Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
quote:lindy schreef op 07 april 2010 @ 10:36:

voor jou, Leo.... was W. er ook bij?

Nee

Ik was alleen met Fien.

Inmiddels is hij thuis, hij is vanmorgen vroeg meteen in de auto gesprongen en naar huis gecrossed. Hij zou pas morgenavond thuiskomen.
Voor Dibah:

Waar is geknoeid?

Voor Eleonora:

Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 07 april 2010 @ 10:38:

[...]

Ik vraag me dan af wat je hier doet als het niveau je niet bevalt....

Leo, da's idd schrikken zeg! Is een waakhond niets voor jullie? Een fikse herder of rotweiler oid. Daar houden inbrekers over het algemeen niet zo van.

Nee joh, een Drentse Patrijshond

Wel eng inderdaad, ik hoop dat de Drentse CSI die gast te pakken krijgt.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 april 2010 @ 10:36:

Waar maak je je druk om dibah? Het is toch duidelijk dat het een quoot van jou is waar BGB een reactie in heeft geschreven en deze reactie nog eens dik heeft gedrukt ook.

Al zou het maar vast voor het fatsoen zijn, toch !

Waar ik me druk over maak, zou niet doen. Dat is nu precies het verschil tussen jou en mij.

Maar zoals iedere forummer of forumster zou moeten weten is, dat je niet in teksten van een ander veranderingen of toevoegingen aan brengt. Je kunt een quote door middel van quote: aangeven, daarna van commentaar voorzien.

Of schrijf ik hier weer met hogere wiskunde?
quote:loomii schreef op 07 april 2010 @ 10:38:

[...]

Leo, da's idd schrikken zeg! Is een waakhond niets voor jullie? Een fikse herder of rotweiler oid. Daar houden inbrekers over het algemeen niet zo van.

Ik kan een hond niet uitlaten, vanwege de reuma, maar inderdaad, dat zou een goeie zijn.

Nah ja, er is niemand binnen geweest verder, dus niks aan de hand, het was gewoon even eng.

Ik ga mijn zegeningen maar eens even tellen.
quote:misspoez schreef op 07 april 2010 @ 10:40:

Voor Dibah:

[afbeelding]

Waar is geknoeid?

Voor Eleonora:

[afbeelding]Prima zo hoort het, dank je wel.
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 10:42:

[...]

Of schrijf ik hier weer met hogere wiskunde?

Don't even go there.....

Ook niet over fatsoen beginnen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lieve Dibah, BGB heeft niet in je tekst geknoeid. Het dikgedrukte deel is haar commentaar. Wat doe je nou moeilijk?
quote:eleonora schreef op 07 april 2010 @ 10:43:

Ik kan een hond niet uitlaten, vanwege de reuma, maar inderdaad, dat zou een goeie zijn.Dat uitlaten is misschien wel een mouw aan te passen... ik zou er toch eens over nadenken. Wij hadden vroegah een beer van een duitse herder en die heeft (ik heb het over de sixties en seventies in Drenthe) toch ook een paar keer een inbreker / gluurder / andere mafkees de boom ingejaagd. Erg prettig hoor, zo'n gehaktmolen op pootjes.
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 10:42:

[...]

Waar ik me druk over maak, zou niet doen. Dat is nu precies het verschil tussen jou en mij.

Je kunt een quote door middel van

[...]

aangeven, daarna van commentaar voorzien.

Of schrijf ik hier weer met hogere wiskunde?Je punt is wel duidelijk lijkt mij. Dat is niet zozeer de hogere wiskunde maar ik snap het dikgedrukte stukje niet helemaal. Sorry denk dat HBO idd. een te laag niveau is om jouw stukjes te begrijpen.
quote:misspoez schreef op 07 april 2010 @ 10:44:

Lieve Dibah, BGB heeft niet in je tekst geknoeid. Het dikgedrukte deel is haar commentaar. Wat doe je nou moeilijk?Hoe ga jij het onderscheiden. Waaruit blijkt dat die vetgedrukte tekst niet van mij is? Of hebben we hier glazen bollen?
Sjezus, dat je uitgerekend net nu alleen was met Fientje....

Gadverdamme, zouden inbrekers en overvallers wel nadenken over de gevolgen van hun geldzucht, voor hun slachtoffers?
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 10:47:

[...]

Hoe ga jij het onderscheiden. Waaruit blijkt dat die vetgedrukte tekst niet van mij is? Of hebben we hier glazen bollen?De enige die het tot nu toe niet begrijpt ben jij. En zelfs dan ook al zouden mensen enken dat het wel van jou is. Wat maakt dat uit?

[...]

Hoe ga jij het onderscheiden. Waaruit blijkt dat die vetgedrukte tekst niet van mij is? Of hebben we hier glazen bollen?

Dat is nou de forumetiquette HIER.

Maar ja, die hogere wiskunde van jou staat gelijk met de tafel van drie op een heuveltje.

[...]

Hoe ga jij het onderscheiden. Waaruit blijkt dat die vetgedrukte tekst niet van mij is? Of hebben we hier glazen bollen?Jep. Eigenlijk werken die vooral voor zwangerschappen.
quote:lindy schreef op 07 april 2010 @ 10:48:

Gadverdamme, zouden inbrekers en overvallers wel nadenken over de gevolgen van hun geldzucht, voor hun slachtoffers?Vast niet; anders deden ze zulke dingen niet.
Dibah, wat zit je nou oeverloos door te urmen over die quoot, zo vestig je toch de aandacht op iets wat je het liefst ziet verdwijnen?
Ha die straat! jij ook hier? (trap ga eens van die bank af en klap laptop dicht)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 april 2010 @ 10:50:

[...]

Vast niet; anders deden ze zulke dingen niet.Ja, het was ook eigenlijk meer een retorische vraag. Hoe dan ook tuig. Lekker egoistisch, als ikke ikke ikke maar aan mijn geld of dope kom, dan kunnen anderen me niks schelen...
Hee IBI

Leo wat een schrik meid! zo voel je je ineens niet meer veilig in je eigen omgeving bah!
He, gatver Leo, wat naar om opeens oog in oog te staan met een inbreker. (Ook al zit er nog een deur tussen.)
quote:stratego schreef op 07 april 2010 @ 10:51:

Dibah, wat zit je nou oeverloos door te urmen over die quoot, zo vestig je toch de aandacht op iets wat je het liefst ziet verdwijnen?Dat mag jij vinden, ik zie dat men zich hier niet aan de internet etiquette houdt. Daar spreek ik jou en de anderen op aan. Dat jij je daardoor geschokt voelt, ja dat is jammer.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 april 2010 @ 10:49:

[...]

De enige die het tot nu toe niet begrijpt ben jij. En zelfs dan ook al zouden mensen enken dat het wel van jou is. Wat maakt dat uit?enken, kan ik wel voor je aanvullen schenken/denken/wenken.........
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 10:58:

[...]

Dat mag jij vinden, ik zie dat men zich hier niet aan de internet etiquette houdt. Daar spreek ik jou en de anderen op aan. Dat jij je daardoor geschokt voelt, ja dat is jammer.Nou, meid, plaats jij eens de regels van DE internet etiquette; maak me gek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven