Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Echt Goois heur Amaal
quote:[message=5635561,noline]amalia schreef op 02 april Bridges, oooh ik wil ze ook zien!!!!

Hmm, heb ook vandaag schoenen voor B gekocht, maandgeld op hoor, en het is pas de 1e van de maand. Slik.

Maargoed, hij heeft een beetje rare loop (linkervoet erg naar binnen) dus hij moet echt goeie schoenen en mama wil graag leuke natuurlijk

Onze kinderen zijn echt hetzelfde hè? Mini mag deze zomer ook geen sneakers, zakt met z'n voetjes wat naar binnen.

Bridge, moet het een stevige schoen zijn? Ik vind die Allstars ook altijd leuk voor meisjes.

Jin, arme Oudste! Net van z'n gipsen pootje af, nu dit weer. Nog niet gebeld?

Ik dacht dat pseudokrope tot 5 jaar voor kon komen, maar lees net in m'n boek dat het vooral voorkomt tussen 1 en 3. Op zich heeft hij het niet heel vaak hoor, maar zal het wel even in de gaten houden.

Star, arme E. Bij Mini is het soms ook hollen of stilstaan. Eerst had hij heel vaak diarree. Sinds ik hem volle melk geef ipv halfvolle (peuterdiarree dieet) heeft hij soms hele vaste poep. Lastig hoor.
Nog even over de Open Keuken: geen mailadres dus formulier ingevuld op website: geen reactie... Dat was dus echt de laatste keer.
Leuke schoenen Amaal!
Ik wilde zoooo graag All Stars maar die zijn dus helemaal niet goed. Moet dus veterschoen zijn met stevig ding in de hiel en flexibele zool...
Zijn erg leuk Amalia!
Hebben ze geen LelliKelli's met veters
:puke: ja geloof het wel... Zou meisje hier nog blij mee zijn ook. Zag ze staan vandaag maar vond ze echt leluk!

Denk dat we maar gaan voor stevige hiel en klitteband of iets dergelijks, dan is er al iets meer keuze...
Ghe ghe ghe Mamax!

Ik heb geen verstand van jongens schoenen (maar zag wel dat de lilleke Brikies bij Intertoys voor 20 euro liggen dus sla jullie slag dames!).

Ik heb trouwens geen sms terug van Kokos. Die is vast echt goed ziek..

Heb deze jas voor meisje. Ziet er in het klein stuk schattiger uit! Meisje weer lekker zuurstok!

En deze jas voor Ties.

Hmmm jas voor Fiek ziet er echt stom uit op plaatje. Zal wel keer foto maken als ze hem aan heeft...
Leuke jassen Bridges. Ik ga voor L die van de WE kopen, die vond ik eigenlijk nog het leukst. Alleen hadden ze zijn maat hier niet meer, hopelijk van de week wel weer.

B heeft heeeel veeeel jassen, allemaal van L en van een vriendje van L enzo. Fijn, weer zo'n kapstok vol

Ha ha ik zag hier gisteren ook zo'n moeder met een dochter die met LK's aan kwam, en ik hoorde haar zeggen: jaaa, die zijn heel mooi, maar die hebben ze niet meer in jouw maat
Kan geen plaatje plakken, maar op het plaatje ziet er ook minder leuk uit dan dat ie echt stond Dus ik neem wel een foto als hij hem heeft.
Heee, ik ben de eerste!!!

Hoe is het met Bam eigenlijk???
quote:amalia schreef op 02 april 2010 @ 21:02:

Star, man draagt alleen polo;s of overhemden ja Karaoke, ha ha. Nou, heb het 1x meegemaakt. Vond ik wel genoeg

Heerlijk toch, zo'n linnen overhemd?

O zulke, ja die zijn ok. Die heeft Starman ook, linnen en lichtroze, staat zo fijn als hij bruin is
quote:Suze2 schreef op 02 april 2010 @ 21:34:

Nog even over de Open Keuken: geen mailadres dus formulier ingevuld op website: geen reactie... Dat was dus echt de laatste keer.Slecht!
Lelli Kelli's voor de jongens

Ik heb Kokos ook wel eens gesmst en die heeft soms haar tel niet aanstaan en aangezien je met iPhone geen ontvangstbevestiging krijgt, weet je ook niet of bericht wel is aangekomen

Mooi roze is niet lelijk Bridge
Star, Suze, even op Iens.nl invullen dat het niet goed was?
Haha Amalia, zo stond ik bij de bakker om te zeggen dat de kleffe zoete broodjes ECHT waren uitverkocht .

Bridges, die jas van Ties lijkt me een onhandig stofje of zie ik dat verkeerd? Jullie mooie meiske zie ik wel stralend voor me in dat roze geval!

Mamax, pseudo krupp vanaf een half jaar tot drie jaar is mij altijd verteld. Daarom vond ik Maxi wat oud daarvoor. Zou het niet iets anders zijn?

Enka, leuk nog een feest voor de boeg! Klinkt erg leuk die taarten zeg! Foto?
Echt zo goor gewoon. Had ik net mijn yoghurt op, zegt oudste die er nog aan moest beginnen (was dezelfde yoghurt). Oh mamma, er zit een pluisje in mijn yoghurt. Gatver, is het gewoon beschimmeld en ik heb het al op gegeten . Pak net geopend en nog heel lang huidbaar. Om te kotsen, getsie :puke: .

Goed tot zover mijn nuttige bijdrage .
Da;s ook wel bijzonder, een pluisje op je yoghurt. Ieeeeeeuw en getsie enzo.
Vies he haha. Het wiebelt echt in mijn maag haha.

Hoe is ie bij jullie?
Jinny, wat was er nou met oudste, heb je dat al gehoord?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb gisteren om half twaalf de arts te pakken gekregen. Nog niet alle uitslagen waren binnen, maar het leek inderdaad op een blaasontsteking, erfenis van het gips pootje. Volgende week een nierenecho laten maken om te kijken of hij geen nierziekte heeft. Veel drinken.

Lief dat je het vraagt Mal.
Krijgt hij nu al een kuur Jin, of wachten ze nog af?

Shit, jongste heeft de spatiebalk gesloopt. Dit typt heeeeel traag. Dus tot zover mijn bijdrage voor vanavond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven