Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 april 2010 @ 22:13:

Ja, misschien moet ik 'm daar alvast op voorbereiden. Én op het schema waarbij hij me ab-so-luut niet mag storen tussen 20.00 en 20.30. Ik verwacht wel dat hij dan gewoon slaapt natuurlijk!Slaapt?! Nee joh! Het is een kind van jou en Xan, die wil gewoon GTST meekijken en is dus klaarwakker op werkdagen tussen 20u en 20:30u
Ik denk inderdaad ook dat dat kind genetisch belast is met de behoefte tot het kijken van goede tijden.

Maak me sowieso grote zorgen om de tv voorkeuren van Doperwt
Tsskkk.... ik wil niet dat hij meekijkt, want da's niet verantwoord! Ik zet de babyfoon gewoon even uit in die tijd

Mijn moeder heeft inmiddels teruggebeld, het programma was afgelopen

Toch verantwoorder smaak dan ik dacht, dus van wie ik het dan heb? http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/bloedverwanten/
Peas on earth!
Nou nou... Verantwoord? Ik zou het 'elitaire pulp' noemen

Opdrachtgeefster kijkt dat ook, onder het mom van 'even lekker gedachten op 0 en geen cultureel geneuzel aan m'n hoofd'.

Internet was opeens heeeel traag, dus heb m'n laptop maar uitgezet...
Little Britain op BBC Entertainment
Ben ik weer. Ik was gisteravond uit eten met de kennis van wie ik het appartement huur, was heul gezellig. En vandaag was het minstens 20 graden! 'k Was eigenlijk nog van plan om naar een hippig Braziliaans bandje te gaan kijken, maar ik was na vanochtend het MoMa (sowieso al té gaaf, je hele kunstgeschiedenigboek hangt daar gewoon in het echt te hangen, maar dan was er ook nog een Tim Burton-expositie die waanzinnig was, en een Marina Abramovic-retrospectief, die was vooral heftig) en vanmiddag in Brooklyn rondgehangen te hebben al wel weer klaar. Ik zal zo eens even wat foto's hier neerzetten.

Oh, en de boottocht is nog steeds niet gelukt! Gister wilde ik eerst om 15.00u, maar toen vond ik het nog te leuk in Chinatown, en toen mist ik die van 16.00u, en vandaag vond ik het te mooi weer om in een dichte boot te zitten. Misschien morgen, maar misschien ook niet
Rrr, verkeerde kabeltje in m'n tas gestopt, dom zeg..
Moos

Leukleukleuk allemaal!

Wat voor verkeerd kabeltje? Ach, zolang je kunt internetten gaat het goed
Peas on earth!
Verkeerd kabeltje voor camera denk ik Erwt. Mijn God Moos, en dat voor een technica

Het klinkt allemaal wel heeeel tof! Ik weet waar ik volgende zomer naar toe ga!

Heb een beetje getreuzeld en ben nu op weg naar m'n werk. Was even afgegeven bij de wasserette en die man zei: 'wat ben jij vroeg vandaag!'

omdat ik normaal pas na de middag kom
Moos! Tof!!!

Enne, ik ben 2 jr geleden goed verbrand op de boot, als het goed is, is hij gewoon

open?
Oh, da's goed om te weten Vinyl! Hij zag er zo dicht uit op het plaatje. Hm, dan ga ik het denk ik toch maar doen vandaag. als er geen achterlijke rij staat althans, en dat zal haast wel... Nou ja, ik kijk wel.

Kabeltje van m'n camera inderdaad, ErWt. En Age, ja, ik vind het zelf ook ernstig, maar er lijken er 2 echt heeeeel erg op elkaar (kabeltje van camera en van harddiskrecordertje)

De zon schijnt alweer als een dolle, misschien dat ik zelfs wel voor blote benen ga vandaag. Hoewel ik in jurkjes met maillot of panty hier ook al wel meer dan genoeg aandacht krijg, weet niet wat dat is, Amerikanen flirten geloof ik wat makkelijker dan Nederlanders. En vooral afro-amerikanen. Wel lekker voor m'n ego

Straks ga ik de 'Food on foot-tour' doen, 2 uur met een gids door Midtown trekken en op allerlei plekken dingen eten die bijzonder goed zouden moeten zijn. Wel fijn, want ik ben nog steeds een beetje at loss wat je nou het best waar koopt, de functies van winkeltjes lopen nogal in elkaar over hier (in deli's kun je boodschappen doen, maar ook ontbijten, in drogisterijen hebben ze ook eten, allemaal een beetje verwarrend). En ik bedacht me gister in Brooklyn waarom New York nou zo super-superleuk is om doorheen te lopen: Er is eigenlijk heel weinig franchise, qua restaurants en winkels, er zijn vreselijk veel kleine onafhankelijke winkeltjes op elk vlak.

Nou, ik hou op, anders kom ik nooit meer buiten omdat ik maar blijf vertellen hoe gaaf het hier is
Oooh, ik wil weer terug! En heerlijk, dat eten overal he? Ik haalde ook vaak gewoon wat bij een Deli en dan lekker in een park zitten luisteren en eten bij een openluchtconcert!

Ik heb ook even gegoogled, maar het zijn denk ik openschuiframen! Ik had toen 1 half rood hoofd in elk geval, heerlijk was het!

En ja, flirterig he? Kreeg er niet voor niets 3 huwelijksaanzoeken, haha! Altijd goed voor je ego, al die aandacht!

Have fun!

Moos, fijn te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt!

Boot is inderdaad soort van open kan ik me herinneren. Maar wel druk inderdaad
Zo, hard gewerkt vandaag en ook de meeste paasboodschappen al in huis
Oh dat is fijn Age! Ik ga morgenvroeg even, heb niet zo veel boodschappen nodig. Zit nu ernstig ingekakt op de bank en ik geloof niet dat ik nog in staat ben tot wat spectaculairs vandaag
Ik wil morgen uitslapen (zul je zien dat ik op tijd wakker ben ).

Hoef morgen alleen wat op te ruimen en schoon te maken thuis, was op te halen bij de wasserette en die laatste boodschappen te halen.

Oh, en even een ov-fiets halen op t station, want begin v/d middag komt er een goeie vriendin uit Fryslân. We gaan de stad in, foto's maken, lekker uit eten en stappen. Zin in!!
Wat een leuk vooruitzicht Age! Dan hoop ik dat het een beetje droog is morgen!

Ik wil ook uitslapen maar weet dat de realiteit is dat ik niet veel later dan bijvoorbeeld een uurtje of 9 wakker zal zijn. Daarna boodschappen doen en dan met een vriendin lunchen en een rondje shoppen. Verder weinig gepland de komende dagen en ik ben eigenlijk van plan het zondag zeeeeeeeeer rustig aan te gaan doen
Ja, ik hoop het ook!

Ok, nu mag ik van mezelf even op de bank zitten met laptop om GTST te kijken, en daarna moet ik echt even de afwas gaan doen...
Drift, deze geitenkaas heb ik de laatste tijd ook vaak in huis:

Een nieuw meisje!
Zit daar zo'n randje omheen Age?

Ik ben inmiddels ook in Meerdijk beland.

En vraag me direct af wie roodkapje is
En hoe kan het ook anders: ze kan NIET acteren!
quote:AgentL schreef op 02 april 2010 @ 20:01:

Een nieuw meisje!Dat zeg ik, roodjasje
Nee, om die geitenkaas zit geen randje. Gewoon zachte kaas.

Heb 'm net ook door de risotto gedaan, en is ook lekker op pizza.

Of in ovenschotels.
De acteurs van goede tijden worden volgens mij met name geselecteerd op hun gebrek aan acteerkunsten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven