3000+ deel 45

04-04-2010 01:52 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic!

sinds 14 oktober 2009

Wees welkom en kom binnen.

Dit topic is er voor iedereen!!

We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt

Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.

Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij

Er zijn drie regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed

Veel plezier maar weer!
Ow en ik krijg misschien een nieuwe fiets als die lening rond is! Gewoon een goedkope hoor maar kijk er enorm naar uit.

Mijn huidige fiets staat standaard in de 7de versnelling en is er niet uit te krijgen, mist dat ding naast de ketting zodat mijn broek er tussen komt te zitten en ik val, heeft al 3 bellen gehad die allemaal vermist of kapot zijn, verlichting die het niet meer doet.

Ow en de laatste dagen loop ik 1 bushalte verder voor de extra beweging. Goed he?
quote:josje37 schreef op 07 april 2010 @ 10:02:

Zeg Egel, moet jij niet naar de Hema, dacht dat je al weg was (en dan toch stiekem terugkomen!)Da's de enige manier om hier nog wat aandacht te krijgen Josje!
Goed bezig IBI en inderdaad tijd voor een nieuwe fiets
Das nie waar Egel, ik was al bezig om een berichtje te schrijven.....
Zal ik ook naar de Hema gaan (hoef ik tenminste niet te bellen!)

Gaat eerst naar de Hema!
No en anderen die er gezellig bij zijn gekomen.

Ik was eventjes aan het mailen en heb nu alweer een post gemist die is gewist (dat rijmt)

Ha ja, park (wel met hondenpoep) zou nu wel wat gezonder zijn geweest. Ach, ik en mijn organisatie "talent"

Egeltje, ik vind het altijd zo schattig sympathiek dat je iedereen een berichtje terug geeft ondanks de stekels van een egel, zo bedoel ik het, ehhh, niet dat je dus een stekelige persoonlijkheid bent, nah, eh,.. goed bedoeld dus
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:josje37 schreef op 07 april 2010 @ 10:05:

Zal ik ook naar de Hema gaan (hoef ik tenminste niet te bellen!)

Niets ervan, Je gaat gewoon bellen!

Ik kom straks controleren of het gelukt is.

Succes!
IBI, die fiets zal ik maar niet meer gebruiken als ik jou was, klinkt als een onding.
moet hier gelijk aan denken
Ik heb trouwens pijn in mijn oog zou dat van de hooikoorts kunnen komen? Erg irritant.
quote:stratego schreef op 07 april 2010 @ 10:09:

IBI, die fiets zal ik maar niet meer gebruiken als ik jou was, klinkt als een onding.Is het ook maar als ik hier naar het winkel centrum wil moet ik hem wel gebruiken. Zou zo graag mooi lekkere vrije dag gebruiken om een flink stuk door de wijk te fietsen om het wat meer eigen te maken. Als ik fiets dan moet mijn broek naar boven gehijst worden zodat ik met bloot been fiets. Dan kan de broek niet ertussen komen. Echt een gedoe.
Weet ik niet Straatje ik heb geen hooikoorts.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Volgens mij zou dat heel goed kunnen straat! Vervelend die hooikoorts. Schoonmoeder heeft er ook veel last van ieder jaar.
hahaha, wat een vrolijk liedje over de HEMA worst

Ik zoek al heel lang naar een liedje van "daar vliegen de panters" over kassiéres, kan ik helemaal niet vinden
bedoel je deze straat?
Ik heb eens mijn veter om de trapper gehad van mijn fiets, dat was ook eng, ik kon niet meer afstappen en mijn voet kwam steeds meer klem te zitten. Het enige wat er nog op zat was keihard omvallen

Ibi, kun je niet gewoon een tweedehands fiets kopen? Ik heb er eentje gekocht jaren geleden( alleen voor naar het station te fietsen i.v.m. werk destijds) en die fietst perfect. Eigenlijk koop ik nooit nieuwe fietsen, zo zonde wanneer ze gejat worden.
Is idd. ook een idee straat. Zal eens op marktplaats kijken. Maar wil dan wel een beetje goede 2dehands.
dames,

even teken van leven van mij.

Ben aan het werk.

dus tot laters
Ha die Friez! Werkse.
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 07-04-2010 10:22
Reden: vergat een r
% gewijzigd
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 april 2010 @ 10:16:

bedoel je deze straat?

Ja!!!!!!!!!!!!

geweldig, dank je
Hee Friez, dag Friez!

zucht, ik moet ook wat gaan doen maar het lijkt wel alsof ik aan de bank geplakt zit.
Graag gedaan. Ze heten de vliegende panters en dan kon je hem direct vinden.
Zo, ik werd al gebeld door de arbeidsdeskundige.. Ik ben een beetje overrompeld door wat hij wil. Hij wil me op 1 mei voor 50% en op 1 juni voor 100 % beter melden!!!
Volgens hem ben ik niet meer arbeidsongeschikt, maar ligt het meer aan het zakelijke en daarom kan hij me niet meer arbeidsongeschikt houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven