3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
zondag 4 april 2010 om 21:26
zondag 4 april 2010 om 21:28
Wat een kwakkelarij hier thuis: eerst vrijdag niet kunnen werken want geen schoenen aan kunnen. Toen werd ik verkouden, vanmorgen kind met 40 graden koorts, overgeven. Dus pa en ma afgebeld, kind in tranen.....
Maar goed, wel gezellig met kind mee dvd'tjes gekeken tussen huishouden en ziek zijn van hem door.
Tis niet alleen maar ellende natuurlijk.
Maar goed, wel gezellig met kind mee dvd'tjes gekeken tussen huishouden en ziek zijn van hem door.
Tis niet alleen maar ellende natuurlijk.
zondag 4 april 2010 om 21:42
Niet echt Roos, ben veel wakker geweest. Vandaag mooi weer gespeeld, althans vanaf een uurtje of 17h tot toen ik het forum op kwam wandelen. Vanmiddag met veel pijn en tandvlees het loopje gelopen wat ik gisteren wilde doen. Ik moet en zal zo'n goed mogelijke conditie hebben. Pijn = fijn lijkt mijn nieuwe motto te worden. Mijn lijf wil niet wat ik wil, maar ik laat me er door mijn lijf niet onder krijgen.
Vanmorgen ook mooi weer gespeeld trouwens, maar mannoman wat is dat lastig. Allemaal mensen die vragen: Goh, hoe is het nu met je gezondheid. Ik zeg maar: Dat weet ik op t moment niet, ik kan helaas niet in me kijken, maar ik ben hier, dus t gaat niet heel slecht.
Even geen diep medeleven, even in de pauzestand.
Vanmorgen ook mooi weer gespeeld trouwens, maar mannoman wat is dat lastig. Allemaal mensen die vragen: Goh, hoe is het nu met je gezondheid. Ik zeg maar: Dat weet ik op t moment niet, ik kan helaas niet in me kijken, maar ik ben hier, dus t gaat niet heel slecht.
Even geen diep medeleven, even in de pauzestand.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zondag 4 april 2010 om 21:45
zondag 4 april 2010 om 21:57