Nieuwe smileys

01-04-2010 10:06 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals eerder aangekondigd worden de smileys uitgebreid. We hebben inmiddels een verzameling leuke smileys toegevoegd die goed bij het Viva forum passen. Speciaal voor de herkenbaarheid hebben we ze bekende forumwoorden als codewoord meegegeven. Later vandaag vindt er een update plaats waarbij de nieuwe smileys geactiveerd zullen worden.

Via de mail is van veel kanten het verzoek binnengekomen om het plaatsen van smileys makkelijker te maken. Om deze mensen tegemoet te komen, wordt in de update meteen ingebouwd dat deze woorden automatisch in smileys veranderen. Je hoeft bij deze codewoorden dus geen dubbele punten te gebruiken; deze woorden worden automatisch vertaald naar smileys. Als jullie nog suggesties hebben voor andere smileys dan horen we dat nog steeds graag. Deze kunnen dan eventueel in een volgende update meegenomen worden.

Overzicht met alle nieuwe codewoorden en smileys:

adhd =

andijvie =

bepotelen =

blabla =

borstvoeding =

bvmaffia =

catfight =

exangel =

forumrel =

frummelen =

fulmineren =

heintje =

helegaar =

hengelen =

hcgbelast =

hrs =

hsp =

hubbie =

hubbie2 =

huilie =

jezustepaard =

lalala =

klussen =

libelle =

mosterd =

nachtbraker =

permaban =

relschopper =

slotje =

zweefteef =
Wat mij betreft mogen ze allemaal worden ingevoerd, ik vind ze geweldig!!

En doe die van Q er ook maar bij .......... .

Sjammers dat het een 1 april mop is
Maar effe serieus. Er zou toch iets met die smillies worden gedaan? Dan kunnen er toch een aantal van deze originele vivasmilies bij????????????
draagdoek =

forum is weer traag=

reclame bij de 'we kijken samen tv op de entertainmentpijlert'=

pasen=

pasen=
Super leuk en zeer geslaagd. Heb me rot gelachen.

Mijn favoriet " de exangel" dat treurige terugkijken naar haar vleugeltjes, super.

"de forumrel" op twee

en "hahahaha" de borstvoeding, brillant.
= Relatie, hij gaat me verlaten

= lijntopic
quote:nostradame schreef op 01 april 2010 @ 18:00:

Ik dacht wel écht dat het per server werd geüpdatete en dacht dat het zo ver doorgevoerd zou worden dat iedereen de rest van de dag met die dingen opgescheept zou zitten. En ik ben er dan ook echt ingetrapt dat sommige forummers alles in die smileys vertaald zagen. Ik dacht dus dat ze in de OP toch ook tiet = tiet en hypercheerleader = hypercheerleader etc zagen (en dan dus de plaatjes dubbel). Hoewel ik het wel vreemd vond dat dat kon dat de één iets anders zag dan de ander toch blind ingetuind

Whahahahahahah Angel, bestaat dat eigenlijk, verschillende servers op een forum? Nee toch Maar bedankt voor het meekletsen hahah! En meeeeen wat een geklik heen en weer zeg de hele tijd, vooral toen iemand vroeg of ik de OP wou quoten

Sorry
quote:yasmijn schreef op 01 april 2010 @ 20:21:

En ik heb werkelijk zitten wachten tot het 1500 uur was en de laptop opnieuw opgestart! , hier heb ik toch zo om moeten lachen, sorry.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Kabouter23 schreef op 02 april 2010 @ 07:56:

[...]

Whahahahahahah Angel, bestaat dat eigenlijk, verschillende servers op een forum? Nee toch Maar bedankt voor het meekletsen hahah! En meeeeen wat een geklik heen en weer zeg de hele tijd, vooral toen iemand vroeg of ik de OP wou quoten

Sorry Het ledenbestand is wel degelijk verdeeld over 2 servers Dát is ook het probleem waarom sommige functies niet goed werken (het vriendjes maken enzo) omdat de 2 servers niet helemaal goed samenwerken.
Daarom, de vriendjesfunctie werd er ook nog even bijgehaald gisteren. Nou, tóen was ik om!
quote:mylenevalerie schreef op 02 april 2010 @ 08:05:

[...]

, hier heb ik toch zo om moeten lachen, sorry.Snap ik.
quote:nostradame schreef op 02 april 2010 @ 12:05:

Daarom, de vriendjesfunctie werd er ook nog even bijgehaald gisteren. Nou, tóen was ik om!Ja, die hoefde ik alleen maar in te koppen!
Oh, het was een 1 april grap...

en ik maar F5-en op mijn Jezus te Paard!!

Tsss.

Loeders!
DTEEZ!
Djoels

Misschien moeten we gelijk een smiley voor Loeders invoeren
Die stond niet op mijn lijstje. Sliertjes wel, maar daar konden we geen toepasselijke smiley bij vinden.
Geen spaghetti-smiley?
quote:Sarah Scott schreef op 08 april 2010 @ 18:45:

Geen spaghetti-smiley? Ohhhh ik heb zo'n leuke op msn. Hoe kan ik die hier neerzetten? Echt die is echt toepasselijk.
Kan alleen als je m eerst online hebt staan denk ik
Geprobeerd om op PH te zetten maar ik krijg hem daar niet bewegend op. Dan is die niet leuk.
Ik wilde er alvast een paar toevoegen, maar ik krijg een foutmelding. Wordt vervolgd!
kan er ook een roze variant van deze komen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven