Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Hello allemaal,

Anita: Fijn om te horen dat alles zo goed gaat! Geniet ervan.

Harja: Ik heb vandaag die monsterbox gekregen, maar er zit echt niets boeiends in (mijn mening natuurlijk!).

Tine en de muizenmoord... (leuke titel voor een boek).. Succes meid!

Vandaag 1 kaart uit China met koffers erop, omdat ze vond dat ik zoveel reisde haha.

Grappig verhaaltje erop. Ik wil hurrays!
Ook ik heb vandaag een kaartje uit Taiwan gehad.

Hij was bij mn buurman bezorgd en die zag de chinese tekens en bood meteen aan om ze door een vriendin te laten vertalen .

Ben nog niet zo 'brutaal' geweest om dit ook te laten doen.
quote:tine2804 schreef op 03 april 2010 @ 14:17:

Zo de muizen moord kan beginnen!! Hoop niet dat hier mensen zijn die hier valikant op tegen zijn...

Heb korrels gehaald!! In de hoop dat die goed hun werk doen. Ze had ook nog van die klassieke valletjes voor me, maar dan moest ik elke keer op zoek naar vermorzelde muizen.. Nee hoor dan maar zo nu schijnen ze zichzelf op te schuilen en dan van binnen uit te drogen.. Klinkt goed toch hahaha! Ik ben er klaar voor! Nu de muizen nog!!!

Steph, heb je een eekhoorn dan? Wat gaaf!!!

Teigera, onder tussen al post gehad? Jij ook fijne paasdagen!!

Voor de rest natuurlijk ook hele fijne paasdagen!!!Tine, als je op PC bij mijn naam kijkt zie je mijn avatar, dat is hij.
Noa_lynn, ik zou zeggen DOEN. Is toch leuk als je weet wat er op de kaart staat.

Harja, zou die zijn lang onderweg zeg.

Hopelijk voor volgende week wel binnen zeg.
@ Noa_lynn gewoon doen is harstikke leuk ik laat dat door een vietnameense man doen die brengt mij huiswerk en dan vertaalt hij mij de kaarten
@ steph ja ik hoop dat er ook nog wat aankomen het is nu wel heel rustig

hoeveel kaarten nemen jullie ongeveer mee om te versturen ???
Vandaag toch een kaartje gekregen, uit Finland, met Moomin erop. Of nou ja, niet echt een Moomin-figuur, maar dit:

.

Kennelijk valt dat ook onder de Moomin-kaarten. Ik moest er wel om lachen .
hallo vrolijk Pasen aan de postcrossers hier!
Dankje Yalara, jij ook een postcrosser?

Denk dat ik een stuk of 5 kaarten meeneem volgende week.

Leuke kaart Teigera!

Net nog een hurray ontvangen, taiwan, was blij met mijn postzegels!! ( ook vond ze mijn kaartje leuk.. weet niet welke hahah )(20 dagen onderweg geweest)
@Ligaa, ik zou graag verhuizen, maar heb er nog even niet het geld voor.. Dus nog even fijn bij pa en ma thuis! Al hebben we nu wel drie gaten in het plafond zitten...

@Justme, hahaha nee mn Jane outfit hangt nog in de kast... De muizen korrels staan dus laat ze maar komen! Ik kan ze hebben hahaha! Leuk dat je weer kaartjes hebt gekregen!!!

@Sweetcandy, hallo voor jou ook!!! En uiteraard fijne paasdagen!

@Harja, ook hier doen de kaarten er erg lang over.. Helaas, ik hoop dat je kaarten snel aankomen! O en dank je:)

@JJ, hahahaha wordt vast een bestseller:) Lekker dat je weer een kaartje had!!!!

@Noa-Lynn, gewoon laten vertalen joh!! Lijkt me leuk om te weten wat er op staat!

@Steph, ga zo eens kijken!!! Wat leuk joh! Heb je er eentje of meerdere? Heeft hij/zij een naam?

@Teigera, wat een grappige Moomin kaart!! Ik heb ook een aantal kaarten waar andere figuurtjes opstaan.. Zou wel eens willen hoe ze dan allemaal heten.

@Yalera, mogen we je welkom heten hier!! Jij ook fijne paasdagen
Leuk dat je weer eens wat laat horen, Anita.

Fijn dat alles goed gaat.

Ik heb het proefsetje kaarten van PP-Junkie binnen. Vond het wel tegenvallen. 2 Paaskaarten en een soort Moskee. Heb al 1 paaskaart verstuurd, naar India.
Heej Juuf!

Jammer dat het proefsetje tegen viel... Toch maar weer naar de Idrukker:) Fijne avond nog!!
Teigera, op het kaartje staat Little My. Ik heb laatst 2 afleveringen van de moomins gekeken op youtube, in het nl.

Ik vind moomins erg leuk, heb ook al een aantal kaarten gelukkig.
Hier geen PC-kaartjes vandaag, geen hurray's en geen nieuwe adressen....

Wel mijn lammetjeskaarten van de I-drukker al ontvangen met bijbehorende pen ;=)

Fijne paasdagen allemaal! Ik ga mijn man (en moeder) maandag ophalen van Schiphol! Jammer alleen dat ik daar al om 06.35 moet zijn..... Ik had liever een paar uurtjes later opgestaan...haha
Hier vandaag geen post, wel een hurray uit Zwitserland (van no. 1): ze vond mijn Nouvelles Images van kippen prachtig. Gaf meteen een heel verhaal over haar kippen. Toepasselijke reactie zo voor de Pasen.

Nieuwe adres mag naar een Nederlandse met 3 accounts: P uit A. Niemand voelt zich hier aangesproken?

