Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
quote:Anita1973 schreef op 30 maart 2010 @ 21:12:

Weinig pc-activiteit want woensdag de 24-ste is onze mooie zoon geboren.

Van harte gefeliciteerd Anita!
11 april valt in het museumweekend. Dat hele weekend zijn de Nederlandse musea's gratis op met korting te bezoeken. Hier staan de musea in Utrecht die mee doen. Is het een idee de 11e ergens binnen te stappen? Of zijn jullie niet zo van de musea? Ze hebben vaak hele mooie kaartjes
Mijn mailbox was maar 8 dagen happy... het gaat echt langzaam... Raar!!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Haha, alle museums in de binnenstad binnenstappen, naar het winkeltje, kaarten scoren en weg...
Hier geen PC nieuws. Ben de laatste dag op mn werk, na 2 jaar... Mijn contract werd niet verlengd. Vind het heel jammer..... Gelukkig heb ik mijn studie nog :-)
Oh, jammer Zazana... ga je iets nieuws zoeken, of druk aan de studie?

Ik heb net een Moomin kaart gehad, een leuke rose. Met een paaspostzegel, hihi! (Zal zo even een foto maken)
postzegel

en kaart

En die met het varkentje die ik zo leuk vind!

Die Finse postzegels zijn inderdaad cool, heb er ook al een paar gehad! Leuke Moomin Janna! En Wow, dat varkentje is echt heel erg schattig!

Ik heb vandaag echt een superrrrrrcoole kaart uit Finland gehad (met dezelfde paaspostzegel als hierboven haha) met een Kangaroo en een babykangaroo die in het oor van de moeder lijkt te fluisteren

Daarnaast ook nog een mooie kaart uit Roemenië! Mijn eerste. Kortom: top pc-dag!
Janna, gave kaarten zeg!

Mijn mailbox was maar 8 keer happy deze maand.

Ik heb ook die 'lammetjes-kaarten' bij I-drukker besteld, ik ga straks proberen om die met die hond in dat pakje ook nog te bestellen op de computer van mijn vriend.
Zazana, big voor je.

Één kaart uit USA met alleen happy pc en ook nog een niet zo'n mooie ad-kaart.....
Ik wilde ook die lammetjes, maar ik kon er nog geen bestellen...

Maareh... je kunt toch per IP adres bestellen? (Als in dat ik op m'n werk, of bij m'n ouders ook kan bestellen? Kan ik ze dan wel naar m'n eigen huis adres laten sturen, weet iemand dat?)
Jaa, hondje heb ik besteld. Neem hem volgende week wel mee.

Kunnen we wel ruilen Juuf of iemand anders. Ik neem er 10 mee, heb ook nog luie hond en een muis.

Janna, ik heb binnen een maand besteld. Maar je kunt altijd op je werk of bij je ouders idd bestellen.
Jana, ja als je op je werk of bij je ouders besteld, kun je ze gewoon naar je eigen adres laten sturen. Geen probleem!

Die twee kaarten die ik heb gekregen vandaag waren gewoon al ingescand! Dat is nog eens handig!
Ooo, ik ga niet kijken bij i-drukker, kan ik ook niet zien wat ik mis heb vorige week die kaartjes met spreuk besteld, want had al zo lang gewacht en wilde niet langer wachten. Maar heb nu iig wel weer een lekker schrijvende pen Als iemand een paar i-drukker kaartjes via de post wil ruilen, laat maar weten. Ik kom niet naar de meeting, ben geen meetingmensch.

Hier is het rustig met de hurray's en kaartjes. Mijn mailbox was 10 dagen happy en heb 11 kaarten verstuurd....en sta op plek 2732, maar ben er wel al een 2000 opgeschoven

Trouwens, heb vandaag de 2 kaartjes van kunstkopie gekregen, heeft lang geduurd maar ze zijn er! Dus wie weet of die van sommige van hier ook nog aan gaan komen.

En estelle, hebben je collega's de nog eieren gevonden?

Janna, die kaarten die je hebt geupload hier, zijn dat dan moomin kaarten? Ik vind deze wel erg leuk! Maar toen ik er laatst naar op zoek ging om te kijken wat het was, was het niet echt mijn smaak, vond ze heel druk, maar deze vind ik wel leuk. Misschien toen niet bij de juiste moomins gekeken.
@Janna > die postzegel had ik gisteren ook!

Zoon kreeg vandaag een Finse kaart met daarop een "pimp"zegel: er staat een groente op (twee uien) en die kan de verstuurder opleuken met ogen, monden, hoedjes, benen, etc. Erg grappig! Misschien lukt het me de afbeelding hier te laten zien, maar ja, digibeet...

@Eveline > mij krijg je elk museum in (en zeker elke museumwinkel!). Alleen dat weekend hebben we een uitwisselingsleerling uit Portugal in huis en daar gaan we zaterdags wel mee op stap, maar volgens mij willen de dames shoppen en niet cultureel bezig zijn

@Zazaza > geen leuk nieuws om de pasen mee te beginnen, maar er komt vast wel iets anders en misschien wel veel boeienders op je pad. Eerst maar weer eens aan de studie (zei moeder)

@VrouwL > ben nog nooit naar een meeting geweest en heb dus geen idee of ik een 'meetingmensch' ben, maar ga het wel een keer uitproberen.
Vandaag drie kaartjes verstuurd (Polen, Tsjechie en Zweden) en een tweede poging gedaan bij een expired kaartje naar Taiwan. Hopelijk komt deze wel aan.

Verder had ik VIER kaartjes vandaag, woohoo! Taiwan, Frankrijk, Wit-Rusland en de Oekraine vielen zomaar mijn huisje binnen.

Oh, in maart was mijn mailbox 19 dagen happy en qua aantal verstuurde kaarten ben ik nr. 101, qua afstand ben ik nr. 100. Gaat goed!
Ik wil jullie om jullie mening vragen. Eerlijk zeggen: wat vinden jullie van deze kaart? Zouden jullie deze kaart graag ontvangen?

Hahaha, ik heb ook weleens zoiets ontvangen ja... ook met zo'n wazige tekst en een suf bloemeke. Dus nee, ik zou er niet van houden, maar ja. Er zijn vast mensen die het wel mooi vinden! Jij bent geen lid van die laatste categorie neem ik aan?
Steph, ik ga niet naar de meeting. Anders had ik best willen ruilen. Maar zoveel soorten van Idrukker heb ik trouwens ook (nog) niet.

Ligaa, nee ik ben geen liefhebber van dat soort kaarten.

Grrr, ik lig al de hele dag ziek in bed (bij mijn vriend thuis). Kwam hij net terug van zijn werk, had hij een breaker voor me gekocht. "Is lekker zacht voor je zere keel"

Wat een schatje he!
@Ligaa > Tja, het is zo'n kaartje waarmee iemand positieve energie en wijsheid naar je toestuurt, moet je net maar open voor staan. Ben er niet dol op, maar krijg liever zo'n kaart dan een nietszeggende ad-card of een toeristische multiview met 20 afbeeldingen erop. Als de verzender er maar een goed verhaal achterop schrijft ben ik niet zo kieskeurig.
@Juuf > beterschap! En koesteren zo'n vriend die je vertroetelt...
Ligaa, je hebt ook van die soort kaarten, alleen dan van Buddahs enzo. Ik zal even plaatjes zoeken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven