We tetteren verder over onze dieren

maandag 5 april 2010 om 16:32
Ja, die Bieb en Heart
Vriendin van mij heeft ook een kat met blaasgruis en vertelde dat ze blikvoer gaf met extra water. Dat werkte ook
Maar nu is ze aan het jenken omdat hij overal sproeit.
Ja, duh! Domme koe! En dat vind ik dus ook van deze dame
WTF Neem dan geen kat! Je wéét dat het extra geld kan kosten. Ik heb hier een kat rondwandelen waar bijna 4000 euro aan operatie kosten en medische kosten in zit. En hij is het waard, elke cent. Daar hebben we een potje voor!
Kan er zo pissig om worden als je zo met dieren om gaat, bewust ziek laten worden en dan nog boos worden ook!
Vriendin van mij heeft ook een kat met blaasgruis en vertelde dat ze blikvoer gaf met extra water. Dat werkte ook
Maar nu is ze aan het jenken omdat hij overal sproeit.
Ja, duh! Domme koe! En dat vind ik dus ook van deze dame
WTF Neem dan geen kat! Je wéét dat het extra geld kan kosten. Ik heb hier een kat rondwandelen waar bijna 4000 euro aan operatie kosten en medische kosten in zit. En hij is het waard, elke cent. Daar hebben we een potje voor!
Kan er zo pissig om worden als je zo met dieren om gaat, bewust ziek laten worden en dan nog boos worden ook!
maandag 5 april 2010 om 16:39
Ik kan echt met dat soort mensen ruzie krijgen. Vroeger met mijn dierenservice had ik vaak met dat soort mensen te maken, en dan niets kunnen zeggen. Ik zou er beroepsmatig niet meer tegen kunnen. En sommige topics ontloop ik maar, ik ben voor dat iedereen eerst een cursus moet volgen wat een bepaalt dier inhoudt om te hebben en wat evt. concequenties kunnen zijn. Ja daar kan je uren over hebben. Zoveel doms heb ik al in mijn leven ermee meegemaakt. Moedeloos word ik ervan dat je altijd dat soort mensen erbij hebt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 5 april 2010 om 16:42
quote:biebelie schreef op 05 april 2010 @ 16:36:
Ja erger erger...
Ze hrrft hem naar buiten gegooid omdat ie zo plast en de deur op slot..
Dat dat dier pijn heeft wordt even helemaal buiten beschouwing gelaten.... muts
Say what?! Ik kijk dus niet meer in dat topic!
Verdorie.. omdat ik die smiley moest copy-pasten ben ik mijn andere tekst kwijt..
en weet ik nu niet meer wat ik wilde zeggen, weeeeeeer terug lezen
Ja erger erger...
Ze hrrft hem naar buiten gegooid omdat ie zo plast en de deur op slot..
Dat dat dier pijn heeft wordt even helemaal buiten beschouwing gelaten.... muts
Say what?! Ik kijk dus niet meer in dat topic!
Verdorie.. omdat ik die smiley moest copy-pasten ben ik mijn andere tekst kwijt..

Poelepoelepoelepoes!
maandag 5 april 2010 om 16:50
quote:biebelie schreef op 05 april 2010 @ 10:56:
Leuk die tandjes Kat!
Ik heb er in heel mijn kattenvrouwtjescarriere ook nog maar 1 gevonden en dat was van zwart monster.
Schijnt dat ze meestal ongemerkt doorgeslikt worden.
Dat was het!
Ik heb dus wel de kattentandjes gevonden van de 2 witjes.
Bij smokey vond mijn schoonmoeder ze en judas lag eens bij mij op een deken waar hij mee aan het spelen was en opeens zag ik bloed aan zijn bekje en de tanden in de deken staan, haha. Mal beest.
Mijn katten hebben trouwens een nieuwe hobby. Ze gaan pas de kattenbak in wanneer ik net gedweild heb om dan met die stoffige pootjes honderden kleine (wel schattige) poezenvoetjes achter te laten. leuheeeukkkkkk
vanavond ga ik beenham bakken/roosteren, weet ik veel hoe ik het ga doen. heb nog een uurtje om er over na te denken want vriendlief is aan het gamen en merkt toch niets.
final fantasy.. man o man wat heeft dat een irritant muziekje op de achtergrond. Dat het constant loopt heeft hij ook niet door.
de schat
Leuk die tandjes Kat!
Ik heb er in heel mijn kattenvrouwtjescarriere ook nog maar 1 gevonden en dat was van zwart monster.
Schijnt dat ze meestal ongemerkt doorgeslikt worden.
Dat was het!
Ik heb dus wel de kattentandjes gevonden van de 2 witjes.
Bij smokey vond mijn schoonmoeder ze en judas lag eens bij mij op een deken waar hij mee aan het spelen was en opeens zag ik bloed aan zijn bekje en de tanden in de deken staan, haha. Mal beest.
Mijn katten hebben trouwens een nieuwe hobby. Ze gaan pas de kattenbak in wanneer ik net gedweild heb om dan met die stoffige pootjes honderden kleine (wel schattige) poezenvoetjes achter te laten. leuheeeukkkkkk
vanavond ga ik beenham bakken/roosteren, weet ik veel hoe ik het ga doen. heb nog een uurtje om er over na te denken want vriendlief is aan het gamen en merkt toch niets.
final fantasy.. man o man wat heeft dat een irritant muziekje op de achtergrond. Dat het constant loopt heeft hij ook niet door.
de schat

Poelepoelepoelepoes!
maandag 5 april 2010 om 17:04
Iets in het onderwijs, maar omdat ik daar al 7 maanden (waarvan 3 hyperactief) mee bezig ben besef ik me dat ik verder moet kijken.
Ik ben vorig jaar afgestudeerd als docent kunstzinnige vakken, maar heb of te weinig ervaring, te jong of geen christelijke achtergrond (so?!!).
Lesgeven vind ik heerlijk om te doen, maar het contact met de leerlingen vind ik net zo belangrijk. Daarom kies ik altijd voor de wat moeilijkere doelgroepen (speciaal onderwijs), maar daar heb ik dus allemaal extra diploma's voor nodig of in ieder geval meer ervaring.. maar geen geld om nog langer te studeren en gezien ik nergens de kans krijg om werkervaring op te doen.. zucht..
Ik zoek dus een baan waarin ik mijn zorgzame karakter kan
combineren met creativiteit (boeken, kunst, muziek, onderwijs) . Dat bracht mij tot:
musea
bibliotheek
boekenwinkel
muziekwinkel
en dan maar als vrijwilliger in een museum aan de slag te gaan om maar geen 'verloren' tijd te hebben..
Maar nergens lijken ze plek te hebben en daarbij komt dat ik nog maar net 2 maanden in deze stad woon en dus nog niet zo streetwise ben. Moeilijk hoor!
Iemand nog tips voor een leuke baan?
Ik ben vorig jaar afgestudeerd als docent kunstzinnige vakken, maar heb of te weinig ervaring, te jong of geen christelijke achtergrond (so?!!).
Lesgeven vind ik heerlijk om te doen, maar het contact met de leerlingen vind ik net zo belangrijk. Daarom kies ik altijd voor de wat moeilijkere doelgroepen (speciaal onderwijs), maar daar heb ik dus allemaal extra diploma's voor nodig of in ieder geval meer ervaring.. maar geen geld om nog langer te studeren en gezien ik nergens de kans krijg om werkervaring op te doen.. zucht..
Ik zoek dus een baan waarin ik mijn zorgzame karakter kan
combineren met creativiteit (boeken, kunst, muziek, onderwijs) . Dat bracht mij tot:
musea
bibliotheek
boekenwinkel
muziekwinkel
en dan maar als vrijwilliger in een museum aan de slag te gaan om maar geen 'verloren' tijd te hebben..
Maar nergens lijken ze plek te hebben en daarbij komt dat ik nog maar net 2 maanden in deze stad woon en dus nog niet zo streetwise ben. Moeilijk hoor!
Iemand nog tips voor een leuke baan?
Poelepoelepoelepoes!

maandag 5 april 2010 om 17:07
Hoi dames,
Ik kom ook even mijn (nou ja, vriendliefs) charmante katten (katers) delen:
(Ha, het werkt!
)
Ze zijn nu ongeveer een jaar of dertien en vooral die oranje is een beetje zielig want altijd verkouden en veel bloedneuzen (en zelfs een antibioticakuur van de dierenarts helpt tot dusver nog niet echt, dus van de week nog maar eens mee terug).
Het liefst liggen ze de hele dag lui in hun mandje (aan de verwarming, lekker warm), bovenop mij of willekeurig wie er dan in de buurt is. En ze eten alles.
Ik kom ook even mijn (nou ja, vriendliefs) charmante katten (katers) delen:
(Ha, het werkt!

Ze zijn nu ongeveer een jaar of dertien en vooral die oranje is een beetje zielig want altijd verkouden en veel bloedneuzen (en zelfs een antibioticakuur van de dierenarts helpt tot dusver nog niet echt, dus van de week nog maar eens mee terug).
Het liefst liggen ze de hele dag lui in hun mandje (aan de verwarming, lekker warm), bovenop mij of willekeurig wie er dan in de buurt is. En ze eten alles.