Single parents, going strong forever!! deel 21
woensdag 31 maart 2010 om 20:43
Hallo meisjes,
Wij zijn inmiddels weer thuis van de voetbal, ze hebben gewonnen met 5-0, hoera!!!!! Bekeren dus nog even verder.
Daarvoor met z'n allen frietjes gegeten en nu heeft zoonlief dus buikpijn. GRRR denk te snel na het eten moeten rennen.
Hij kreeg vandaag zijn rapport en zijn juf had speciaal voor hem een bijlage er in gedaan waarin ze bij elk vak beschrijft hoe het gaat, zo kon ze ook de positieve zaken er in kwijt, wan feitelijk is alles onvoldoende maar ze vond het lullig om het rapport af te leveren wat zoonlief doet wel erg zijn best en dat wilde ze er ook in kwijt.
Mannetje is vanmiddag ook eindelijk naar de kapper geweest, pfff wat was dat nodig zeg, haha, nu weer een lekker kort koppie.
Theetje, ik ga wel bijtanken, maar pleegzoon is er ook met pasen, dus wil gewoon leuke dingen met de jongens gaan doen. Maar dat is ook bijtanken natuurlijk.
Van R tot op heden niks gehoord. Dat zegt wel genoeg voor mij eigenlijk. Ik denk dat ik hem eind van de week nog eens sms met de vraag of hij nog van plan is om te bellen, of dat het voor hem klaar is. Lijkt me dat ik dat wel gewoon mag vragen toch?
Had toch al het gevoel dat alle intiatief van mij af moest komen, dus eigenlijk vind ik het wel best ook. Een man die geen zin heeft om af en toe aandacht aan me te geven daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.
Nou theetje, jullie gaan dus richting camping. Zaterdag ziet er erg slecht uit, maar de paasdagen lijken mee te vallen, dus wie weet.
Haha scarlet, wilde plannen voor de pasen. Ik ga zaterdag gourmetten met de jongens en zaterdagavond komt mijn vriendin gezellig een borreltje drinken. Zondag ga ik samen met mijn schoonzus koken voor de familie en opa en oma gaan met alle kids naar het circus, hihi.
Wij komen de paasdagen wel door dus.
Wij zijn inmiddels weer thuis van de voetbal, ze hebben gewonnen met 5-0, hoera!!!!! Bekeren dus nog even verder.
Daarvoor met z'n allen frietjes gegeten en nu heeft zoonlief dus buikpijn. GRRR denk te snel na het eten moeten rennen.
Hij kreeg vandaag zijn rapport en zijn juf had speciaal voor hem een bijlage er in gedaan waarin ze bij elk vak beschrijft hoe het gaat, zo kon ze ook de positieve zaken er in kwijt, wan feitelijk is alles onvoldoende maar ze vond het lullig om het rapport af te leveren wat zoonlief doet wel erg zijn best en dat wilde ze er ook in kwijt.
Mannetje is vanmiddag ook eindelijk naar de kapper geweest, pfff wat was dat nodig zeg, haha, nu weer een lekker kort koppie.
Theetje, ik ga wel bijtanken, maar pleegzoon is er ook met pasen, dus wil gewoon leuke dingen met de jongens gaan doen. Maar dat is ook bijtanken natuurlijk.
Van R tot op heden niks gehoord. Dat zegt wel genoeg voor mij eigenlijk. Ik denk dat ik hem eind van de week nog eens sms met de vraag of hij nog van plan is om te bellen, of dat het voor hem klaar is. Lijkt me dat ik dat wel gewoon mag vragen toch?
Had toch al het gevoel dat alle intiatief van mij af moest komen, dus eigenlijk vind ik het wel best ook. Een man die geen zin heeft om af en toe aandacht aan me te geven daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.
Nou theetje, jullie gaan dus richting camping. Zaterdag ziet er erg slecht uit, maar de paasdagen lijken mee te vallen, dus wie weet.
Haha scarlet, wilde plannen voor de pasen. Ik ga zaterdag gourmetten met de jongens en zaterdagavond komt mijn vriendin gezellig een borreltje drinken. Zondag ga ik samen met mijn schoonzus koken voor de familie en opa en oma gaan met alle kids naar het circus, hihi.
Wij komen de paasdagen wel door dus.
donderdag 1 april 2010 om 18:23
Heeeyyy meiden!
Tjeeez ja zeg, ut lijkt echt wel herfst!! Hagel, sneeuw, regen, kheb het allemaal voorbij zien komen vandaag! Gelukkig wel steeds droog over. En nu heerlijk een aantal dagen vrij, wat lekker is dat toch! (Daan..jij wel werken morgen en zaterdag? Damn girl, ik denk dat jij ook wel toe bent aan een paar vrije dagen!)
Echt heel flauw hoor Dolphine, dat je nog steeds niets hebt gehoord. En je hebt helemaal gelijk!! Wij verdienen veeeeeel beter dan een kerel die zelf geen initiatief neemt! En tuurlijk heb je het recht om te vragen hoe het nou zit! Maar ik denk haast dat het niet zoveel uitmaakt wat hij nu denkt/wil, ik heb het gevoel dat het bij sowieso wel klaar is, of niet?
Leuke plannen voor de paasdagen, wat leuk dat opa en oma de kids meenemen naar het circus!
En die plannen van mij, tjsa, dat moet ik eerst nog zien hoor, whoehaha! Als ik errug lui ben (en ik ken mezelf...) komt er van dat schuren dus toch weer niks. hihi.
Ben ook nog ongesteld geworden en ben dan vaak ook niet vooruit te branden. Maar ach, wie weet!!
Toch wel goed nagedacht van zijn juf, dat ze het op deze manier heeft opgelost. Het is ook heel belangrijk dat de positieve dingen benoemd worden, vooral voor zijn zelfvertrouwen. Super zeg, die jongens zijn gewoon een wonderteam lijkt het wel! Ze blijven winnen!
Zoonlief is trainen, voor het eerst weer lekker buiten, had er zin in. Zaterdag heeft ie (als het niet weer wordt afgelast vanwege het weer) een oefenwedstrijd. Ook schema voor kantinedienst gekregen, grrr, nog voor de zomer ben ik 4x "de klos"..Gelijk de 1e thuiswedstrijd al. Jammer, want ook al kijk je op het veld, je mist toch vaak bepaalde acties omdat je iemand helpen moet en ik houd er nu eenmaal van om de wedstrijd echt te volgen. Maar ja, het hoort er nu eenmaal bij he..
Nou meisjes, een fijne avond!
Hihi Theetje, ik zou ook genoeg hebben aan een boek, maakt niet uit wat er verder nog te doen is, zou voor mij niets hoeven te zijn! Wel heel fijn dat je je eigen sanitair hebt zeg, toch een stukje luxe. Heel veel plezier en lekker uitrusten!
donderdag 1 april 2010 om 20:26
Hallo meiden,
Hier goed nieuws gekregen zo vlak voor de paasdagen. Mijn moeder werd gebeld door de oncoloog, ze had de uitslag van de botdichtsheidsscan, en die was goed. Er is geen andere tumor gevonden. Ze heeft wel last van botontkalking, dat hebben ze dus op die andere scan gezien.
Aankomende donderdag moet ze weer naar het ziekenhuis, dan gaan ze bespreken hoe ze dit willen gaan behandelen, want ze kreeg al medicijnen tegen botontkalking.
Maar gelukkig is er geen nieuwe tumor en dat is natuurlijk geweldig!
ja scarlet, die jongens gaan idd erg lekker met voetbal. Ze staan ook bovenaan in de competitie. Ze spelen dezelfde klasse als de f1 van de club, dus eigenlijk doen ze het gewoon heel goed.
enne, luie paasdagen is toch ook niks mis mee?
Ik ga morgen nog even een heleboel boodschappen doen en dan ook lekker van mijn lange weekend genieten. Op de normale huishoudelijke klussen na dan natuurlijk, maar wel gewoon lekker op het gemakkie.
Goh scarlet, dat is wel balen idd, zo veel kantine diensten, maar ja het hoort er idd bij en vooral als er toch al niet zo veel vrijwillers zijn. Zoonlief hoeft zaterdag niet te voetballen, dus dat is ook wel een keer lekker.
Hier goed nieuws gekregen zo vlak voor de paasdagen. Mijn moeder werd gebeld door de oncoloog, ze had de uitslag van de botdichtsheidsscan, en die was goed. Er is geen andere tumor gevonden. Ze heeft wel last van botontkalking, dat hebben ze dus op die andere scan gezien.
Aankomende donderdag moet ze weer naar het ziekenhuis, dan gaan ze bespreken hoe ze dit willen gaan behandelen, want ze kreeg al medicijnen tegen botontkalking.
Maar gelukkig is er geen nieuwe tumor en dat is natuurlijk geweldig!
ja scarlet, die jongens gaan idd erg lekker met voetbal. Ze staan ook bovenaan in de competitie. Ze spelen dezelfde klasse als de f1 van de club, dus eigenlijk doen ze het gewoon heel goed.
enne, luie paasdagen is toch ook niks mis mee?
Ik ga morgen nog even een heleboel boodschappen doen en dan ook lekker van mijn lange weekend genieten. Op de normale huishoudelijke klussen na dan natuurlijk, maar wel gewoon lekker op het gemakkie.
Goh scarlet, dat is wel balen idd, zo veel kantine diensten, maar ja het hoort er idd bij en vooral als er toch al niet zo veel vrijwillers zijn. Zoonlief hoeft zaterdag niet te voetballen, dus dat is ook wel een keer lekker.
vrijdag 2 april 2010 om 21:20
hallo, hallo meiden,
De eerste vrije dag zit er weer op hier.
Heb de dag nuttig besteed als zeg ik he zelf.
Vanmorgen boodschappen gedaan, auto gewassen en uitgezogen (hihi, moet je bijhouden he, zo'n nieuwe bak). Vanmiddag is zoonlief gezellig bij een vriendje gaan spelen, ik heb hier in huis mijn best gedaan. Bank van zijn plek gehad en daarachter gestofzuigd.
Ook de wc bril er af gehaald en geprobeerd de nieuwe er op te zetten. Dat is nog niet gelukt, kan niet de bril vasthouden en hem er tegelijk opschroeven, daar komt mijn vader me morgen dus even mee helpen.
Pleegzoon is er gezellig met pasen, die breng ik maandagochtend weer weg, dus die blijft gezellig een paar nachtjes. Die heeft trouwens een haakwerk meegenomen. Hihi grappig hoor zo'n jochie aan het haken.
Ik heb vanavond R een smsje gestuurd met de vraag of hij van plan is om nog contact op te nemen of dat het klaar is voor hem.
Krijg is als antwoord dat hij er voorlopig klaar mee is, dat hij genoeg aan zijn hoofd heeft en geen zin in gezeik heeft.
Toen kon ik het toch niet laten hem nog even duidelijk te maken dat ik niet zeik, maar dat hij zich niet aan de afspraken houdt. En dat ik vind dat hij dit zeer volwassen heeft opgelost.
Als dit de manier is waarop hij met meningsverschillen omgaat moet ik misschien maar blij zijn dat ik daar zo snel achter gekomen ben, want ik kan hier slecht tegen.
De eerste vrije dag zit er weer op hier.
Heb de dag nuttig besteed als zeg ik he zelf.
Vanmorgen boodschappen gedaan, auto gewassen en uitgezogen (hihi, moet je bijhouden he, zo'n nieuwe bak). Vanmiddag is zoonlief gezellig bij een vriendje gaan spelen, ik heb hier in huis mijn best gedaan. Bank van zijn plek gehad en daarachter gestofzuigd.
Ook de wc bril er af gehaald en geprobeerd de nieuwe er op te zetten. Dat is nog niet gelukt, kan niet de bril vasthouden en hem er tegelijk opschroeven, daar komt mijn vader me morgen dus even mee helpen.
Pleegzoon is er gezellig met pasen, die breng ik maandagochtend weer weg, dus die blijft gezellig een paar nachtjes. Die heeft trouwens een haakwerk meegenomen. Hihi grappig hoor zo'n jochie aan het haken.
Ik heb vanavond R een smsje gestuurd met de vraag of hij van plan is om nog contact op te nemen of dat het klaar is voor hem.
Krijg is als antwoord dat hij er voorlopig klaar mee is, dat hij genoeg aan zijn hoofd heeft en geen zin in gezeik heeft.
Toen kon ik het toch niet laten hem nog even duidelijk te maken dat ik niet zeik, maar dat hij zich niet aan de afspraken houdt. En dat ik vind dat hij dit zeer volwassen heeft opgelost.
Als dit de manier is waarop hij met meningsverschillen omgaat moet ik misschien maar blij zijn dat ik daar zo snel achter gekomen ben, want ik kan hier slecht tegen.
vrijdag 2 april 2010 om 22:55
Goeieavond!
Ook hier de dag goed besteed, vanmorgen eerst al de was gedaan, lekker buiten gehangen want het was goed weer, toilet gesopt, was opgevouwen (die er nog lag), alle boodschappen gedaan. Het wordt inderdaad de grillplaat, ga ook lekker zelf sate maken (hoop tenminste dat het een lekker recept is wat ik gevonden heb, haha, maar dat zal wel...)
Even lekker niet aan de lijn denken, niet dat ik dat de laatste tijd erg braaf doe, hihi, eigenlijk totaal niet. Ben dan ook niets meer afgevallen, maar ook niet aangekomen, da's natuurlijk erg fijn. Toch wil ik nog wel weer wat kwijt hoor (en moet ook nog wel), dus pak na pasen de draad gewoon weer op. Maar nu ff lekker niet! Heb ook die nieuwe Magnum al gehad (Gold), zaaaaalig!! haha!
Hoop toch morgen iets te gaan schuren, als zoonlief toch weg is (niet dat ik daardoor nu niet kan schuren natuurlijk), heb nog wat op internet zitten neuzen naar verfkleuren en heb toch wel mooie dingen gezien. Mijn voorkeur gaat nu uit naar colour locale van Flexa en dan Nepal (was het geloof ik, whoehaha), is een soort taupe en dat lijkt me erg mooi (tenminste, zo op het beeldscherm).
Nou Dolphine, dat weet je dan ook weer. Je zeikt dus. NOU JA ZEG!!! Is ie nou helemaal gek! Jij bent wel de laatste die loopt te zeiken. Jouw reactie op zijn (rare) gedrag is totally normal!
Maar je hebt helemaal gelijk, misschien is het goed dat je er nu al achter bent gekomen en niet verder in de relatie...
Toch ook weer jammer..Ze zullen toch nog wel ERGENS zijn, de mannen die wél bij ons passen en aan onze (toch niet al te hoge, vind ik!) eisen voldoen??
