! 44 leed + 0003

01-04-2010 02:01 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren






1 april, 3000+ op zijn kop !





14 oktober 2009 begon er een grap....

En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.

Het 3000+ topic!



Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.



Dit topic is er voor iedereen!!



We denken hier aan een paar dingetjes .



*Toon respect voor elkaar

* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .

* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.



Have fun!! and stay forever!
Alle reacties Link kopieren
Zus een bruine witte of zwarte?
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook bijna alles terug
Alle reacties Link kopieren
oh gelukkig maar Zus, dat scheelt weer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
En ik vraag aan fries en roos wat ik gemist heb
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Och Sgaapie. Oke, je hebt je punt gemaakt en ik begrijp je. Lekkere k*tzooi dus eigenlijk.



Heb jij ook dat je hoe dan ook toch die bevestiging nog wel probeert te krijgen van die persoon? Ook al weet je dat je je neus stoot, althans niet alleen je neus maar heel je wezen? Ik moet zeggen dat ik er nu wel bijna klaar mee ben maar toch steekt het zijn kop nog weleens boven water dat je die bevestiging zoekt, dat er gezegd wordt: meid wat doe je het goed, we zijn trots op je. Hilarisch natuurlijk want het zal nooit gezegd worden.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn ze van plan met de toeslagen dan? Heb ik even gemist geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaapie schreef op 03 april 2010 @ 20:43:

En ik vraag aan fries en roos wat ik gemist heb



Daar kan ik kort over zijn:

Blabladiebladiebla

en niet te vergeten bliedablodiebleh
Alle reacties Link kopieren
Friez, je vergeeft nog dat blabla en toen zei de ander bladiebla en zo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Maar dat deel doe jij dan weer Roos
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje dat kan niet meer ze leeft niet meer. Maar krijgen zou ik het nooit. Wat ik ook doe, wat ik ook bereik. Nooit is het goed genoeg voor mijn familie.



Ik heb me daar bij neergelegd, maar soms steekt het even de kop op



Ik ben waar ik ben ondanks mijn jeugd zeker niet dankzij.
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Misschien wel dankzij Sgaapie, als je al dat gekut niet had gehad was je nu misschien niet zo'n stoer en sterk wijf geweest.



Zo denk ik altijd maar.
Alle reacties Link kopieren
BAM dat is ook zo.



Ik ben zelfs al zover dat ik trots ben op mijn littekens

Ik heb het allemaal overleefd en mijn beste wraak is een mooi leven hebben en op dit moment is het best top
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Sgaap



(ik lees vluchtig wat mee, reageer even kort, sorry. Wel een knuffel voor je)
Alle reacties Link kopieren
Nu nog een huisje zodat ik jullie kan uitnodigen voor een zuiderlijke bbq en ik heb bijna geen wensen meer
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat idd de beste "wraak" kan zijn Sgaap.
Alle reacties Link kopieren
Zo denk ik ook Mamalief. Wellicht was je nu een libelleforumster als alles maar leuk en gezellig was geweest....... *Oeh, vreest nu ineens het resultaat van de opvoeding van dochter*
Alle reacties Link kopieren
Lief Iry
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
hey Iertje druk bezig met je high tea?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Oh maar Sgaap een BBQ doen wij hier nooit in huis hoor!
Alle reacties Link kopieren
Friesje een huisje met een tuintje Duhhhhhh
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 03 april 2010 @ 20:53:

Zo denk ik ook Mamalief. Wellicht was je nu een libelleforumster als alles maar leuk en gezellig was geweest....... *Oeh, vreest nu ineens het resultaat van de opvoeding van dochter*
Alle reacties Link kopieren
Ja Ier vertel wat ben je allemaal aan het maken.



Recepten zie ik vanzelf komen
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Iry, ik heb een heel leuk boek gekregen met sinterklaas met allemaal hapjes en zo. Mss nog eens iets voor jou? Leuke ideeën en heul veul hapjes. En niet duur voor ong 8 euro
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu een thee voor te proeven Roos (lapsang sauchong,hmm..)

Ben wel met meer dingen tegelijk bezig idd, dus lees wat mee met jullie maar kan niet echt goed mee reageren .



(en dochter zit naast mij te tetteren )
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Friez zit je nu hier je sinterklaaskadootjes te verhandelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven