar meer in de zin van een beetje ons eigen leven hebben en dan weer samen naar elkaar toe groeien. Hier ben ik het echt totaal mee eens want ik geniet er van om weer meer mijn eigen dingen te doen dus dat is iets wat ik ook niet kwijt wil of zo. Alleen ben ik wel vreselijk onzeker nu. Ben bang dat ik straks weer een klap krijg. Ik weet ook dat we niet helemaal kunnen veranderen. Dat is ook niet wat ik wil, hij ook niet. Maar er zijn een paar kleine puntjes die eigenlijk allemaal erger zijn geworden tijdens onze relatie, maar waar we makkelijk aan kunnen werken. Dus opzich denk ik dat het best goed zou kunnen komen tussen ons. Alleen de laatste 2 maanden gaan niet weg, het idee van alle pijn en verdriet is niet zo ineens verdwenen. Dat heeft denk ik heel veel tijd nodig. Dat beseft ex ook alleen blijf ik me onzeker voelen. Hoe moet ik het nu bijv zien? Zijn we een stel? Zijn we dat niet? Ik wil hier graag met hem over praten maar heb daar de kans nog niet voor gekregen want ex moest tot laat werken vandaag. Wil ook liever niet over de telefoon praten, vind dat nooit zo fijn. Kreeg vanmiddag wel even snel een telefoontje met dus de info dat hij tot laat moest werken en dat hij van me houd. Erg lief maar dat neemt mijn onzekerheid niet weg. Word dus WEER tijd voor een goed gesprek :S

@ Broc, geniet van je paar dagen!! Verdien je!

@ Sloopthard, je bent de laatste dagen zo sterk dus ik zou echt geen contact op nemen. Volgens mij wil je dat diep van binnen ook niet omdat hij je dan niet meer met rust laat. Tenmiste zo kom je over. Voor mij vanavond ook wijn en chocola haha dus zo komen we de avond wel door toch?

@ Fly, heel goed dat je door hebt dat je jezelf moet kunnen zijn. Ook al is dat het einde van je relatie, dan is hij dus niet de juiste man voor jou. Sluit me verder helemaal aan bij wat Broc zei.

@ CL heb je mailadres gehad, ook een mailtje gestuurd. Heb jij die ook gekregen?
hey broc,

dankje voor de zonnetralen! sweet, I need sunshine!!

Punt 1. Als ik logisch nadenk (wat ik nu niet kan) dan weet ik dat hij mij mist. Dat heb ik wel gemerkt..

Punt 2. Dat is het! Ik ben zo bang dat het niets wordt zaterdag, dat hij tot de conclusie komt dat hij me niet wil... Maar waarom zegt hij dan dat hij de hele dag wil afspreken, want dat geeft mij goede hoop en zo moet ik het misschien ook zien..?

Punt 3. Die spelletjes doe ik niet aan mee of wil ik niet aan mee doen. Maar als ik er niet aan mee doe, waarom houd ik mezelf dan tegen om te bellen/smsen etc. En dat is dan ook de reden dat ik zo'n bericht die jij net zo mooi hebt opgesteld voor Bug *haha* te sturen naar hem... Ik wil mezelf goed voelen met het idee dat het nog goed komt door dus juist niet de confrontatie aan te gaan en het te negeren, te denken het komt wel vanuit hem. Maar ik wacht nu al een maand op hem..

Ik moet echt duidelijkheid vragen, I know..

en weet je.. in mijn achterhoofd vind ik hem heel stom en niet leuk en niet lief en wil ik niet hem die zo doet. Had dit gewoon niet van hem verwacht dat hij zo, zo kwetsend zou doen, me zo alleen te laten en al mijn dromen met hem te laten vervliegen... Ik wil terug wat ik had en dat krijg ik niet meer. Niet meer huisje boompje beestje en vastigheid, maar onzekerheid tot de max want ik weet niet of ik deze maand wel kan vergeten als het ooit nog goed komt. In mijn ogen was goed het verleden en kan het alleen maar slechter zijn. Maar dat is mijn issue, want ik kan niet alles krijgen wat ik wil, maar ik wil wel zijn liefde voelen, veel meer dan wat ik nu krijg.

@ sloopthard, thnx voor de helderheid, ja want die heb ik op dit moment hard nodig. Ik kan alles niet meer goed op een rijtje zetten zit teveel in mijn emoties. knuf voor jou dip..!

.
Hai allemaal,

Met mij gaat het nog steeds TOP.

Dus hier kom dan even weer met mijn positiviteit!

Fly:

Wees eens echt eerlijk tegen jezelf.... Wat geeft deze relatie jou nu echt? Is hij echt zo lief, grappig, leuk....

Wat zijn, zijn daden voor jou? Hij kan van alles zeggen, maar als hij niet doet wat hij zegt wat heb je er dan aan? Is het nu dat je dat je hem zo vast wilt houden dat jij zo moet vechten voor zijn liefde??

Ik heb de afgelopen tijd zoveel gehoord en weetje en dat wist ik niet, hoe raar het ook mag klinken. Je moet niet vechten om liefde te krijgen, het hoort er te zijn als een relatie hebt. Niet de hoge pieken en diepe dalen, dat is geen liefde, dat is vasthouden aan iets wat niet werkelijk is. Dat die pieken zo hoog zijn en je daar in verliest en daarnaast de dalen hebt en je daar in verliest. Jezelf verliezen in iemand... Is niet goed want dan ben je jezelf kwijt. En hoe moet je iets doen als jezelf kwijt bent, hoe kan je dan heldere keuzes make?

Iets wat je eigenlijk niet moet willen of echt voor wilt kiezen. Een relatie hoort gelijk te zijn , de een is niet meer dan de ander. Dus eigenlijk is het simpel of hij gaat voor je , zoals jij bent... Of hij gaat niet voor je.

Is heel makkelijk gezegd ik weet het! Maar kijk eens naar jezelf wat echt, echt, echt uiteindelijk goed is voor jou! Wat jij belangrijk vind en laat je niet lijden door hem. Jij bent belangrijk, jij bent lief, jij kan zoveel lief hebben, jij kan zoveel liefde geven! En dat is zo mooi, daar mag je zoooo trots op zijn, alleen vraag is eigenlijk de vraag verdient hij dat allemaal om te krijgen, doet hij ook zo naar jou?

Ook echt dat je mijn post niet verkeerd oppakt!!!

Dikke knuf!!!

Prinses: waar kan het niet blijven dat gevoel??? Maar geniet er nu maar goed van, want je verdient het!!!

Broc: Super fijne vakantie en wat lief van je dat vanuit je vakantie nog even hier kijkt en reageert!!!

Sloophard: Ik snap dat je hem mist, ook al wat er allemaal tussen jullie de afgelopen tijd gebeurt is. Hij blijft aan je hangen en jij bent sterk! Vergeet dat niet! Vergeet ook niet de woede die je gezien hebt. Hij heeft zeker lieve dingen geloof ik meteen, maar jij verdient net zoals eigenlijk iedereen zoveel meer. Slim dat je alles voor een lekker bah avondje in huis hebt gehaald, kan soms juist een oppepper zijn, of even een goede uitlating... En bij merkt ook wel rel muziek opzetten als ik boos ben.

Diay: Je hebt een wijze moeder, haha. Ik hoop ook voor jou, dat het uiteindelijk gaat lukken, als het echt maar kleine dingetjes zijn.

Suus: Ik hoop dat jij je iets beter voelt.

Dikke knuf voor iedereen!!
Ik ben echt blij dat je je zo goed voelt vogelbekdier!!

ik vat je post niet verkeerd op want dat is ook wat ik moet weten, hij zal voor me moeten gaan en dan kan ik alle liefde die voor hem voel tonen, op deze manier niet, dan wil ik het ook niet...

Misschien kan ik ook beter niet afspreken zaterdag.. Ik weet niet of het goed voor me is om hem weer te zien... Als ik nu me al een maand alleen voel wat zal zaterdag mij dan brengen? Alleen maar hoop, terwijl ik voel dat hij me toch die duidelijkheid niet zal geven. Als hij weet wat hij wil dan spreekt hij het uit en maakt het niet uit wanneer dat is, of je elkaar nu ziet of niet! Zo zitten kerels toch in elkaar? Hij is in de war en ik ben in de war of ik op deze manier nog verder wil. Eenzaam voel ik me al een liefdesverdriet heb ik al, een stapje verder is dat ik hem moet loslaten omdat ik zo niet verder kan met hem. Ik heb geen vertrouwen meer in hem. Wel vertrouwen in mezelf dat ik hem los kan laten en moet vergeten, ik ben nu toch al verlaten voor mijn gevoel, dus wat brengt zaterdag me?

knuffels voor iedereen xxx
@suus. Hier ook dubbele gevoelens hoor. Sterk is af en toe maar schijn. Gister zei een vriendin: Je bent nog niet echt over hem heen he... En nee eigenlijk niet. Nog teveel vragen. Teveel gevoelens. Nu ook.. Eerste keer dat ik hier bij mn ouders in huis ben in portugal dat ik niet constant hem sms om te vertellen hoe mijn dag was. Hij is hier 1 keer geweest en hier zit nu verdomme ook overal herinneringen. En nu ook niet meer hem om te smsen met: In de zomer hier weer met jou! .....

Maar worden vast leuke dagen. Dan maar feestdagen alleen. Nu al geen zin in kerst. Erg he! :P

@flyleaf. Je weet het ook allemaal wel, maar het doet gewoon zo verrekte pijn, want je wil nog geen afscheid nemen van al het goeds dat je samen had. Maar je moet heel kritisch bekijken of dat nog terug komt. Krijg je ooit die mooie tijd weer hetzelfde terug na alles wat er gebeurd is? Want vasthouden aan iets wat al kapot is in de hoop dat het zichzelf weer maakt is zonde van je tijd! En je bent zo goed bezig de afgelopen paar maanden en als het moet kan je dat ook zonder hem!!

@Diay. Weer een gesprek... Ik ken dat gevoel. Maar helaas ga je nooit meer 'opnieuw' kunnen beginnen als je niet heeeel veel praat. Praten tot je een ons weegt en dan besluiten of er nog iets uit te halen valt. En lullige is dat je daar alleen achter komt met heleboel praten. Maar je kan goed praten, want schrijven kan je in ieder geval al goed op dit forum. En drastisch de verkeerde keuze maken kan toch bijna niet want aan elke kant zitten positieve en negatieve dingen en je bent in ieder geval al je opties aan het overwegen. En wat je ook besluit je springt niet zomaar in het diepe. En dat is ontzettend bewonderingswaardig! Je doet het echt goed!

@vogelbekdier. Goed dat nog steeds zo goed gaat! Hou dat vol en zulke adviezen blijven geven!

Ik maar weer achter computer vandaan. Mams heeft eten klaar! Fijn zo verzorgd te worden!
@ Fly, je kan niet in gaan vullen wat hij denkt of voelt he? Ook al voelt het nu zo voor jou, ik zou toch echt even wachten op wat hij te zeggen heeft. Misschien heb je gelijk hoor, misschien had hij het wel al duidelijk gezegd als hij voor je wil gaan, maar misschien wacht hij ook wel af omdat jullie zaterdag afgesproken hebben. Ik durf niet te zeggen of je wel of niet moet gaan, maar ik denk dat als dit het einde van je relatie is, je de klap toch zal voelen (sorry bedoel het niet gemeen) of je hem nu wel of niet ziet zaterdag. Ik denk ook dat je een hoop duidelijkheid kan krijgen zaterdag. Misschien pakt het wel veel beter uit dan je denkt. Wil je echt geen verkeerd gevoel geven of zo hoor maar dit is mijn mening. Ik zou wel gaan in ieder geval! Je moet doen wat je zelf denkt dat het beste is hoor
@flyleaf. Zaterdag brengt je duidelijkheid!! En als hij je dat niet kan geven is dat ook een boodschap. Je moet knopen gaan doorhakken en niet blijven uitstellen. Hier word je ongelukkig van! Praat het uit of sluit het af, maar je kan dit niet blijven negeren. Wil je echt nog een week twijfelen? Dan maar gewoon hard core liefdesverdriet dat het uit is. Is in ieder geval duidelijk. Zo denk ik dan...
Oh en knuffel!! Weet dat het voor ons allemaal makkelijk lullen is en jij midden in de situatie zit, maar bedoelen het echt goed.
Thanks Broc, je hebt gelijk ik spring er niet meteen in hoor. Al zou ik dat wel heel graag willen. Gewoon alles weer zoals het was, maar dat gaat niet lukken. Zoals je al zegt, zeker niet zonder heeeel veel praten. Ex is niet zo'n prater maar ik merk dat hij wat dat betreft wel heel erg zijn best doet. Hij weet dat ik er een hekel aan heb om over de telefoon te praten dus als ik ook maar ergens over begin tijdens een telefoon gesprek kapt hij dat gelijk af. Dan zegt ie hier schieten we niks mee op want praten over de telefoon kunnen we niet. En zoals gister kwamen er dingen uit, nou echt een lang gesprek gehad en dat is voor hem heel wat. Dus krijg daar wel het idee door dat hij er toch ook uit probeert te halen wat er uit te halen valt. Ik overweeg zeker alle opties omdat ik zeker weet dat als ik dit niet probeer ik er spijt van krijg. Ook als ik hier straks weer verdriet door krijg. Ik wil niet de rest van mijn leven rond lopen met het idee van: wat als?? Dus dan morgen of overmorgen of zo maar weer het gesprek aan. Ik vind het best vermoeiend hoor elke keer die gesprekken maar ik denk, net zoals jij zegt, dat dat de enige manier is om weer naar elkaar toe te groeien.

Ik snap trouwens heel goed dat je hem nu zo mist, of dat je niet over hem heen bent. Is toch ook logisch? Ik kreeg gister telefoon van familie uit het buitenland, die volgend jaar hier heen zouden komen voor de bruiloft. Heb ze dus ook nog niet verteld dat het hele feest niet door gaat en dat ik en mijn kindje dit jaar daarheen komen zonder verloofde. Heb ook helemaal geen zin om dat te gaan vertellen. Zal toch een keer moeten (of niet), maar dat zie ik dan tegen die tijd wel. Snap dus ook echt dat je daar nu zit en het mist om hem dat soort smsjes te sturen. Maar wie weet zit je in de zomer wel met iemand anders te smsen!! Probeer te genieten van je dagen. Je bent sterk hoor!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven