Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
melkpoedertorentje hadden ze laatst ook bij de wibra

Daar kun je per 'etage' de benodigde hoeveelheid melkpoeder in doen Zoeb, erg handig

coe, wat een vervelend probleem. Herkenbaar nu ik zwanger ben Zachte ontlasting houden is al een deel van de oplossing.

Ben blij dat ik zit. Heb zoveel pijn aan mijn bekken momenteel Ik hoop zo dat het nog weer wegtrekt maar vrees eigenlijk het ergste. Het is in een week tijd wel 10x zo erg geworden

En ik wil helemaal niet klagen maar dit is zo irritant. Als Lief zo thuiskomt mag hij de rest van het huis doen, ik kán niet meer.

Maar in bed liggen doet ook pijn dus tja.

Ben wel erg trots op Zoon. Die heeft vandaag een stuk van de bestrating uit de tuin gehaald, modder erin gedaan én plantjes geplant. En dat voor iemand die zondag 8 wordt. Ben zó trots

Nu maar weer wat zitten enzo. Bah.

(sorry dat ik even niet zo gezellig ben maar het is even zo niet leuk )
Helleu,

Wat hadden ze laatst niet bij de Wibra!

Wat vervelend Fuss.

En wat een lekker kind heb je toch!

Coetje, succes morgen.

Ik heb er geen ervaring mee een vriendin van me wel. Ik bespaar je de details.

Goldie, jullie ook veel sterkte en succes morgen.

Ook al weet je dat dit het beste is, het blijft vreselijk.

Marels, hoe bevalt het werkende leven je?

MissM, slaap je al?

Wat balen Mamz van je oudste, zo vervelend allemaal.

Buuf en H_M, wat goed!!!

Rainz, dat je dat durft muizen! Ik durfde niet eens een dode weg te gooien een jaar of wat geleden in een ander filiaal.

Brrrrrrrr.

Zus, heb je goed behang gevonden?

Zoeb, lekker gefietst? Gisteren vond ik het een stuk lekkerder.

Ik heb lekker op het dakterras zitten lezen gistermiddag, het was heerlijk!

Haai Its!

Haai Boro!

Ben ik iemand vergeten?

Hopelijk niet, anders een dikke
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik zit nu met mijn haar in de verf (de planning is dus weer veranderd ), de vaatwasser draait en Mmetje ligt frisgewassen in bed.

Ik heb al een melkpoedertorentje van de Hema, maar daar kunnen geen 7 schepjes in, ik zoek een maatje groter. Ik neem die die ik heb wel mee, dan kan ik even vergelijken
Nik, ze hadden geen Dasty!
Ohhh, wij wel hoor!
Denk dat het me niet gaat lukken met de meet. Tot nu toe krijg ik de oppas niet geregeld. Ik heb wel nog een paar lijntjes uitstaan, maar ik weet nog niet of dat allemaal gaat lukken. Laat het komende week even weten.
Heb ik jullie trouwens al eens verteld dat ik jullie ongelofelijke schatten vind?

Niet? Nou, dan bij deze!
Dat ben jij ook Rainz!

Ik zou het écht jammer vinden als je er niet bij bent volgende week.
Allemaal

Heerlijk dagje gehad, tot ik uit mijn schuur flikkerde .

De tuin is verzakt, zo'n 25 cm, en dat is veel als je even met je kinderen bezig bent ipv met een stapje omlaag.

Open knie, open ellenboog, dikke voet. Das lekker dan. ( Grindtegels, valt ook zo lekker, had erger kunnen zijn , dus het valt mee )

Kinderen schrokken zich het leplazerus , gingen gelijk Vriend halen enzo, dat was wel lief.

maar AU !

Zo , en nu ga ik slapen

Tot morgen lieve mensen !
Bor, lekker dan. Was je het afstapje even vergeten?

Wat lief van de kinderen. Zijn ze dus niet gewend dat jij op je kanus valt. Hoop dat het meevalt met de pijn. Maar grindtegels geven over het algemeen niet mee.

Rainz je bent zelf ook een schat hoor. Dat je het maar weet.

Ik zal zo even via Hyves antwoorden.

Ik hoop dat het je nog lukt om oppas te vinden.

Ik geloof dat half Nederland de Dasty heeft ontdekt.

Ik kan me nog steeds geen voorstelling maken van een etage van melkpoedertorentjes. Als ik bij de Hema ben ga ik spieken.

Ik ben namelijk nogal nieuwsgierig.;-)

Coetje dat is een vervelend probleem. Ik kan er dan gelukkig niet over meepraten, maar ik hoor het wel eens zo hier en daar.

Succes morgen bij de dokter.

Gold morgen met de poes naar de DA. Heel veel sterkte. Laat je hem/haar daar of begraaf je poes zelf?

Onze vorige Border Collie is gelukkig thuis overleden, toen we hem allebei vast hadden. De lieverd. Zij is ook aan leukemie gestorven. Hoe hard kan het leven dan zijn en wat hebben we er een verdriet van gehad. We hadden haar vrij kort na het overlijden van Nienke gekregen en het is voor manlief een hele troost geweest. Ze was zo vreselijk lief. We hebben haar op een dierenbegraafplaats laten begraven. Drie dagen later kon ik bij toeval weer een driekleurige Border Collie kopen. Manlief kon ik niet bereiken. Het was een puppie van 8 weken en zo snoezig. Verrassing ook voor manlief. Het was zijn verjaardag toevallig ook nog de dag dat ik de pup gehaald had. Hij wist er niets van en was zo blij met zijn cadeau. Gelukkig..
Mogguh maisjes en Happy!

Goldie, sterkte vandaag bij de dierenarts

Boro, beterschap!

Vandaag m'n lijstje maar eens zoveel mogelijk proberen af te werken.

James is de deur al uit, pfoe wat was die chagrijnig! Ik hoop dat niemand iets verkeerds tegen hem zegt want ik sta niet in voor de gevolgen.
Goedemorgen dames en Happy!

Goldie, heel veel sterkte vandaag bij de dierenarts.

Straks even stofzuigen en dweilen, misschien nog even een boodschapje doen. Verder alleen waar ik zin in heb om te doen.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!

Het regent hier...bahbah!

Gold,sterkte voor straks bij de dierenarts!

Bor,kijk dan ook uit je doppen Hopelijk valt de schade vandaag ook nog mee.Niet dat alles nu dik en gezwollen is.

MissM,chagrijnige mannen kunnen maar beter de deur uit zijn.

Vandaag:

Huisarts bellen

Monteur voor ketel

Delegatie van woningbouw komt langs

wassen,strijken

luiers halen

werken

Fijne dag lieverds!
Mogguh

Fussie, heb je al geprobeerd om een wat grote doek strak om je lijf te binden, tussen je taille () en je heupen? Dat wil de druk wel een beetje van je bekken wegnemen.

Hier was gisteren ook een tuinier aan het werk

Rainz, ik hoop dat het toch lukt, want ik vind je ook een lieve en leuke meid en zou je graag zien volgende week (never mind dat ik niet zo praterig ben, hoop ik).

Boro, auw...

Toch fijn dat Vriend er wel was. Kon je je even concentreren op alles wat zeer deed in plaats van gelijk weer ubermutti te moeten zijn.

Zoebie, melkpoedertorentjes zijn ook van na mijn tijd (en ik weet zeker dat ik de helft van de poeder naast de fles zou knoeien). Maaarreh.. dit dus:

Goldie, heel veel sterkte en ook voor de anderen in je gezin.

Coebergh, het regent hier inderdaad Gisteren vanwege de spreekbeurt en konijnen met huisarrest te weinig zonnestraaltjes meegepakt.

Vandaag:

Puinruimen

Kind naar ortho sturen

Visvoer (er wonen hier sinds eergisteren kikkervisjes)

Werkstuk Oudste nazien en een stukje erover schrijven

En nog wat ander kindergedoe
Eerste was draait

vaatwasser is uit- en gedeeltelijk ingeruimd

vuilnis staat buiten

kleding is uitgezocht

spul dat nog in droger zat is opgeruimd
Hier ook regen trouwens.

Bah.
Aanvulling to do lijstje:

boekenkast in slaapkamer slag draaien

raam boven slaapkamerdeur Mmetje verduisteren (hmmm, waarmee?)
Misschien met plakfolie MissM.

Een chagrijnige vent is errug. Maar goed dat ie weg is en maar hopen dat de bui over is als hij thuis komt.

Nooit gezien zo'n torentje. Maar wel handig dunkt me.

Rainz tot zo.
chagerijnige man is idd niet leuk

Ik weet niet waarom ik viel Zoeb, ik heb die neiging nog wel eens om te vallen , voet is dik en knie doet nog pijn ( fijn ook, een is links het andere is rechts ) dus ik loop mank , maar ach, gaat ook weer over voor ik een jongen ben.

Vandaag vooral veel wassen ophangen, daar is het gisteren niet meer van gekomen, lekker handig van me, gisteren kon het buiten, nu moet ik naar boven heen en weer

Maar ach .

Fijne dag allemaal
Mogguh....

Boro, zo te lezen heb je een flinke smak gemaakt.

Het had veel erger af kunnen lopen...

Tja vandaag is de dag.

Poes wordt gruwelijk verwend, die snapt er geen ene moer meer van.

We moeten en on 5 uur zijn dus hij heeft nog een hele dag.

Ik ga moet zometeen :

Boodschappen doen.

Kijken voor een windjack (voor aan het strand)

Stofzuigen

Was afhalen en opruimen.
Moggûh lieffies!

Oeh, wat vervelend Boor! Zeker te weten dat er niks gebroken is?

Gold, sterkte vandaag! Nemen jullie poes mee naar huis om hem in de tuin te begraven of laat je hem bij de DA?

Ik weet niet of je het laatst meegekregen hebt, maar als jullie willen dat ik een keer kom voor foto's, even een gil geven he?

MissM, er is ook donker plakfolie. Heeft Mmetje zo'n last van het licht dat er door komt? Je kunt het raampje ook altijd nog een soort van lichtdicht maken door er een schotje van spaanplaat voor te zetten.

Mamz, eten kikkervisjes (LEUK!!) visvoer? Die eten toch watervlooien? Ow, das ook visvoer

Ben je er nog met oudste uitgekomen over dat andere akkefietje?

Zoeb, is man vandaag jarig of was dat nou gisteren? Ben ff de kluts kwijt geloof ik. Nou ja in ieder geval (nog) gefeliciteerd!

Dat is ook wat! Sjaggie zijn op je verjaardag dan!

Is hij al terug?

Rainz, ik hoop ook dat het lukt voor volgende week! Anders neem je de kinderen toch mee?

Druif, lekker aan het genieten van de kleine man en zijn zussen?

Hier vandaag maar een Bezem item, ik ga straks met dochter op trouwjurken jacht! Ik vind het zo gaaf dat ze gaat trouwen!

En ik ben stapelgek op schonezoon. Hij is vreselijk lief voor haar en zijn jongens. Even voor de duidelijkheid, hij zal ze nooit wat aan doen. En als dat wel het geval zou zijn, krijgt hij zwaar met mij te maken! Niet alleen met mij , hoor ik net

Happy gaat op Ixsje passen, samen met schonezoon thuis.

Geniet!
Vanochtend bij het tanden poetsen had middelste ineens een stuk kies in zijn mond.Net terug van de tandarts die hem eruit getrokken heeft,in 8 stukjes.Middelste zit dus heel ontdaan op de bank voor de tv.

Ik heb de huisarts gebeld maar die is er vandaag niet en een vervanger zag ik niet zitten.Morgen weer een poging dus.

Buuf,dat is wel een leuke,bijzondere bezembezigheid
Buuf ik had het over de chaggie man van MissM. Niet over mijn manlief. En die was trouwens afgelopen zaterdag jarig.

Kom net van Rainz vandaan. Was erg gezellig. Leuke kinderen en een gezellige moeder. Ik heb er zonder erg zomaar anderhalf uur gezeten. En ik ben er eigenlijk in een kwartier.
Boodschappen zijn in tha house.

Ik was ook nog even bij de Scapino en daar stond een Rad van Fortuin.

Draaide ik toch de Hoofdprijs! : Vandaag op alles 50% korting. Nou da's mooi, want ik ging alleen om een windjack.

Ik ga nu met mijn waardebon vanmiddag met de kids nog maar een keer terug, die kunnen meteen nieuwe schoenen uitzoeken .

Leuk! Ik win nóóit wat!

Ja Buuf, we brengen Poes weer mee naar huis, we hebben al een mooi plekje voor hem uitgezocht in de tuin.

Oh en dat familieportret: Laat maar weten wanneer jullie weer eens deze kant op komen!

En we moeten ook nog even je tarieven bespreken .

Veel plezier met het uitzoeken van 'De' Jurk.

Oei Coe, was het pijnlijk voor Middelste?

Nu eten.

Zometeen komt mijn zus afscheid nemen van Poes.
Klinkt gezellig Zoeb!

Een Bezem-koffieleut.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven