3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
dinsdag 6 april 2010 om 22:34
Heb het vandaag maar weer eens over schoonmoeder gehad met mijn man maar hij wilt echt wachten totdat zij contact met ons op neemt.
Een vriend die er ook was met pasen heeft soms per msn contact met mijn schoonzusje. Dus hij vertelde dat hij hier was geweest met de pasen en zij schreef dat ze niks meer van ons hoorde. Hij weet van de situatie af. Toen heeft hij geschreven of we soms niet op namen als zij belde. Briljant. Hierop schreef zij dus dat ze ons niet zelf belde.
Ja dit is niet erg gezellig zo. Stroom viel net ineens uit. Gelukkig was man ook nog wakker dus konden we samen naar de stoppenkast om te kijken wat er aan de hand was.
Een vriend die er ook was met pasen heeft soms per msn contact met mijn schoonzusje. Dus hij vertelde dat hij hier was geweest met de pasen en zij schreef dat ze niks meer van ons hoorde. Hij weet van de situatie af. Toen heeft hij geschreven of we soms niet op namen als zij belde. Briljant. Hierop schreef zij dus dat ze ons niet zelf belde.
Ja dit is niet erg gezellig zo. Stroom viel net ineens uit. Gelukkig was man ook nog wakker dus konden we samen naar de stoppenkast om te kijken wat er aan de hand was.
dinsdag 6 april 2010 om 22:39
Ik vond het met de pasen erg moeilijk. Omdat we die normaal samen vieren. De paasdagen ben ik altijd wat emotioneler omdat mijn moeder dan vaak vrolijk was. Wat kerst is voor de meeste mensen is pasen voor mij. Omdat het allemaal minder gedwongen moest zijn. Moeilijk uit te leggen. Mijn moeder regelde dan alles tot in de puntjes en daarom wilde ik ook zo graag dat de pasen dit jaar gewoon bij ons was zodat ik de traditie voort kon zetten.
Het idee dat mijn schoonmoeder dan alleen (althans met schoonzus) moet zijn ineens vond ik wel erg vreemd.
Het idee dat mijn schoonmoeder dan alleen (althans met schoonzus) moet zijn ineens vond ik wel erg vreemd.