Vrijgezellenfeestje.... hulp/tips??

woensdag 7 april 2010 om 15:18
Hello,
Ik ben gebombardeerd tot Ceremoniemeester voor de bruiloft van mijn schoonzus. Vind ik erg leuk want ik ben wel een beetje een "Monica" type (Friends)
Ik ben bezig met het vrijgezellenfeestje, maar kom tot de conclusie dat dit nu wel erg uit de hand begint te lopen. Heb geweldige ideen, maar het bedrag is inmiddels opgelopen tot 135eu, dan zijn we een hele dag onder de panne, maar dit is excl eten/drinken.
Niet iedereen zal dit bedrag ook in 1x kunnen uitgeven, natuurlijk, begrijp wel dat iedereen zo zijn vaste lasten heeft e.d.
Wat is tegenwoordig normaal om te vragen voor een vrijgezellenfeestje?
Ik heb al 2 dingen vastgelegd, kan ik niet meer wijzigen, haal ik er wat tussenuit dan kom ik met een gat in de middag te zitten.
Hebben jullie misschien wat tips?
Alvast bedankt!
Ik ben gebombardeerd tot Ceremoniemeester voor de bruiloft van mijn schoonzus. Vind ik erg leuk want ik ben wel een beetje een "Monica" type (Friends)
Ik ben bezig met het vrijgezellenfeestje, maar kom tot de conclusie dat dit nu wel erg uit de hand begint te lopen. Heb geweldige ideen, maar het bedrag is inmiddels opgelopen tot 135eu, dan zijn we een hele dag onder de panne, maar dit is excl eten/drinken.
Niet iedereen zal dit bedrag ook in 1x kunnen uitgeven, natuurlijk, begrijp wel dat iedereen zo zijn vaste lasten heeft e.d.
Wat is tegenwoordig normaal om te vragen voor een vrijgezellenfeestje?
Ik heb al 2 dingen vastgelegd, kan ik niet meer wijzigen, haal ik er wat tussenuit dan kom ik met een gat in de middag te zitten.
Hebben jullie misschien wat tips?
Alvast bedankt!

woensdag 7 april 2010 om 16:05
Tja, ik zou daar het geld dus echt niet voor over hebben. Maar ja, ik ben dan ook meer tevreden met veel drank en goed gezelschap. Een limo en een borrel op een speciale locatie zou ik dan wel met mijn man doen ofzo. Of ook niet en ook gewoon dat geld opdrinken.
(Verder ben ik niet gefrustreerd dat ik zwanger ben en dus niet mag drinken ) .
(Verder ben ik niet gefrustreerd dat ik zwanger ben en dus niet mag drinken ) .
woensdag 7 april 2010 om 16:06
quote:Dilenia schreef op 07 april 2010 @ 16:02:
ok ok ok
dit is niet het progr maar een paar dingen die erin voor komen
limo, abseilen, cocktailworkshop, borrel op een speciale locatie, taxi (terugreis, dit is samen met de mannen over water dus grotere groep)Lijkt me al meer dan genoeg. Bovendien is borrel op speciale locatie na cocktailworkshop echt wat veel van het goede hoor. (en een limo zonde van het geld, maar dat vind ik)
ok ok ok
dit is niet het progr maar een paar dingen die erin voor komen
limo, abseilen, cocktailworkshop, borrel op een speciale locatie, taxi (terugreis, dit is samen met de mannen over water dus grotere groep)Lijkt me al meer dan genoeg. Bovendien is borrel op speciale locatie na cocktailworkshop echt wat veel van het goede hoor. (en een limo zonde van het geld, maar dat vind ik)
woensdag 7 april 2010 om 16:07
quote:Dilenia schreef op 07 april 2010 @ 16:02:
limo, abseilen, cocktailworkshop, borrel op een speciale locatie, taxi (terugreis, dit is samen met de mannen over water dus grotere groep)
speciale locatie?
Kan je niet in plaats van de limo en taxi gewoon 1 chauffeur aanhouden? Of nou ja 2, afhankelijk van hoeveel dames er zijn. Of is er niemand die de bob wil zijn ?
limo, abseilen, cocktailworkshop, borrel op een speciale locatie, taxi (terugreis, dit is samen met de mannen over water dus grotere groep)
speciale locatie?
Kan je niet in plaats van de limo en taxi gewoon 1 chauffeur aanhouden? Of nou ja 2, afhankelijk van hoeveel dames er zijn. Of is er niemand die de bob wil zijn ?

woensdag 7 april 2010 om 16:08
quote:mips schreef op 07 april 2010 @ 16:05:
[...]
1) geld voor limo besteden aan drank (neem aan dat je geen limonadeworkshop oid in gedachten had).
2) abseilen was leuk op de middelbare school.
3) cocktailworkshop skippen en dat geld besteden in de cocktailbar.
4) borrel op speciale locatie klinkt leuk, mits het geen kaasboerderij of fröbelfuik is.
Zoiets ja!
En idd, waar is de stripper?? Als ik toch gdver 135 euro moet neertellen wil ik minimaal 1 naakte man inbegrepen hebben. Ivm lege maag wel een mooie graag!
[...]
1) geld voor limo besteden aan drank (neem aan dat je geen limonadeworkshop oid in gedachten had).
2) abseilen was leuk op de middelbare school.
3) cocktailworkshop skippen en dat geld besteden in de cocktailbar.
4) borrel op speciale locatie klinkt leuk, mits het geen kaasboerderij of fröbelfuik is.
Zoiets ja!
En idd, waar is de stripper?? Als ik toch gdver 135 euro moet neertellen wil ik minimaal 1 naakte man inbegrepen hebben. Ivm lege maag wel een mooie graag!
woensdag 7 april 2010 om 16:10
woensdag 7 april 2010 om 16:10
woensdag 7 april 2010 om 16:11
woensdag 7 april 2010 om 16:11

woensdag 7 april 2010 om 16:12
quote:xDoortjex schreef op 07 april 2010 @ 16:10:
Ik las trouwens laatst in de krant of in een tijdschrift (volgens mij zelfs de Viva) dat je ook een middag achter het raam kan zitten op de Wallen als vrijgezellenmiddag
Goh, dan kom je meer geld thuis dan je bij je had toen je wegging.
(Dit is toch wel het aller cheapste idee dat ik tot nu toe voorbij heb zien komen )
Ik las trouwens laatst in de krant of in een tijdschrift (volgens mij zelfs de Viva) dat je ook een middag achter het raam kan zitten op de Wallen als vrijgezellenmiddag
Goh, dan kom je meer geld thuis dan je bij je had toen je wegging.
(Dit is toch wel het aller cheapste idee dat ik tot nu toe voorbij heb zien komen )
woensdag 7 april 2010 om 16:13

woensdag 7 april 2010 om 16:13
De mannen hebben ook een (behoorlijk)prijzig feestje en aangaande mijn schoonzus zal zij het niet zo leuk vinden als ik voor haar minder organiseer dan wat de mannen doen. Wat de mannen doen, vindt zij nl. ook helemaal geweldig.
En ja, ik begrijp heel goed, dat zij het niet van ons verwacht, maar ik weet wel dat ze het heel erg leuk zou vinden....
En ja, ik begrijp heel goed, dat zij het niet van ons verwacht, maar ik weet wel dat ze het heel erg leuk zou vinden....
woensdag 7 april 2010 om 16:14
Neeeheeee! Jullie snappen er niks van!
Je gaat daar zitten in een sexy lingerietje voor de aandacht. Ik denk niet dat de bruidegom het leuk vindt dat je vlak voor de bruiloft van Jetje gaat voor het geld
Het ging om de aandacht en dat de bruid dan een egoboost krijgt
Je gaat daar zitten in een sexy lingerietje voor de aandacht. Ik denk niet dat de bruidegom het leuk vindt dat je vlak voor de bruiloft van Jetje gaat voor het geld
Het ging om de aandacht en dat de bruid dan een egoboost krijgt
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
woensdag 7 april 2010 om 16:16