Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 07 april 2010 @ 09:43:

/random:

Hebben jullie ook altijd zo'n moeite niet heel hard mee te gaan zingen als je een steengoed nummer op je headphones hebt maar gewoon achter de computer zit?nee, maar ik zit vaak hier op het werk wel heel hard te lachen om iets leuks op het forum... en dan kijken mijn collega's mij raar aan en willen ze weten waarom ik lach.. euh.. binnenpretje
Nou, hilariteit alom weer, hier. Christus te paard, zou ik bijna zeggen.
Hahaha, da's ook erg, ja.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 07 april 2010 @ 09:44:

(ik kan namelijk niet zingen)Dan ben je dus een vuile valse neger

En ja ik zing ook heel hard mee. Heul naar voor alle omstanders.
Geeft niet, Fash. Hooguit dat je buren je met andere ogen gaan bekijken (heb je zo'n gehorig huis?)
quote:lindy schreef op 07 april 2010 @ 09:45:

Nou, hilariteit alom weer, hier. Christus te paard, zou ik bijna zeggen.dan ben je mosterd want dat is al gezegd.
quote:iris1969 schreef op 07 april 2010 @ 09:36:

Wat een vreemde en onnodige aanval op FV Digi, want een beroep is een keuze, kleur niet.ben benieuwd of er hier ook een ws voor word gegeven, voor mijn inteelt hagenaar kreeg ik nl ook een ws
quote:Festen schreef op 07 april 2010 @ 09:47:

[...]

ben benieuwd of er hier ook een ws voor word gegeven, voor mijn inteelt hagenaar kreeg ik nl ook een wsTerecht. Het is Hagenees.
quote:dangeensuus schreef op 07 april 2010 @ 09:47:

[...]

Terecht. Het is Hagenees.
....en de tekst niet goed kennen, maar wel soort van mee brullen met niet bestaande engelse woorden
quote:fashionvictim schreef op 07 april 2010 @ 09:43:

/random:

Hebben jullie ook altijd zo'n moeite niet heel hard mee te gaan zingen als je een steengoed nummer op je headphones hebt maar gewoon achter de computer zit?Of wanneer je in de tram zit...
Of nog erger Pooky... je eigen versie maken van wat je denkt te horen. Een mondegreen

http://www.youtube.com/watch?v=KfEE_nYe ... re=related
quote:dangeensuus schreef op 07 april 2010 @ 09:42:

[...]

Ben blij dat het het hondje even verduidelijkt. Dat het niet YOU DAWG betekend.
quote:dangeensuus schreef op 07 april 2010 @ 09:51:

Of nog erger Pooky... je eigen versie maken van wat je denkt te horen. Een mondegreen

http://www.youtube.com/watch?v=KfEE_nYe ... re=related

En bedankt!

Ik ben bang dat ik nu de verkeerde versie ga onthouden, heb ik met onderstaande ook gedaan.

http://www.youtube.com/watch?v=G7oGx2dImE8
quote:dangeensuus schreef op 07 april 2010 @ 09:47:

[...]

dan ben je mosterd want dat is al gezegd.Ja, gaat zo snel hier...
Digitalis het zonnetje, de rest de Maan. De maan die reflecteert zoals hier goed te zien is.

Digitalis je bent heel knap, want je haalt "het slechtste in de mens naar boven".

Zoals in Islam "de boze slechte vrouw" het voorbeeld is in een zak gestopt en wordt gestenigd. Iedereen mag zoveel stenen gooien als hij kan. Iedereen gooit meer dan hij kan.

Wie heeft hier het lef, om hand in eigen boezem te steken?
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 10:11:

Wie heeft hier het lef, om hand in eigen boezem te steken?Nou ik, maar dat komt omdat ik voor het eerst in jaren een goed passende BH heb en me dus enorm gesteund voel door La Perla.
quote:eleonora schreef op 07 april 2010 @ 10:16:

[...]

Nou ik, maar dat komt omdat ik voor het eerst in jaren een goed passende BH heb en me dus enorm gesteund voel door La Perla.Gefeliciteerd!!
quote:eleonora schreef op 07 april 2010 @ 10:16:

[...]

Nou ik, maar dat komt omdat ik voor het eerst in jaren een goed passende BH heb en me dus enorm gesteund voel door La Perla. gesproken als een echte BEO
Zo dan, Leo! Doe maar duur!
Ben blij, want ik heb net gesolliciteerd op een tietengeile vacature.

Maar ik wil er niet meer over praten! Nee, nu niet meer reageren hierop ajb! Echt niet hoor!!
Topictitel: Ik wil een zacht poesje.

Dat zei mijn man vannacht ook nog.
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 10:11:

Iedereen gooit meer dan hij kan.

Nou heb ik maar MAVO, dus ik begrijp hier helemaal niets van. Hoe kan je nou meer gooien dan je gooien kan? Op is op en moe is moe, lijkt mij.

Wie heeft hier het lef, om hand in eigen boezem te steken?Ik.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom nou van die ge-aderde tieten, Bi??
Ik stond vannacht (serieus) oog in oog met een inbreker, toen had ik La Perla's ondersteuning ook best handig gevonden want mijn hart zat werkelijk in mijn kont van de schrik.

Inmiddels zit het hart weer op z'n plek en veilig tussen de beugels van bovengenoemde lingeriegigant.

Ik vertel dit in het kader van 'napraten', ik hoop niet dat het hier per se over perikelen moet gaan die me momenteel geen zak interesseren. Als wel, dan mijn excuses, dan zoek ik elders mijn heil wel even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven