Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 6 april 2010 om 08:32
Mogge!
Ik ben weer thuis! Gisteren al, maar toen waren we druk de bus aan het opruimen en dergelijke.
Buuf, dochter zou wel gek zijn om zich schuldig te voelen. Dat schoonzoon zo'n heethoofd is dat ie niks anders te doen weet dan dingen slopen is zijn probleem, niet dat van haar. Dat ie dan zo hard tegen deuren mept dat ie botten breekt valt voor mij duidelijk in de categorie "eigen schuld". Ik kan daar echt geen medelijden mee hebben geloof ik. Mot ie maar een cursusje anger management gaan doen ofzo.
Rainz, fijn dat je zo'n lol gehad hebt op RP, maar zorg wel dat je goed je eigen grenzen bewaakt meid!
Verder, ik ben vergeten wat ik nog gelezen heb, sorry, dus maar even een algemene
Lijstje voor vandaag;
- werken
- was ophangen
- was inzetten
Ik ben weer thuis! Gisteren al, maar toen waren we druk de bus aan het opruimen en dergelijke.
Buuf, dochter zou wel gek zijn om zich schuldig te voelen. Dat schoonzoon zo'n heethoofd is dat ie niks anders te doen weet dan dingen slopen is zijn probleem, niet dat van haar. Dat ie dan zo hard tegen deuren mept dat ie botten breekt valt voor mij duidelijk in de categorie "eigen schuld". Ik kan daar echt geen medelijden mee hebben geloof ik. Mot ie maar een cursusje anger management gaan doen ofzo.
Rainz, fijn dat je zo'n lol gehad hebt op RP, maar zorg wel dat je goed je eigen grenzen bewaakt meid!
Verder, ik ben vergeten wat ik nog gelezen heb, sorry, dus maar even een algemene
Lijstje voor vandaag;
- werken
- was ophangen
- was inzetten
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 6 april 2010 om 08:34
Goedemorgen
Vandaag een poging compu en huishouden .
Druifje, hoe ist meid ? Ik heb je op bh al gefeliciteerd! Heerlijk zeg zo'n kleine frummel
Gold, wat worden kleine meisjes toch (te) snel groot
Verder niet echt bij gelezen
Vandaag :
Routine's boven en beneden.
Ramen lappen oid ( Dat oid kan ook iets anders groots zijn )
Wassen !
Jullie knuffelen.
Fijne dag allemaal !
Geniet !
Vandaag een poging compu en huishouden .
Druifje, hoe ist meid ? Ik heb je op bh al gefeliciteerd! Heerlijk zeg zo'n kleine frummel
Gold, wat worden kleine meisjes toch (te) snel groot
Verder niet echt bij gelezen
Vandaag :
Routine's boven en beneden.
Ramen lappen oid ( Dat oid kan ook iets anders groots zijn )
Wassen !
Jullie knuffelen.
Fijne dag allemaal !
Geniet !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 6 april 2010 om 09:14
Moggû,
Het is zeker mooi weer, ik denk dat ik een stuk ga fietsen. Naar Rotterdam denk ik want laptop doet eng.
Het beeld flikkert de hele tijd en we hebben 'm pas 5 maanden.
Ik ga 'm terug brengen en ze zorgen maar dat het weer goed komt.
En ik ga gelijk winkelen, moet shirtjes en korte broeken hebben voor de vakantie.
Ik heb vorige week te veel weg gedaan.
Lekker zeg die schoonzoon van je Buuf.
'Gelukkig' was het zijn hand, ik zou woest worden van zo'n iemand.
Jammer dat je dochter zich dan schuldig voelt, moet ze niet doen!
Lekkere dagen gehad Marels? Beetje aardig weer gehad?
Ik was ook 11 toen ok voor het eerst ongesteld werd, vergeet het nooit meer.
En hoop nu dat het snel over is!
Heeft Troela er veel last van?
Rainz, kijk uit voor de smeerlappen hè?
Eebn vriendin van mij heeft een tijdje iets gehad met iemand die ze daar heeft leren kennen en achteraf bleek dat 'ie een stuk ouder was!
Was zo vaag, wel leuk achteraf!
Ik ga me straks aankleden en ff de tafels schoonmaken.
Wasmachine staat al aan, ik heb al 2 wassen opgeruimd.
Het huis ziet er ok uit.
Het is zeker mooi weer, ik denk dat ik een stuk ga fietsen. Naar Rotterdam denk ik want laptop doet eng.
Het beeld flikkert de hele tijd en we hebben 'm pas 5 maanden.
Ik ga 'm terug brengen en ze zorgen maar dat het weer goed komt.
En ik ga gelijk winkelen, moet shirtjes en korte broeken hebben voor de vakantie.
Ik heb vorige week te veel weg gedaan.
Lekker zeg die schoonzoon van je Buuf.
'Gelukkig' was het zijn hand, ik zou woest worden van zo'n iemand.
Jammer dat je dochter zich dan schuldig voelt, moet ze niet doen!
Lekkere dagen gehad Marels? Beetje aardig weer gehad?
Ik was ook 11 toen ok voor het eerst ongesteld werd, vergeet het nooit meer.
En hoop nu dat het snel over is!
Heeft Troela er veel last van?
Rainz, kijk uit voor de smeerlappen hè?
Eebn vriendin van mij heeft een tijdje iets gehad met iemand die ze daar heeft leren kennen en achteraf bleek dat 'ie een stuk ouder was!
Was zo vaag, wel leuk achteraf!
Ik ga me straks aankleden en ff de tafels schoonmaken.
Wasmachine staat al aan, ik heb al 2 wassen opgeruimd.
Het huis ziet er ok uit.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 6 april 2010 om 09:23
Goedemorgen
Vandaag:
administratie opruimen
foto's op computer en backuppen
kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen
kledingkast opruimen
bed verschonen
wassen drogen opruimen
vaatwasser uit- en inruimen
stofzuigen
haar verven
Bekend lijstje hè
Gisteren heb ik niet veel meer gedaan, we zijn lekker een stukje gaan wandelen.
En ik denk dat ik vanavond even de belangrijkste dingen er uit moet plukken want dit krijg ik niet af op één avond.
Vandaag:
administratie opruimen
foto's op computer en backuppen
kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen
kledingkast opruimen
bed verschonen
wassen drogen opruimen
vaatwasser uit- en inruimen
stofzuigen
haar verven
Bekend lijstje hè
Gisteren heb ik niet veel meer gedaan, we zijn lekker een stukje gaan wandelen.
En ik denk dat ik vanavond even de belangrijkste dingen er uit moet plukken want dit krijg ik niet af op één avond.
dinsdag 6 april 2010 om 09:34
dinsdag 6 april 2010 om 09:36
dinsdag 6 april 2010 om 10:28
goedemorgen dames
ik was weer wakker.
Buuf, Schonezoon is een stoere bink maar dochter moet zich niet schuldig voelen. Hij moet zelf leren omgaan met zijn agressie
MissM, wat een lijstje succes vandaag
Marels, welkom terug
Goldie, wat worden kleine meisjes dan groot he. Mijn zusje was ook zo vroeg. Ik was pas heeeel laat
Vandaag hoef ik alleen maar in mijn hangmat te lezen als het warm is. Want itsman zit in de beschikbaarheid en leeft zich uit in het huis
ik was weer wakker.
Buuf, Schonezoon is een stoere bink maar dochter moet zich niet schuldig voelen. Hij moet zelf leren omgaan met zijn agressie
MissM, wat een lijstje succes vandaag
Marels, welkom terug
Goldie, wat worden kleine meisjes dan groot he. Mijn zusje was ook zo vroeg. Ik was pas heeeel laat
Vandaag hoef ik alleen maar in mijn hangmat te lezen als het warm is. Want itsman zit in de beschikbaarheid en leeft zich uit in het huis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 6 april 2010 om 11:29
Mogguh
Zolang schonezoon zich maar niet op vrouw of kind uitleeft, Buuv. Hoewel ik zelf een fors temperament heb (en de oplossing om uiting daarvan redelijk te voorkomen ) beangstigt het me echt wel, de woede die in sommige mannen zit. Meer nog dat er een kul in mijn huis woont die ook al behept is met zo'n onstuimig temperament
Vandaag:
naar ggz geweest
dwarsfluit ter reparatie aangeboden
uitzoeken of zoon zelf of clubmaatje de dwarsfluit ernstig heeft ontzet
naar de dokter in verband met hardnekkige hoofdpijnklachten
drie rapportgesprekken
mailtje sturen
oppas regelen voor eventuele psychoeducatie
Zolang schonezoon zich maar niet op vrouw of kind uitleeft, Buuv. Hoewel ik zelf een fors temperament heb (en de oplossing om uiting daarvan redelijk te voorkomen ) beangstigt het me echt wel, de woede die in sommige mannen zit. Meer nog dat er een kul in mijn huis woont die ook al behept is met zo'n onstuimig temperament
Vandaag:
naar ggz geweest
dwarsfluit ter reparatie aangeboden
uitzoeken of zoon zelf of clubmaatje de dwarsfluit ernstig heeft ontzet
naar de dokter in verband met hardnekkige hoofdpijnklachten
drie rapportgesprekken
mailtje sturen
oppas regelen voor eventuele psychoeducatie
dinsdag 6 april 2010 om 11:36
Ik heb ook zo'n flikkerend beeld op mijn laptop. Al heel lang. En ik ben er zo aan gewend dat ik het niet eens meer merk. Anderen wel. Hij doet het ook niet altijd. 't Is ook een Acer. Dus onze nieuwe gaat geen Acer worden. Hoewel het verder een fijne laptop is.
Ik ga lekker met de hond fietsen. 't Is zo lekker buiten.
Ik ga lekker met de hond fietsen. 't Is zo lekker buiten.
dinsdag 6 april 2010 om 18:33
Wat fanatiek Goldie!
Ik dacht echt dat je vrij was MissM, werken en zo'n indrukwekkende lijst, toitoitoi!
Ik heb vandaag,
- Dakterras schoongemaakt.
- Tafels en wc schoongemaakt.
- 2 korte broeken gekocht.
- 1 lange broek gekocht.
- 5 shirtjes gekocht.
- 2 flessen zonnebrandcreme gekocht.
- Gefietst naar 2 tuincentra, woonboulevard en het centrum.
- Lekker in de zon op het dakterras een boek gelezen.
Ik ga misschien nog,
- Zomerbroeken uitzoeken.
- Was opruimen.
- Boodschappen doen.
- Verder lezen en tv kijken.
Ik dacht echt dat je vrij was MissM, werken en zo'n indrukwekkende lijst, toitoitoi!
Ik heb vandaag,
- Dakterras schoongemaakt.
- Tafels en wc schoongemaakt.
- 2 korte broeken gekocht.
- 1 lange broek gekocht.
- 5 shirtjes gekocht.
- 2 flessen zonnebrandcreme gekocht.
- Gefietst naar 2 tuincentra, woonboulevard en het centrum.
- Lekker in de zon op het dakterras een boek gelezen.
Ik ga misschien nog,
- Zomerbroeken uitzoeken.
- Was opruimen.
- Boodschappen doen.
- Verder lezen en tv kijken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 6 april 2010 om 18:48
Jou lijst mag er ook zijn Nikki!
Oja, ik heb ook nog een was gedraaid en gekookt.
Ik ga er van uit dat ik straks totaal voor pampus ga.
Dat gat graven viel me zwaar tegen.
Als ik morgen nog steeds last van schoonmaakstuipen heb begin ik aan de bovenverdieping.
Morgen ook generale repetitie kijken van het dansoptreden van kleine Troela. Zondag heeft ze echt uitvoering, maar dan ben ik dus de hort op.
Oja, zou ik bijna vergeten:
Contact gehad met de dierenarts over de toestand van onze kat. Het gaat echt niet meer goed.
We hebben een afspraak staan om hem donderdagnamiddag in te laten slapen.
Oja, ik heb ook nog een was gedraaid en gekookt.
Ik ga er van uit dat ik straks totaal voor pampus ga.
Dat gat graven viel me zwaar tegen.
Als ik morgen nog steeds last van schoonmaakstuipen heb begin ik aan de bovenverdieping.
Morgen ook generale repetitie kijken van het dansoptreden van kleine Troela. Zondag heeft ze echt uitvoering, maar dan ben ik dus de hort op.
Oja, zou ik bijna vergeten:
Contact gehad met de dierenarts over de toestand van onze kat. Het gaat echt niet meer goed.
We hebben een afspraak staan om hem donderdagnamiddag in te laten slapen.
dinsdag 6 april 2010 om 19:11
Vandaag:
naar ggz geweest
dwarsfluit ter reparatie aangeboden
uitzoeken of zoon zelf of clubmaatje de dwarsfluit ernstig heeft ontzet morgen clubmaatje aanspreken
naar de dokter in verband met hardnekkige hoofdpijnklachten betablokkers mee *eng*
drie rapportgesprekken en goede hoop maar nog veel werk voor de jongste
mailtje sturen
oppas regelen voor eventuele psychoeducatie antwoord afwachten en zorgen dat die psychoeducatie er dan wel komt.
Verder heerlijk in de zon gezeten. En kinders vermaken zich nu nog buiten.
Goldie, niet leuk van en voor de kat, maar het is niet anders
naar ggz geweest
dwarsfluit ter reparatie aangeboden
uitzoeken of zoon zelf of clubmaatje de dwarsfluit ernstig heeft ontzet morgen clubmaatje aanspreken
naar de dokter in verband met hardnekkige hoofdpijnklachten betablokkers mee *eng*
drie rapportgesprekken en goede hoop maar nog veel werk voor de jongste
mailtje sturen
oppas regelen voor eventuele psychoeducatie antwoord afwachten en zorgen dat die psychoeducatie er dan wel komt.
Verder heerlijk in de zon gezeten. En kinders vermaken zich nu nog buiten.
Goldie, niet leuk van en voor de kat, maar het is niet anders