3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
maandag 5 april 2010 om 16:09
maandag 5 april 2010 om 16:30
IBI en Appeltje, het zou gewenst zijn? Beetje lullige vraag maar ik weet het niet natuurlijk.
In ieder geval, de Kruidvat test werkt prima en hoeft echt niet met ochtendurine. Tenzij je natuurlijk al 2 liter water achter je kiezen hebt zitten. Ik was er gewoon zwanger mee, ruim in de middag na 1,5 liter water en 2 dagen voor verwachte ongesteldheid.
In ieder geval, de Kruidvat test werkt prima en hoeft echt niet met ochtendurine. Tenzij je natuurlijk al 2 liter water achter je kiezen hebt zitten. Ik was er gewoon zwanger mee, ruim in de middag na 1,5 liter water en 2 dagen voor verwachte ongesteldheid.
maandag 5 april 2010 om 17:04
Is er nog iemand hier? Help!
Ik was mappen aan het inruimen en sta op vanuit zitpositie van bed en mn rug begeeft het toch! Heb tranen in mijn ogen en kan niks doenn. Vreselijk veel pijn, lig op bed en doet nog pijn. Wat moet ik nou? Wat kan dit zijn?
Als de droger is afgelopen ga ik douchen maar wat kan ik verder doen? Iemand??
Ik was mappen aan het inruimen en sta op vanuit zitpositie van bed en mn rug begeeft het toch! Heb tranen in mijn ogen en kan niks doenn. Vreselijk veel pijn, lig op bed en doet nog pijn. Wat moet ik nou? Wat kan dit zijn?
Als de droger is afgelopen ga ik douchen maar wat kan ik verder doen? Iemand??