sms-en na erg leuke date

04-04-2010 12:07 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pffff mannen...ik snap ze niet.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen met tips.

Sinds een tijdje ben ik aan het daten. Sommige dates overspoelen me gelijk na de date met een hoop smsjes over hoe leuk ze het vonden en dat ze me graag snel weer willen zien. Vervolgens bellen ze regelmatig en vertellen op msn alles over hoe verliefd ze op je zijn. Voor het gemak noem ik dat type man even "categorie 1"

En dan heb je ook de dates waarmee je een geweldige avond hebt, maar die vervolgens dagen lang wachten met sms-en. Die mannen vertellen weinig over hun gevoelens voor je en je weet niet wanneer je ze weer ziet, maar als je een date met hen hebt slaat de vlam flink in de pan en is er veel passie en aantrekkingskracht. Oftewel mannen in "categorie 2"

En nu ben ik dus gevallen op zo'n gevalletje "categorie 2"

Eerste date viel er niet veel voor...er was duidelijk aantrekkingskracht maar er gebeurde niks. Ik dacht dat hij me niks vond, maar toch is het 2 weken later tot een 2e date gekomen. Die date was afgelopen vrijdag en toen hebben we flink lopen zoenen. Ik vind hem echt heel erg leuk en kan hem niet meer uit mijn hoofd krijgen.

Gistermiddag heb ik hem een smsje gestuurd met "Hey boef. Waarom wandel jij heel de dag door mijn hoofd? "

Een paar uur later kreeg ik een sms terug met "Misschien heb ik je gedachten gestolen....sorry bel de politie maar".

Vervolgens heb ik een sms terug gestuurd met "Misschien moet je mijn gedachten dan maar gewoon even terug komen brengen".

Daarna heb ik niks meer gehoord.

Mijn verstand zegt dat ik nu even niks meer van me moet laten horen. Niet te enthousiast en gewillig overkomen haha.

Maar ik word echt gek van mezelf...kan alleen nog maar dom grijnzen en aan hem denken en wil eigenlijk het liefst weten wanneer ik hem weer zie en te weten komen of hij hetzelfde voor mij voelt.

Hoe kan ik nu te weten komen wat zijn gevoelens voor mij zijn en of hij echt een relatie wil, zonder mezelf meteen in de uitverkoop te gooien?

Oftewel...ik heb hem aan de haak geslagen, maar hoe haal ik die vis nu binnen?
Leuk toch lekker verliefd zijn, en dan reageer je niet altijd even handig maar geniet er lekker van, en als hij het echt niet ziet zitten merk je het snel genoeg!
Laat hem niet merken dat je 'de kolder in je kop hebt'.

Mocht hij nou straks bellen, laat hem dan beginnen over nog een keer afspreken, anders kom je wel een beetje te hebberig over.
Hey Jillzzz,

Niks mis mee hoor een beetje aandacht aan hem geven, probeer een beetje meer geduldig te zijn. Als hij je zegt dat hij je belt na het eten, dan is het toch goed? Als hij je dan niet terugbelt kun je je conclusies trekken.

Ik als man zijnde zou "Hey boef. Waarom wandel jij heel de dag door mijn hoofd?" alleen leuk vinden wanneer ik de persoon die het smst ook leuk vind. Zo niet dan zou het een afknapper zijn.. Bigtime..
Hoi Jilzz, Ik zit met plezier je verrichtingen te lezen. Blijf maar lekker jezelf meid, ongeacht of mensen hier schrijven of het verstandig is of niet. Ik vind je eerste sms heel grappig, als de ander daar de humor niet van inziet of dit te serieus opvat, jammer dan, dan is het jouw type gewoon niet. Je volgt je hart en of het nou "verstandig" is of niet, dit is hoe jij bent en daar moet hij het maar mee doen. Of niet. Dat is aan hem. En daar kom je dan vanzelf wel achter.. Heel veel plezier en geluk gewenst op je liefdespad(en)!
Bedankt voor jullie reacties! Echt fijn om wat feedback te krijgen.

Vwb mijn eerste sms...hij had zelf een week daarvoor op msn al gezegd dat hij een oogje op iemand heeft met daarbij een dikke hint naar mij. Afgelopen vrijdag tijdens onze date vroeg ik hem op wie hij nou een oogje heeft en toen begon hij te lachen en blozen en zei "Ja duh...op wie denk je...jij!"

Dus vandaar dat ik die sms van "in mijn hoofd wandelen" na een avond met 3 uur lang heftig zoenen wel durfde te sturen.

@ Brown_Eyes, in jouw ogen ben ik misschien een vermoeiend en onzeker mens. Ik heb een vorm van autisme waardoor dit soort date dingen voor mij een stuk moeilijker te interpreteren zijn. Als dat mij een vermoeiend mens maakt...so be it.
Ik bedoel het goed, want je lijkt me best een aardige trien.

Maar probeer een beetje normaal te doen, maak het niet groter dan het is.
Ik vind je een heerlijk impulsief wijf,en herken best veel in je verhaal.Gewoon doen wat je wilt doen,daar is ie op gevallen,en je zeker niet anders voor gaan doen als je bent!

Good luck

laat effe weten als ie gebelt heeft,want ik zit in dezelfde situatie hahahaha...
Hij sprak me net aan op msn. Ik heb hem laten merken dat ik hem beter wil leren kennen, maar geen zin heb om een van de vele meisjes te zijn. "Als je geduld hebt, komt dat goed" was zijn reactie. Hij vertelde gelijk dat hij het nu heel erg druk heeft met werk en voorbereidingen omdat hij de week daarna in het buitenland zit voor werk. Dus dat hij daardoor niet zoveel tijd zou hebben als hij graag zou willen.

Hij stelde daarna uit zichzelf voor om vanavond naar mij toe te komen. Maar ik heb dat afgehouden door te zeggen dat ik vanavond echt niet kan. Daarna stelde hij voor om zaterdagavond af te spreken. Hij wist nog niet 100% zeker of hij dan moest werken, maar dacht het niet. Ik heb gevraagd of hij het me voor woensdag wil laten weten, omdat ik anders plannen maak om zaterdagavond met een vriendin te gaan stappen.

Eind van de chat sloot hij af met tot snel!
Nou, mooi is dat.

Het beste ermee!
Die wil alleen neuken.
God - ik was eerlijk waar een omslachtige post aan het tikken omdat ik het zo enorm rot voor Jillzzz vind, maar ik ben bang dat Zamirah gelijk heeft. Druk hebben met werk, naar het buitenland moeten voor werk, niet zoveel tijd hebben als dat hij zou willen. Het zijn wel de standaard smoesjes die ze vandaag de dag klaar hebben staan.
quote:Jillzzz schreef op 05 april 2010 @ 16:55:Sms van hem terug: Ben even uit eten met de familie. Straks bel ik jou wel even.En vervolgens belt hij niet maar spreekt je aan op MSN. Maar wil wel vanavond nog even langskomen. Zucht oh zucht.
Ok dat is duidelijk dan.

Op zich geloofde ik het in eerste instantie nog wel omdat ik weet dat hij naast zijn fulltime baan ook nog eens freelance werk doet en daarnaast bij 3 vrijwilligersorganisaties werkt. Hij beweert dat hij zoveel verplichtingen heeft genomen toen hij vrijgezel was om maar bezig te blijven.

Maar ja...als ik nu jullie reactie lees...ai was er bijna ingetrapt

Bedankt meiden dat jullie me even de ogen openen.
Geen conclusies trekken meis..

Wacht de volgende keer dat je hem ziet af en ga dan op je gevoel en verstand een beslissing nemen.

Niemand kan hier zijn gedachten lezen!

Ach, je kunt toch afwachten of hij inderdaad die afspraak met je gaat maken voor zaterdag?
quote:Jillzzz schreef op 05 april 2010 @ 22:34:

Hij beweert dat hij zoveel verplichtingen heeft genomen toen hij vrijgezel was om maar bezig te blijven.

Ik ken ook een man die naast zijn drukke veeleisende baan, veel vrijwilligerswerk doet (zelfs ook op internationaal niveau). Zijn vrouw is pas bevallen, dus je zou zeggen dat hij nu wel genoeg reden heeft om meer thuis te zijn. Maar niets is minder waar.

Biebelie heeft ook wel weer gelijk - let niet teveel op wat "wij" zeggen. Neem het dag voor dag en wanneer je intuïtie zegt dat het niet klopt, dan is het vroeg genoeg om je terug te trekken.
quote:Jillzzz schreef op 04 april 2010 @ 13:24:

Met andere dates had ik ook al snel het eea duidelijk, maar tijdens die dates met hem had ik erg moeite om met mijn hersens te denken. Ik was nogal onder de indruk van hem en vergat helemaal wat ik hem allemaal wilde vragen.

Zojuist nog wel een sms gehad van een andere date die ik een tijdje terug had. Man uit categorie 1

"Elke keer als ik je aankijk, gaat er een warme gloed door me heen. Dan lijkt de rest zo onbelangrijk en zijn mijn gedachten bij jou alleen. XX"

Nu ben ik beroerd in het kiezen van mijn sms-teksten maar het kan dus blijkbaar altijd nog erger... :puke:

Je hebt iig wel gevoel voor humor, lijkt me een sukkel als hij geen andere date met je regelt. Was je onder de indruk van z'n uiterlijk?

Ik heb ook een aantal erg knappe vriendjes gehad: heerlijke seks, maar verder geen gedeelde interesses.

Wat ik probeer te zeggen, laat je niet zo snel gek en geil maken door deze boef, het is maar een man.
quote:Brown_Eyes schreef op 05 april 2010 @ 17:53:

Ik bedoel het goed, want je lijkt me best een aardige trien.

Maar probeer een beetje normaal te doen, maak het niet groter dan het is.

Nou die heb je in de pocket!

Dat zegt BE niet vaak hoor.
quote:Mazou schreef op 06 april 2010 @ 18:45:

[...]

Nou die heb je in de pocket!

Dat zegt BE niet vaak hoor.Scherp opgemerkt!

Inmiddels is de ergste kolder alweer gezakt. Wellicht dat ik lust en verliefdheid enigszins door elkaar haalde

Ik ga gewoon lekker door met mijn leventje en zie wel of die date daarin een rol gaat spelen. Misschien als relatiemateriaal, misschien als toyfriend en anders komt er vast wel weer een andere leuke prince charming.
quote:Brown_Eyes schreef op 06 april 2010 @ 19:51:

[...]

Scherp opgemerkt!Ja ik ben ook niet de minste.
En heb je nog iets gehoord Jilzz?

Ik kom ff inbreken hoor.. normaal doe ik niet aan analyseren en forumberichten, maar dit is me een raadsel..

Afgelopen zaterdag een leuke man leren kennen in een café en mee gezoend (misschien niet de beste actie, maar ok). Heb me verder netjes gedragen en hem t initiatief laten nemen.. Einde van de avond vroeg hij mijn nummer, later smste ie of ik wat wilde afspreken.. Leek mij prima, dus ja gezegd voor woensdagavond. Daarna niets concreets afgesproken en weinig sms contact.

Maandag bedacht ik me dat ik woensdag helemaal niet kan, dus heb gevraagd of ie ook zaterdag af kan spreken. Vond ie ok. Daarna heb ik niets meer gehoord (nu dus sinds 2 dagen).. Hoeft ook niet want die afspraak is pas zaterdag, maar erm.. wat moet ik hier nou van denken? Enthousiasme druipt er niet vanaf, hahaha! Als dit bij een vriendin zou gebeuren zou ik zeker zeggen: he's just not that into you.. Heb ik gelijk en moet ik maar gewoon wachten tot ie (misschien) weer iets laat horen? Of ben ik te lang uit the dating game en is dit normaal? Ben eigenlijk zelf niet echt van plan nog iets te ondernemen, maar ben benieuwd naar andere meningen..
Euhmmm de afspraak staat toch? Wat moet je verder nog bespreken dan?

Mijn ervaring is meestal wanneer mannen in het begin hard van stapel lopen, ook snel weer afhaken.

Zolang hij de date niet canceled is: geen bericht nog goed bericht. En als het dan nog klikt en er meer dates komen, komt de communicatie vanzelf wel wat meer op gang.
Mja, heb je ook gelijk in.. Lekker helder !

Ben gewoon niet zo gewend dat een man zo weinig laat horen als ie echt met je wil afspreken. In mijn ervaring is dat meestal anders Bedankt voor je reactie!
quote:Mazou schreef op 07 april 2010 @ 16:32:

[...]

Ja ik ben ook niet de minste.Heb ik ook nooit gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven