Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Tang er werd naar je gevraagd op het tetter topic.
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 11:00:

[...]

enken, kan ik wel voor je aanvullen schenken/denken/wenken.........Wat een vreemde reacties geef jij. Goh heb een toetsenbord waar de D blijft hangen. Is dat dan gelijk een reden om niet inhoudelijk op mijn post te reageren. Nou ja is goed hoor.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 april 2010 @ 10:49:

[...]

Dat is nou de forumetiquette HIER.

Maar ja, die hogere wiskunde van jou staat gelijk met de tafel van drie op een heuveltje.Het is blijkbaar voor jou te hoog gegrepen. Ja, jammer voor je.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 april 2010 @ 11:01:

[...]

Nou, meid, plaats jij eens de regels van DE internet etiquette; maak me gek!Ha ha, hoef ik niet meer te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 10:58:

[...]

Dat mag jij vinden, ik zie dat men zich hier niet aan de internet etiquette houdt. Daar spreek ik jou en de anderen op aan. Dat jij je daardoor geschokt voelt, ja dat is jammer.

Ik voel me helemaal niet geschokt.

Maar ik gaf je een tip, om er niet over door te gaan pietlutten omdat je er zo de aandacht op vestigt. That's all.

En waar spreek je MIJ op aan? Ik ben in dit geheel onschuldig.
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 07-04-2010 11:15
Reden: was van lager wiskunde, pardon
% gewijzigd
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Leo, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dibah, iedereen hier snapt precies wat er bedoelt wordt wanneer er in een quote dikgedrukte tekst wordt toegevoegd, dus hou eens op met zeuren.
quote:Festen schreef op 07 april 2010 @ 09:47:

[...]

ben benieuwd of er hier ook een ws voor word gegeven, voor mijn inteelt hagenaar kreeg ik nl ook een wsEn terecht. Zo gaan we niet met elkaar om.
quote:willem1959 schreef op 07 april 2010 @ 11:14:

[...]

En terecht. Zo gaan we niet met elkaar om.maar iemand voor labiele hoer uitmaken mag wel? of vuile neger?
Blijkbaar mag het wel want ik zie geen ws richting de forummers.
quote:rosanna08 schreef op 07 april 2010 @ 11:14:

Dibah, iedereen hier snapt precies wat er bedoelt wordt wanneer er in een quote dikgedrukte tekst wordt toegevoegd, dus hou eens op met zeuren.Dat bepaal jij? Dacht het niet.
Ah hier moet ik zijn voor de gezelligheid .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 07 april 2010 @ 11:22:

Ah hier moet ik zijn voor de gezelligheid .

Echt wel!
quote:stratego schreef op 07 april 2010 @ 11:23:

[...]

Echt wel!Ik dacht al, wat is het stil elders op het forum.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 11:21:

[...]

Dat bepaal jij? Dacht het niet.Zeurpiet.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 april 2010 @ 11:01:

Tang er werd naar je gevraagd op het tetter topic.

Dank je! Ik ben dat topic de laatste tijd(en) glad vergeten .

Zal er vanavond, na mijn werk, langsgaan!
Stratego, nu je het over zeurpiet hebt. Lees de laatste postings maar eens goed door. Er komt hier ene Digitalis, bijna het gehele forum valt over haar heen. Goed of kwaad dat maakt niet uit, maar als een vreugdevuur wordt er op haar heen gedanst en wordt zij beschimpt.

Dat zegt meer over jullie dan over Digitalis.
quote:iris1969 schreef op 07 april 2010 @ 09:36:

Wat een vreemde en onnodige aanval op FV Digi, want een beroep is een keuze, kleur niet.

Zijn jullie nu echt zo dom dat als ík het moet pikken van Vlinder dat ze me een gore hoer noemt (en ja, ik ben prostituee maar hoer wordt gebruikt als scheldwoord en de verwensingen erbij maken het helemaal een belediging) van Fash, dat zij volgens haar éigen logica het ook niet erg moet vinden als iemand haar een vuile neger noemt?

En iedereen die me kent weet dat ik niets tegen negers heb.

Ik zit niet in een slachtofferrol, ik word gewoon schijtziek van al die mensen die mij beter menen te kennen dan ik zelf en allemaal eventjes iets onaardigs over die stomme Digi willen zeggen. Minstens 75% zou perfect met me kunnen opschieten IRL, wees daar maar zeker van.

En nu ga ik iets liefs doen voor de medemens, namelijk verpleeghuizen afbellen om oude mensjes te helpen en te vermaken (nee, zonder seks). Verdien ik nu weer punten?

Ik ben ook hard bezig met vanalles en nog wat, maar een terugval af en toe zal ik blijven hebben, zeker als je ook nog half invalide bent omdat er kraters in je knieen zitten en je elke dag een miep over de vloer krijgt die die wonden schoon moet maken. Ik hoop dat ik me af en toe behoorlijk kut mag voelen en ik hoop nóg meer dat forummers zien dat ik ontzettend veel behulpzame posts de ether insmijt.

Dat was het weer maar als je een tyfushekel aan me wil hebben: prima, ik hoefde die roze vieb toch al niet.
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 11:21:

[...]

Dat bepaal jij? Dacht het niet.ik krijg nu zo de neiging om mijn tong uit te steken he
trouwens een goed christen douwt geen paaseieren in zijn kont met de paasdagen, of juist wel? Willem?
Digi ik vind serieus dat er erg mild is gereageerd op je post van vanmorgen.

Volgens mij vergeet je dat de post van vlinder is aangepast en dat veel forummers het hier mee eens waren.
quote:rosanna08 schreef op 07 april 2010 @ 11:31:

[...]

ik krijg nu zo de neiging om mijn tong uit te steken he Dat kan nu weer, moet je in de winter niet tegen een ijzeren brugleuning doen.
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 11:34:

[...]

Dat kan nu weer, moet je in de winter niet tegen een ijzeren brugleuning doen.uh, ja....
quote:Dibah schreef op 07 april 2010 @ 11:30:

Stratego, nu je het over zeurpiet hebt. Lees de laatste postings maar eens goed door. Er komt hier ene Digitalis, bijna het gehele forum valt over haar heen. Goed of kwaad dat maakt niet uit, maar als een vreugdevuur wordt er op haar heen gedanst en wordt zij beschimpt.

Dat zegt meer over jullie dan over Digitalis.

Als ik het goed begrepen heb gaan die postings over een topic van Digitalis die uit de lucht is gehaald. Ik kan (en wil ook niet) hier over niet meepraten.

Jij hebt het echter constant over een quoot van BGB die niet eens opzienbarend is. Laat staan dit ge-urm waard is.

Iets van appels met peren vergelijken?

Digitalis, jij heel veel sterkte toegewenst
Oh digi, mag ik hem dan, als jij hem mocht winnen.

Want ik wordt ook nooit forummer van de maand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven