Wat is jouw meest vreemde eet-tic?

20-09-2008 21:29 377 berichten
Kan van alles zijn.

Ik eet bijvoorbeeld ALTIJD na het stappen een appel. Waarom? Geen idee.

En ik lust alleen chocolade als het uit de koelkast komt:S

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
sandwalker; herkenbaar! koffie moet echt heet zijn! Dan is ie het lekkerst he?!
hi pindkaas met honing, niet gek verkopen ze hier gewoon, van Peter Pan, erg lekker!
Ik strooi altijd wat zwarte peper op mijn kaas. Heerlijk, vooral op een snee volkoren brood
Pannenkoek met pindakaas jammie
Ik ben gek op krentenbrood..alleen lust ik de krenten niet :puke:

Ziet er dus niet echt smakelijk uit als ik eerst één voor één alle krenten eruit peuter..(met mn vingers)
Eerst de vulling uit een kroket eten en dan pas het heerlijk knapperige korstje
pindakaas met banaan... of gewoon de combinatie van pindanootjes met banaan... hmmm

appelmoes met mayo...
en koekjesdeeg of taartdeeg, zonder dat het de oven in gegaan is... hmmm
quote:propje schreef op 04 april 2010 @ 10:48:

Ik strooi altijd wat zwarte peper op mijn kaas. Heerlijk, vooral op een snee volkoren brood O, ,maar dat doe ik ook, ook met smeerkaas.
Geen bijzonderheden
ds2, haha ziet er vast grappig uit.

Ik ben juist dol op de krenten, je snapt mijn eet-tic vast wel....ik 'vis' dus graag eerst alle krenten uit het brood en eet daarna de rest van het brood op. Je houd eigenlijk een soort van gatenkaas over. Geen gezicht, zo eet ik het uiteraard ook wanneer ik alleen ben...
dit is eigenlijk het aller lekkerst met een kerststol of paasbrood, van dat goede stevige en dikke brood.

Wanneer ik niet alleen ben, maar het paasbrood GEWOON eet, dan smeer ik eerst het spijs uit over de snee brood en daaroverheen nog roomboter! Jammie!
Een witbrood met kaas smelten in de magnetron, eigenlijk heel vies maar vroeger (toen we net een magnetron hadden) heerlijk dus nu nog steeds. En thee met melk drink ik.
quote:Sproet schreef op 29 maart 2010 @ 16:19:

Die doet mij dan weer denken aan een hele ranzige, die ik als 16-jarige dan weer heerlijk vond:

Boterham met ketchup en kaas in de magnetron!

Krijg je een gloeiendhete, zompige zooi van! En machtig!!

(hihi, nu ik er over schrijf, krijg ik er acuut zin in... )Oh, ik ben niet de enige haha wat fantastisch!!!
Nachochips met gesmolten kaas. Misschien niet heel vreemd, maar best ranzig en o zo lekker.
In Amerika geleerd:

Wit bolletje: klein laagje mayo en dan een laag naturel chips erop pletten!!

Broodje chips dus: HEERLIJK!!
iieeuw (mjam)
Ook lekker: blokje kaas in bladerdeeg. even in de oven = smullen
Eierkoek met hagelslag, aten we elke weekend thuis. Taartjes van Eendtje noemde mijn schoolvriendinnetje het:)

- Pannenkoeken met kaas en appelstroop

- Krentenbollen met kaas

- Tosti kaas met boter en suiker
Knakworstjes zo uit het blik...eigenlijk ook heel ranzig.

wat ik ook lekker vind (en waar ik me best voor schaam) zijn die kant en klare broodjes hamburger uit het koelschap of de vriezer.
Krentenbrood met smeerworst en natuurlijk krentenbrood met kaas, wel oude kaas dan. Trouwens 7mnd zwanger en kan niet verder lezen dan 2 pagina's word echt misselijk!!
quote:Starshine schreef op 06 april 2010 @ 22:13:

wat ik ook lekker vind (en waar ik me best voor schaam) zijn die kant en klare broodjes hamburger uit het koelschap of de vriezer.Ja, dat kan écht niet! (ook één van mijn eerste magnetron herinneringen trouwens, die hadden we nog niet eens thuis maar in het ziekenhuis, lange wachttijd en alles, zo'n automaat met broodjes hamburger en een magnetron ernaast...ik heb nog nooit zo lekker een broodje hamburger gegeten!).
Krentenbrood krijg je ook bij kaasplankjes, da's gewoon helemaal hip .

Gefeliciteerd met je zwangerschap (als je dit nog leest).
En nog één: geprakte banaan...mmmm babyhapje!

(ik heb mijn smaak nog niet echt ontwikkeld besef ik nu )
rode kool met mayonaise echt heerlijk !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven