Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
gold sterkte donderdag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goed poetsweer Lekker met de ramen en deuren open en een muziekje aan!

Net verwend door vriend met heerlijk grieks eten en daarna buiten in het zonnetje koffie gedronken.

Ik heb ook nog gestofzuigd,keuken opgeruimd en wc gepoetst.

Morgen weer een dag!

Gold,ook al is het beter zo,het blijft verdrietig
Dag lieve meisjes!

Ik mis jullie, nu ik ineens een echt leven heb

Maar goed, dat went allemaal wel enzo, denk ik.

Goldie, wat een ellende zeg, je kat in moeten laten slapen. Wij hebben dat in december moeten doen, en al weet je dat het het beste is, maar mán, wat was dát moeilijk... Heel veel succes voor donderdag!

Rainz, goed dat je niet over je grens heen gaat! Hoe is het met je zoon nu?

En met Ukkie van Coe? Ik las al dat die weer beter gaat, is hij al weer helemaal de oude of dat nog niet?

Raar trouwens, dochters die ineens ongesteld worden. Dat hoort niet, die moeten klein blijven. Ik was trouwens ook elf, dus ik was ook jong dan, geloof ik.

Indrukwekkende lijstjes trouwens allemaal. Het mijne is wel af, maar dat was alleen was ophangen - werken - was afhalen en opvouwen.

Ik ben vergeten op wie ik nog ging reageren, dus voor de rest maar een
668, the neighbour of the Beast
Even een zwaai, want te moe voor meer

Oh, en Rainz, ik kan weer eens niet in de inbox van mijn hyves, maar zal het morgen op mijn werk even doen
Zwaait terug en probeert weer te gaan slapen.
Moggûh lieve lieffies!
Mogguh

Vandaag:

De ramp op mijn rekeningcourant bekijken

Afspraak over psycho-educatie

Kind plus vriendinnetje begeleiden bij spreekbeurttekst maken

Muziekgedoe
Môgge,

Het wordt hier straks 20 graden. Wat heerlijk.

Straks wassen en daarna buiten hangen

En dan met de fiets naar het werk.
.
Moggu!

Lijstje vandaag:

werken(kan ook vanavond)

boodschappen

wassen,vouwen,strijken

stofzuigen

wvttk

Fijne dag allemaal!Geniet van het mooie weer!

Heeft iemand nog een tip voor het schoonmaken van luxaflex?

Stomme dingen worden zo snel vies..
Rainz het ruikt zo lekker als het buiten heeft gehangen.

Echt naar voorjaar.

Het beddengoed zit nu in de machine. Lekker.
Oei Coe wat een klérebaan. Luxaflex schoonmaken.

Succes, maar geen tip. Ik heb er in de keuken een en die doe ik stuk voor stuk met een doekje af. Maar dat is maar een kleintje.
Goedemorgen

voor GL, that sucks bigtime

Voor de rest die een nodig heeft, bij deze

Ik heb gisteren bezoek gehad van de GGD en ben daar met vlag en wimpel voor geslaagd.

Vandaag ga ik naar woonwinkels, behang scoren want ik ben van plan alle kinderkamers en logeerkamers een nieuw behangetje te geven, het behang is er inmiddels al 3 maanden af, wordt toch eens een keertje tijd, niet waar?

Fijne dag allemaal!
Coe, luxaflex losschroeven en in bad neerleggen en lekker laten weken, en dan goed afspoelen en voila, ophangen maar weer.
Er zijn toch van die speciale luxaflexschoonmaakstofferdingen?

Ixsje ligt te slapen. Hij is zijn ritme helemaal kwijt, ligt 's nachts meer wakker dan dat hij slaapt. Eten gaat minimaal en hij is grumpy. Billen zijn knetterrood dus je zou denken dat er kiezen komen, maar er is helemaal niets te zien in zijn mondje.

Straks ga ik lekker met hem fietsen.

Geniet!
Goedemorgen liefjes

Zo met de compu wat meer uit ben ik toch iets productiever .

Gisteren netjes alles gedaan, vandaag hoef ik alleen maar bergen was te doen ( kamers uitgemest en dan komt er altijd een partij kleding uit waar Roemenie blij mee zou zijn )

@Goldie, wat naar voor je kat , ik zal er aan denken morgen

@couhberg, luxaflex maar je makkelijk schoon door een washand om je hand te doen en het dan af te nemen, met een sopje of de washand in te spuiten met bijv. glassex.

@Buuf, zielig he, als ze kiezen oid krijgen , hier is terror net weer nachten wakker geworden , vannacht voor het eerst weer doorgeslapen

Zo , nu was in de wasmachine gooien, en 1 ophangen.

woesssjjjjjhhhh
Buuf schoonvader zei altijd dat we een aardappel in het bedje van de kleine moesten leggen als ze rode billetjes hadden van het tandjes krijgen. Oud foefje. Maar ik weet echt niet meer of het hielp. Bloot in de zon vond ik nog het beste helpen.

Misschien toch nog een beetje te koud.
Maizena helpt goed tegen rode,kapotte babybilletjes.Dat neemt het vocht op zodat het niet bij de rode plekken kan komen.Echt de moeite van het proberen waard.Bij Ukkie hingen de vellen eraan,beetje maizena en na een dag was het dicht en droog.

Zoeb,luxaflex schoonmaken is gelukkig niet mijn baan

Ik heb geen bad waar ik die krengen in kan leggen dus ik ga het op zijn Boro's proberen.

Was draait,vaatwasser ook,ontbijtzooi opgeruimd en beddengoed buiten gehangen.Nu eerst even werk ophalen en boodschappen doen.
Maizena! Das een oud trucje! Gaan we proberen, moet toch nog boodschappen doen
Ik bedenk me opeens dat wij vandaag een half jaar niet meer roken!
Mogguh...

Ja Coe, met een washandje zo zou ik het ook doen, bij gebrek aan een bad (want dat is echt dé tip!).

Ik ben al op pad geweest om de sportwagen van Goldman naar de garage te brengen voor keuring.

Vanavond mogen we hem weer ophalen.

Tja en de poes...Ja het is niet anders...

We verwennen hem rot, hij was altijd al een schooiert, maar nu krijgt ie gewoon alles waar ie om vraagt. Met druppende-etterneus welteverstaan...

Zal best tegenvallen als ie er straks helemaal niet meer is....

Ik ga vandaag de badkamers doen.

Bij die van de meiden zal ik in ieder geval eer van mijn werk hebben! (lees: is gewoon vies).

In de namiddag generale repetitie van Troela's dans-uitvoering kijken

Nu eerst thee en de krant.

Tot later.
Goed zo Buuf!

Volhouden!!!!!!
Knap gefeliciteerd in dat geval, Buuv en Happyme!

Ik heb een gat in mijn begroting. Nu even hand op de knip om dat gat zo klein mogelijk te houden. Maar goed, ik weet weer hoe ik ervoor sta (durfde een hele week niet te kijken en dat is niet mijn stijl, zeg maar).

Buitengehangen was ruikt inderdaad zo lekker fris. Gisteren genoten van onder de verse dekens kruipen
Goed zo buuf onwijs knap van jullie !!

2e was zit in de machine.

Zometeen komt de liefde van Terror spelen zo'n leuk meiske, ook ruim 3 jaar en ze zijn zo lief saampjes, haar moeder is uitgerekend... die is het een beetje zat op het moment dus moeders gaat zo met de pootjes omhoog als haar terrorist er niet is.
Goedemorgen dames

Ik vind de grote liefde van Terror een schatje, ik keur haar nu al goed mits ik op de trouwerij mag komen

Buuf, heel goed dat verdient wel een felicitatie. Ik heb geen tips voor rode billetjes. Sterker nog ik wist niet eens dat billetjes rood werden als je tandjes krijgt

Hier nog een rustig dagje. Alleen even mijn tassen op marktplaats zetten want ik heb weer hippe jurkjes gekocht en dat moet ik van mezelf compenseren

Is het trouwens stom dat ik me er niet prettig bij voel als oom de van itsman zelf binnenkomt. Nu belde hij wel en had hij een afspraak met itsman maar ik vind het niet zo fijn geloof ik.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven