Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
He meiden,

Allereerst welkom Mender....k*t dat het mis is gegaan. Mijn eerste miskraam is ook zo gegaan, alleen een leeg vruchtzakje, dat gelukkig na 7 weken vanzelf naar buiten kwam. Sterkte in ieder geval, en probeer positief te blijven!!! Is heel moeilijk....

Marielle en Pullekie, ik moet eerlijk zeggen dat ik het juist heel fijn vind om te lezen dat het ook wel goed kan gaan en blij wordt van jullie positieve berichtjes!!! Ik krijg dan toch een beetje "licht aan het eind van de tunnel" idee Beetje zo van, als jullie het kunnen dan wij ook!!! Dus kom maar op met de positiviteit wat mij betreft!!!!

Toosje, Kimmie, Caro ik zit ook tegen de uitgerekende datum van de eerste mk aan, komt het allemaal toch wat dichterbij....had verwacht dat ik er met de nieuwe datum niet meer zo aan zou denken, maar toch wel dus...sterkte allemaal!!!

Ring, je hebt gewoon te vroeg getest Daar gaan we nog maar ff van uit!

Elska, ik hoop dat het uitblijft!!!!

Traveler, hoe is het?

Ik ben vast nog mensen vergeten, sorry daarvoor!!!!

Vanmorgen ben ik dus weer naar het zh geweest, bleef maar bloed verliezen...wel me eisprong gevoeld vorige week, dus ik vertrouwde het niet, dacht eigenlijk dat je lichaam dat pas weer deed als het volledig hersteld was....Er is een uitstrijkje gemaakt voor baarmoederhalskanker, omdat het echt de baarmoedermond is die bloedt, dus uit voorzorg maar een uitstrijkje gemaakt....verder zag alles er goed uit, gelukkig en is de binnenkant volledig hersteld, bloed komt echt van buiten de baarmoeder, vandaar dat mijn lichaam weer een cyclus aan het opbouwen is... Ze kon me niet vertellen of het mn eisprong was die ik had gevoeld, maar het zag er wel naar uit dat mn menstruatie er weer aan kwam ( hoe ze dat ziet? Geen idee) Dus als ik over 3 weken nog geen menstruatie heb, weet ik genoeg :P

Zo, en nu de pizza de oven in....geen zin om te koken!

Knuffel
Pullekie, ik snap precies wat je bedoelt! Al moet ik wel zeggen dat hier het genieten echt al wel begonnen is! En dan moet ik ook weer eerlijk zeggen dat ik toch ook schrik bij elk krampje, pijntje of iets soortgelijks. En ik moet ook nog steeds het wc-papiertje checken! Al wordt het steeds minder!

Het is ook niet niks 2 miskramen! Hoop dat je er snel echt echt echt van kan genieten!!!
Ok, ik ben nu officieel een labiele kneus. Ik kan jullie mededelen dat ik zojuist heb gejankt heb bij (jawel!) De Gouden Kooi!

Aaaahhh, hoe triest is dat?!
Ha, ha Pullekie, afgelopen week heb ik dit stukje hier geschreven: Zit zelfs mee te janken met stomme "hart in actie" programma's. Normaal gesproken is het zappen als dat soort programma's erop zijn, maar nee nu moet ik mezelf kwellen met die zooi

Ik denk dat ik maar eens de frisse luch opzoek. Ik ga even konijnevoer halen. Weg van de pc en de emo-tv.

Het zijn echt de horrormonen die ons dit aandoen.....
Hi Riz,

Ja dat is een goede omschrijving, het is gewoon kut! ik probeer zeker positief te blijven. Sorry dat ik nu alleen even alleen reageer op "mezelf"maar kan het nu nog even niet opbrengen om met jullie mee te denken. Komt vanzelf wel, ik ben in ieder geval blij met jullie steun. dat voelt erg goed
Haha Pullekie, je bent niet de enige hoor! Ik zat ook tranen weg te pinken bij De Gouden Kooi! En vanmiddag al bij Oprah Winfrey! Het gaat niet goed met ons!!! Ik zei al tegen die draak naast me; ik moet gewoon even geen huilende mensen zien! Al is het altijd wel zo geweest dat ik snel huil! We moeten ons voorlopig maar even in ons lot berusten!
En Traveler; Hart in Aktie moet ik altijd om huilen hoor! Daar hoef je je niet voor te schamen! Dat hoort zo! Hahaha!
Hallo! Jeetje, wat is er veel geschreven! Ik hou het even kort want ik ben erg moe: vandaag sleutel van ons nieuwe huis gehad en de hele dag druk geklust. Wel super hoor, het is zo'n gaaf huis!!

Merder: welkom hier en sterkte met het verwerken van je miskraam.

Ring, nog niet ongesteld en negatief getest, wat balen! Maar ik hou net als Marielle een beetje hoop voor je hoor! Ik zit namelijk (bijna) in hetzelfde schuitje. Ik ben ook nog niet ongesteld! Ik heb nog niet getest maar heb ook vrijwel geen zwangerschapsverschijnselen... wel wat pijntjes en steekjes in mijn buik, maar dat is dan ook alles. Geen zere borsten en dat had ik de eerste keer al wel een paar dagen voor m'n NOD.

jullie moeten overigens nog even geduld hebben want ik ga woensdagavond of donderdagochtend pas testen... reden? Ik heb het gevoel dat mijn cyclus van slag is en heb geen zin in een negatieve test. Daarnaast komt mijn moeder woensdag helpen in het huis en mocht het toch wel positief zijn dan kan ik het vast niet voor me houden. Het is dus beter dat ik het niet weet, haha. Ben er dankzij mijn nieuwe huis ook niet zo mee bezig (raar!)..
Ik wilde dus nog toevoegen: dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!
Waarom kijken jullie naar de gouden kooi???? Dat programma kijk ik nou echt nooit! Haha, dat je erbij moet huilen, inderdaad horrormonen.

Merder, doe jij hier maar lekker je verhaal hoor, en geen sorry zeggen als je niet op iemand anders reageert. KUT is inderdaad het goede woord. Dikke knuffel voor jou.

en nu ga ik zwemmen (nee, nog steeds geen zin)
elska, Nu officieel, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. succes met klussen.
Ik kijk geen gouden kooi! Hubbie wil het altijd kijken vanwege het hoge tietengehalte... Dus kijk ik zo af en toe (verplicht) even mee. Maar loop alleen maar te roepen dat ie op een andere zender moet omdat ik het ethervervuiling vind!! ZO is dat ook weer uit de wereld haha! Maar het was net wel een beetje echt emotioneel.... (hihihi)

Elska gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Heel veel klusplezier! Haha, dubbele betekenis! Kun jij nou ook niet stiekem even een testje er tegen aan gooien morgen?
Goedeavond!!

Sjee wat is er veel geschreven inderdaad.. ik ga nu even niet op iedereen reageren, sorry!!

Marielle, hormonen zijn inderdaad rare dingen, maar wat jij allemaal doet is echt niet normaal haha!! Ik sla spinnen en muggen nog net zo hard dood en maak me vooral zorgen om mezelf (schaam schaam). Wel heel apart dat je je kindje hebt gevoeld, is wel heel vroeg zeg! Ik heb een echopakket gekregen, die bestond uit 1 gewone echo (met 15 weken) met 5 foto's en een dvd van 20 minuten en 1 3d/4d echo ook met foto's en dvd en dat kost 140 euro.

Elska, gefeliciteerd met je nieuwe huis!! Spannend bij jou, ik duim dat je lekker niet ongi wordt en zwanger bent!!!

Pullekie, ik herken het wel dat je voor jezelf graag uit de negativiteit wilt blijven, maar ik blijf toch meeschrijven hier, lekker vertrouwd toch? Wij weten niet wat het wordt en willen het ook niet weten, dat moeten ze vrijdag dus goed verstoppen met de echo!!

Caro, sja ik weet niet welk huis je in gedachten hebt, het huis bij de parkeerplaats met die gekke auto is het!! Als je naar binnen kijkt kijk je tegen een schilderij met heeeeel veel rozen aan, en nog een herkenningspunt: de NIET onderhouden tuin haha!!

Lekker gezwommen?? Knap dat je gaat hoor, moet je savonds maar zin in hebben. De Gouden kooi vind ik ook echt bager, dat daar mensen naar kijken inderdaad!

Ik heb buikpijn, ben de hele dag fysiek bezig geweest en dat komt me nu even niet ten goede merk ik. Morgen weer naar de verloskundige, hoop dat mijn bloeddruk lager is, dan hoef ik niet naar de gyn, ik haaaaaat ziekenhuizen. Ga nu op de bank hangen , als de hond me erbij laat tenminste want ik heb haar mand gewassen en die wil maar niet droog worden. Het beest ligt compleet gestrekt op de plaats waar ik wil zitten, effe vechten dus.

XXX
Goedenavond

Merder welkom hier. Echt K zeg. Hopelijk kun je het een plekje geven als het helamaal achter de rug is.

Veel geschreven, blijft weinig hangen, sorry daarvoor.

Gisteravond kwam echt de emotionele ontlading. Dacht dat ik er in bleef. Op gegeven moment zo overstuur dat ik moest kotsen, bleef maar misselijk. Na een kwartier werd mijn mag rustig, zat ook niks meer in. Vandaag gaat het wel weer. Hoop dat het gauw donderdag is. Wil vragen of ik gecurreteerd kan worden, wil het zo snel mogelijk achter de rug hebben.

Mijn lijf is nog steeds zwanger. Erg frustrerend. kom zelfs nog aan in gewicht. Mijn buik is 's avonds zo opgeblazen dat de broek los moet. Dat doet pijn, geeft verdriet, ne als de zere borsten die gewoon nog aanwezig zijn.

Hoor nu een liedje op de radio en zit al weer te janken.

Wat trouwens bij deze zwangerschap wel typisch was was dat pas een week na mijn nod de test duidelijk was. Daarvoor steeds vage streepjes. Misschien toch een slecht teken geweest, die vage streepjes.

Sorry dat ik even niet reageer op jullie, zit er even helemaal doorheen. Denk dat ik even in de meeleeshoek verdwijn. Wil ook niet alleen over mezelf praten en jullie tekort doen.
lieve toosje,

een hele dikke knuffel voor jou!!!!!!!!!!!

Je doet ons echt niet te kort, praat er over als je dat wilt...

liefs,kimmie
Toosje, jij moet lekker alleen over jezelf praten!! Het is juist goed om je emoties er hier uit te gooien als je daar behoefte aan hebt. Je doet helemaal nimand tekort hier, je hebt gewoon even genoeg aan je eigen shit, lijkt me heel normaal.

Reageren op anderen komt vanzef wel weer, en zo niet, nou dan lekker niet. je moet nu doen waar jij je goed bij voelt!

Dikke knuffel!
Ik ga zo echt slapen maar wil nog even een dikke knuffel uitdelen aan Toosje.

Meid, wat rot dat je lichaam nog zo zwanger aanvoelt. Kan me voorstellen dat dat het verdriet nog groter maakt. Heeeeeeeele dikke knuffel voor jou!!!!
Nog even kort voordat ik naar bed ga (gisternacht niet geslapen maar gepiekerd)

Elska, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Nu is het echt van jullie. Succes met klussen.

Toosje, veel sterkte. Hopelijk kun je snel gecuretteerd worden. Wat kan je lichaam je toch in de steek laten.

Nala, wat een ukkie is jullie petekindje. Ik heb net even foto's op hyves gezien, heel indrukwekend.

Meiden, ik ben komende dagen weer afwezig. Tot donderdagavond of vrijdag. Ik hoop dat er dan weer wat positieve testen bij gekomen zijn......
Hallo allemaal,

zo even bijkomen van het lezen, een dagtaak als je een paar dagen afwezig bent geweest.

Hier gaat alles goed, alleen is het bloedverlies weer op gang gekomen. Hoe wat en waarom dat wil ik allemaal niet weten, hoop dat het snel afgelopen is en dan braaf afwachten op de cyclus. Hebben jullie ook een cyclus afgewacht of zijn jullie er weer vol voor gegaan?

Elska; gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Succes met klussen enzo. Kan me voorstellen dat je nog even afwacht met testen, bang voor teleurstelling. Maar ben stiekum wel heel benieuwd hoor!

Merder; welkom hier, ook ik heb een miskraam gehad. Ben afgelopen donderdag gecurreteerd. Heel verdrietig, maar merk dat ik nu al wel weer wat positiever ga worden.

Marielle: ha ha, wat ben jij een wereldverbeteraar! Goed van je,,,,,maar ongedierte mag je wel dood maken hoor! Ben blij dat je lekker positief bent, er moeten hier ook positieve verhalen worden geschreven.

Caro: he jakkes dat je weer naar het zieknhuis moest. Ik duim voor je dat het niets engs is. Wat raar dat ze kan zien dat je menstruatie er aan zit te komen. Is dat haar 6de zintuig ofzo?

Toosje; hele dikke knuffel voor jou, tis allemaal niet eerlijk verdeeld, en zeker als je lichaam nog zwanger aanvoelt, hopelijk kun je snel gecurreteerd worden. Nogmaals hele dikke knuf!

En verder voor iedereen die het nodig heeft: een hele dikke knuffel,

liefs
Nou, kan eindelijk weer inloggen!

Die vriendin van ons, die inseminatie heeft gehad, die is zwanger! Ben helemaal blij voor d'r. Er zijn 2 embryo's in gebracht, dus ze hebben grote kans op een tweeling!

Vandaag op school ging het super. Ben helemaal blij.

En net mijn zwager aan de lijn gehad. Met mijn neefje gaat het weer wat beter. (foto's staan op de groep, krijg vanaaf nog wat duidelijkere)

Hij krijgt geen extra zuurstof meer en hoeft niet meer onder de lamp (voor zijn lever). Hij krijgt alleen nog maar medicijnen.

Met mijn schoonzus gaat het veel beter. Haar bloedplaatjes waren weer een stuk omhoog. Dus ze mag zeker morgen naar huis!

Vandaag ook het kaartje binnen gekregen. Wel gaaf hoor, om je naam erop te zien staan.

Merder, welkom op het topic waar je niet bij wilt horen.

Ik heb het nu al dat ik om een scheet huil, dus dat gaat wat worden als ik ooit weer zwanger mag worden.

Elska, gefeliciteerd met de sleutel van jullie huis! Moeten jullie er veel aan doen?

Elise, hoe ging het bij de vlos?

Toosje, je doet ons absoluut niet te kort! Denk nu gewoon maar ff aan jezelf. Heb je het zh al gebeld? Ik zou er ook voor gaan hoor, zsm de curettage. Dan kan je gaan proberen om dit een plekje te geven.

Nut, ik ben gecuretteerd en we zijn er daarna gelijk weer voor gegaan. Maar het scheelde ook dat ik het emotioneel al een aardig plekje had gegeven. Want heb nog 4 weken met het vruchtje rond gelopen.

Nou, ga lekker nog ff op de bank hangen. xxx
Toosje, wat vind ik het ontzettend rot voor je dat je je zo voelt. Ik hoop voor je dat ze snel tot curettage kunnen overgaan, zodat je in ieder geval van die nare zwangerschapsverschijnselen afkomt die je nu alleen maar kwellen. Heel veel sterkte meid.

En Traveler natuurlijk ook. Zomaar ook even een dikke knuffel voor jou.

Nala, wat leuk van je vriendin!

Elska, gefeliciteerd met je nieuwe stulpje. Het blijft dus ook nog spannend bij jou!

Riz, hopelijk is het niks ernstigs, dat bloedverlies. Sterkte.

@ de zwangeren hier: blijf juist praten over hoe goed het met je gaat! Dat zijn alleen maar goede voorbeelden voor ons, de niet zwangeren. Een beetje positiviteit is alleen maar goed.

Update over mij: er valt niks te updaten... Misschien gooi ik er van de week nog wel een test tegen aan als mijn menstruatie uitblijft. Maar ik hoop toch dat als ik niet zwanger ben, ik toch wel snel ongesteld ga worden. Want dit is zeer irritant! Vandaag dag 31, zo'n lange cyclus heb ik nog maar 1 keer eerder gehad jaren geleden. Okee, en ook na de curettage duurde het wat langer, toen duurde het 34 dagen... Maar officieel telt dat niet, volgens mij. O ja, en de vorige keer heb ik vet positief getest op dag 31...
PS. Nala, wat fijn dat het zo goed gaat bij je schoonzus!
Nou,ik val maar meteen met de deur in huis: ik ben weer zwanger! Vandaag had ik een cursus en ik was de hele dag onwijs moe en hongerig. Toen ging me ineens toch een lichtje branden! Dus thuis toch maar een testje gedaan, en ja hoor, een dikke plus. Ik ben echt verbaasd over hoe snel het weer raak is, en nog wel in een maand dat ik echt nergens op rekende!

Merk wel dat we er allebei niet echt superblij mee zijn ofzo. Meer zo van: goh leuk, een 2e kans, nu eerst maar eens zien of het deze keer wel goed gaat. De tijd zal het leren... duimen jullie voor me?

Ring, waarom test je morgen niet nog een keer? Ik geef jou ook nog wel goede hoop!

Toosje, ik heb zo met je te doen, wat vreselijk moet het voor je zijn om al te weten dat het mis is en je nog zo zwanger te voelen.. veel sterkte!

Nala, gefeliciteerd met je vriendin, wat fijn voor haar! Ook erg fijn van je schoonzus. Ik hoop dat al die zwangeren en pasgeboren babies in je omgeving niet te moeilijk voor je zijn.

Nut, wat vervelend dat je nog bloedverlies hebt. Ik hoop voor je dat je cyclus snel weer "gewoon" wordt! Wij hebben trouwens niet bewust een cyclus afgewacht, dat schijnt niet te hoeven. Ik werd na 32 dagen weer ongesteld. Heb een curretage gehad. Daarna na 28 dagen, 27 dagen, en nu dus weer zwanger.
Jeetje Elska, gefeliciteerd!!! Ondanks dat je het niet verwachtte en toch het idee had dat het niet raak was... geweldig nieuws!

(Misschien test ik morgen wel weer. Weet het nog niet.)
Wow Elska, jij bent snel zeg!! Gefeliciteerd met deze superspannende gebeurtenis. Jammer dat je niet echt blij kunt zijn, maar ik begrijp het wel heel goed hoor.

Eigenlijk kwam ik alleen maar een hele dikke knuffel geven aan Toosje!

Nou ik hoop dat ik als mijn lijf hersteld is, dat ik dan net zo snel ben als Elska. En dat jullie dan ook allemaal zwanger zijn!

X

Dedijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven