Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 7 april 2010 om 10:35
Goedemorgen!
Vandaag:
- de (werk)dag weer door zien te komen met een grandioos slaaptekort
- vanavond afspraak met financieel adviseur
- iets van avondeten improviseren
Morgen:
- administratie opruimen
- foto's op computer en backuppen
- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen
- kledingkast opruimen
- bed verschonen
- wassen drogen opruimen
- haar verven
- vaatwasser aan, uitruimen en inruimen
- melklpoedertorentje halen bij de Prenatal
- boodschappen (niet te veel, anders krijg ik ze niet mee op de wandelwagen)
Vandaag:
- de (werk)dag weer door zien te komen met een grandioos slaaptekort
- vanavond afspraak met financieel adviseur
- iets van avondeten improviseren
Morgen:
- administratie opruimen
- foto's op computer en backuppen
- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen
- kledingkast opruimen
- bed verschonen
- wassen drogen opruimen
- haar verven
- vaatwasser aan, uitruimen en inruimen
- melklpoedertorentje halen bij de Prenatal
- boodschappen (niet te veel, anders krijg ik ze niet mee op de wandelwagen)
woensdag 7 april 2010 om 10:59
Badkamer1 is af!
En hij GLIMT! (helaas maar voor heeeeel even. Ik kén mijn dochters )
Heel schattig Boro, die liefde van 3-jarigen.
Hoe bedoel je Its, over die oom?
Ik begrijp het niet goed.
Komt ie binnen zonder kloppen of bellen? Daar zou ik inderdaad ook niet van gediend zijn.
Of is er meer aan de hand, omdat je aangeeft dat je je sowieso niet op je gemak voelt als hij er is zonder dat Itsman in de buurt is?
En hij GLIMT! (helaas maar voor heeeeel even. Ik kén mijn dochters )
Heel schattig Boro, die liefde van 3-jarigen.
Hoe bedoel je Its, over die oom?
Ik begrijp het niet goed.
Komt ie binnen zonder kloppen of bellen? Daar zou ik inderdaad ook niet van gediend zijn.
Of is er meer aan de hand, omdat je aangeeft dat je je sowieso niet op je gemak voelt als hij er is zonder dat Itsman in de buurt is?
woensdag 7 april 2010 om 11:03
itsman was er wel, hij had een afspraak met die oom. Maar normaal belt oom altijd aan en dan doen wij de deur open. Hij heeft zelf een sleutel en nu belde hij en deed meteen zelf de voordeur open. Nu was ik niets aan het doen maar ik vind het gewoon prettiger als ik zelf de deur kan open doen.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 7 april 2010 om 11:21
Dat zou ik ook niet prettig vinden I'ts!Mijn ouders hebben ook een sleutel van mijn huis maar die gebruiken ze eigenlijk nooit.Mijn moeder belt ook altijd aan zodat ik open kan doen.Sleutel is meer voor nood.
Ex-schoonvader heeft mij eens "verrast"toen ik onder de zonnebank lag
Die denderde ook altijd zomaar binnen.(Zelfs toen de verloskundige mij aan het hechten was toen ik van Oudste was bevallen)Oh wat heb ik die man vervloekt.
Ex-schoonvader heeft mij eens "verrast"toen ik onder de zonnebank lag
woensdag 7 april 2010 om 12:35
Nee, ik hou ook niet van zomaar-binnenlopers.
Zelfs aan de poort hangt een bel. Voor zomers, als we buiten zitten en de gewone deurbel niet horen.
Poes heeft net weer binnen gepoept. Dat deed ie tot een half jaar geleden nooit, nu laat ie het maar vallen waar ie wil.
En omdat Oudste hem vanmorgen in de keuken heeft verwend met melk en kaas denkt ie opeens ook weer dat alles mag. Net sprong ie zomaar op het aanrecht waar ik bij stond. Heeft ie nog nooit eerder gedaan want hij wist heel goed dat het aanrecht verboden terrein is.
Hij is buitenom zijn kanker ook nog eens echt zwaar dement geloof ik...
Er zullen morgen heus wel wat traantjes vloeien maar we hebben er allemaal vrede mee hoor.
Even lunchen en dan
*het laatste stukje badkamer2 afmaken.
*Was die ophangt opvouwen en opruimen, nieuwe was ophangen en ook nog een nieuwe draaien.
*Boven en benedenverdieping stofzuigen.
*Boodschappenlijstje maken
*Boodschappen doen(?).
*Generale repetitie kijken.
Zelfs aan de poort hangt een bel. Voor zomers, als we buiten zitten en de gewone deurbel niet horen.
Poes heeft net weer binnen gepoept. Dat deed ie tot een half jaar geleden nooit, nu laat ie het maar vallen waar ie wil.
En omdat Oudste hem vanmorgen in de keuken heeft verwend met melk en kaas denkt ie opeens ook weer dat alles mag. Net sprong ie zomaar op het aanrecht waar ik bij stond. Heeft ie nog nooit eerder gedaan want hij wist heel goed dat het aanrecht verboden terrein is.
Hij is buitenom zijn kanker ook nog eens echt zwaar dement geloof ik...
Er zullen morgen heus wel wat traantjes vloeien maar we hebben er allemaal vrede mee hoor.
Even lunchen en dan
*het laatste stukje badkamer2 afmaken.
*Was die ophangt opvouwen en opruimen, nieuwe was ophangen en ook nog een nieuwe draaien.
*Boven en benedenverdieping stofzuigen.
*Boodschappenlijstje maken
*Boodschappen doen(?).
*Generale repetitie kijken.
woensdag 7 april 2010 om 12:45
Ocharm Gold. Poes weet natuurlijk niet meer hoe het kan dat ie nu opeens zo verwend wordt. en misschien kan zijn maagje er niet meer tegen. Sterkte morgen. Bah, vind het altijd vreselijk.
Buuf en Happy gefeliciteerd. Helaas ik dus niet.
Ik heb ook sleutels van alle kinderen, maar ik gebruik ze niet.
Alleen als ik weet dat er niemand is, om b.v de hond uit te laten of zo. Ik bel aan of loop achterom als de poort open is. Maar nooit en te nimmer dat ik de sleutel zou gebruiken.
Buuf en Happy gefeliciteerd. Helaas ik dus niet.
Ik heb ook sleutels van alle kinderen, maar ik gebruik ze niet.
Alleen als ik weet dat er niemand is, om b.v de hond uit te laten of zo. Ik bel aan of loop achterom als de poort open is. Maar nooit en te nimmer dat ik de sleutel zou gebruiken.
woensdag 7 april 2010 om 13:56
woensdag 7 april 2010 om 16:06
Sorry Coe, geen tips hier.
Ik snap dat je er niet mee te koop loopt, maar het is niet iets om je voor te schamen hoor
Bah een muis Rainz!
En dan ook nog zelf vangen? Brrrrr....!
PffffT...Ik ben moe!
Maar ik ben ook trots op mezelf, ik heb echt een boel gedaan de laatste twee dagen.
Ik ga echt zonder schuldgevoel een weekend weg.
En volgend weekend ook
Ik snap dat je er niet mee te koop loopt, maar het is niet iets om je voor te schamen hoor
Bah een muis Rainz!
En dan ook nog zelf vangen? Brrrrr....!
PffffT...Ik ben moe!
Maar ik ben ook trots op mezelf, ik heb echt een boel gedaan de laatste twee dagen.
Ik ga echt zonder schuldgevoel een weekend weg.
En volgend weekend ook
woensdag 7 april 2010 om 16:17
woensdag 7 april 2010 om 16:30
Vandaag:
- de (werk)dag weer door zien te komen met een grandioos slaaptekort
- vanavond afspraak met financieel adviseur heeft afgebeld, dus ik kan vanavond op tijd naar bed
- iets van avondeten improviseren
Morgen:
- administratie opruimen
- foto's op computer en backuppen
- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen
- kledingkast opruimen
- bed verschonen
- wassen drogen opruimen
- haar verven
- vaatwasser aan, uitruimen en inruimen
- melklpoedertorentje halen bij de Prenatal
- boodschappen (niet te veel, anders krijg ik ze niet mee op de wandelwagen)
- de (werk)dag weer door zien te komen met een grandioos slaaptekort
- vanavond afspraak met financieel adviseur heeft afgebeld, dus ik kan vanavond op tijd naar bed
- iets van avondeten improviseren
Morgen:
- administratie opruimen
- foto's op computer en backuppen
- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen
- kledingkast opruimen
- bed verschonen
- wassen drogen opruimen
- haar verven
- vaatwasser aan, uitruimen en inruimen
- melklpoedertorentje halen bij de Prenatal
- boodschappen (niet te veel, anders krijg ik ze niet mee op de wandelwagen)
woensdag 7 april 2010 om 17:12
Even de planning aanpassen:
Vandaag:
- de (werk)dag weer door zien te komen met een grandioos slaaptekort
- vanavond afspraak met financieel adviseur heeft afgebeld, dus ik kan vanavond op tijd naar bed
- iets van avondeten improviseren
- bed verschonen
- vaatwasser aan, uitruimen en inruimen
- administratie opruimen
Morgen:
- foto's op computer en backuppen
- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen
- spullen naar de kringloopwinkel
- kledingkast opruimen
- wassen drogen opruimen
- haar verven
- melkpoedertorentje halen bij de Prenatal
- boodschappen (niet te veel, anders krijg ik ze niet mee op de wandelwagen)
Vandaag:
- de (werk)dag weer door zien te komen met een grandioos slaaptekort
- vanavond afspraak met financieel adviseur heeft afgebeld, dus ik kan vanavond op tijd naar bed
- iets van avondeten improviseren
- bed verschonen
- vaatwasser aan, uitruimen en inruimen
- administratie opruimen
Morgen:
- foto's op computer en backuppen
- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen
- spullen naar de kringloopwinkel
- kledingkast opruimen
- wassen drogen opruimen
- haar verven
- melkpoedertorentje halen bij de Prenatal
- boodschappen (niet te veel, anders krijg ik ze niet mee op de wandelwagen)
woensdag 7 april 2010 om 18:28
Flinke lijst MissM!
Ik heb nog een stukje zolder opgeruimd.Grof vuil komt morgen en dat staat ook al allemaal aan straat.(en nu staat er een vieze man tussen te graaien)
Heb alle middeltjes wel geprobeerd maar het lijkt alsof dat het alleen maar erger maakt.Ga dus gewoon maar morgen met de billen bloot
Ik heb nog een stukje zolder opgeruimd.Grof vuil komt morgen en dat staat ook al allemaal aan straat.(en nu staat er een vieze man tussen te graaien)
Heb alle middeltjes wel geprobeerd maar het lijkt alsof dat het alleen maar erger maakt.Ga dus gewoon maar morgen met de billen bloot
woensdag 7 april 2010 om 18:31
Muizen vind ik ook niet erg. Spinnen trouwens ook niet. Daar zet ik een glas over. Kartonnetje eronder en hup naar buiten.
Laatst was er een spinnentopic en ik heb zo vreselijk gelachen.
Gezellig Cou dat we samen roken. Rainz rookt ook. En wie was het nog meer?
MissM Wat is een melkpoedertorentje?
Zooooo schattig dat Terror een lieffie heeft.
Laatst was er een spinnentopic en ik heb zo vreselijk gelachen.
Gezellig Cou dat we samen roken. Rainz rookt ook. En wie was het nog meer?
MissM Wat is een melkpoedertorentje?
Zooooo schattig dat Terror een lieffie heeft.
woensdag 7 april 2010 om 18:45
[quote]mamzelle schreef op 07 april 2010 @ 06:58:
Vandaag:
De ramp op mijn rekeningcourant bekijken
Afspraak over psycho-educatie
Kind plus vriendinnetje begeleiden bij spreekbeurttekst maken
Muziekgedoe
Oudste bekende toch zelf op de fluit te hebben geleund. Shit, ben er weer ingestonken dus toen hij vertelde dat iemand anders het had gedaan. En dan snapt hij werkelijk niet dat ik hem niet op zijn woord kan geloven als hij iets anders *een pietluttigheidje* zegt niet te hebben gedaan.
Middelste en vriendinnetje zijn klaar om een hele hoop tekst uit het hoofd te gaan leren.
Vandaag:
De ramp op mijn rekeningcourant bekijken
Afspraak over psycho-educatie
Kind plus vriendinnetje begeleiden bij spreekbeurttekst maken
Muziekgedoe
Oudste bekende toch zelf op de fluit te hebben geleund. Shit, ben er weer ingestonken dus toen hij vertelde dat iemand anders het had gedaan. En dan snapt hij werkelijk niet dat ik hem niet op zijn woord kan geloven als hij iets anders *een pietluttigheidje* zegt niet te hebben gedaan.
Middelste en vriendinnetje zijn klaar om een hele hoop tekst uit het hoofd te gaan leren.