Wat leuk zeg, een jongen die haakt! Wat is ie aan het maken? Knap hoor, dat is iets wat ik echt nooit heb gekund. Ik weet niet of het te maken heeft met het feit dat ik linkshandig ben, maar ik snapte er nooit wat van als het voorgedaan werd en zat altijd te klooien. Breien daarentegen kon ik weer wel. Pffff, ook al jaren niet meer gedaan.Toch had het wel wat, zo onder het tv kijken...
Weten jullie wat ik trouwens een gaaf nummer vind nu? Die van David Gueretta (ofzoiets) en Kid Koudi. Kan gewoon niet stil blijven zitten en hij moet HARD! Echt een lekkere beat.
Gelukkig hoeft mijn knul niet al te vroeg bij de club te zijn, dus we hoeven niet extra vroeg op. Hoeraa!
zaterdag 3 april 2010 om 16:56
Hallo meisjes,
En zo is het maar net scarlet. Ik vind mezelf helemaal geen zeikerd namelijk, maar hij is gewoon erg egoistisch bezig. Hij wil best een relatie, maar dan moet het wel lopen zoals HIJ het in gedachten heeft. En ik pas er voor om me steeds aan zijn nukken aan te moeten passen, dus dan maar liever niet. Zo simpel is het.
Ik ben vandaag met de jongens naar ballorig geweest, het was zulk slecht weer dat ik ze moeilijk naar buiten kon sturen. Nu zijn nog wel even naar buiten, even voetballen.
We hebben ook al een appeltaart gebakken, die staat nu af te koelen en straks nog lekker gourmetten. Ze hebben dus niks te klagen denk ik zo.
Scarlet, ik hoop dat die kleur dan net zo is als op je beeldscherm, ik vind dat toch altijd een beetje trikkie.
Maar je gaat je er dus toch aan wagen, jij liever als ik.
vanavond komt mijn vriendin gezellig en dan is het morgen al weer pasen. wat vliegt de tijd toch he, april al weer, niet te geloven.
Meiden fijne paasdagen en theetje, ik was het helemaal vergeten, maar veel plezier op de camping, ik hoop dat jullie je ondanks het weer toch vermaken.
En zo is het maar net scarlet. Ik vind mezelf helemaal geen zeikerd namelijk, maar hij is gewoon erg egoistisch bezig. Hij wil best een relatie, maar dan moet het wel lopen zoals HIJ het in gedachten heeft. En ik pas er voor om me steeds aan zijn nukken aan te moeten passen, dus dan maar liever niet. Zo simpel is het.
Ik ben vandaag met de jongens naar ballorig geweest, het was zulk slecht weer dat ik ze moeilijk naar buiten kon sturen. Nu zijn nog wel even naar buiten, even voetballen.
We hebben ook al een appeltaart gebakken, die staat nu af te koelen en straks nog lekker gourmetten. Ze hebben dus niks te klagen denk ik zo.
Scarlet, ik hoop dat die kleur dan net zo is als op je beeldscherm, ik vind dat toch altijd een beetje trikkie.
Maar je gaat je er dus toch aan wagen, jij liever als ik.
vanavond komt mijn vriendin gezellig en dan is het morgen al weer pasen. wat vliegt de tijd toch he, april al weer, niet te geloven.
Meiden fijne paasdagen en theetje, ik was het helemaal vergeten, maar veel plezier op de camping, ik hoop dat jullie je ondanks het weer toch vermaken.
zaterdag 3 april 2010 om 21:13
Hey paasmeisjes!
Kweam er weer niet van,maar bij deze!
Jeetje Dolph,heb jij weer zeg!Jij heb ook geen mazzel met de hanen!...dat gedrag zou ik ook niet tolereren!..is ie nou helmaal betoetert!
Goed gedaan lieverd,jij bent ten minste duidelijk...miss heeft ie er wat van opgestoken!
Karretje mooi in de glans gezet en gezogen...jammer van het trieste weer van de laatste dagen...
Leuk dat pleegzoon er is met paasen,gezelli ook voor je hummel!
Gelukkig geen tumor gevonden bij je mams..pfoe!
Hoop dat de pijn een beetje te stabiliseren is!
Scar,je mag best even zondigen hoor!!!Vind hert zo wiezo knap van je dat je het zo goed volhoud!!
Lekker schuren en kleuridee op gedaan!..nou je hebt mij meteen op een idee gebracht!
Ik wil strax als ik mn slaapkamer ga opknappen/uitbreken ook een taupe kleur als basis kleur nemen.
Kan je vanalles bij combineren...dus als die kleur al bestaat voor bv mn kozijnen..toppie!
Heb iig al mooie vloerbedekking in die kleur gezien bij kwantum en ook mooie overgordijnen.
Oja..een goede kennis van mij gaat elastiek in een grand foullard voor me maken...tis gewoon niet kant en klaar te vinden!
heb een mooie gezien bij kwantum(ook taupe..hahaha)maar moet er 2 hebben en ze maakt ook overtrekjes op mn losse kussens ervan met rits!
Denk dat ik ongeveer 100 eurie kwijt ben maar dan heb je geen nieuwe bank nietwaar?
Ga ook met Paas ff bij leenbakker voor de zekerheid kijken..
Theetje ik hoop dat je je kaplaarzen heb meegenomen het weekend al zou het maandag geloof ik beter zijn het weer!
Vandaag honden cursus gehad ivm de paas..gelukkig was ik roostervrij dus kon ik zelf mee.
Wel een gekleum al hadden we het op de valreep drooghouden..
Boodschaps gedaan en huisje gezogen en toen plofte ik neer op de bank en wederom(whats new) in slaap gevallen tot half7!
Vanaaf ff relax en morgen zeker!
2e paasdag komt mn din met kind en mn harige vriend gezelli gourmetten.
Heb zowaar een tafelkleed gehaald bij zeeman van 6 eurie..ga ik nu ook even alvast instaleren.
Verder kwam ik er deze week tot 2x erachter dat Sjakie wel errug in de markt ligt bij de 50+...mijn God...alsof er een halo om me heen hing!(klanten)
Heb ik dus weer!!!!heb ik dan echt zo'n ouwe kop gekregen of hebben ze echt in ene allemaal haantjes gedrag ivm de lente!?
Gelukkig netjes afgehandeld en bedankt en dat ik anders mn moeder ga bellen !!!!!(omdat ik er dan geen raad mee weet...ff beetje ingekleed om niet ze helemaal hun ego te laten zakken..hihi)
Nou meiden,fijne haaspaas en tot gauw!
XXX
Kweam er weer niet van,maar bij deze!
Jeetje Dolph,heb jij weer zeg!Jij heb ook geen mazzel met de hanen!...dat gedrag zou ik ook niet tolereren!..is ie nou helmaal betoetert!
Goed gedaan lieverd,jij bent ten minste duidelijk...miss heeft ie er wat van opgestoken!
Karretje mooi in de glans gezet en gezogen...jammer van het trieste weer van de laatste dagen...
Leuk dat pleegzoon er is met paasen,gezelli ook voor je hummel!
Gelukkig geen tumor gevonden bij je mams..pfoe!
Hoop dat de pijn een beetje te stabiliseren is!
Scar,je mag best even zondigen hoor!!!Vind hert zo wiezo knap van je dat je het zo goed volhoud!!
Lekker schuren en kleuridee op gedaan!..nou je hebt mij meteen op een idee gebracht!
Ik wil strax als ik mn slaapkamer ga opknappen/uitbreken ook een taupe kleur als basis kleur nemen.
Kan je vanalles bij combineren...dus als die kleur al bestaat voor bv mn kozijnen..toppie!
Heb iig al mooie vloerbedekking in die kleur gezien bij kwantum en ook mooie overgordijnen.
Oja..een goede kennis van mij gaat elastiek in een grand foullard voor me maken...tis gewoon niet kant en klaar te vinden!
heb een mooie gezien bij kwantum(ook taupe..hahaha)maar moet er 2 hebben en ze maakt ook overtrekjes op mn losse kussens ervan met rits!
Denk dat ik ongeveer 100 eurie kwijt ben maar dan heb je geen nieuwe bank nietwaar?
Ga ook met Paas ff bij leenbakker voor de zekerheid kijken..
Theetje ik hoop dat je je kaplaarzen heb meegenomen het weekend al zou het maandag geloof ik beter zijn het weer!
Vandaag honden cursus gehad ivm de paas..gelukkig was ik roostervrij dus kon ik zelf mee.
Wel een gekleum al hadden we het op de valreep drooghouden..
Boodschaps gedaan en huisje gezogen en toen plofte ik neer op de bank en wederom(whats new) in slaap gevallen tot half7!
Vanaaf ff relax en morgen zeker!
2e paasdag komt mn din met kind en mn harige vriend gezelli gourmetten.
Heb zowaar een tafelkleed gehaald bij zeeman van 6 eurie..ga ik nu ook even alvast instaleren.
Verder kwam ik er deze week tot 2x erachter dat Sjakie wel errug in de markt ligt bij de 50+...mijn God...alsof er een halo om me heen hing!(klanten)
Heb ik dus weer!!!!heb ik dan echt zo'n ouwe kop gekregen of hebben ze echt in ene allemaal haantjes gedrag ivm de lente!?
Gelukkig netjes afgehandeld en bedankt en dat ik anders mn moeder ga bellen !!!!!(omdat ik er dan geen raad mee weet...ff beetje ingekleed om niet ze helemaal hun ego te laten zakken..hihi)
Nou meiden,fijne haaspaas en tot gauw!
XXX
zaterdag 3 april 2010 om 21:56
Nou Daan, ik kan me echt niet voorstellen dat je inene zo drastisch van uiterlijk veranderd bent, dus zal het wel aan de lente liggen!!
Whoehaha, al is het dan niet helemaaaaal je doelgroep, toch wel vleiend ergens, hihi!!
Goed idee zeg trouwens, elastiek in een grand foulard! Ik baal, gisteren tomatensoep geknoeid op mijn hoes en zelfs na 2x wassen met Vanish is het er nog niet uit...Da's dus echt wel kut gewoon! Maar wat lees ik , heb jij plannen om je slaapkamer uit te breken zelfs?? Mag dat?? Wel supergaaf zeg!! Volgens mij hebben ze die kleur van coleur locale ook in lak, dus.....
Jij maandag ook aan het gourmetten, lekker toch altijd..
Leuk, Ballorig Dolphine, die jongens zullen nu wel moe zijn hopelijk?
Veel plezier vanavond met je vriendin! Ik ga ook wel eerst even kijken op een kleurstaal hoor, ik vertrouw niet alleen op de kleur op het beeldscherm. Maar dan heb in tenminste een beetje een indicatie welke kant ik op wil. Anders zie ik helemaal door de bomen het bos niet meer! Vooralsnog komt het qua geld gewoon weer helemaal niet uit, dus nog even geduld..
Mijn bond (Abvakabo) is ook weggelopen bij de CAO onderhandelingen, omdat werkgever absoluut totaat geen loonsverhoging wil, wat dus betekent dat zij nu geen partij meer zijn en de werkgever alleen nog met de overgebleven bonden praat. Lekker dan! Geen loonsverhoging, terwijl alles om je heen gewoon maar duurder blijft worden, huurverhoging straks weer in juli etc etc, ik word daar echt niet blij van. Nog even en ik moet er een baantje bijnemen, is toch niet normaal!
Als zoonlief straks examen heeft gedaan gaat ie ook een baantje zoeken, dat geeft natuurlijk ook wel een beetje lucht.
Ja, wat vliegt de tijd he! April alweer, ubelievable!
Vandaag aan de sop geweest, morgen komt mijn vriendin gezellig eten en maandag gewoon lekker lui (denk ik..haha)
Fijne avond meiden!
zondag 4 april 2010 om 11:53
Hallo, hallo,
Gourmetten was leuk gisteren met de jongens, maar wel de hele boel vet hier. Zelfs de vloer glee je over uit, vanwege het gespetter. Ik heb net dus maar even snel gestofzuigd en gedweild.
Vanmorgen heerlijk ontbeten met ze, met lekkere broodjes, eitje, lekker beleg, noem maar op. Helemaal toppie en lekker gesmuld.
Met vriendin was het ook gezellig gisteren. gelijk weer eens even een datum een geprikt om weer eens op stap te gaan samen.
Woehaha diaan, jij ligt dus goed in de markt bij de wat oudere medeburger. Hou het maar op de lente, want aan jou kan het niet liggen.
Ik durf hier in het dorp bijna niet meer op stap vanwege de zwaar jongere haantjes die plannen hebben, haha.
Klinkt mooi hoor die kleuren voor je slaapkamer. En helemaal top dat iemand je wil helpen met die hoezen voor de bank.
Balen he scarlet, al die kosten die maar omhoog vliegen, en dan mag ik nog niet eens klagen met mij salarig. Maar ja daardoor pis ik wel buiten de pot voor huur en zorgtoeslag. En aangezien de huren idd elk jaar duurder.
Nou meiden, wij gaan genieten van deze eerste paasdag. Moeten er ondanks het weer toch maar wat van gaan maken. Straks gaan we gezellig naar mijn ouders en nemen we de appeltaart mee die de jongens gisteren gebakken hebben.
We hebben natuurlijk zelf al een stukje geproefd bij de koffie gisteren, maar hij smaakte weer erg goed hoor.
Gourmetten was leuk gisteren met de jongens, maar wel de hele boel vet hier. Zelfs de vloer glee je over uit, vanwege het gespetter. Ik heb net dus maar even snel gestofzuigd en gedweild.
Vanmorgen heerlijk ontbeten met ze, met lekkere broodjes, eitje, lekker beleg, noem maar op. Helemaal toppie en lekker gesmuld.
Met vriendin was het ook gezellig gisteren. gelijk weer eens even een datum een geprikt om weer eens op stap te gaan samen.
Woehaha diaan, jij ligt dus goed in de markt bij de wat oudere medeburger. Hou het maar op de lente, want aan jou kan het niet liggen.
Ik durf hier in het dorp bijna niet meer op stap vanwege de zwaar jongere haantjes die plannen hebben, haha.
Klinkt mooi hoor die kleuren voor je slaapkamer. En helemaal top dat iemand je wil helpen met die hoezen voor de bank.
Balen he scarlet, al die kosten die maar omhoog vliegen, en dan mag ik nog niet eens klagen met mij salarig. Maar ja daardoor pis ik wel buiten de pot voor huur en zorgtoeslag. En aangezien de huren idd elk jaar duurder.
Nou meiden, wij gaan genieten van deze eerste paasdag. Moeten er ondanks het weer toch maar wat van gaan maken. Straks gaan we gezellig naar mijn ouders en nemen we de appeltaart mee die de jongens gisteren gebakken hebben.
We hebben natuurlijk zelf al een stukje geproefd bij de koffie gisteren, maar hij smaakte weer erg goed hoor.
zondag 4 april 2010 om 14:12
Vrolijk pasen allemaal!!
Al zit het weer niet echt mee,jammer genoeg. (niet echt vrolijk, zeg maar!)
Net het vlees in de marinade gezet, kan het lekker intrekken en nu een beetje rondklooien tot vriendin straks komt. Ook lekker ontbeten met minisaucijzebroodjes en eitjes, kwas alleen een sapje vergeten, sufferd die ik ben..(moet toch een beter briefje maken..was het ook daarop vergeten, hihi)
Ja, lekkere rotzooi altijd na het gourmetten he Dolphine, zal hier vanavond ook wel weer zijn. Maar ach, het is ook zo weer schoon en het blijft gewoon leuk en lekker. Hihi, jij hebt dus de jonge haantjes achter je aan? Daar heb je altijd wel een beetje "last" van gehad he?
Veel plezier verder vandaag!
Gaat een latertje worden hier, want vannacht is de opening van het honkbalseizoen in Amerika, met live de Yankees op tv....Als het lukt gaan we die kijken (maar ik vrees het ergste....) Lekkere coachje heeft trouwens gezegd dat als er volgend jaar een juniorenteam komt, hij dan meegaat als coach. Hoeraa!! hihi
Meiden, nogmaals vrolijk pasen!
zondag 4 april 2010 om 21:36
Zo hier nog een kind extra te bed. Nichtje kwam ook mee logeren, gezellig hoor. Heb maar een matras naast het bed van zoonlief gelegd waar zij op ligt. Pleegzoon gewoon op zijn eigen kamer en zoonlief en zijn nichtje samen.
Toen wilde de kleinste natuurlijk ook, maar die mag een ander keertje komen logeren, die slaapt nu gezellig met papa en mama bij opa en oma.
Opa en oma zijn vanmiddag met de kids naar het circus geweest, wat ze alle 4 erg leukvonden. Daarna gezellig gegeten daar en nu een half uurtje thuis.
Scarlet, jij een gezellig avond. Veel plezier!
Toen wilde de kleinste natuurlijk ook, maar die mag een ander keertje komen logeren, die slaapt nu gezellig met papa en mama bij opa en oma.
Opa en oma zijn vanmiddag met de kids naar het circus geweest, wat ze alle 4 erg leukvonden. Daarna gezellig gegeten daar en nu een half uurtje thuis.
Scarlet, jij een gezellig avond. Veel plezier!
zondag 4 april 2010 om 23:04
Hallo allemaal!
Wat een rotweer buiten vandaag,jammer dat de paas zo in het water valt dan he?
Ik ga morgen gourmetten,was het eerst helemaal niet van plan,maar 5 eurie voor ruim 850gr gourmetplateau laat ik niet staan!
Vandaag een lams dingus uit de oven gegeten.
Die sinasappelsaus vond ik het lekkerst!
Hou niet zo van dat vlees maar hummel wou het proberen.
Kreeg ondertussen mn vriendin op bezoek..ga nu weer verder met schrijven..whoehahaha!
Lekker dolph...jij de jonge hanen...ik de :oooh ik wil nog zo graag maar kennet haast niet meer....pfoe!en..bovendien alle 2 met partner...sukkels!
Lekker ook gegeten Scar?kan jou die sap bommen..whoehahah!
Morgen ga ik eerst naar mn din dr hummel zn voetbaltoernooi en dan gaan we even langs leenbakker en kwantum...daarna lekker samen eten.
Meiden fijne Paas morgen!
Wat een rotweer buiten vandaag,jammer dat de paas zo in het water valt dan he?
Ik ga morgen gourmetten,was het eerst helemaal niet van plan,maar 5 eurie voor ruim 850gr gourmetplateau laat ik niet staan!
Vandaag een lams dingus uit de oven gegeten.
Die sinasappelsaus vond ik het lekkerst!
Hou niet zo van dat vlees maar hummel wou het proberen.
Kreeg ondertussen mn vriendin op bezoek..ga nu weer verder met schrijven..whoehahaha!
Lekker dolph...jij de jonge hanen...ik de :oooh ik wil nog zo graag maar kennet haast niet meer....pfoe!en..bovendien alle 2 met partner...sukkels!
Lekker ook gegeten Scar?kan jou die sap bommen..whoehahah!
Morgen ga ik eerst naar mn din dr hummel zn voetbaltoernooi en dan gaan we even langs leenbakker en kwantum...daarna lekker samen eten.
Meiden fijne Paas morgen!
maandag 5 april 2010 om 14:14
Hier een rustige 2e paasdag. vanmorgen nog wel lekker ontbeten met de kids, daarna werd mijn nichtje opgehaald door haar paps en mams en hebben wij pleegzoon weer weggebracht. Nu zijn zoonlief en ik lekker samen. Hij loopt een beetje buiten te banjeren met zijn vriendje en ik doe niet zo veel vandaag, beetje bankhangen, boekje lezen, je kent dat wel.
vanavond ook maar weer normale tijd naar bed, want morgen is het weer schooltijd voor hem.
Diaan jij veel plezier met je vriendin vandaag.
lekker op het voetbalveld staan. Zoonlief had het paasweekend lekker vrij van voetballen, maar die moet woensdagavond weer aan de bak.
En scar, jij een gezellige avond gehad ook gisteren?
Meiden, fijne 2e paasdag.
vanavond ook maar weer normale tijd naar bed, want morgen is het weer schooltijd voor hem.
Diaan jij veel plezier met je vriendin vandaag.
lekker op het voetbalveld staan. Zoonlief had het paasweekend lekker vrij van voetballen, maar die moet woensdagavond weer aan de bak.
En scar, jij een gezellige avond gehad ook gisteren?
Meiden, fijne 2e paasdag.
maandag 5 april 2010 om 17:06
Hey meiden!
Toch nog best redelijk weer vandaag hier, morgen schijnt het ook een lekker dagje te worden he! Maar ja, jammer genoeg hebben we daar niet zo veel aan he..
Het was gisteren erg gezellig, maar het is superlaat geworden (mijn vriendin was toen al wel weg hoor, die is zo rond half 9 vertrokken) en we hebben niets eens de wedstrijd afgekeken, gingen rond half 5 naar bed. Pffff, straks storten we allebei in denk ik! Vandaag toch nog de strijk weggewerkt, mijn knul heeft 1 deurpost geschuurd en een kast helemaal leeggehaald en gesloopt, die wilde ik eigenlijk al weg uit de hal, maar wist niet waar ik met de spullen die erin stonden heen moest. Uiteindelijk veel naar zolder (de wil je niet zien, maar gelukkig hoef ik die ook niet te zien, whoehaha), nu weer lekker veel ruimte en hij moest toch aan de kant voor het schilderen. Ook nog het 3e deel van de Millenum trilogie gekeken, dus al met al de zondag goed besteed.
Niet alles is gisteren op gegaan, dus ik ga straks het vlees wat nog over is even gewoon bakken (heb die plaat al schoon, vind ik dan weer zo'n gedoe he..), beetje patat erbij, klaar!
En dan morgen weer gewoon aan de bak..blehhh, echt geen zin in.
Je had het huis dus vol Dolphine, wel gezellig, al die kids. Leuk dat ze allemaal zo goed met elkaar overweg kunnen. En nu voor jou ook een lekker rustig dagje, is ook wel fijn he!
Hihi Daan, wat was het voor lamsdinges? Ik ben ook niet zo heel gek op lam..Veel plezier vandaag, geen geld trouwens voor een gourmetschotel!
Pffffoe, ik begin een beetje hoofdpijn te krijgen, ik denk dat ik ook echt niet laat naar bed ga vanaaf!
Theetje, ben je alweer op huus an? Hebben jullie het lekker gehad?
maandag 5 april 2010 om 19:33
Halloooooo! We zijn niet van de camping weggespoeld hoor! We hebben het ondanks de regen erg lekker gehad. gewoon er even uit zijn is al heerlijk! Hoop leuke dingen gedaan, was toppie! En aan alle dingen komt een end dus morgen en de komende dagen weer aan de bak en nachtdiensten ook nog, bleeehhh.
Jullie ook allemaal goede dagen gehad lees ik, mooi zo!
Wat een goed nieuws voor en over je moeder Dolphine, helemaal super!
En die R. is gewoon een lul, lekker makkelijk zeg, het afdoen met; " gezeik" . lekker volwassen, NOT. Tssssk. Goed dat je zo lekker bij jezelf blijft!
Hoezo superlaat geworden Scar? Is gewoon supervroeg! Pfffff hoe HOU je het vol???? Nou eigenlijk dus niet lees ik, whoehahaha! Maar iig het honkballen weer begonnen dus, en lekkere coachje met goede berichten!
Daan, oude mannen die wat van je willen. Whoehahaha! Inderdaad een stel losers als ze partners hebben. Ach ja. Jij dus vet mazzel met die kennis die achter de naaimachine wil kruipen voor je! Super hoor! ben heel benieuwd hoe het er straks uit ziet!
Nou meiden ga even wassie in de droger stoppen en weer andere in de machine. Tot later weer.
Kusssss
Jullie ook allemaal goede dagen gehad lees ik, mooi zo!
Wat een goed nieuws voor en over je moeder Dolphine, helemaal super!
En die R. is gewoon een lul, lekker makkelijk zeg, het afdoen met; " gezeik" . lekker volwassen, NOT. Tssssk. Goed dat je zo lekker bij jezelf blijft!
Hoezo superlaat geworden Scar? Is gewoon supervroeg! Pfffff hoe HOU je het vol???? Nou eigenlijk dus niet lees ik, whoehahaha! Maar iig het honkballen weer begonnen dus, en lekkere coachje met goede berichten!
Daan, oude mannen die wat van je willen. Whoehahaha! Inderdaad een stel losers als ze partners hebben. Ach ja. Jij dus vet mazzel met die kennis die achter de naaimachine wil kruipen voor je! Super hoor! ben heel benieuwd hoe het er straks uit ziet!
Nou meiden ga even wassie in de droger stoppen en weer andere in de machine. Tot later weer.
Kusssss
dinsdag 6 april 2010 om 19:38
Hallo meiden,
Gelukkig theetje, niet weggespoeld en ondanks het weer lekker kunnen genieten dus. Heb je ook nog een beetje het gevoel dat je hebt kunnen bijtanken?
en nu de nachtdiensten weer in dus. Bah, succes ermee.
Hey scarlet, jij hebt die knul van je goed aan het werk gezet zeg, haha Toch handig he nu ze wat groter worden. Pffff tot half 5 voor de tv gehangen joh? Dat houdt ik dan weer niet vol hoor. In de kroeg wel, maar gewoon thuis vallen mijn ogen toch wel dicht dan.
Ik had mijn dag niet vandaag. Begon vanmorgen al met de douche, die was niet warm (boiler niet opgewarmt vannacht), dus snel er weer uit. 1e afspraak was niet thuis, blijkt later via mail wel afgezegd te hebben, maar ja ik had mijn mail natuurlijk niet gechecked, want ik zou daar om 9 uur zijn. Grrr
Vanmiddag ook nog een keer voor niks naar soest gereden, daar was alleen een dochter thuis en die mensen bleken het na navraag vergeten.
Was uiteindelijk toch langs, omdat ik vanavond bij de campus moest zijn voor die studenten die ik begeleid. En daar blijkt er 1 tussen te zitten met ruim 8000 euo schuld. lekker weer hoor.
Ik ga nu het mannetje in bed leggen en dan vanavond even tijd voor mezelf.
Gelukkig theetje, niet weggespoeld en ondanks het weer lekker kunnen genieten dus. Heb je ook nog een beetje het gevoel dat je hebt kunnen bijtanken?
en nu de nachtdiensten weer in dus. Bah, succes ermee.
Hey scarlet, jij hebt die knul van je goed aan het werk gezet zeg, haha Toch handig he nu ze wat groter worden. Pffff tot half 5 voor de tv gehangen joh? Dat houdt ik dan weer niet vol hoor. In de kroeg wel, maar gewoon thuis vallen mijn ogen toch wel dicht dan.
Ik had mijn dag niet vandaag. Begon vanmorgen al met de douche, die was niet warm (boiler niet opgewarmt vannacht), dus snel er weer uit. 1e afspraak was niet thuis, blijkt later via mail wel afgezegd te hebben, maar ja ik had mijn mail natuurlijk niet gechecked, want ik zou daar om 9 uur zijn. Grrr
Vanmiddag ook nog een keer voor niks naar soest gereden, daar was alleen een dochter thuis en die mensen bleken het na navraag vergeten.
Was uiteindelijk toch langs, omdat ik vanavond bij de campus moest zijn voor die studenten die ik begeleid. En daar blijkt er 1 tussen te zitten met ruim 8000 euo schuld. lekker weer hoor.
Ik ga nu het mannetje in bed leggen en dan vanavond even tijd voor mezelf.
dinsdag 6 april 2010 om 20:06
Hoihoi
Heerlijk weertje he, was het?! Morgen ook nog, schijnt, hopelijk kan ik daar morgenmiddag nog een beetje van genieten.
Ha die Thee, welkom terug! Fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad! Jammer he, dat het weer zo snel voorbij is en de plicht nu weer roept.
Hmm, echt je dag niet Dolphine! Niet lekker kunnen douchen, weer voor nop naar een afspraak gereden..balen hoor!
Oei zeg, da's niet niks, zoveel schuld voor zo'n jonge gozer (meid?). Is het nu ook jouw taak om te zorgen dat dat weer op de rails komt,betalingsregeling regelen oid?
Mijn ogen vielen ook echt dicht hoor, op het laatst, haha. En toch weer vroeg wakker, dat snap ik dan weer niet. Zooo jammer eigenlijk!
Helaas had zoonlief vandaag ook wat mindere cijfers terug van toetsweek, natuurkunde een 4,3. Kan gelukkig nog wel herkansen (en staat gemiddeld nog net een 6), maar toch zonde, ook omdat ie juist dacht dat hij het allemaal snapte.
Nog steeds niets gehoord over intake, hij heeft al gezegd dat ie vrijdag gaat bellen als hij dan nog niets gehoord heeft. Moet kunnen toch?
woensdag 7 april 2010 om 14:06
hallo hallo,
Ja helaas scarlet het is mijn taak om er samen met haar voor te zorgen dat ze er weer bovenop komt. Dus idd schuldeisers aanschrijven etc. Maar eerst maar eens haar hele financiele situatie duidelijk krijgen, daar hebben we dinsdag een afspraak voor. Dan heeft ze al haar paparassen opgezocht en voor mij een schema met uitgaven en inkomsten en dan zie ik wel weer.
Het is trouwens helemaal niet gek hoor om hem vrijdag even te laten bellen over die intake. Misschien weten ze het al wel gewoon.
Vanmorgen ook weer gewerkt, straks even met een stofzuiger door de tent, zoonlief ophalen bij een vriendje, vroeg eten, want hij moet om half 7 weer voetballen.
Dat is met dit weer geen straf natuurlijk.
Ja helaas scarlet het is mijn taak om er samen met haar voor te zorgen dat ze er weer bovenop komt. Dus idd schuldeisers aanschrijven etc. Maar eerst maar eens haar hele financiele situatie duidelijk krijgen, daar hebben we dinsdag een afspraak voor. Dan heeft ze al haar paparassen opgezocht en voor mij een schema met uitgaven en inkomsten en dan zie ik wel weer.
Het is trouwens helemaal niet gek hoor om hem vrijdag even te laten bellen over die intake. Misschien weten ze het al wel gewoon.
Vanmorgen ook weer gewerkt, straks even met een stofzuiger door de tent, zoonlief ophalen bij een vriendje, vroeg eten, want hij moet om half 7 weer voetballen.
Dat is met dit weer geen straf natuurlijk.
woensdag 7 april 2010 om 15:11
Hoi allemaal!
Wat een heerlijk weertje is het he! Net snel boodschappen gedaan en zit tussen de wassen draaien en ophangen lekker buiten, het is zalig! Alle kleine beetjes helpen, toch?
Nee, da's zeker geen straf Dolphine, straks nog voetballen..Is het vast ook nog wel lekker op het veld, hoewel, als de zon weg is...
Dat wordt nog een hele klus dus, om het financieel weer allemaal "gezond" te krijgen..Maar ze mag blij zijn dat jij haar gaat ondersteunen, echt!
Ik ga zo weer even het zonnetje opzoeken, nu het nog kan...
donderdag 8 april 2010 om 18:26
Hallooooo!
Het weer is toch nog aardig opgeknapt in de loop van de dag, lekker buiten nu! Niet zo warm als gisteren, maar toch.
Hoe was de wedstrijd gisteren Dolphine?
Was je nog op tijd thuis om ManU vs Bayern te zien? Ik vond het echt een gave wedstrijd, vooral het begin, toen Manu zo aanvallend en snel speelde.
Gosh, mijn tante uit den Haag is in huis gevallen (zoveelste x..) en heeft haar kuitbeen gebroken. Nu is ze tijdelijk opgenomen in een verpleeghuis, omdat ze niet thuis kan zijn. Sneu hoor..
Gelukkig woont er nog een verre nicht daar, die zich nu om haar bekommert, maar handig is het niet, onze enige tante en dan wonen wij allemaal hier en zij daar. Misschien dat ze nu eindelijk gaat inzien dat het beter is om in een verzorgingstehuis te gaan? Hoewel je daar ook kunt vallen natuurlijk, maar dan weet je dat er regelmatig iemand langskomt. Nu gewoon erg veel geluk gehad dat ze nog zelf heeft kunnen opstaan en later de dokter gebeld..Pfoe, moet er niet aan denken dat ze daar zou liggen. Zo'n alarmknop wil ze nl ook niet (hoezo eigenwijs?)
Nou ja, wij zeiden al tegen elkaar dat ze nu in elk geval een tijdje onder de pannen is (week of 6). Tja, ze is 81....
Op het werk eindelijk weer een hele leuke dag qua contact met R. gehad. Eerst vanmorgen al uitvoerig gemaild, hij is nl gisteren naar de Lullo's geweest (van Jiskefet) in Amsterdam en van het 1 kwamen we op het ander. Vanmiddag waren we nog met zijn tweetjes en ook veel gebabbeld en we waren erg melig. Hij gaat op vakantie naar Zanzibar. Zanzibar! Dat verzin je toch niet!!
Helaas is ie nog steeds samen met zijn vriendin, haha.
Nou ja, een leuke dag en hij vloog om. Hihi.
Morgen nog een lange dag en dan lekker weekend.
Zaterdag komt er een vriendin die ik al een tijd niet "live" gezien heb, gezellig. Zoonlief moet honkballen, uit, dus lekker rust.
donderdag 8 april 2010 om 18:43
Hallo hallo,
Wedstrijd van zoonlief ging super gisteren. 13-6 gewonnen. En dat in de 3e ronde van de beker, dan verwacht je toch gelijkwaardige tegenstanders? Deze tegenstander zit trouwens ook voor de competitie bij hun in de poul, dus ze komen elkaar binnenkort nog een keer tegen. Maar er wordt dus verder gebekerd hier, dus waarschijnlijk nog meer woensdagavonden.
Zaterdag moet hij ook weer voetballen, gelukkig niet zo extreem vroeg, pas om 11 uur, en daarna gaat ie naar zijn vader.
Op het werk ook erg druk,.allemaal extreme dingen kom ik tegen momenteel. Nu is er weer een vrouw zwanger.... heeft al 2 kinderen en maar 2 slaapkamers, dus huis is nu al te klein. Verder beiden geen werk, geen cent te makken, en maar kinderen op deze wereld zetten. Ze is 15 weken en wil eigenlijk abortus, maar dat wil haar vriend/man niet. Het is toch niet te geloven allemaal. Ik ga de hulpverlening eind april afsluiten, dan is het jaar voorbij, maar met dit soort incidenten vraag ik me toch af wat ik daar gedaan hem het afgelopen jaar. Sommige zullen het wel nooit leren.
Scarlet, wat vervelend voor je tante zeg. Vooral ook omdat ze idd zo ver weg zit. Altijd erg vervelend die oudere mensen die zo graag op zich willen blijven en het eigenlijk niet meer kunnen. Maar ik snap het aan de andere kant ook wel, het voelt als hun laatste stukje zelfstandigheid..
gezellig hoor zaterdag je vriendin op bezoek.
Ik ga zaterdag even lekker het stadje in met mijn moeder en 's avonds gezellig met mijn broer op stap. Heb er wel weer een keer zin in.
Zoonlief had op de BSO een akkefietje. De leidster vertelde me dat hij samen met nog 2 jochies hun broek hadden laten zakken en hun piemel aan elkaar hadden laten zien. Tja, volgens mij doen wel meer kinderen van deze leeftijd dat, vergelijken met elkaar. heb hem dus maar verteld dat hij dat niet meer mag doen, dat hij zijn piemel aan niemand mag laten zien, ook niet als iemand er om vraagt. Alleen aan de dokter of aan mama. Tja wat moet je er verder mee? Heeft ook niet zo veel zin om er een heel drama van te maken, want volgens mij is het voor die kinderen heel onschuldig en zijn het de volwassenen die het beladen maken.
maar goed hij moet natuurlijk wel leren dat het geen normaal gedrag is.
Ik ga even aan de afwas en daarna zoonlief onder de douche zetten. We hebben hier al een paar dagen problemen met warm water, de boiler warmt niet automatisch op, dat moet ik dus handmatig doen. Maar er hing beneden in de hal een brief dat de problemen bekend zijn en dat ze er mee bezig zijn, afwachten dus maar.
Wedstrijd van zoonlief ging super gisteren. 13-6 gewonnen. En dat in de 3e ronde van de beker, dan verwacht je toch gelijkwaardige tegenstanders? Deze tegenstander zit trouwens ook voor de competitie bij hun in de poul, dus ze komen elkaar binnenkort nog een keer tegen. Maar er wordt dus verder gebekerd hier, dus waarschijnlijk nog meer woensdagavonden.
Zaterdag moet hij ook weer voetballen, gelukkig niet zo extreem vroeg, pas om 11 uur, en daarna gaat ie naar zijn vader.
Op het werk ook erg druk,.allemaal extreme dingen kom ik tegen momenteel. Nu is er weer een vrouw zwanger.... heeft al 2 kinderen en maar 2 slaapkamers, dus huis is nu al te klein. Verder beiden geen werk, geen cent te makken, en maar kinderen op deze wereld zetten. Ze is 15 weken en wil eigenlijk abortus, maar dat wil haar vriend/man niet. Het is toch niet te geloven allemaal. Ik ga de hulpverlening eind april afsluiten, dan is het jaar voorbij, maar met dit soort incidenten vraag ik me toch af wat ik daar gedaan hem het afgelopen jaar. Sommige zullen het wel nooit leren.
Scarlet, wat vervelend voor je tante zeg. Vooral ook omdat ze idd zo ver weg zit. Altijd erg vervelend die oudere mensen die zo graag op zich willen blijven en het eigenlijk niet meer kunnen. Maar ik snap het aan de andere kant ook wel, het voelt als hun laatste stukje zelfstandigheid..
gezellig hoor zaterdag je vriendin op bezoek.
Ik ga zaterdag even lekker het stadje in met mijn moeder en 's avonds gezellig met mijn broer op stap. Heb er wel weer een keer zin in.
Zoonlief had op de BSO een akkefietje. De leidster vertelde me dat hij samen met nog 2 jochies hun broek hadden laten zakken en hun piemel aan elkaar hadden laten zien. Tja, volgens mij doen wel meer kinderen van deze leeftijd dat, vergelijken met elkaar. heb hem dus maar verteld dat hij dat niet meer mag doen, dat hij zijn piemel aan niemand mag laten zien, ook niet als iemand er om vraagt. Alleen aan de dokter of aan mama. Tja wat moet je er verder mee? Heeft ook niet zo veel zin om er een heel drama van te maken, want volgens mij is het voor die kinderen heel onschuldig en zijn het de volwassenen die het beladen maken.
maar goed hij moet natuurlijk wel leren dat het geen normaal gedrag is.
Ik ga even aan de afwas en daarna zoonlief onder de douche zetten. We hebben hier al een paar dagen problemen met warm water, de boiler warmt niet automatisch op, dat moet ik dus handmatig doen. Maar er hing beneden in de hal een brief dat de problemen bekend zijn en dat ze er mee bezig zijn, afwachten dus maar.
donderdag 8 april 2010 om 19:54
Haaaiiiii
Ik kom ff gauw langs rennen om gedag te zeggen. Ben weer zoooo ndruk kan me niet voorstellen dat ik net paar daagjes weg ben gewest. Zodirect naar school voor tien minuten gesprek. Zal wel niet verrassend zijn, zoonlief gooide er met z'n petje naar, hadden wij ook al in de gaten en pakken hem nu wat strenger aan ivm huiswerk maken en zo. Wat al resultaten laat zien want had deze week allemaal mooie cijfers.
Nu volhouden dus. na gesprek gelijk door naar werk.
Dolphine, is inderdaad niet heel raar nee wat je knullie heeft gedaan. Hoort toch bij zijn ontwikkeling dit soort dingen en je hebt er gewoon goed op gereageert hoor. Mijn zoon heeft dat vroeger ook gedaan en ging daarmee zelfs nog verder door stiekem bij mekaar te voelen. Ikke helemaal in paniek en een orthopedagoog gebeld. En die vertelde mij toen ook dat het gewoon bij de ontwikkeling hoort maar dat je hem wel uit moet leggen dat dat gebied privé is en alleen gezien mag worden door de dokter of mama.
Pfff wat een verhaal weer over dat gezin. Sommige mensen zijn net konijnen. Maar de zaken goed voor mekaar hebben ho maar.
Scarlet, jemig wat sneu voor je tante zeg. Tsja die eigenwijsheid van mensen op die leeftijd kennen we hier ook. Hopelijk herstelt ze snel weer.
WTF ligt Zanzibar?? Ergens in verweggistan of zo?
Nou meiden moet hollen nu hoor!
Dikke kussssssssssssssss
Ik kom ff gauw langs rennen om gedag te zeggen. Ben weer zoooo ndruk kan me niet voorstellen dat ik net paar daagjes weg ben gewest. Zodirect naar school voor tien minuten gesprek. Zal wel niet verrassend zijn, zoonlief gooide er met z'n petje naar, hadden wij ook al in de gaten en pakken hem nu wat strenger aan ivm huiswerk maken en zo. Wat al resultaten laat zien want had deze week allemaal mooie cijfers.
Nu volhouden dus. na gesprek gelijk door naar werk.
Dolphine, is inderdaad niet heel raar nee wat je knullie heeft gedaan. Hoort toch bij zijn ontwikkeling dit soort dingen en je hebt er gewoon goed op gereageert hoor. Mijn zoon heeft dat vroeger ook gedaan en ging daarmee zelfs nog verder door stiekem bij mekaar te voelen. Ikke helemaal in paniek en een orthopedagoog gebeld. En die vertelde mij toen ook dat het gewoon bij de ontwikkeling hoort maar dat je hem wel uit moet leggen dat dat gebied privé is en alleen gezien mag worden door de dokter of mama.
Pfff wat een verhaal weer over dat gezin. Sommige mensen zijn net konijnen. Maar de zaken goed voor mekaar hebben ho maar.
Scarlet, jemig wat sneu voor je tante zeg. Tsja die eigenwijsheid van mensen op die leeftijd kennen we hier ook. Hopelijk herstelt ze snel weer.
WTF ligt Zanzibar?? Ergens in verweggistan of zo?
Nou meiden moet hollen nu hoor!
Dikke kussssssssssssssss
donderdag 8 april 2010 om 21:58
Haha Theetje, Zanzibar ligt somewhere in Afrika! /Tanzania. (t'is dat ie dat godzijdank zelf zei, want ik zat ook al diep na te denken...) Schijnt wel heel paradijselijk te zijn, althans, vlgs hem dan, met witte stranden etc. Ik heb even gekeken op internet en idd, ziet er super uit. Helaas waren de meest romantische/paradijselijke plekken al volgeboekt, maar mocht ie ooit gaan trouwen zou hij daar ook heen willen, maar dan wel naar die plekken...ZUCHT...wat een vent toch he....
Whoehahahaha!!! T'is en blijft een snoepje!
Goed dat jullie er bovenop blijven zitten qua huiswerk, zo jammer he, als het er wel in zit maar niet uit komt omdat ie er met de pet naar gooit.
Ik had mijn tante trouwens net nog even gebeld, nou, die heeft het ondanks alles prima naar haar zin volgens mij! Moet een kamer delen met een man, dus wij hielden ons hart al vast (is zelf nu een paar jaar weduwe), maar dat is gewoon dikke mik! Ik weet nog niet hoe oud ie is ofzo, maar ze kunnen het heel goed met elkaar vinden, dus dat is nog hartstikke gezellig ook.
Was gesprek op school zoals je had gedacht?
Ze gaan weer supergoed he Dolphine, die jongens! Hartstikke leuk zeg! Ik denk dat je heel goed gereageerd hebt hoor, op het BSO verhaal. Ben het met jullie eens, zoiets hoort bij de leeftijd, maar je mag idd best uitleggen dat je zoiets niet zomaar bij iedereen doet. Balen zeg, nog steeds warm water problemen..Hopelijk is het wel snel gefixed.