Heb ook lammetjes bij I-drukker besteld.

@Yalera > Leuk dat je erbij bent!

@Tine > Heb hier een muizenplaag gehad nadat we de oogst van de walnoten op zolder hadden neergelegd. Die korrels doen echt hun werk. Je komt alleen nog jaren later ingedroogde lijkjes tegen op onverwachte plekken.

@Anita > Heerlijk zo'n verliefdheid, gaat nooit meer over.

@Steph > Wil die avatar wel eens zien, wat is jouw PC-nick dan?

@Noa_lynn > Leuk zo'n vertaler bij de hand, altijd doen!

@Juuf > Had ook zo'n PPjunkieset in de bus: 2 paaskaarten en Barbieschoenen > zoon heeft paaskaart verstuurd naar verweggistan, dan is het al weer Pinksteren als deze aankomt:)

@Teigera > Dat Moominmeisje heet Pikku-Myy op z'n Fins, Lilla-My op z'n Zweeds en Little My op z'n Engels.

En nu ga ik even knuffen met dochter op de bank, anders gaat ze naar bed (zegt ze), iedereen fijne Pasen!
hoi

sorry lang niet meer geweest hier. Postcrossing lag een beetje op zijn gat (geen van mijn kaarten was nog aangekomen) en heb het zo druk gehad en de komende tijd nog!

Vandaag is na 62 dagen mijn kaartje naar portugal eindelijk aangekomen en het enige wat op de reactie staat is thank you... hallo dat mag wel wat meer na 62 dagen en 2 berichtjes met de vraag of er misschien iets was oid....

verder zijn er 3 kaarten nu iets van 40 dagen onder weg en een aantal rond de 20... echt vreemd! marja doordat geen kaartjes van mij aankomen krijg ik nu ook geen kaartjes meer in de bus en dat vind ik echt saai. soms heb ik echt zo'n dag dat ik het wel even zou kunnen gebruiken een leuk kaartje maarja!

Voorlopig ben ik nog erg druk dus weet niet of ik nog veel kan posten hier de komende tijd maar zal het proberen.

prettig pasen allemaal!

groetjes
1 hurray uit Tsjechië vandaag, er is nog 1 kaartje onderweg naar de Filipijnen! Ik mag er tegen de meet dus al 6 aanvragen, met wat geluk nog een RR er bij :-) Het enige wat nog onderweg is, is naar de filipijnen en dat is al 38 dagen onderweg, geen idee of het nog zal toekomen, we zullen zien..
Goede paasmorgen!!!!!

Hier heerlijk paasontbijt op bed gehad met z'n allen en de papa-paashaas had eitjes verstopt in de woonkamer.

Te veel regen buiten.

Man en dochter liggen nu lekker in het zwembad.

En kleine man ligt te slapen.

Dus pc-tijd voor mama, ik ga zo eens wat adressen aanvragen.

JJ, als jij dat boek nu eens gaat schrijven dan wil ik het wel kopen hoor, hahaha

Chrisy, jij gaat heel vroeg op moeten morgen.

Ach, ik zal aan je denken ben ook nogal eens wakker diep in de nacht, hahaha

Lotte, jammer dat je kaartjes zo lang onderweg zijn allemaal.

Helemaal niet leuk een lege brievenbus.
Goede paasmorgen!

Ik heb gister vier mailtjes gestuurd, twee over de kaartjes die nog onderweg zijn en twee over de twee kaartjes die expired zijn. Vanochend al twee mailtjes terug. Een meisje uit Taiwan had een cijfer in de code niet goed gelezen en daarom niet geregistreerd. Kan gebeuren (al schrijf ik uiteraard heel netjes). Het andere meisje is ondertussen verhuisd vanuit Japan naar Engeland. Ze gaat haar vader vragen haar post uit te zoeken.

Volgende week sta ik op 0 kaartjes onderweg, dus ik neem er 7 mee.

@Noa_Lynn; Als het vertalen zo makkelijk en dicht in de buurt kan, zou ik het zeker doen!
Vrolijk pasen iedereen!
Vrolijk pasen!

Idrukker doet raar hier... als ik een kaart wil selecteren komt ie groot in een nieuw scherm. Dus dan kan ik er geen aanklikken... Raar!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Oh, en we kunnen natuurlijk ook onze expired kaarten opnieuw sturen, zaterdag.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
@Ligaa en Neferisis: zo, jullie zijn op de hoogte van de Moomins!! Ik had voordat ik ging postcrossen er nog nooit van gehoord. Het zijn over het algemeen wel grappige kaartjes en deze vond ik erg leuk, met dat felle geel en dat booskijkende meisje.
Ik wilde nog even deze hoera met jullie delen:

"Hi Ligaa :-)

DANK JE WEL for your LOOOOOOOVELY Panda-Postcard. Ohhhhhh, it's SOOOOOOOOOOOO sweet - my smile is HUGE! Thank you SO much! :-) I wish you a wonderful weekend and I am sending you groetjes from sunny but cool Zwitserland, :-)"

Dus hier nogmaals de panda. Wij wensen jullie samen mooie paasdagen!

quote:Teigera schreef op 04 april 2010 @ 12:42:

@Ligaa en Neferisis: zo, jullie zijn op de hoogte van de Moomins!! Ik had voordat ik ging postcrossen er nog nooit van gehoord. Het zijn over het algemeen wel grappige kaartjes en deze vond ik erg leuk, met dat felle geel en dat booskijkende meisje.

Ik heb de moomins wel eens op tv gezien. Kwam op NL 1,2 of 3. Wat nu Zappelin heet.

Zo straks eens naar mijn ouders en morgen naar een paasvuur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven