lang geleden... deel 5

03-04-2010 18:52 931 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.

Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.

Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
Ik heb maar een nieuwe geopent want ik begreep dat dit de bedoeling is;weet niet of iemand de opening wil schrijven/veranderen?want ik heb alleen het broodnodige opgeschreven,dus??
Hee sponge!

Er hoefde geen nieuw deel geopend te worden hoor!

Was een misverstand..

Misschien kun je de titel aan laten passen...

In lang geleden deel 5 ofzo...
Ik heb alleen telefonisch contact gehad met mijn therapeute maar het leek haar verstandig om eens samen met mijn zorgmentor een gesprek tehebben zodat de behandeling overeenkomt tussen hun-er speelde nml. dingen die ik haar niet verteld heb toen-

Ook is mijn medicatie aangepast sinds ik die antbiotica krijg en dat effect moet ik a.s dinsdag ook weer bespreken met de dokter.(de antibiotica breekt bepaalde medicijnen af waardoor ik me extra(en onnodig) ziek was;het is inmiddels aangepast en iets verhoogd(tijdelijk)+ik krijg er iets nieuws bij waar ik overgens weinig van merk(het is o.a voor "tussen de oren") maar ik denk dat weer door de antibiotica beinvloed wordt;zolang ik dat slik blijf ik me niet lekker voelen waarschijnlijk(al gaat het velen malen beter als tijdens dat infuus gelukkig) omdat er gewoon oorlog in mijn lijf is door die pillen..Kan nix anders dan me erbij neerteleggen denk ik..
Ik ga misschien ook op een ander medicijn waar ik meer baat bij heb;er is nml. een nieuwe dokter hier gekomen en die heeft nieuwe ideeen voor een ander middel.Ik heb al 1 gesprek gehad en die keer erna heeft hij een ander medicijn erbij gegeven en nu gaan we kijken hoe dat gaat.Als dat goed gaat ga ik over op een ander medicijn(vervangen we) wat hetzelfde effect heeft maar andere grondstoffen bevat zoiets-dit alles gebeurt pas als ik stop met de antibiotica;zo'n 4 weken(hoor ik donderdag)
Appel, je moet maar zo denken; nu hoef jij het niet meer te doen

Zal ik de andere dan maar sluiten?
Kan de titel misschien aangepast worden in alleen lang geleden deel 5 ofzo ?

Als het topic nu in de top 10 staat staat er tussen haakjes alleen maar, verkracht en niet in beha

(ja sorry ,daar moest ik een beetje om lachen)

Staat wellicht een beetje vreemd

Maar dat kon je niet weten sponge dat het zo afgekort ging worden, prima gedaan hoor meid.
Oh, de titel is al aangepast, fijn

Staat nu serieuzer als het in de top 10 staat, dus meer gepast .
Bedankt Angel!

Wat is het rustig trouwens.

Valt iedereen ineens stil nu ik weer terug ben?

Jullie mogen het ook gewoon zeggen hoor als ik langer weg had moeten blijven
Saar.

Fijn Sponge, een nieuw topic dankjewel! Zat er toch al aangekomen.

Saar, vertel nog eens wat over jezelf? Ben je alweer aan het werk? En hoe is het?

EV, hoe gaat het met je? Heb je een beetje 'n lekker weekend?

Hier gaat ie goed. Ik voel me goed, ik zing, ik lach en ik geniet.
He Ster!

Fijn dat het zo goed met je gaat!

Hier gaat het ook best goed eigenlijk.

Heb weer gewerkt, mocht meteen weer 24 uur.

Maar ging goed. Niet kapot toen ik thuis kwam.

Lijkt alsof de batterij echt even opgeladen is en ik weer wat meer energie heb.

Mis de kids, maar voel me eigenlijk best happy verder. Misschien juist wel omdat ik weer wat voel.

Dat was voor mijn vertrek wel anders.
Wat fijn.

Hoop dat je niet 'voor even' opgeladen ben, maar gewoon even goed. Voor heel lang.

(je moet ook geen batterijen bij de ikea kopen, gewoon van duracel. Dat duurt veel langer voor die leeg zijn)

Goed om weer wat te voelen. Tenminste lijkt me.
Dat hoop ik ook.

Maar ik blijf rekening houden met een terugval, dan kan het alleen maar meevallen.

Weer voelen is in elk geval al goed ja.

Voor ik vertrok ging het echt heel slecht. Niets deed ertoe.

Ik heb nu het gevoel weer te leven.
Pfieuw, gelukkig.

Je klinkt leest ook wel wat beter. Is je verliefdheid ook wat op de achtergrond geraakt, of is het iets waar je/jullie nog veel mee bezig bent/zijn?
Dat is wat op de achtergrond geraakt ja.

Zal er binnenkort nog wel eens wat over schrijven op de hyves, oke? Liever niet hier.
Ja joh tuurlijk, snap ik.

Ben je 't weekend verder vrij met de pasen?
Morgen werken en maandag vrij.

En jij?
Vrij, dinsdag weer werken.

Ga binnenkort nog een dagje uitbreiden, ben heel benieuwd hoe dat gaat. W.s ook de nachtdiensten weer in.
Heb je het gevoel er aan toe te zijn uit te breiden en de nachtdiensten weer in te gaan?

Als je er aan toe bent kan het wel een goede stap zijn denk ik.

Werken geeft mij in elk geval een goede afleiding, al vind ik het soms wel lastig mijn grenzen in de gaten te houden.

Maar mijn grens voor vandaag is bereikt.

Ik ga slapen, want morgen een vroege dienst.

Slaap lekker lieve Ster!
Ja, ben er aan toe! Heb het heel rustig opgebouwd dus het kan bijna niet meer fout gaan! (hoewel dit heel gevaarlijk is zo te zeggen haha dat besef ik)

Trusten Saartje, werkse morgen!! (wel lekker ORT )

Zoen
-sorry wist niet dat het zo afgekort zou worden maar gelukkig is het opgelost-

Hier lezen jullie wel dus vraag ik het zo maar;zouden jullie op hyves willen kijken bij ;meeting?Heb daar wat geschreven maar geloof niet dat het daar gelezen wordt dus probeer ik het maar zo;wil nml. niet alles hier vragen/schrijven vandaar..

Saar vind het bijzonder dat je zo'n band met dat land hebt en de kinderen daar en die hele andere cultuur!(het is toch bijna de andere kant van de wereld althans erg ver weg!)Kan me voorstellen dat ze daar heel anders leven dan hier ivm.ziekenzorg,school.politiek,opvoeding ect.Hoe ervaar je dat?Maar ik weet ook niet precies wat je met die kinderen doet(jouw taak/rol)en ken het land alleen van de t.v.Is hun cultuur heel anders dan bij ons?
Sponge, ik heb gereageerd op de hyves hoor!

Hoe gaat het met jullie?

Vandaag gelukkig een wat mooiere dag. Haha, nou schiet mij maar lek ik blijf lekker binnen.

Liefs!
Ik blijf ook lekker binnen hoor Ster.

Duik zo lekker met een boek en dekentje op de bank.

Misschien maar weer eens een nieuwe datum proberen te prikken voor een meeting?

Fijne dag allemaal!
Dag allemaal,

Hier ook bankhangen maar dan wel op de tuinbank, dat ga ik maar even proberen in het zonnetje. Wellicht moet er een dekentje bij

Fijne dag!
Zonnetje, waar? Ik wil ook op de tuinbank-met-deken. Heerlijk!

Goed om jullie weer te lezen hier!

Sponge, tnx voor het openen! Wat klote dat de antibiotica zo botst met je medicatie zeg! Is het al naar, voel je je nog beroerder daardoor. Maar misschien nieuwe medicatie op komst begrijp ik?!

Ster, wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer kan genieten!!! Dat raakt me echt. Je hebt het toch maar mooi gered allemaal!

Iry!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) ~zwaait enthousiast~

Hoe is het daarzo? Heb je al weer buiten kunnen loungen in het zonnetje?

Saar, ook van jou fijn om te horen dat het gevoelloze en zwarte er wat af is. Of je straks weer terug valt of niet, het hier en nu heb je!

Lyn, Ev, Hanke, hoe is t?

Hier drukke dagen gehad.

Eigenlijk nu pas voor het eerst thuis met ook echt de mogelijkheid tot zitten en ontspannen.

Waren ontzettend gezellige dingen bij, maar t was ook best pittig allemaal. Lange dagen, weinig rust, veel onder de mensen.

Merk dat ik het wel prettig vind om weer 'geleefd' te worden, dus dat de dag dan zo voorbij vliegt en je van alles gedaan en gezien hebt. Maar mis wel meteen de kwaliteit van de dingen die ik deed. Want het is dan allemaal maar een beetje half, zonder er echt van te kunnen genieten of bewust bij stil te staan enzo.

Geloof dat ik wel blij ben dat ik dat door alle shit heen geleerd heb. Leven bij de dag, per moment. Dat waarnemen, erbij stilstaan, en eventueel voelen.

Voorlopig dus mooi even niet meer. Weer wat meer rust inplannen, de ruimte voor dignen die ik wèl doe, en weer even goed voor mezelf en mini zorgen.

Mini kan ondertussen trouwens heul goed zelf aangeven wat het verwacht, trappen, zich hard maken, of heel erg onderuitzakken, mini gaat zijn/haar eigen gangetje wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven