3000+ deel 45

04-04-2010 01:52 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic!

sinds 14 oktober 2009

Wees welkom en kom binnen.

Dit topic is er voor iedereen!!

We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt

Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.

Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij

Er zijn drie regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed

Veel plezier maar weer!
Choco als ik jou was zou ik lekker in het zonnetje gaan zitten / liggen met een goed boek. Kan soms ook helpen om lekker moe te worden.

Ik was vanochtend ook bij de fysio en ze deed me weer pijn. Werd er zelfs draaierig van. Maar goed de klachten zijn inmiddels voor 95% weg. Dus ik kan lekker knallen tijdens mijn vakantie.
Heey Choco, er zijn zoveel manieren van 'kraken'. Je hebt manueeltherapeuten, ostheopaten enz. Is moeilijk om in het algemeen iets over te zeggen
Ik ben erin geluist....

Er zou 1 vriendinnetje bij Midi komen spelen, toen ik ze van school haalde werden er dat al twee. En "toevallig" kwam een buurtvriendinnetje (die ook op die school zit) informeren of Midi thuis was. Oh oke, loop maar naar boven...

En wie kan hier een stapel pannekoeken gaan bakken? Juist!
Josje het is bij de chiropractor. Vriendin zei dat ik beter wel kan gaan, dan ziet hij wel of het met

mijn wervels te maken heeft.

Goed, ik ben moe dus ga even proberen te slapen. Tot later.
Let er bij zorgverleners op dat ze zijn aangesloten bij de beroepsvereniging (wil nog niet alles zeggen), maar goed. Ik zou inderdaad ook wel gaan en duidelijk aangeven wat je klachten zijn.
Tja, Minny, dat wordt een hele stapel pannekoeken.....
Vanuit een opgeruimde, schoongemaakte, zeer zonnige en versgemaaide tuin een hele goedemiddag gewenst!

Zo ik heb mijn plicht weer gedaan voor vandaag, en de printerproblemen ook weer opgelost. (ik deed wat verkeerd volgens mijn neefje)

Nu even kwartietje forumtijd met een kop thee natuurlijk. Daarna moet ik naar een afspraak en dan hoop ik nog even van het zonnetje te kunnen genieten

Zo, ik heb ze naar buiten gestuurd met een stapel pannekoeken en een kan limonade. Fijn picknicken, dahag!

En 1 kind ben ik alweer kwijt, dus hoef er nog maar 2.
Ik krijg straks een heul vies stinkend kind thuis vrees ik, ze is gaan fierljeppen polsstokspringen....

*zet wasmasjien vast open en startklaar*
Ik wil ook pannekoeken

En hoe bedenken ze het. Vraagt mijn werkgever of ik om 4 uur nog even tijd heb voor een gesprek bij een klant.

Aangezien het wel een belangrijk gesprek is en de klant alleen mij wil heb ik maar snel een douche genomen en mijn nette kleren aangedaan. Kan ik straks nog even snel babbelen en daarna moeten ze me een maand met rust laten
BAM fiereldingesen is leuk. Maar ik denk inderdaad dat jouw kind vies thuis komt. Ik denk ook wel lichtelijk onderkoeld. Het water is denk ik nog niet zo warm
Lijkt mij ook aardig koud Bordje maar een modderbad is wel goed tegen de opkomende puberpuistjes, dat dan weer wel

Succes met je afspraak en daarna een maand je baas blokkeren op je foon!
Dan moet je met Midi gaan picknicken, Boarder. Wel snel zijn, want ze zijn denk ik bijna op!
Met een beetje geluk zit er ook allemaal wier en algen in de sloot. Is ook goed voor de huid :-)

En mijn werkgever gaat me echt niet bellen op mijn vakantie. Tenminste dat hoop ik voor hem. Als hij het wel doet ga ik heel uitgebreid praten over koetjes en kalfjes.

Telefoon staat toch op naam van het bedrijf. :-) Als ze dan de rekening krijgen doen ze het nooooit meer.
Ik spring gelijk in de auto om naar het park te rijden. Kan ik nog net een pannekoek meepakken
Ik heb voor de derde keer in 10 maanden de ijsprijs gewonnen. Lekker irritant. En de laatste keer won ik ook nog eens kaartjes voor een musical, terwijl ik daar een schijthekel aan heb. Dat arragement had een waarde van meer dan 150 euro. Nou, doe mij het geld maar dan...

Ik wil gewoon geld winnen, waarmee ik zelf bepaal wat ik doe. Stomme afscheepprijsjes...
Hier ook weer de ijsprijs Min, ook voor de derde keer!

Kaartjes voor slagharen, twee eurootjes, musicals, ijs....ik doe ook mee voor het grote geld wat denken zij nou dat ik meedoe voor de goede doelen?
Gatver, gisteren wat verkeerd gegeten denk ik. Hele nacht wakker gelegen, misselijk en last van darmen. Helaas gebeurde er niets waardoor het wat minder zou worden. Uur doorgebracht op de wc, met boek. Emmertje naast mijn bed. Afgezien van een knallende koppijn leverde het niets op.

Oh en goedemiddag allemaal!
Het blubbermonster is weer thuis!

Blauwe drek tot in d'r bilnaad

Bij de achterdeur uitgekleed, kleren in de wasmasjien op langste programma mét voorwas en dan straks nog een keer en kind onder de douche gestuurd met de opdracht om twee x te wassen en minstens een half uur eronder te blijven staan.

Leuk dat mooie weer!
He vervelend Gravinnetje.
Ik heb een i-phone!!!!
Schoonmoeder heeft man gebeld. Of die vanavond even langs kan komen want haar auto doet vreemd. Hmm, hij heeft geen eens verstand van auto's.
Waar is iedereen?
Hai IBI, helemaal alleen hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven